Την πήρα στα 90€ σαν πρώτη φριτεζα αέρος, ίσως η πιο φθηνή στα 5,5 λίτρα. Κακώς αναφέρει πως είναι 6,2 καθώς αυτό είναι το μέγεθος του κάδου ολόκληρου. Του καλαθιού που εφαρμόζει μέσα στον κάδο (αυτό με τις τρυπούλες) είναι 5,5 και ΔΕΝ μπορείς να μαγειρέψεις χωρίς αυτό, δλδ να πας κατ ευθείαν στα 6,2 του κάδου να βάλεις φαγητά.
Για αρχή όλα καλά, δεν έχουμε μαγειρέψει πολλά φαγητά οπότε θα επανέλθω αργότερα αν υπάρξει κάτι αξιοσημείωτο. Οι πατάτες τηγανητές όσο είναι ζεστές είναι όντως σαν τηγανητές αλλά η διαφορά φαίνεται όσο κρυώνουν, όπου και φαίνεται η διαφορά στη γεύση και την υφή (αρχίζουν και μοιάζουν με προτηγανισμενες σιγά σιγά ενώ τις κόψαμε φρέσκες).
Οι διαστάσεις του καλαθιού, το οποίο έχει καλό τετραγωνισμένο σχήμα, είναι 23,5*23,5*8,5. Το ύψος στα 8,5 δεν αναφέρεται στο συνολικό ύψος καλαθιού αλλά στο ωφέλιμο, ως την ένδειξη MAX δηλαδή, που μας αφήνει στα 4,7 λίτρα. Αμφιβάλλω πως μπορούμε να μαγειρέψουμε κανονικά για 4 άτομα. Ολόκληρο κοτόπουλο πχ δεν μπαίνει με τπτ. Στη φωτό έβαλα μια κανονική χαρτοπετσέτα μέσα για να υπάρχει οπτικά μια τάξη μεγέθους.
Αυτό που δε μου άρεσε είναι ο σχεδιασμός των εξαρτημάτων που μαζεύουν πολλά νερά σε διάφορες εσοχές στο πλύσιμο (χερούλια κλπ) και πως δεν πλένονται στο πλυντήριο.
Η ποιότητα των υλικών φαίνεται αρχικά μέτρια, με κάποια τριξιματα στο βαλε-βγαλε αλλά ο χρόνος θα δείξει. 4/5 ως εδώ.
Update 31-3-23: Οι ενδείξεις στην οθόνη ξεκίνησαν να κάνουν νερά. Το on/off δε φαίνεται και το βρίσκουμε στα τυφλά (ευτυχώς δουλεύει) και όταν είναι κλειστή τρεμοπαιζουν 3 γραμμές αντί να είναι όλα σβηστά. Δε βλέπω να αντέχει πολύ το πάνελ με τις ενδείξεις. 3/5 πλέον.
Update 26-12-23: Οι γραμμές που τρεμοπαιζαν, σταμάτησαν σχεδόν με την εμφάνισή τους. Το on/off δεν ξαναφανηκε αλλά συνεχίζει και δουλεύει κανονικά.