Πήρα δύο για τις 2 γάτες που έχω, που μένουν αρκετές ώρες ή και 1-2 μέρες σερί μόνες τους, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Επίσης βόλεψε με ρύθμιση τακτικών βραδινών γευμάτων ώστε να ξεγελιούνται και να μην με ξυπνάνε από τις 5 ή 6 το πρωί για να φάνε. Οι γάτες είναι ζώα της ρουτίνας και προσαρμόζονται εύκολα σε ένα πρόγραμμα. Τους έχω ρυθμίσει 6 γεύματα τη μέρα των 1 ή 2 μερίδων (κάθε μερίδα περίπου 5γρ), ώστε να τρώνε περίπου 50γρ τη μέρα. Βλέπω ότι η μία μου γάτα που ήταν υπέρβαρη, έχει έρθει στα πιο φυσιολογικά της και η άλλη που ήταν φυσιολογική είναι σταθερή, οπότε τρώνε σωστά.
Δεν θεωρώ ότι το ανταλλακτικό φίλτρο είναι ανάγκη να το αλλάζεις κάθε 30 μέρες που λέει. Έχω παρατηρήσει ότι οι κροκέτες παραμένουν τραγανές και δεν χάνουν τη μυρωδιά τους ακόμα και μετά από 2-3 μήνες χρήσης του ίδιου φίλτρου. Αυτό που χρειάζεται τακτικά σχετικά, έστω μια φορά τους 2 μήνες είναι άνοιγμα, μερική αποσυναρμολόγηση και καθάρισμα της ταΐστρας εσωτερικά. Αυτό έχει μία φτερωτή εσωτερικά που ανοίγει καθώς γυρίζει και πέφτουν οι κροκέτες. Αυτό με τον καιρό, μαζεύει κατάλοιπα από τις κροκέτες (τρίμματα, κομματάκια) και μαγκώνει, δεν γυρίζει σωστά και εμφανίζει σφάλμα.
Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τις ταΐστρες, γιατί μου έλυσαν αρχικά τα χέρια το καλοκαίρι και μπορώ πχ να πάω κάπου ένα 2-3ήμερο χωρίς να πρέπει να στέλνω άνθρωπο να ταΐζει τις γάτες και σε συνδυασμό με 1 κάμερα μπορείς να δεις ότι τρώνε και είναι οκ. Αλλά μου έκαναν και τόσο καλό με τα βραδινά γεύματα που πλέον δεν με ξυπνάνε για φαγητό και τις έχω και λειτουργούν όλο το χρόνο. Έχουν κλείσει 14 μήνες συνεχούς λειτουργίας και ζήτημα να έχουν σκαλώσει και να μην ρίχνουν τροφή 10 φορές. Που και πάλι την ανοίγεις, την καθαρίζεις και είναι οκ.
EDIT 9/4/25: Ακόμα λειτουργούν! Έχουν κλείσει σχεδόν 2,5 χρόνια συνεχούς λειτουργίας! Κανένα ιδιαίτερο θέμα. Το μόνο αρνητικό που έχω παρατηρήσει είναι ότι χάνουν τις σωστές ρυθμίσεις με την αλλαγή ώρας. Για να αλλάξει η ώρα στο schedule , πρέπει να το διαγράψεις και να το σετάρεις από την αρχή. Αλλά εντάξει, 2 φορές το χρόνο γίνεται αυτό.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!