Ανδρικά Μποτάκια

Δερμάτινα Μαύρα Ανδρικά Μποτάκια

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Μαλακός πάτος
  • Αντιολισθητική σόλα
  • Λογότυπο στο πλάι
  • Υλικό: Δέρμα
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Οδηγός μεγεθών Boxer
62 38
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Αβεδις
Ελλάδα
Δες Ανδρικά Παπούτσια στη σελίδα του Αβεδις

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Aryon
    1
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την μαρκα την ξερω 25 χρονια (την ειχα πατησει και παλαιοτερα με αλλο μοντελο οπου με ζοριζε λιγο το αριστερο μπροστα) και φοραω 42 νουμερα εδω και 40 χρονια. Τα συγκεκριμενα οταν εφτασαν ειδα πως δεν εχουν δα και κανεναν ανατομικο πατο της προκοπης αλλα ειπα μεσα μου εχω του εμποριου και θα βαλω,δυστυχως με εξτρα πατο το ποδι ΔΕΝ χωραει μεσα με τιποτα ! Αρα το φορας ως εχει με αρνητικο αντικτυπο στο περπατημα. Το καλουπι ειναι παρα πολυ σφιχτο,μονο ψιλη κατσα δεχεται αλλα και παλι το δεξι με στενευε,ειπα θα ανοιξει και το φορεσα και πηγα για δουλεια,με πεθανε στην κυριολεξια ! Ζητησα αδεια και γυρισα στο σπιτι και εβαλα αλλα,κοιταξτε πως μου εκανε το ποδι,με σακατεψε.
    Σημερα τα πηγα στον τσαγκαρη για να τα ανοιξει με καλαποδι (αρα θα σπασει το δερμα) αν ειναι δυνατον καινουργιο παπουτσι και να θελει τετοια πραγματα. Το μετανοιωσα πολυ που τα πηρα αλλα πλεον ηταν αργα για επιστροφη αφου τα ειχα φορεσει. Τα πηρα απο τον τσαγκαρη και τα αφησα στο ντουλαπι 10 μερες, μολις πηγα να τα ξαναβαλω αρχισαν παλι τα προηγουμενα, ποναγα τοσο που αναγκαστηκα να χαλαρωσω τα κορδονια και να τα εχω σαν σαγιοναρες, στο τσακ δεν με καταλαβαν να γινω ρεζιλι, ειλικρινα κλαιω τα λεφτα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την μαρκα την ξερω 25 χρονια (την ειχα πατησει και παλαιοτερα με αλλο μοντελο οπου με ζοριζε λιγο το αριστερο μπροστα) και φοραω 42 νουμερα εδω και 40 χρονια. Τα συγκεκριμενα οταν εφτασαν ειδα πως δεν εχουν δα και κανεναν ανατομικο πατο της προκοπης αλλα ειπα μεσα μου εχω του εμποριου και θα βαλω,δυστυχως με εξτρα πατο το ποδι ΔΕΝ χωραει μεσα με τιποτα ! Αρα το φορας ως εχει με αρνητικο αντικτυπο στο περπατημα. Το καλουπι ειναι παρα πολυ σφιχτο,μονο ψιλη κατσα δεχεται αλλα και παλι το δεξι με στενευε,ειπα θα ανοιξει και το φορεσα και πηγα για δουλεια,με πεθανε στην κυριολεξια ! Ζητησα αδεια και γυρισα στο σπιτι και εβαλα αλλα,κοιταξτε πως μου εκανε το ποδι,με σακατεψε.
    Σημερα τα πηγα στον τσαγκαρη για να τα ανοιξει με καλαποδι (αρα θα σπασει το δερμα) αν ειναι δυνατον καινουργιο παπουτσι και να θελει τετοια πραγματα. Το μετανοιωσα πολυ που τα πηρα αλλα πλεον ηταν αργα για επιστροφη αφου τα ειχα φορεσει. Τα πηρα απο τον τσαγκαρη και τα αφησα στο ντουλαπι 10 μερες, μολις πηγα να τα ξαναβαλω αρχισαν παλι τα προηγουμενα, ποναγα τοσο που αναγκαστηκα να χαλαρωσω τα κορδονια και να τα εχω σαν σαγιοναρες, στο τσακ δεν με καταλαβαν να γινω ρεζιλι, ειλικρινα κλαιω τα λεφτα μου.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Στυλ
