Το tempered glass της Spigen είναι ένα σκληρυμένο γυαλί, ειδικά κατασκευασμένο για την κάλυψη και την προστασία της οθόνης του κινητού σας από γρατζουνιές κι άλλες φθορές. Δεν επηρεάζει τη λειτουργία της οθόνης. Σε περίπτωση πτώσης του κινητού, δεν εγγυάται ότι δε θα σπάσει κι η οθόνη μαζί με αυτό, ωστόσο είναι μια επιπλέον προστασία. Είναι συμβατό με το iPhone 14 Pro Max.
-
-
-
-
-
-
Εικόνα από αξιολόγηση -
Εικόνα από αξιολόγηση
Spigen EZ FIT GLAS.tR Tempered Glass 2τμχ (iPhone 14 Pro Max)
Το tempered glass της Spigen είναι ένα σκληρυμένο γυαλί, ειδικά κατασκευασμένο για την κάλυψη και την προστασία της οθόνης του κινητού σας από γρατζουνιές κι άλλες φθορές. Δεν επηρεάζει τη λειτουργία
Το tempered glass της Spigen είναι ένα σκληρυμένο γυαλί, ειδικά κατασκευασμένο για την κάλυψη και την προστασία της οθόνης του κινητού σας από γρατζουνιές κι άλλες φθορές. Δεν επηρεάζει τη λειτουργία της οθόνης. Σε περίπτωση πτώσης του κινητού, δεν εγγυάται ότι δε θα σπάσει κι η οθόνη μαζί με αυτό, ωστόσο είναι μια επιπλέον προστασία.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Περιγραφή
Περιγραφή
Το tempered glass της Spigen είναι ένα σκληρυμένο γυαλί, ειδικά κατασκευασμένο για την κάλυψη και την προστασία της οθόνης του κινητού σας από γρατζουνιές κι άλλες φθορές. Δεν επηρεάζει τη λειτουργία της οθόνης. Σε περίπτωση πτώσης του κινητού, δεν εγγυάται ότι δε θα σπάσει κι η οθόνη μαζί με αυτό, ωστόσο είναι μια επιπλέον προστασία. Είναι συμβατό με το iPhone 14 Pro Max.
Αξιολογήσεις (291)
Αξιολογήσεις
-
264
-
17
-
1
-
4
-
5
-
Τοποθέτηση
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Εφαρμογή
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Προστασία
-
Αντοχή
Εικόνες αξιολογήσεων
Αξιολογήσεις χρηστών
Από Κύπρο
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Εξαιρετικό τζαμάκι! Το έχω είδη πάρει για το δικό μου 14 Pro και αυτό ήταν για φίλο! Εξαιρετική περίπτωση, πρότεινα ανεπιφύλακτα!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Ό,τι χειρότερο, 2/2 τζαμάκια δεν εφάρμοσαν σωστά, ουσιαστικά ήταν μεγάλα για την οθόνη με αποτέλεσμα να προεξέχουν από τη συσκευή και να μην μπορείς να βάλεις θήκη γιατί πέταγε το τζαμάκι.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Ειχα παρει 2 για να εχω ενα στην ακρη. Το πρωτο το τοποθετησα πανευκολα χωρις φυσαλιδες η σκονες καθως ερχεται με ολα τα απαραιτητα για την σωστη τοποθετηση. Δυστυχως την επομενη μετα μου πεφτει σε πετρα και σπαει. Ευτυχως προστατεψε την οθονη. Την επομενη ωρα βαζω το δευτερο τζαμακι και το εχω 2 χρονια με αρκετες πτωσεις με την οθονη προς τα χαλικια. Την ρχει γλυτωσει με γρατζουνιες. Το θεωρω πολυ ανθεκτικο και πανευκολο στην τοποθετηση.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
1 αστερι +1 για το οτι ερχεται διπλο τζαμακι. 14 pro max, τα εκανα ολα κατα γραμμα απο τις οδηγιες, το τραβηξα και το τζαμακι ηταν 3cm offside απο πανω και απο κατω προς το κεντρο, αλλού για αλλού!
2. Ειναι λεπτο το τζαμακι οποτε αν βρει σε πετραδακι στο πεσιμο γεια σας και η οθονη.
3. Δεν εχει καν εγκοπη επανω οποτε το βαζεις ΠΑΝΩ απο την selfie cam
4. Μου αφησε κατι σαν καψιματακια, ισως απο το βαλε βγαλε μεχρι να βρω το σημειο γιατι η αηδια που το συνοδευε ηταν μαλλον για αλλο κινητο η για σαμποταρισμα..
