Ηχεία Αυτοκινήτου

PerVoi Pervoi Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 5x7" με 75W RMS (Midrange) Κωδικός: CTC-5786

Μέγεθος: 5x7''

RMS Power: 75W

Max Power: 680W

Διάμετρος μαγνήτη: 80 x 12mm

Φωνητική πηνίου: 1'' (25mm)

Αντίσταση:

Ευαισθησία: 88db

Απόκριση συχνότητας: 100HZ-18KHZ

Διαστάσεις ηχείου: 23 x 16 x 8cm

...

Μέγεθος: 5x7''

RMS Power: 75W

Max Power: 680W

Διάμετρος μαγνήτη: 80 x 12mm

Φωνητική πηνίου: 1'' (25mm)

Αντίσταση:

Ευαισθησία: 88db

Απόκριση συχνότητας: 100HZ-18KHZ

Διαστάσεις ηχείου: 23 x 16 x 8cm

  • Περιλαμβάνονται 2 τεμάχια.
  • Μάρκα: PerVoi

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
19 97
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από One and Only Shop 4,5 (7)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του One and Only Shop
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Μέγεθος: 5x7''

RMS Power: 75W

Max Power: 680W

Διάμετρος μαγνήτη: 80 x 12mm

Φωνητική πηνίου: 1'' (25mm)

Αντίσταση:

Ευαισθησία: 88db

Απόκριση συχνότητας: 100HZ-18KHZ

Διαστάσεις ηχείου: 23 x 16 x 8cm

  • Περιλαμβάνονται 2 τεμάχια.
  • Μάρκα: PerVoi

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
CTC-5786

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Midrange
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
680 W
Ισχύς RMS
75 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
5x7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Angelos Alex

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκαν εμπρός σε Mazda 3 2004 με κινέζικη οθόνη 9 ιντσών και κινέζικο ενισχυτή πίσω απο τηνοθόνη 4x80w max, 4x60w rms. Το αμάξι είναι η βασική έκδοση (χωρίς tweeter και χωρίς bose ηχοσύστημα). Η αλλαγή ήταν πολύ απλή καθώς απλά έβγαλα τα παλιά και έβαλα τα καινόυρια. Απλά, για να μην κόψω τα καλώδια έβαλα αντάπτορες (Τα γνήσια ηχεία έχουν δική τους φίσα, ενώ ολα τα aftermarket ηχεια απλα συνδέεις εσυ το + και -).

    Τα Tweeter δίνουν ζωντάνια. Έχουν έναν μικρό πυκνωτή πάνω για να κόβει τα μπάσα και να μην καούν.
    Δεν θα τα έλεγα πιο "δυνατά" ηχεία από τα γνήσια απλα εκείνα δεν άντεχαν σε μεγάλες εντάσεις και παραμόρφωναν.

    Για μπάσα δεν ξέρω να σας πω, καθώς υπάρχει subwoofer στο αμάξι και τα έχω κόψει τελείως από τα ηχεία. Γενικά πάντως μην περιμένετε τρομερά βαθύ μπάσο από ηχείο ειδικά σε πόρτα.

    Τέλος, έρχονται μαζί με βίδες, καλώδια με ακροδέκτες και καπάκια ηχείων σε περίπτωση που επιθυμείτε να τα τοποθετήσετε σε εταζιέρα (δεν το προτείνω, καλύτερα να πάτε σε 6x9").

    Εάν δεν καούν, θα είναι ακραία καλή αγορά στα 18 ευρώ.

