Μικρό αλλά ισχυρό, με δυνατότητα να διπλώνει, το Galaxy Z Flip4 είναι ένα compact smartphone πλήρους μεγέθους που έχει το κατάλληλο μέγεθος για να χωρέσει σε μια τσέπη.
πόσο χρονικα βγάζει η μπαταρία με νορμάλ χρήση ;γιατι στο 3 ηταν τραγική
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μικρό αλλά ισχυρό, με δυνατότητα να διπλώνει, το Galaxy Z Flip4 είναι ένα compact smartphone πλήρους μεγέθους που έχει το κατάλληλο μέγεθος για να χωρέσει σε μια τσέπη.
Η οθόνη 6,7 ιντσών ξεδιπλώνει αποκαλύπτοντας μια όμορφη εικόνα χάρη στο Ultra Thin Glass. Με ενισχυμένη ανθεκτικότητα για έως και 200.000 αναδιπλώσεις.
Από μέσα προς τα έξω, το Galaxy Z Flip4 έχει ανθεκτική κατασκευή. Αυτά είναι τα πιο ανθεκτικά αναδιπλούμενα smartphone μας μέχρι σήμερα, με το εκπληκτικό Corning Gorilla Glass Victus+ και τον μεντεσέ να προστατεύεται με Armor Aluminum, το πιο δυνατό μας πλαίσιο αλουμινίου.
Ανησυχούσατε για το νερό; Αυτά smartphones είναι και foldable και ανθεκτικά στο νερό. Μπορούν να παραμείνουν σε βάθος 1,5 μέτρου γλυκού νερού για έως και 30 λεπτά.
Αναδείξτε τις φωτογραφικές σας ικανότητες.
Απολαύστε τη νυχτερινή ζωή.
Η νύχτα έγινε πιο φωτεινή χάρη στο Nightography και την Κύρια κάμερα. Οι λεπτομέρειες διακρίνονται ακόμα και στο σκοτάδι με μεγαλύτερα pixel στην Ευρυγώνια κάμερα. Χαμογελάστε!
Το Nightography δεν είναι μόνο για τη λήψη στιγμιότυπων, είναι κατάλληλο και για βίντεο. Όταν η δράση ξεκινά, η λήψη βίντεο παραμένει ομαλή και σταθερή, με ενισχυμένη οπτική σταθεροποίηση εικόνας (OIS) και VDIS. Η ισχυρή επεξεργασία επιτρέπει στη λειτουργία Super Night να ελαχιστοποιεί τον θόρυβο, ώστε τα κλιπ να παραμένουν ευκρινή και μέσα στη νύχτα.
Σας παρουσιάζουμε την FlexCam, μια ευέλικτη, hands-free εμπειρία κάμερας. Εκμεταλλευτείτε τις ευέλικτες γωνίες του smartphone σας για να τραβήξετε ομαδικές λήψεις, selfies και βίντεο από απίστευτες οπτικές γωνίες και με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, ακόμη και στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.
Βγάλτε selfies με την Κύρια κάμερα, ενώ η Εξωτερική οθόνη σας παρέχει μια προεπισκόπηση σε πραγματικό χρόνο. Ελέγξτε τον εαυτό σας από μακριά με ένα σκόπευτρο πλήρους οθόνης ή πατήστε για να δείτε την αρχική αναλογία και να βεβαιωθείτε ότι όλοι βρίσκονται μέσα στο καρέ, ενώ με νέες αναβαθμίσεις λογισμικού, το Quick Shot είναι έτοιμο για ακόμη περισσότερη δράση σε όλες τις γωνίες μεταξύ αναδίπλωσης και FlexCam.
Συνομιλήστε μέσω βιντεοκλήσης στο Google Meet. Μπορείτε ακόμη και να οργανώσετε μια κινηματογραφική βραδιά από το smartphone σας, παρακολουθώντας βίντεο υψηλής ποιότητας μαζί με τους φίλους σας μέσω της κοινής χρήσης οθόνης. Με συγχρονισμένα βίντεο, καταγράψτε τις αντιδράσεις όλων σε πραγματικό χρόνο.
Η δημιουργία περιεχομένου έγινε ακόμη πιο εύκολη. Η FlexCam μπορεί να διευρύνει τη σκηνοθετική οπτική σας, επιτρέποντάς σας να κινηματογραφήσετε τον εαυτό σας, τους φίλους σας ή τους ηθοποιούς σας από νέες οπτικές γωνίες και μόλις η ταινία σας είναι έτοιμη για πρώτη προβολή, μπορείτε εύκολα να την ανεβάσετε απευθείας στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο αναβαθμισμένος επεξεργαστής 4 nm συνεργάζεται με την (τυπική) μπαταρία 3.700 mAh παρέχοντας ισχύ για πολλές ώρες.