Casual
Δέσιμο
με Κορδόνια
Υλικό
Δέρμα
Ανατομικά
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Aryon
    1
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την μαρκα την ξερω 25 χρονια (την ειχα πατησει και παλαιοτερα με αλλο μοντελο οπου με ζοριζε λιγο το αριστερο μπροστα) και φοραω 42 νουμερα εδω και 40 χρονια. Τα συγκεκριμενα οταν εφτασαν ειδα πως δεν εχουν δα και κανεναν ανατομικο πατο της προκοπης αλλα ειπα μεσα μου εχω του εμποριου και θα βαλω,δυστυχως με εξτρα πατο το ποδι ΔΕΝ χωραει μεσα με τιποτα ! Αρα το φορας ως εχει με αρνητικο αντικτυπο στο περπατημα. Το καλουπι ειναι παρα πολυ σφιχτο,μονο ψιλη κατσα δεχεται αλλα και παλι το δεξι με στενευε,ειπα θα ανοιξει και το φορεσα και πηγα για δουλεια,με πεθανε στην κυριολεξια ! Ζητησα αδεια και γυρισα στο σπιτι και εβαλα αλλα,κοιταξτε πως μου εκανε το ποδι,με σακατεψε.
    Σημερα τα πηγα στον τσαγκαρη για να τα ανοιξει με καλαποδι (αρα θα σπασει το δερμα) αν ειναι δυνατον καινουργιο παπουτσι και να θελει τετοια πραγματα. Το μετανοιωσα πολυ που τα πηρα αλλα πλεον ηταν αργα για επιστροφη αφου τα ειχα φορεσει. Τα πηρα απο τον τσαγκαρη και τα αφησα στο ντουλαπι 10 μερες, μολις πηγα να τα ξαναβαλω αρχισαν παλι τα προηγουμενα, ποναγα τοσο που αναγκαστηκα να χαλαρωσω τα κορδονια και να τα εχω σαν σαγιοναρες, στο τσακ δεν με καταλαβαν να γινω ρεζιλι, ειλικρινα κλαιω τα λεφτα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την μαρκα την ξερω 25 χρονια (την ειχα πατησει και παλαιοτερα με αλλο μοντελο οπου με ζοριζε λιγο το αριστερο μπροστα) και φοραω 42 νουμερα εδω και 40 χρονια. Τα συγκεκριμενα οταν εφτασαν ειδα πως δεν εχουν δα και κανεναν ανατομικο πατο της προκοπης αλλα ειπα μεσα μου εχω του εμποριου και θα βαλω,δυστυχως με εξτρα πατο το ποδι ΔΕΝ χωραει μεσα με τιποτα ! Αρα το φορας ως εχει με αρνητικο αντικτυπο στο περπατημα. Το καλουπι ειναι παρα πολυ σφιχτο,μονο ψιλη κατσα δεχεται αλλα και παλι το δεξι με στενευε,ειπα θα ανοιξει και το φορεσα και πηγα για δουλεια,με πεθανε στην κυριολεξια ! Ζητησα αδεια και γυρισα στο σπιτι και εβαλα αλλα,κοιταξτε πως μου εκανε το ποδι,με σακατεψε.
    Σημερα τα πηγα στον τσαγκαρη για να τα ανοιξει με καλαποδι (αρα θα σπασει το δερμα) αν ειναι δυνατον καινουργιο παπουτσι και να θελει τετοια πραγματα. Το μετανοιωσα πολυ που τα πηρα αλλα πλεον ηταν αργα για επιστροφη αφου τα ειχα φορεσει. Τα πηρα απο τον τσαγκαρη και τα αφησα στο ντουλαπι 10 μερες, μολις πηγα να τα ξαναβαλω αρχισαν παλι τα προηγουμενα, ποναγα τοσο που αναγκαστηκα να χαλαρωσω τα κορδονια και να τα εχω σαν σαγιοναρες, στο τσακ δεν με καταλαβαν να γινω ρεζιλι, ειλικρινα κλαιω τα λεφτα μου.

    0
  • Δες τα όλα
62,38 €
4,00 € σε Skroutz Point