Bluetooth Handsfree

Plantronics BackBeat GO 2 In-ear Bluetooth Handsfree Μαύρο

5 ώρες χρήσης , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
In-ear
Τοποθέτηση
Neck-band
Χρόνος Λειτουργίας
5 hrs
Διπλό Ακουστικό
Ναι
Έκδοση Bluetooth
-
Χρώμα
Μαύρο

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

Multipoint Pairing
Όχι
Θήκη Φόρτισης
-
Αντοχή στον Ιδρώτα
-
Active Noise Cancellation
-
Γρήγορη Φόρτιση
-
Μείωση Θορύβου Μικροφώνου
-
Φωνητικός Έλεγχος
-
Hi-Res
-
Ασύρματη Φόρτιση
-
Spatial Audio
-
LE Audio
-
Hybrid Active Noice Cancellation
-
Καθυστέρηση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (12)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 5
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μικρόφωνο
  • Συχνότητα αποσύνδεσης
  • Ποιότητα ήχου
  • Ευκολία σύνδεσης
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Διάρκεια μπαταρίας
  • Μουσική
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή
  • fiorstel
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχας θεωρω οτι η μπαταρια πεφτει σχετικα γρηγορα.Δεν μου καθεται καλα στο αφτι παρολο που εχω δοκιμασει και ολα τα μεγεθη απο τα λαστιχακια και λογω βαρους πεφτει συνεχεια.Δεν μπορω να περπαταω και να μιλαω γιατι απο το τρανταγμα πεφτει(για τρεξιμο ουτε λογος). Επισης αν βαλω και τα δυο ακουστικα μαζι δεν μπορω μα στριψω το κεφαλι γιατι φευγει το απεναντι ακουστικο (κοντο καλωδιο). Τελος αν τα εχω απλα περασμενα στο λαιμο το βαρος απο τη μια πλευρα (με το μικροφωνο) το τραβαει προς τα εκει μεχρι να σκαλωσει στο λαιμο το απεναντι ακουστικο(και καποια στιγμη θα πεσει).
    Γενικα δεν ειναι ευχαριστημενος

    • Ποιότητα ήχου
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • triantafyllos_papadopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικά τα έχω 3+ χρόνια! τα 2 τελευταία χρόνια τα χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα....πολύ καλός ήχος κ τέλεια συνδεσιμοτητα...το μόνο πρόβλημα είναι πως τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει πως η μπαταρία τελειώνει γρηγορότερα από την πρώτη περίοδο ,αλλά νομίζω πως είναι ψιλοφυσιολογικο....

    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Άνεση
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διάρκεια μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tryfono
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω τρια χρονια και το εχω χρησιμοποιησει ελαχιστο καιρο οταν οδηγουσα και δουλευα. περιπου 2 μηνεσ καθε χρονο . Το χρησιμοποιουσα κυριως για να μιλαω γιατι με βολευε πολυ . Ξαφνικα μια μερα εκανε ενα θορυβο και νεκρωσε. Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν πως ειναι η μπαταρια και δεν υπαρχει τροπος να αλλαχτει.Μονο αν ηταν στην εγγυηση θα μου εστελναν καινουργιο. Εγω ηθελα απλως να του αλλαξω μπαταρια και δεν γινεται!!!! Με λιγα λογια επρεπε να το εχω χρησιμοποιησει πιο πολυ ωστε να εχει μεινει απο μπαταρια πιο νωρις και να μου το αλλαξουν! Η ιδια η plactroniccs μου ειπε πως η μπαταρια κραταει max 2 εως 4 χρονια. Αν θελετε να δωσετε για bluetooth 70 ευρω που θα κρατησει μαξιμουμ 3-4 χρονια ειναι δικη σας αποφαση. Κατα τα αλλα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankik
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζει τα χρηματα που δινεις.
    πολυ βολικο και συνδεεται πολυ ευκολα και γρηγορα με οποιαδηποτε συσκευη εχεις κανει ηδη pair.
    Μιλαω παντα με ακουστικα ,δεν κουραζει το αυτι, δεν το εχω δοκιμασει τρεχωντας.
    4 αστερια γιατι δεν ακουγομαι καλα στον αερα ακομα και αν βαζεις μπροστα(στον αερα) το χερι σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k1200s.akis81
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλα ακουστικα.ποιοτικη κατασκευη κ καλη σχετικα αυτονομια αν σκεφτει κανεις τον πολυ μικρο τους ογκο.
    το μονο τους αρνητικο ειναι πιστοτητα του ηχου. δεν θα τα προτεινα σε καποιον ο οποιος θελει να ακουει μουσικη απο τα ακουστικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.filios
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτά τα ακουστικά 1 χρόνο περίπου και τα έχω χρησιμοποιήσει 10 φορές! Είναι πολύ χρήσιμο να είναι ασύρματα τα ακουστικά και η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια.. Τα χρησιμοποιώ κυρίως στο ποδήλατο γιατί τα ενσύρματα μπλέκονται!.. Το θέμα είναι πως η ποιότητα του ήχου είναι πολύ μέτρια και είναι λίγο βαριά για το αυτί.. Μετά απο λίγη ώρα κουράζουν πολύ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vpapadimitriou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περίμενα τόσα πολλά, αλλά τα Plantronics BackBeat GO 2 ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