    Update: Δεν δουλεύει το tweeter στο αριστερό ηχείο. Δεν περίμενα να καούν σε μια βδομάδα λειτουργίας

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Tzoulis18

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω κανένα παράπονο από την αποδοσή τους. Για ένα μικρομεσαίο αυτοκί΄νητο και για χρήστες με λογικές απαιτήσεις καθημερινής μετακίνησης δεν είδα κανένα πρόσβλημα. Ούτε σε υπψηή ένταση διέκρινα πρόβλημα σε μπάσα ή τριξίματα. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θα τα ξαναγόραζα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οικονομική λύση δεν παίζουν όπως παίζουν τα hertz είναι και ακριβά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 4
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Τοποθετήθηκαν εμπρός σε Mazda 3 2004 με κινέζικη οθόνη 9 ιντσών και κινέζικο ενισχυτή πίσω απο τηνοθόνη 4x80w max, 4x60w rms. Το αμάξι είναι η βασική έκδοση (χωρίς tweeter και χωρίς bose ηχοσύστημα). Η αλλαγή ήταν πολύ απλή καθώς απλά έβγαλα τα παλιά και έβαλα τα καινόυρια. Απλά, για να μην κόψω τα καλώδια έβαλα αντάπτορες (Τα γνήσια ηχεία έχουν δική τους φίσα, ενώ ολα τα aftermarket ηχεια απλα συνδέεις εσυ το + και -).

    Τα Tweeter δίνουν ζωντάνια. Έχουν έναν μικρό πυκνωτή πάνω για να κόβει τα μπάσα και να μην καούν.
    Δεν θα τα έλεγα πιο "δυνατά" ηχεία από τα γνήσια απλα εκείνα δεν άντεχαν σε μεγάλες εντάσεις και παραμόρφωναν.

    Για μπάσα δεν ξέρω να σας πω, καθώς υπάρχει subwoofer στο αμάξι και τα έχω κόψει τελείως από τα ηχεία. Γενικά πάντως μην περιμένετε τρομερά βαθύ μπάσο από ηχείο ειδικά σε πόρτα.

    Τέλος, έρχονται μαζί με βίδες, καλώδια με ακροδέκτες και καπάκια ηχείων σε περίπτωση που επιθυμείτε να τα τοποθετήσετε σε εταζιέρα (δεν το προτείνω, καλύτερα να πάτε σε 6x9").

    Εάν δεν καούν, θα είναι ακραία καλή αγορά στα 18 ευρώ.

    Update: Δεν δουλεύει το tweeter στο αριστερό ηχείο. Δεν περίμενα να καούν σε μια βδομάδα λειτουργίας

    0
  • Δεν έχω κανένα παράπονο από την αποδοσή τους. Για ένα μικρομεσαίο αυτοκί΄νητο και για χρήστες με λογικές απαιτήσεις καθημερινής μετακίνησης δεν είδα κανένα πρόσβλημα. Ούτε σε υπψηή ένταση διέκρινα πρόβλημα σε μπάσα ή τριξίματα. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θα τα ξαναγόραζα

    0
  • Οικονομική λύση δεν παίζουν όπως παίζουν τα hertz είναι και ακριβά

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

27 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μέγεθος: 5x7''

RMS Power: 75W

Max Power: 680W

Διάμετρος μαγνήτη: 80 x 12mm

Φωνητική πηνίου: 1'' (25mm)

Αντίσταση:

Ευαισθησία: 88db

Απόκριση συχνότητας: 100HZ-18KHZ

Διαστάσεις ηχείου: 23 x 16 x 8cm

  • Περιλαμβάνονται 2 τεμάχια.
  • Μάρκα: PerVoi

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
CTC-5786

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Midrange
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
680 W
Ισχύς RMS
75 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
5x7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 2
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Angelos Alex

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκαν εμπρός σε Mazda 3 2004 με κινέζικη οθόνη 9 ιντσών και κινέζικο ενισχυτή πίσω απο τηνοθόνη 4x80w max, 4x60w rms. Το αμάξι είναι η βασική έκδοση (χωρίς tweeter και χωρίς bose ηχοσύστημα). Η αλλαγή ήταν πολύ απλή καθώς απλά έβγαλα τα παλιά και έβαλα τα καινόυρια. Απλά, για να μην κόψω τα καλώδια έβαλα αντάπτορες (Τα γνήσια ηχεία έχουν δική τους φίσα, ενώ ολα τα aftermarket ηχεια απλα συνδέεις εσυ το + και -).

    Τα Tweeter δίνουν ζωντάνια. Έχουν έναν μικρό πυκνωτή πάνω για να κόβει τα μπάσα και να μην καούν.
    Δεν θα τα έλεγα πιο "δυνατά" ηχεία από τα γνήσια απλα εκείνα δεν άντεχαν σε μεγάλες εντάσεις και παραμόρφωναν.