5. Δεν καταλαβαινω τις υπόλοιπες κριτικες, ειδικα σε αυτο το προιον, το πολυ 3 αστερια επρεπε να εχει αλλα οκ, εσεις ξερετε τι αγοραζετε καλυτερα...- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Επηρεάζει το χειρισμό
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Υπέροχο τζαμάκι και σε τέλεια τιμή. Προστατεύει φουλ, δεν επηρεάζει την ποιότητα της εικόνας και ούτε της αφής. Περιέχει οδηγό, που σε βοηθάει στην εγκατάσταση και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό με 0 φυσαλίδες. (Περιέχει και το σκληρό εξάρτημα για την απομάκρυνση των φυσαλίδων, κάτι που δεν έχω ξαναδεί σε τζαμάκι ως συνοδευτικό. Βέβαια, όπως προείπα δεν μένουν φυσαλίδες, αλλά είναι πολύ καλή προσθήκη.) Τέλος, σε αυτήν την τιμή και με αυτήν την ποιότητα και το γεγονός ότι η συσκευασία περιέχει 2 τζαμαρία, το καθιστά άπειρα vfm και αξίζει με το παραπάνω!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Παρά τα όσα διάβασα πριν το πάρω και δεν είναι το πρώτο τζαμάκι που βάζω, πέταξα και τα δύο. Καταρχήν δεν στεκόταν και συνεχώς έκανε φυσαλίδες αλλά ήταν και που ενοχλητικό στα μάτια. Επίσης η αφή δεν ήταν ίδια και με παίδευε στην πληκτρολόγηση. Κακό προϊόν δυστυχώς
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τα μοναδικά τζαμάκια που εμπιστεύομαι για το κινητό μου. Για να σπάσει το τζαμάκι της Spigen πρέπει να έχεις κάνει χοντράδα. Και φυσικά όταν συμβεί κατά 99% η οθόνη του κινητού από κάτω θα είναι άθικτη, εκτός αν πήρες κανένα σφυρί και το βάρεσες. Έχει 2 τμχ μέσα και εγώ προσωπικά μετά από 1 χρόνο χρήσης το αλλάζω.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τελικά αξίζει τα λεφτά του … καμία σχέση με τα φτηνά . Εύκολη τοποθέτηση και κολλάει πολύ γερά …δεν ξεκολλάει στην άκρη που το πιέζει η θήκη ένα πρόβλημα που είχα με άλλα τζαμακια και δεν κάνει γρατζουνιές εύκολα.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
το μόνο θέμα είναι όταν φοράς γυαλιά ηλίου όπου δε βλέπεις σωστά τα χρώματα λόγω πολωτικων φακών λογικά.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Παρά πολύ καλό τζαμάκι μου έχεις πέσει άπειρες φορές το κινητό και δεν εχει καν σπασει. Το χω μπορεί και περίπου ένα χρόνο, παρά πολύ ευχαριστημένη. Ωστόσο το έχω συνδυάσει και με τη θήκη της από σιλικόνη η οποία επίσης είναι πάρα πολύ καλή. Για μένα αυτός ο συνδυασμός ήταν σωτήριος
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Καταπληκτικό τζαμάκι!!!!Η εταιρεία αυτή βγάζει φοβερά προϊόντα!!!Νομιζεις ότι δεν υπάρχει πάνω στο κινητό!!!Αξιζει 100%!!!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τέλεια εφαρμογή χωρίς φουσκάλες. Αξίζει τα λεφτά του. Πολύ ευκολο στην τοποθέτηση. Δεν αφήνει ιδιαίτερες δαχτυλιές.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Κάτοχος iPhone 14 Pro Max με Spigen back cover.
Έχω το κινητό 1μιση χρόνο και πληρώνω σχεδόν κάθε 2 μήνες για προστασία οθόνης και κάμερας γιατί συνήθως έσπαγε εύκολα.
Πολλές φορές μου έβαζαν την οθόνη στραβά σε σημείο που η θήκη πιέζει τόσο πολύ, σε σημείο να σηκώνεται η προστασία και να περνά αέρας.Αποφάσισα μιας και έχω θήκη Spigen, να αγοράσω και να περάσω την προστασία οθόνης μόνος μου. Σκέφτομαι πόσο λάθος μπορεί να πάει; Σε μαγαζί πήγα, μου την τοποθέτησαν στραβά και πλήρωσα και 26€!