    Λειτουργούν άψογα, εύκολα στη χρήση και χωρίς καλώδια να σε πνίγουν.

    Χρειάστηκε να δοκιμάσω όλα τα λαστιχάκια/βύσματα για να βρω το ιδανικό (έχει 3 μεγέθη για κάθε αυτί) και από τη στιγμή που βρήκα το ιδανικό, δεν έχω αποχωριστεί τα ακουστικά αυτά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Άνεση
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καταρχας θεωρω οτι η μπαταρια πεφτει σχετικα γρηγορα.Δεν μου καθεται καλα στο αφτι παρολο που εχω δοκιμασει και ολα τα μεγεθη απο τα λαστιχακια και λογω βαρους πεφτει συνεχεια.Δεν μπορω να περπαταω και να μιλαω γιατι απο το τρανταγμα πεφτει(για τρεξιμο ουτε λογος). Επισης αν βαλω και τα δυο ακουστικα μαζι δεν μπορω μα στριψω το κεφαλι γιατι φευγει το απεναντι ακουστικο (κοντο καλωδιο). Τελος αν τα εχω απλα περασμενα στο λαιμο το βαρος απο τη μια πλευρα (με το μικροφωνο) το τραβαει προς τα εκει μεχρι να σκαλωσει στο λαιμο το απεναντι ακουστικο(και καποια στιγμη θα πεσει).
    Γενικα δεν ειναι ευχαριστημενος

    3
  • τα ακουστικά τα έχω 3+ χρόνια! τα 2 τελευταία χρόνια τα χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα....πολύ καλός ήχος κ τέλεια συνδεσιμοτητα...το μόνο πρόβλημα είναι πως τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει πως η μπαταρία τελειώνει γρηγορότερα από την πρώτη περίοδο ,αλλά νομίζω πως είναι ψιλοφυσιολογικο....

    1
  • Το εχω τρια χρονια και το εχω χρησιμοποιησει ελαχιστο καιρο οταν οδηγουσα και δουλευα. περιπου 2 μηνεσ καθε χρονο . Το χρησιμοποιουσα κυριως για να μιλαω γιατι με βολευε πολυ . Ξαφνικα μια μερα εκανε ενα θορυβο και νεκρωσε. Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν πως ειναι η μπαταρια και δεν υπαρχει τροπος να αλλαχτει.Μονο αν ηταν στην εγγυηση θα μου εστελναν καινουργιο. Εγω ηθελα απλως να του αλλαξω μπαταρια και δεν γινεται!!!! Με λιγα λογια επρεπε να το εχω χρησιμοποιησει πιο πολυ ωστε να εχει μεινει απο μπαταρια πιο νωρις και να μου το αλλαξουν! Η ιδια η plactroniccs μου ειπε πως η μπαταρια κραταει max 2 εως 4 χρονια. Αν θελετε να δωσετε για bluetooth 70 ευρω που θα κρατησει μαξιμουμ 3-4 χρονια ειναι δικη σας αποφαση. Κατα τα αλλα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