    Για μπάσα δεν ξέρω να σας πω, καθώς υπάρχει subwoofer στο αμάξι και τα έχω κόψει τελείως από τα ηχεία. Γενικά πάντως μην περιμένετε τρομερά βαθύ μπάσο από ηχείο ειδικά σε πόρτα.

    Τέλος, έρχονται μαζί με βίδες, καλώδια με ακροδέκτες και καπάκια ηχείων σε περίπτωση που επιθυμείτε να τα τοποθετήσετε σε εταζιέρα (δεν το προτείνω, καλύτερα να πάτε σε 6x9").

    Εάν δεν καούν, θα είναι ακραία καλή αγορά στα 18 ευρώ.

    Update: Δεν δουλεύει το tweeter στο αριστερό ηχείο. Δεν περίμενα να καούν σε μια βδομάδα λειτουργίας

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Tzoulis18

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω κανένα παράπονο από την αποδοσή τους. Για ένα μικρομεσαίο αυτοκί΄νητο και για χρήστες με λογικές απαιτήσεις καθημερινής μετακίνησης δεν είδα κανένα πρόσβλημα. Ούτε σε υπψηή ένταση διέκρινα πρόβλημα σε μπάσα ή τριξίματα. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θα τα ξαναγόραζα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οικονομική λύση δεν παίζουν όπως παίζουν τα hertz είναι και ακριβά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 4
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Τοποθετήθηκαν εμπρός σε Mazda 3 2004 με κινέζικη οθόνη 9 ιντσών και κινέζικο ενισχυτή πίσω απο τηνοθόνη 4x80w max, 4x60w rms. Το αμάξι είναι η βασική έκδοση (χωρίς tweeter και χωρίς bose ηχοσύστημα). Η αλλαγή ήταν πολύ απλή καθώς απλά έβγαλα τα παλιά και έβαλα τα καινόυρια. Απλά, για να μην κόψω τα καλώδια έβαλα αντάπτορες (Τα γνήσια ηχεία έχουν δική τους φίσα, ενώ ολα τα aftermarket ηχεια απλα συνδέεις εσυ το + και -).

    Τα Tweeter δίνουν ζωντάνια. Έχουν έναν μικρό πυκνωτή πάνω για να κόβει τα μπάσα και να μην καούν.
    Δεν θα τα έλεγα πιο "δυνατά" ηχεία από τα γνήσια απλα εκείνα δεν άντεχαν σε μεγάλες εντάσεις και παραμόρφωναν.

    Για μπάσα δεν ξέρω να σας πω, καθώς υπάρχει subwoofer στο αμάξι και τα έχω κόψει τελείως από τα ηχεία. Γενικά πάντως μην περιμένετε τρομερά βαθύ μπάσο από ηχείο ειδικά σε πόρτα.

    Τέλος, έρχονται μαζί με βίδες, καλώδια με ακροδέκτες και καπάκια ηχείων σε περίπτωση που επιθυμείτε να τα τοποθετήσετε σε εταζιέρα (δεν το προτείνω, καλύτερα να πάτε σε 6x9").

    Εάν δεν καούν, θα είναι ακραία καλή αγορά στα 18 ευρώ.

    Update: Δεν δουλεύει το tweeter στο αριστερό ηχείο. Δεν περίμενα να καούν σε μια βδομάδα λειτουργίας

    0
  • Δεν έχω κανένα παράπονο από την αποδοσή τους. Για ένα μικρομεσαίο αυτοκί΄νητο και για χρήστες με λογικές απαιτήσεις καθημερινής μετακίνησης δεν είδα κανένα πρόσβλημα. Ούτε σε υπψηή ένταση διέκρινα πρόβλημα σε μπάσα ή τριξίματα. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θα τα ξαναγόραζα

    0
  • Οικονομική λύση δεν παίζουν όπως παίζουν τα hertz είναι και ακριβά

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
19,97 €
5,00 €   μεταφορικά