Όταν το επίπεδο της μπαταρίας είναι χαμηλό, συνδέστε το στην Υπερταχεία φόρτιση ή φορτίστε χωρίς καλώδιο με το Fast Wireless Charging 2.0. Με τόση πολλή ισχύ, μπορείτε ακόμη και να μοιραστείτε τη φόρτιση με έναν φίλο ή με τα ακουστικά σας μέσω του Wireless PowerShare.
Το παράθυρο στον κόσμο σας
Με προσαρμόσιμη Εξωτερική οθόνη 1,9 ιντσών, έχετε έναν ακόμη καμβά για να παίξετε. Αλλάξτε την όσο θέλετε χρησιμοποιώντας τα βίντεο, τις φωτογραφίες ή το δικό σας AR emoji για να εξατομικεύσετε την πρόσοψη του ρολογιού. Με τόσο πολύ έλεγχο, μπορείτε εύκολα να το αλλάζετε ανάλογα με τη διάθεσή σας, τον καιρό ή για να ταιριάζει με τα ρούχα σας.
Άμεση πρόσβαση στις καθημερινές ψηφιακές εφαρμογές σας από την Εξωτερική οθόνη. Ελέγξτε το smartphone σας με ένα άγγιγμα στην Εξωτερική οθόνη 1,9 ιντσών. Αποκτήστε πρόσβαση στις Γρήγορες ρυθμίσεις, απαντήστε σε μηνύματα και προσθέστε γραφικά στοιχεία για εύκολη χρήση των εφαρμογών χωρίς να χρειάζεστε την Κύρια οθόνη.
Στο νέο κουτί δεν περιλαμβάνονται ακουστικά και φορτιστής, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε USB-C για τη φόρτιση του Galaxy Z Flip4 σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετά από 2.5 χρονια λειτουργίας και δυστηχως τωρα εκτός εγγύησης προβλημα στον Μεντεσε-οθονη.(κοστος σαν να αγοραζεις ενα αλλο τηλ καινουριο)Το τηλ σβήνει εντελώς(απενεργοποιειται) οταν το αναδίπλωσεις.Δυστηχως παρόμοιο προβλημα και στο 3 απλά εκεί δεν σβήνει εντελώς το τηλ και χρειάζεται να πατησεις πολλές φορές τα πλαϊνά πλήκτρα για να ανοίξει.καθε 4 με 6 μηνες πηγαινεις για αντικατασταση στην samung με ωραρια καθημερινες 8 με 4 γιατι ξεκολλάει και τσακίζει η πλαστική μεμβρανη της οθόνης με κοστος δωρεάν την 1η φορά αλλα περιπου 15ε μετα κάθε φορά.Πολυ βολικό τηλ επειδή αναδίπλωνει αλλα μετα απο καποια στιγμή η το φτιάχνεις ακριβά η το πετάς γιατι σαν μεταχειρισμενο κάνεις δεν θα το πάρει με προβλημα και η samsung σφυρίζει αδιάφορα αν ειναι εκτός εγγύησης που ειναι θεμα χρονου και μαλλον αναδιπλωσεων για το ποτε θα σου βγει το προβλημα .Μαλλον και τα επόμενα μοντελα θα ειναι στο ίδιο στυλ αφου η αντιπροσωπια δεν αναφερει κατι σχετικα με αυτο το προβήμα και η φιλοσοφια κατασκευης η ιδια αλλα μέχρι να το πάθεις δεν ξέρεις. Και δεν μιλάμε για ενα φτηνό τηλ !.Αυτά από εμπειρία με flip 3 kai 4.Πιστευω οτι και αυτά που ακόμα δεν έχουν παρουσιάσει αυτό το προβλημα μόλις το εμφανίσουν γιατι ειναι σίγουρο κατα την γνώμη μου και την εμπειρία μου απο 2 flip οι μεχρι εκεινη την στιγμή ενθουσιασμενοι κάτοχοι θα τα πετάξουν στα σκουπίδια ή θα πληρώσουν περιπου 350ε για να αλλάξουν ολο το συστημα οθόνης-μεντεσε...