9 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
In-ear
Τοποθέτηση
Neck-band
Χρόνος Λειτουργίας
5 hrs
Διπλό Ακουστικό
Ναι
Έκδοση Bluetooth
-
Χρώμα
Μαύρο

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

Multipoint Pairing
Όχι
Θήκη Φόρτισης
-
Αντοχή στον Ιδρώτα
-
Active Noise Cancellation
-
Γρήγορη Φόρτιση
-
Μείωση Θορύβου Μικροφώνου
-
Φωνητικός Έλεγχος
-
Hi-Res
-
Ασύρματη Φόρτιση
-
Spatial Audio
-
LE Audio
-
Hybrid Active Noice Cancellation
-
Καθυστέρηση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (12)

  1. 3
  2. 5
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μικρόφωνο
  • Συχνότητα αποσύνδεσης
  • Ποιότητα ήχου
  • Ευκολία σύνδεσης
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Διάρκεια μπαταρίας
  • Μουσική
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή
  • fiorstel
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχας θεωρω οτι η μπαταρια πεφτει σχετικα γρηγορα.Δεν μου καθεται καλα στο αφτι παρολο που εχω δοκιμασει και ολα τα μεγεθη απο τα λαστιχακια και λογω βαρους πεφτει συνεχεια.Δεν μπορω να περπαταω και να μιλαω γιατι απο το τρανταγμα πεφτει(για τρεξιμο ουτε λογος). Επισης αν βαλω και τα δυο ακουστικα μαζι δεν μπορω μα στριψω το κεφαλι γιατι φευγει το απεναντι ακουστικο (κοντο καλωδιο). Τελος αν τα εχω απλα περασμενα στο λαιμο το βαρος απο τη μια πλευρα (με το μικροφωνο) το τραβαει προς τα εκει μεχρι να σκαλωσει στο λαιμο το απεναντι ακουστικο(και καποια στιγμη θα πεσει).
    Γενικα δεν ειναι ευχαριστημενος

    • Ποιότητα ήχου
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • triantafyllos_papadopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικά τα έχω 3+ χρόνια! τα 2 τελευταία χρόνια τα χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα....πολύ καλός ήχος κ τέλεια συνδεσιμοτητα...το μόνο πρόβλημα είναι πως τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει πως η μπαταρία τελειώνει γρηγορότερα από την πρώτη περίοδο ,αλλά νομίζω πως είναι ψιλοφυσιολογικο....

    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Άνεση
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διάρκεια μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tryfono
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω τρια χρονια και το εχω χρησιμοποιησει ελαχιστο καιρο οταν οδηγουσα και δουλευα. περιπου 2 μηνεσ καθε χρονο . Το χρησιμοποιουσα κυριως για να μιλαω γιατι με βολευε πολυ . Ξαφνικα μια μερα εκανε ενα θορυβο και νεκρωσε. Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν πως ειναι η μπαταρια και δεν υπαρχει τροπος να αλλαχτει.Μονο αν ηταν στην εγγυηση θα μου εστελναν καινουργιο. Εγω ηθελα απλως να του αλλαξω μπαταρια και δεν γινεται!!!! Με λιγα λογια επρεπε να το εχω χρησιμοποιησει πιο πολυ ωστε να εχει μεινει απο μπαταρια πιο νωρις και να μου το αλλαξουν! Η ιδια η plactroniccs μου ειπε πως η μπαταρια κραταει max 2 εως 4 χρονια. Αν θελετε να δωσετε για bluetooth 70 ευρω που θα κρατησει μαξιμουμ 3-4 χρονια ειναι δικη σας αποφαση. Κατα τα αλλα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankik
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζει τα χρηματα που δινεις.
    πολυ βολικο και συνδεεται πολυ ευκολα και γρηγορα με οποιαδηποτε συσκευη εχεις κανει ηδη pair.
    Μιλαω παντα με ακουστικα ,δεν κουραζει το αυτι, δεν το εχω δοκιμασει τρεχωντας.
    4 αστερια γιατι δεν ακουγομαι καλα στον αερα ακομα και αν βαζεις μπροστα(στον αερα) το χερι σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k1200s.akis81
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλα ακουστικα.ποιοτικη κατασκευη κ καλη σχετικα αυτονομια αν σκεφτει κανεις τον πολυ μικρο τους ογκο.
    το μονο τους αρνητικο ειναι πιστοτητα του ηχου. δεν θα τα προτεινα σε καποιον ο οποιος θελει να ακουει μουσικη απο τα ακουστικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.filios
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτά τα ακουστικά 1 χρόνο περίπου και τα έχω χρησιμοποιήσει 10 φορές! Είναι πολύ χρήσιμο να είναι ασύρματα τα ακουστικά και η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια.. Τα χρησιμοποιώ κυρίως στο ποδήλατο γιατί τα ενσύρματα μπλέκονται!.. Το θέμα είναι πως η ποιότητα του ήχου είναι πολύ μέτρια και είναι λίγο βαριά για το αυτί.. Μετά απο λίγη ώρα κουράζουν πολύ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vpapadimitriou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περίμενα τόσα πολλά, αλλά τα Plantronics BackBeat GO 2 ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