Η εγκατάσταση ήταν πανεύκολη και οι οδηγίες ξεκάθαρες. Η κάθε προστασία έρχεται με δική της θήκη, που σημαίνει ότι και να τρέμουν τα χέρια σου, αυτή θα κουμπώσει όπως πρέπει.
Δε φαίνεται ότι το κινητό έχει προστασία την οθόνης, που για μένα είναι καλό αλλά και τα χρώματα είναι σα να μην έχω προστασία. Βέβαια όπως είπα, έχω θήκη Spigen, οπότε έκατσε γάντι.Το ποσό θα διαρκέσει, θα το δούμε. Πάντως για 28€ το πακέτο με δύο οθόνες, ακόμα και απρόσεκτος να είμαι, πάλι θα αξίζει.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Φαίνεται να προστατεύει το κινητό, αλλά έχοντας πάρει 2 φορές από πακέτα 2 screen protectors μου φαίνεται ότι σπάει πολύ γρήγορα και εύκολα (πχ ένα έσπασε επειδή έπεσε πάνω του η άκρη του καλωδίου φόρτισης). Η οθόνη βέβαια δεν έχει πάθει τίποτε οπότε θεωρητικά προστατεύει. Στην προηγούμενη συσκευή (iPhone 12 Pro Max) είχα βάλει μια ESR η οποία 4 χρόνια μετά είναι ακόμη πάνω της χωρίς να έχει πάθει τίποτα.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πανεύκολη εφαρμογή, δεν καταλαβαίνεις οτι έχει τζάμι η οθόνη. Δεν επηρεάζει πουθενά, το εχω 6 μηνες και δεν εχει κάνει ούτε φουσκάλες ούτε έχει φθαρεί στις γωνίες, είναι σαν καινούριο. Το προτείνω 100%
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Σε πτώση απο τσέπη … μου αρέσει που την πήρα ποιοτική για να με προστατεύει … τώρα πλήρωνε 500 ευρώ οθόνη
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Προστασία
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Σπάνια αφήνω κριτική αλλά το αξίζει. Κορυφαία προστασία. Ο,τι καλύτερο σε αφή και εφαρμογή. Μη σκεφτείτε καν τα 10 ευρώ , αξίζει 1000 φορές το επιπλέον κόστος από τα φτηνά τσανάκια του 1 ευρώ.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αγόρασα το προστατευτικό τζαμάκι της Spigen για το iPhone 14 Pro Max κι έχω να πω πως εφαρμόζει τέλεια στο κινητό και η τοποθέτηση ήταν πανεύκολη. Η συσκευασία περιλαμβάνει 2 τζαμάκια με οδηγό τοποθέτησης Ez Fit Tray, υγρά μαντηλάκια καθαρισμού της οθόνης για πριν την τοποθέτηση, αυτοκόλλητα για απομάκρυνση τυχόν σκουπιδιών, μια μαύρη πλακα για την αφαίρεση τυχόν φουσκαλών και στεγνό μαντηλάκι καθαρισμού οθόνης. Έχει όλα τα απαραίτητα «βοηθήματα» για να κάνεις την τοποθέτηση μόνος σου!!! Επίσης, περιλαμβάνει χαρτάκι με barcode που μπορείς να σκαναρεις και να δεις αναλυτικό βίντεο με οδηγίες! Η ποιότητα του tempered glass είναι παρά πολύ καλή! Δεν καταλαβαίνεις καν ότι έχει τοποθετηθεί τζαμάκι στο κινητό! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Value for money!!! Όσα προϊόντα έχω αγοράσει από την Spiegen δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ! Όποιος τα δοκιμάσει θα με θυμηθεί!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επηρεασμένη από τις θετικές αξιολογήσεις αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν για να προστατεύσω την οθόνη του κινητού μου ( iPhone 14proMax) .
Η τοποθέτηση είναι πανεύκολη . Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες και είδα το σχετικό βιντεάκι . Το έχω μερικούς μήνες και δεν είδα ούτε μια γρατσουνιά. Είναι φθηνό και φαίνεται να προστατεύει την οθόνη του κινητού τουλάχιστον από γρατσουνιές. Σε περίπτωση πτώσης δε γνωρίζω αν θα αντέξει και κατά πόσο θα προστατεύσει την οθόνη.
