Η μανα αγορασε σετ πιστολακι και ισιωτικο μαλλιων πριν απο 15 χρονια περιπου στα 50κατι ευρω και σημερα μετα απο 15 ΧΡΟΝΙΑ καηκε το μοτερ απο το πιστολακι. Η μανα εχει μεινει υπερευχαριστημενη απο την ποιοτητα απο το πιστολακι και επειδη ητανε τοσο καλο, καναμε κρατηση σημερα σε ενα μαγαζι κοντα μου το ιδιο πιστολακι για να παω να το παρω μετα τις γιορτες. Δηλαδη σημερα χαλασε και στο επομενο μισαωρο καναμε κρατηση για αυτο το πιστολακι που δεν περιμεναμε οτι θα υπηρχε ακομα αλλα υπαρχει.
Το πιστολακι που ειχαμε ειχε μοντελο Singer AT1236 που ψαχνοντας στο Google δεν βγαζει απολυτως τιποτα αλλα μου κανει εντυπωση το πως πουλανε ακομα το ιδιο πιστολακι μετα απο 15 χρονια. Τοσο καλο προιον ειναι και το πουλανε ακομη? Απιστευτο. Με βαση τις φωτογραφιες του Skroutz και αυτο που εχουμε, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ολοιδιο και σε σχεδιο και γραμματα και σε ολα που αυτο δεν το περιμενα.
Μπραβο στην Singer για την εξαιρετικη ποιοτητα του προιοντος! Αμφιβαλλω οτι θα κρατησει αλλα 15 χρονια αυτο που θα παρω σε κατι μερες αλλα ποτε δεν ξερεις, μπορει και να κρατησει οντως αλλα 15 χρονια
Το συνιστω σε ολους
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!