Σε λιγοτερο απο 1 χρονο χρήσης, ξεκινησε στα ξαφνικα να απενεργοποιειται μολις το διπλωσω, και παρεμενε ανοιχτο μονο οταν το φορτιζα ταυτοχρονα!
Επειτα απο μιαμιση εβδομαδα η κατασταση αρχισε να χειροτερευει και να κλεινει ακομα και εαν απλα διπλωσει στο ελαχιστο, να μην ανοιγει καν εαν δεν το εχεις στο φορτιστη, μεχρι που σταματησε να ανοιγει με οποιονδηποτε τροπο.
Δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει σε καμια περιπτωση.
Έκλεισε αισίως 2 χρόνια και ειναι με αρκετή προσοχή σε κατάσταση σαν την πρώτη μέρα. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή με απίστευτη απόκριση οθόνης και ταχύτητα σε όλα. Μπαταρία βγάζει μέρα ακόμη και η κάμερα βγάζει ακομη έργα τέχνης με εξαιρετική χρωματική παλέτα και καθαρότητα. Ακομη και σε χαμηλό φωτισμό οι φωτογραφίες ειναι καλύτερες απο καινουρια μη αναδιπλούμενα κινητά του 350άρικου. Ζεσταίνεται λόγω κατασκευής ίσως λίγο περισσότερο απο τα κλασσικά κινητά.Αν και στο 700αρι που αγοράστηκε έβρισκες πολλά κινητά ίσως και καλύτερα σε χαρακτηριστικά, η αισθητική και το κράτημα στο χέρι (υπέρλεπτο και στενόμακρο) δε συγκρίνεται με κανένα.
Λοιπόν.
Αγόρασα το flip4 τον Ιούλιο του 2023.
Μετά από 9 μήνες έβγαλε φουσκαλες η αναδίπλωση.
Το έστειλα στην εταιρία, μου το επισκευασε χωρίς χρέωση, διότι ήταν μέσα στην εγγύηση.
Μετά από 7 μήνες, στην αναδίπλωση ξαναβγηκαν φουσκάλες.
Μεθαυριο θα παω να ρωτήσω αν μπορώ να το ξαναστείλω στην εταιρία, διότι έχει 2 χρόνια εγγύηση.
Είμαι σίγουρη, οτι και να το ξαναφτιαξουν, πάλι θα παρουσιάσει πρόβλημα με φουσκάλες στο δίπλωμα.
Δεν έχει κάνει απόσβεση το κινητό μου. Λυπάμαι πολύ τα χρήματα που εδωσα.
Εκεί σε σας, στους sumsungnaious, βάλτε άλλη τιμή στο flip.
200 ευρώ να στοιχίζει, αφού χαλάει τόσο γρηγορα?.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ flip!!!!!
έχω το κινητό δύο χρόνια και ένα μήνα, πλέον δεν λειτουργεί δεν ανταποκρίνεται ούτε το αποτύπωμα ούτε η οθόνη, κατάφερα να κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις με τα χίλια ζόρια και τώρα απλά δεν λειτουργεί καθόλου, μια τεράστια απογοήτευση φυσικά, αφού το πρόβλημα συνέβη ένα μήνα μετά από την λήξη της εγγύησης, καθώς και το γεγονός ότι μιλάμε για ένα κινητό που η αρχική του τιμή ήταν στα 1200 ευρώ, όχι στα 300-400 ευρώ να πω ότι εεεεε οκ δύο χρόνια το είχα τα έβγαλε τα λεφτά του θα πάρω άλλο. τραγικό απλά. Δεύτερη φορά που τρώω τα μούτρα μου με την Samsung ποτέ ξανά. τέλος.
Πήρα το συγκεκριμένο κινητό πριν 2 χρόνια ακριβώς. Πάνω στον χρόνο άρχισε να κάνει γραμμές πάνω στην αναδίπλωση εσωτερικά, αλλά δεν έδωσα σημασία γτ δεν ήταν κάτι τρομερό και ξαφνικά πριν κλείσει καν και τον δεύτερο χρόνο χρήσης, με το που πας να το διπλώσεις (χωρίς να χρειαστεί να το κλείσεις τελείως) κλείνει και ανοίγει ΜΟΝΟ αν είναι συνδεδεμένο με κάποιο φορτιστή. Τελευταίες 2 μέρες κλείνει μόνο του , ακόμα και όταν το έχεις ανοιχτό. Δυστυχώς δεν είναι μέσα στην εγγύηση. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΈΔΩΣΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Αγορά Ιούλιο 2023, για την σύζυγο μια και ήθελε αυτό.