Επανέρχομαι σήμερα 17/01/2024. Το κινητό μου έπεσε από ύψος 35 εκατοστών και το τζαμάκι έσπασε . Το αφαίρεσα πανεύκολα με το μαύρο πλαστικό που περιείχε η συσκευασία για την τοποθέτηση . Ευτυχώς η οθόνη του κινητού μου δεν έπαθε τίποτα (από αυτή την άποψη θεωρώ ότι προστάτευσε ) αλλά το τζαμάκι δεν είναι ανθεκτικό στις πτώσεις . Έσπασε από πολύ χαμηλό ύψος . Επομένως προστατεύει το κινητό κυρίως από γρατσουνιές και σε περίπτωση πτώσης θα σπάσει . Επίσης δεν είμαι σίγουρη αν θα προστατεύσει την οθόνη του κινητού σε πτώση από πιο μεγάλο ύψος . Επαναλαμβάνω μου έπεσε από 35 εκατοστά ύψος πάνω σε πλακάκι !!! Αν ήταν ανθεκτικό δε θα έπρεπε να σπάσει τόσο εύκολα σε τόσο χαμηλό ύψος.- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Αντοχή
- Προστασία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
εβαλα σε 2 τηλεφωνα το τζαμακι που περιεχει η συσκεβασια γιατι εχει 2 μεσα σε 5 λεπτα ηταν ετοιμο. δεν χρειαζετε πολλα πολλα απλα ακολουθηστε τα βηματα που λεει στο χαρτι που περιεχει μεσα. αξιζει για τα λεφτα του!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλό τζαμάκι προστασίας, το οποίο δεν επηρεάζει καθόλου την φωτεινότητα της οθόνης και την ποιότητα των γραφικών. Επίσης, είναι πανεύκολο στην τοποθέτηση, εφαρμόζει τέλεια και είναι σαν να μην υπάρχει τζάμακι.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αν και ακριβο, το καλυτερο στα χρηματα αυτα, και επιτελους ενα screen protector που "κουμπωνει" ευκολα και δεν αφηνει τα περιβοητα bubbles.
10 στα 10 !!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Και το προϊόν τέλειο και πανεύκολο στην τοποθέτηση .
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πανεύκολη εφαρμογή χωρίς καθόλου φουσκάλες και μετά την εφαρμογή δεν καταλαβαίνεις οτι το κινητό φοράει τζαμάκι.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η μοναδική φορά που κατάφερα να βάλω protector χωρίς ίχνος φυσαλίδας.Την προτείνω για όποιον έχει θέμα με την τοποθέτηση !Το σωστό DIY!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
ότι και να πω γιαυτα τα τζαμακια είναι λίγο.. σχεδόν ένα μήνα που το έχω δεν έχει καν γρατζουνιά, η τοποθέτηση τουλάχιστον επαγγελματική και παίρνεις 2.. δηλαδή σε βγάζει άνετα όλο το χρόνο με 10€.
επειδή έπαιρνα διαφορα όταν είχα παλαιοτερο μοντέλο πάντα μα πάντα επηρέαζαν την οθονη.. αυτό εδω σα να μην υπάρχει! προτείνεται ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Premium τζαμακι, καταπληκτικη εφαρμογη στο κινητο, δεν επηρεαζει καθολου την αφη ή την εικονα. Επισης εφαρμοζει τελεια με ολες τις θηκες. Στην τιμη των 12 € τα δυο τζαμακι ειναι ο,τι πιο value.
Τρομακτικη διαφορά με τα τζαμακια του εμποριου- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη;
Από άλλες χώρες
-
0
-
0
-
0
-
0
Εξαιρετικό τζαμάκι! Το έχω είδη πάρει για το δικό μου 14 Pro και αυτό ήταν για φίλο! Εξαιρετική περίπτωση, πρότεινα ανεπιφύλακτα!
-
0
Ό,τι χειρότερο, 2/2 τζαμάκια δεν εφάρμοσαν σωστά, ουσιαστικά ήταν μεγάλα για την οθόνη με αποτέλεσμα να προεξέχουν από τη συσκευή και να μην μπορείς να βάλεις θήκη γιατί πέταγε το τζαμάκι.
- Δες τα όλα
Ερωτήσεις
4939 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕπηρεάζει την selfie camera;
Καθόλου
Όσο και να καθαρίσω την οθόνη πάλι μπαίνουν χνούδιασα τι κάνω λάθος ;
λογικά θέλει ειδικό πανάκι και υγρό. Δημιουργείς μάλλον στατικό ηλεκτρισμό με αποτέλεσμα να κολλάνε περισσότερο χνούδια και τέτοια
Γρατσουνίζετε εύκολα το τζαμάκι ;
Έτσι και έτσι.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!