    Λειτουργούν άψογα, εύκολα στη χρήση και χωρίς καλώδια να σε πνίγουν.

    Χρειάστηκε να δοκιμάσω όλα τα λαστιχάκια/βύσματα για να βρω το ιδανικό (έχει 3 μεγέθη για κάθε αυτί) και από τη στιγμή που βρήκα το ιδανικό, δεν έχω αποχωριστεί τα ακουστικά αυτά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μικρόφωνο
    • Ευκολία σύνδεσης
    • Διάρκεια μπαταρίας
    • Άνεση
    • Συχνότητα αποσύνδεσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καταρχας θεωρω οτι η μπαταρια πεφτει σχετικα γρηγορα.Δεν μου καθεται καλα στο αφτι παρολο που εχω δοκιμασει και ολα τα μεγεθη απο τα λαστιχακια και λογω βαρους πεφτει συνεχεια.Δεν μπορω να περπαταω και να μιλαω γιατι απο το τρανταγμα πεφτει(για τρεξιμο ουτε λογος). Επισης αν βαλω και τα δυο ακουστικα μαζι δεν μπορω μα στριψω το κεφαλι γιατι φευγει το απεναντι ακουστικο (κοντο καλωδιο). Τελος αν τα εχω απλα περασμενα στο λαιμο το βαρος απο τη μια πλευρα (με το μικροφωνο) το τραβαει προς τα εκει μεχρι να σκαλωσει στο λαιμο το απεναντι ακουστικο(και καποια στιγμη θα πεσει).
    Γενικα δεν ειναι ευχαριστημενος

    3
  • τα ακουστικά τα έχω 3+ χρόνια! τα 2 τελευταία χρόνια τα χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα....πολύ καλός ήχος κ τέλεια συνδεσιμοτητα...το μόνο πρόβλημα είναι πως τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει πως η μπαταρία τελειώνει γρηγορότερα από την πρώτη περίοδο ,αλλά νομίζω πως είναι ψιλοφυσιολογικο....

    1
  • Το εχω τρια χρονια και το εχω χρησιμοποιησει ελαχιστο καιρο οταν οδηγουσα και δουλευα. περιπου 2 μηνεσ καθε χρονο . Το χρησιμοποιουσα κυριως για να μιλαω γιατι με βολευε πολυ . Ξαφνικα μια μερα εκανε ενα θορυβο και νεκρωσε. Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν πως ειναι η μπαταρια και δεν υπαρχει τροπος να αλλαχτει.Μονο αν ηταν στην εγγυηση θα μου εστελναν καινουργιο. Εγω ηθελα απλως να του αλλαξω μπαταρια και δεν γινεται!!!! Με λιγα λογια επρεπε να το εχω χρησιμοποιησει πιο πολυ ωστε να εχει μεινει απο μπαταρια πιο νωρις και να μου το αλλαξουν! Η ιδια η plactroniccs μου ειπε πως η μπαταρια κραταει max 2 εως 4 χρονια. Αν θελετε να δωσετε για bluetooth 70 ευρω που θα κρατησει μαξιμουμ 3-4 χρονια ειναι δικη σας αποφαση. Κατα τα αλλα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.

    6
  • Δες τα όλα