Ωραίο κινητό, την βόλεψε πολύ, άλλα μια μέρα ένας γνωστός μας είχε πει ότι αυτά έχουν ημερομηνία λήξης λόγω τις αναδίπλωσης, δεν υποτιμήσαμε αυτά που μας είπε, απλά πιστεύαμε να μην μας γίνει.
1) το πρώτο σημάδι που γίνετε η αναδίπλωση ήταν ποιο σκούρα η γραμμή, αλλά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα στην εμφάνιση και το δίναμε σημασία.
2), ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ έβγαλε πρόβλημα είναι όταν διπλώνει το τηλέφωνο, απενεργοποιείται, και μετά πρέπει να το ενεργοποιήσεις.
ναι η συσκευή έχει εγγύηση, θα σταλθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
και νεότερα με το τελικό αποτέλεσμα θα αναφερθεί εδώ.
ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ:
χρειάζοταν 400€ για επισκευη.....
το μάθημα!! ποτέ ξανα οθόνη που να αναδιπλώνει, οπως ειπε και ενας σοφός, οτι διπλωνει χαλάει γρήγορα, και φυσικά οχι samsung εννοειτε, οτιδηποτε αλλη εταιρία, ναι μου το ελεγαν για την πολιτικη της στις εγγυήσεις, αλλα δεν ηθελα να το πιστεψω, καλα να πάθω.. Υγεια να έχουμε....
Πανέμορφο τηλέφωνο, υπέροχες φωτογραφίες, γρήγορο, super υπηρεσίες galaxy κλπ κλπ αλλά η οθόνη θα χαλάσει σίγουρα. Στον 1 χρόνο και κάτι χάλασε στην δεξιά πλευρά του διπλώματος. Μου την κάλυψε η Samsung γιατί το κινητό δεν είχε κανένα χτύπημα αλλά εγώ σαν άνθρωπος είμαι ακραία προσεκτική και κρατάω τα κινητά μου τουλάχιστον 4 χρόνια. Δεν μου είχε πέσει ποτέ κάτω κλπ κλπ. Η οθόνη δηλαδή χάλασε από φυσιολογική φθορά...κι αντε στον 1 χρόνο και κάτι την κάλυψε η εγγύηση. Μετά όταν ξαναχαλάσει; Βρείτε κάτι μη αναδιπλώμενο κατά τη γνώμη μου. Όσο όμορφο και τέλειο κι αν είναι είναι αρκετά ακριβό για να κρατήσει για 2 χρόνια ίσα ίσα...
το συγκεκριμένο το είχα περίπου 2 χρόνια μέχρι προχθές που ξύπνησα το πρωί πήγα να το ανοίξω έκανε ενα κρακ και ακόμα ένα και στραβωσε ο μεντεσες στη μέση και δεν άνοιγε τελείως έμεινε διπλωμένη στις 90μοιρες.
Εντός εγγύησης πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Samsung και μου λένε ότι έχει κάποια σημάδια περιμετρικά αλλά τίποτα που να υποδεικνύει ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση. Το αφήνω φεύγω την ίδια μέρα με παίρνουν και μου λένε ότι δεν δέχτηκε να το επισκευάσει η Samsung λόγω χτυπήματος!!!! Ποιο χτύπημα!!! Δεν το χτύπησα! μιλάω με τη Samsung τα ίδια... Το κόστος επισκευής; 360 ευρώ...ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ SAMSUNG. Τέτοιοι απατεώνες που έχουν φτιάξει την εγγύηση με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει μόνο βλάβη που θα συμβεί μαγικά χωρίς να φταίτε εσείς αλλά το ίδιο το κινητό!!! Ουαί και αλίμονο δε, αν το κινητό έχει γραντζουνιες η φθορά περιμετρικά της οθόνης από τη νορμάλ καθημερινή χρήση. Για να στο φτιάξουν πρέπει να μη το χρησιμοποιείτε τελικά, αλλά να το έχετε σε μια βάση να στολίζει το σαλονι. ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ.
Έχω το Flip 4 εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, (από τον Αύγουστο του 2023). Όσων αφορά γραμμές κτλ που ακούγεται ότι συμβαινουν ,σε εμένα δεν έχει τύχει και το ανοίγω/κλείνω πάρα πολλές φορές την ημέρα (~40 φορές +). Προσωπικά προτείνω ωστόσο να αγοράσετε το flip 5 έναντι του 4, καθώς σε αυτό παρουσιάστηκε μια πραγματική βελτίωση που αφορά τη πίσω οθόνη. Κατά τα άλλα σε απόδοση στη πραγματική ζωή και τα ίδια είναι!
