Την μαρκα την ξερω 25 χρονια (την ειχα πατησει και παλαιοτερα με αλλο μοντελο οπου με ζοριζε λιγο το αριστερο μπροστα) και φοραω 42 νουμερα εδω και 40 χρονια. Τα συγκεκριμενα οταν εφτασαν ειδα πως δεν εχουν δα και κανεναν ανατομικο πατο της προκοπης αλλα ειπα μεσα μου εχω του εμποριου και θα βαλω,δυστυχως με εξτρα πατο το ποδι ΔΕΝ χωραει μεσα με τιποτα ! Αρα το φορας ως εχει με αρνητικο αντικτυπο στο περπατημα. Το καλουπι ειναι παρα πολυ σφιχτο,μονο ψιλη κατσα δεχεται αλλα και παλι το δεξι με στενευε,ειπα θα ανοιξει και το φορεσα και πηγα για δουλεια,με πεθανε στην κυριολεξια ! Ζητησα αδεια και γυρισα στο σπιτι και εβαλα αλλα,κοιταξτε πως μου εκανε το ποδι,με σακατεψε.
Σημερα τα πηγα στον τσαγκαρη για να τα ανοιξει με καλαποδι (αρα θα σπασει το δερμα) αν ειναι δυνατον καινουργιο παπουτσι και να θελει τετοια πραγματα. Το μετανοιωσα πολυ που τα πηρα αλλα πλεον ηταν αργα για επιστροφη αφου τα ειχα φορεσει. Τα πηρα απο τον τσαγκαρη και τα αφησα στο ντουλαπι 10 μερες, μολις πηγα να τα ξαναβαλω αρχισαν παλι τα προηγουμενα, ποναγα τοσο που αναγκαστηκα να χαλαρωσω τα κορδονια και να τα εχω σαν σαγιοναρες, στο τσακ δεν με καταλαβαν να γινω ρεζιλι, ειλικρινα κλαιω τα λεφτα μου.