Γυναικείες Μπότες

Δερμάτινες Γυναικείες Μπότες Μαύρες

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γυναικείες δερμάτινες Μπότες της εταιρίας Marco Tozzi σε μαύρο χρώμα.

  • Αντιολισθητική σόλα με 5.5 εκατοστά πλάτος.
  • Δένουν με κορδόνια και φερμουάρ για γρήγορη εφαρμογή.
  • Μαλακό πατάκι Feel-Me για άνεση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Ζεστές και άνετες, ιδανικές για καθημερινή χρήση.
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Despoina.P
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όντως πολύ βολικές
    αλλά ποιοτικά κακές.
    Αγορασμένες 23/11/'23
    Δεν έβγαλαν τη σεζόν!
    Έχει κοπεί η σόλα ολοσχερώς
    και από τις 2 μπότες!
    Δεν έχει ξανασυμβεί με παπούτσι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elieta_15
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα θετικά: Για τον όγκο της σόλας τους είναι πολύ άνετες και ελαφριές. Το δέρμα τους είναι αρκετά μαλακό και ανθεκτικό. Κατά την αισθητική μου άποψη έχουν φοβερή αναλογία. Τα αρνητικά: Στους τρεις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης αλλά όχι με ιδιαίτερο περπάτημα χάλασε το φερμουάρ της μίας και μετά από λίγο καιρό και της άλλης. Το φερμουάρ που μου έβαλε ο τσαγκάρης έχει κρατήσει ήδη τριπλάσιο χρόνο και δείχνει να μην έχει πρόβλημα (δηλαδή δε φαίνεται να έφταιγε το μήκος του ή η χρήση που του έκανα αλλά το ίδιο το φερμουάρ). Η σόλα σε λιγότερο από ένα χρόνο άρχισε να ανοίγει. Μετά από αρκετά κολλήματα τις πήγα για αλλαγή σόλας όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Έδωσα 45€ αντί να αγοράσω καινούριες γιατί ο τσαγκάρης μου είπε ότι η αρχική τους σόλα ήταν από καουτσούκ και προφανώς θα ξαναχαλάσει ενώ αυτή που μου έβαλε είναι πολυουρεθάνης. Οι μπότες αγοράστηκαν πριν ενάμιση χρόνο από κατάστημα 100€ και για να τις φτιάξω έχω δώσει κυριολεκτικά άλλα τόσα!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι όντως πολύ βολικές
    αλλά ποιοτικά κακές.
    Αγορασμένες 23/11/'23
    Δεν έβγαλαν τη σεζόν!
    Έχει κοπεί η σόλα ολοσχερώς
    και από τις 2 μπότες!
    Δεν έχει ξανασυμβεί με παπούτσι!

    2
  • Τα θετικά: Για τον όγκο της σόλας τους είναι πολύ άνετες και ελαφριές. Το δέρμα τους είναι αρκετά μαλακό και ανθεκτικό. Κατά την αισθητική μου άποψη έχουν φοβερή αναλογία. Τα αρνητικά: Στους τρεις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης αλλά όχι με ιδιαίτερο περπάτημα χάλασε το φερμουάρ της μίας και μετά από λίγο καιρό και της άλλης. Το φερμουάρ που μου έβαλε ο τσαγκάρης έχει κρατήσει ήδη τριπλάσιο χρόνο και δείχνει να μην έχει πρόβλημα (δηλαδή δε φαίνεται να έφταιγε το μήκος του ή η χρήση που του έκανα αλλά το ίδιο το φερμουάρ). Η σόλα σε λιγότερο από ένα χρόνο άρχισε να ανοίγει. Μετά από αρκετά κολλήματα τις πήγα για αλλαγή σόλας όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Έδωσα 45€ αντί να αγοράσω καινούριες γιατί ο τσαγκάρης μου είπε ότι η αρχική τους σόλα ήταν από καουτσούκ και προφανώς θα ξαναχαλάσει ενώ αυτή που μου έβαλε είναι πολυουρεθάνης. Οι μπότες αγοράστηκαν πριν ενάμιση χρόνο από κατάστημα 100€ και για να τις φτιάξω έχω δώσει κυριολεκτικά άλλα τόσα!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γυναικείες δερμάτινες Μπότες της εταιρίας Marco Tozzi σε μαύρο χρώμα.