το κινητό το έχω 8 μήνες και μια μέρα μου έβγαλε μία γραμμή εκεί που ανοίγωκλείνει κλαίω ακόμα τα λεφτά μου μην το πάρετε
Μόλις πήρα στα χέρια μου το συγκεκριμένο κινητό σαν δώρο, μεταχειρισμένο. Μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλό σε όλα, πλην της μπαταρίας του. Το κινητό που είχα πριν είναι το RealMe 7pro, το οποίο στα 250€ που το είχα πάρει άξιζε και έκανε ακριβώς τα ίδια με το flip 4. Η μεγάλη διαφορά είναι στη μπαταρία, το RealMe κρατούσε με βαριά χρήση δεδομένων και GPS ταυτόχρονα, ενώ το flip 4 πεθαίνει μόνο του. Η φόρτιση επίσης είναι απελπιστικά αργή ακόμα και με φορτιστή 65w.
Γενικά δεν θα πρότεινα samsung. Ειδικά με τις τιμές που έχουν. Καλό κινητό αλλά αν λάβουμε υπόψιν τα αρνητικά, το συγκεκριμένο τηλέφωνο χρεώνει το design πιο πολύ, παρά το ίδιο το κινητό. Ελπίζω μόνο να μην πάθει αυτά που διάβασα από άλλες αξιολογήσεις.
Ότι χειρότερο , μακριά από το συγκεκριμένο προϊόν. Μου Φούσκωσε η οθόνη χωρίς κάποιον λόγο στο σημείο που διπλώνει ο μεντεσές και δεν το δέχονται για επισκευή.
Ποτέ ξανά αγορά από Samsung!!
Το κινητό αγορασμένο από γνωστό κατάστημα με ηλεκτρικές συσκευές κτλ. Με εγγυήσεις κτλ. Ξαφνικά μια μέρα αρχίζει και μαυρίζει στην σύνδεση που έχει το flip και μέχρι το τέλος της ημέρας μαύρισε εντελώς. Το στέλνουμε μέσω του καταστήματος και μας λέει έχει χτυπηθεί η οθόνη, που δεν έχει πέσει ούτε μια φορά κάτω το κινητό και έχεις σπάσει η οθόνη. Είναι εκτός εγγύησης 480€ κόστος. Είστε ντροπή. Απαράδεκτοι. Πότε ξανά. Αφού ξέρετε το πρόβλημα της οθόνης τουλάχιστον να είναι στην εγγύηση.
Μέσα σε 7 μήνες έβγαλε πρόβλημα η οχθόνη 2 φορές. Καμμένα pixels. Την 1η φορα την αντικατέστησαν, την 2η μου ειπαν απο την samsung οτι εχει κάποια χτυπήματα και δεν καλύπτεται. Εννοείται πως τα κινητά αυτά έχουν θέμα και προσπαθούν να τα βγάλουν εκτός εγγύησης, με κάθε τρόπο. Τα χτυπήματα ηταν 2 επιφανειακές γρατζουνιές στο πίσω μέρος, άσχετο δλδ με την οθόνη. Η μπαταρία επίσης χάλια. όΤαν άλλξα την 1η φορά οθόνη, μου αλλαξαν απο μονοι τους και μπαταρία. Την 2η φορά που τους το είπα οτι είχα χειρότερα απο την 1η μου είπαν οτι τ ανταλλακτικά αυτα εχουν 1 χρόνο εγγύηση.SAMSUNG εξυπηρετηση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
Πεταξα 750€ εναν ολοκληρο μισθο για να αγορασω κινητο της SAMSUNG.. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Ανοιξε μεσα σε 6 μηνες εκει που διπλωνει. Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν να το παρουν για ελεγχο, κι αφου με αφησαν εναν μηνα χωρις κινητο μου απαντησαν οτι δεν το καλυπτει η εγγυηση γιατι εγινε κακη χρηση και θελουν και 350 για να το φτιαξουν. Δεν εχει ουτε γρατζουνια, ουτε χτυπημα. Κι αφου δεν δεχτηκα να το φτιαξουν μου το εστειλαν πισω σε χειροτερη κατασταση. Εκοψαν το κομματι που εξειχε με αποτελεσμα να ανοιξει κι αλλο. Στις φωτο φαινεται το πριν και το μετα. Το κουτι που μου το εστειλαν πισω εχει χτυπηματα. Οταν το παρελαβα την πρωτη φορα ηταν με τη θηκη του απλα σε μια σακουλα χωρις προστασια.Κανεις δεν μπορει να μου εγγυηθει οτι χτυπηθηκε στην διαδρομη κι εβγαλε προβλημα αργοτερα.Ολοι με συμβουλευαν να παρω i phone με τοσα χρηματα που ειναι εταιρια εγγυηση.... Απαραδεκτοι ειστε για γελια. Μην κοροιδευεται τον κοσμο οτι υπαρχει εγγυηση, πειτε καλυτερα οτι ειναι kidder εκπληξη οτι παρεις.