  • Αντιολισθητική σόλα με 5.5 εκατοστά πλάτος.
  • Δένουν με κορδόνια και φερμουάρ για γρήγορη εφαρμογή.
  • Μαλακό πατάκι Feel-Me για άνεση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Ζεστές και άνετες, ιδανικές για καθημερινή χρήση.

Brand

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Υλικό
Δέρμα
Δέσιμο
με Κορδόνια

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Πλατφόρμα
-
με Τακούνι
-
Αδιάβροχες
-
με Φιάπα
-
Τύπου Κάλτσα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Despoina.P
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όντως πολύ βολικές
    αλλά ποιοτικά κακές.
    Αγορασμένες 23/11/'23
    Δεν έβγαλαν τη σεζόν!
    Έχει κοπεί η σόλα ολοσχερώς
    και από τις 2 μπότες!
    Δεν έχει ξανασυμβεί με παπούτσι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elieta_15
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα θετικά: Για τον όγκο της σόλας τους είναι πολύ άνετες και ελαφριές. Το δέρμα τους είναι αρκετά μαλακό και ανθεκτικό. Κατά την αισθητική μου άποψη έχουν φοβερή αναλογία. Τα αρνητικά: Στους τρεις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης αλλά όχι με ιδιαίτερο περπάτημα χάλασε το φερμουάρ της μίας και μετά από λίγο καιρό και της άλλης. Το φερμουάρ που μου έβαλε ο τσαγκάρης έχει κρατήσει ήδη τριπλάσιο χρόνο και δείχνει να μην έχει πρόβλημα (δηλαδή δε φαίνεται να έφταιγε το μήκος του ή η χρήση που του έκανα αλλά το ίδιο το φερμουάρ). Η σόλα σε λιγότερο από ένα χρόνο άρχισε να ανοίγει. Μετά από αρκετά κολλήματα τις πήγα για αλλαγή σόλας όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Έδωσα 45€ αντί να αγοράσω καινούριες γιατί ο τσαγκάρης μου είπε ότι η αρχική τους σόλα ήταν από καουτσούκ και προφανώς θα ξαναχαλάσει ενώ αυτή που μου έβαλε είναι πολυουρεθάνης. Οι μπότες αγοράστηκαν πριν ενάμιση χρόνο από κατάστημα 100€ και για να τις φτιάξω έχω δώσει κυριολεκτικά άλλα τόσα!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι όντως πολύ βολικές
    αλλά ποιοτικά κακές.
    Αγορασμένες 23/11/'23
    Δεν έβγαλαν τη σεζόν!
    Έχει κοπεί η σόλα ολοσχερώς
    και από τις 2 μπότες!
    Δεν έχει ξανασυμβεί με παπούτσι!

    2
  • Τα θετικά: Για τον όγκο της σόλας τους είναι πολύ άνετες και ελαφριές. Το δέρμα τους είναι αρκετά μαλακό και ανθεκτικό. Κατά την αισθητική μου άποψη έχουν φοβερή αναλογία. Τα αρνητικά: Στους τρεις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης αλλά όχι με ιδιαίτερο περπάτημα χάλασε το φερμουάρ της μίας και μετά από λίγο καιρό και της άλλης. Το φερμουάρ που μου έβαλε ο τσαγκάρης έχει κρατήσει ήδη τριπλάσιο χρόνο και δείχνει να μην έχει πρόβλημα (δηλαδή δε φαίνεται να έφταιγε το μήκος του ή η χρήση που του έκανα αλλά το ίδιο το φερμουάρ). Η σόλα σε λιγότερο από ένα χρόνο άρχισε να ανοίγει. Μετά από αρκετά κολλήματα τις πήγα για αλλαγή σόλας όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Έδωσα 45€ αντί να αγοράσω καινούριες γιατί ο τσαγκάρης μου είπε ότι η αρχική τους σόλα ήταν από καουτσούκ και προφανώς θα ξαναχαλάσει ενώ αυτή που μου έβαλε είναι πολυουρεθάνης. Οι μπότες αγοράστηκαν πριν ενάμιση χρόνο από κατάστημα 100€ και για να τις φτιάξω έχω δώσει κυριολεκτικά άλλα τόσα!

    1
  • Δες τα όλα