Μακριά από αυτό το κινητό
Έχει μεγάλο πρόβλημα με την οθόνη του εξαιτίας του flip.
Το είχα ακούσει μέχρι που το διαπίστωσα ο ίδιος.
Με ένα μικρό πέσιμο με την θήκη του η οποία είναι τόσο χοντρη ώστε δεν φορτίζει ασύρματα, χάλασε η οθόνη και το χειρότερο είναι ότι από την Samsung μου είπαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση διότι έχει χτύπημα στον μεντεσέ που έχει για να ανοιγοκλείνει. Iphone και πάλι Iphone!! Μακριά από την Samsung όχι μόνο του προβλήματος που βγάζει αλλά και εξαιτίας της χειρότερης υποστήριξης EVER!!!
Κάτοχος flip 4 με καμμένα pixels στην βασική του οθόνη αγορασμένο πριν 6 μήνες. Το έστειλα στο service της Samsung Greece και δεν δέχτηκαν την αντικατάσταση του .Έπειτα από ψάξιμο πολλοί κάτοχοι του ίδιου κινητού έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα και την ίδια αντιμετώπιση από την ίδια την Samsung. Μακριά από τα συγκεκριμένα κινητά γιατί δεν έχουν στην ασφάλιση τους την οθόνη. Λυπάμαι γιατί μετά από την δική μου επιλογή να αλλάξω από iPhone σε Samsung μου απέδειξαν το ποσό μικρή εταιρία είναι στο κομμάτι εξυπηρέτησης και στο ποσό σέβονται τα λεφτά του καταναλωτή τους
Πολύ καλό τηλέφωνο. Άλλαξα από iPhone και αξίζει υπερβολικά. Σου πέρνει λίγο να το συνηθίσεις αλλά είναι μια χαρά. Η ποιότητα της κάμερας δεν είναι με τίποτα όπως του iPhone αλλά είναι καλή. Έπεσα στην πισίνα με το κινητό στην τσέπη και δεν έπαθε τίποτα, δεν θα το πρότεινα αλλά καταλάθος τα πάντα γίνονται (σε υποβρύχιο μόνο μην το πάρετε και όλα καλά). Την καμπύλη στην μέση της οθόνης την βλέπεις (αν πέφτει ο ήλιος κατευθείαν πάνω του, αν το έχεις διπλώσει και βλέπεις τικτοκς, αν το βάλεις οριζόντια στο ύψος των ματιών σου), δεν θα πω ψέματα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας, αν έχεις ένα κινητό που διπλώνει στα δύο το ξεπερνάς. Το face recognition δεν δουλεύει τέλεια αλλά έχει και δαχτυλικό οπότε δεν σε πολυ νοιάζει. Η μπαταρία εξερετική. Η οθονίτσα που έχει δίπλα στις κάμερες είναι πολύ βολική. Το μόνο παράπονο είναι οτι όταν σβήσεις μια ειδοποίηση, φεύγει και το κόκκινο μπαλάκι με τον αριθμό πάνω απο το εικονίδιο της εφαρμογής, αυτό όμως νομίζω είναι γενικά της Samsung και δεν φταίει το συγκεκριμένο. Παραμένω πιστή iPhone user αλλά μία τέτοια αλλαγή αξίζει.
ενα πολυ πολυ ομορφο τηλεφωνο με εντυπωσιακη οθονη και αναβαθμισμενη μπαταρια απο το z flip3!!το πηρα σε Graphite πολυ ωραιο χρωμα!!!με τον snap dragon g1 plus το κανει πολυ δυνατο στον ανταγωνισμο!!
Κάτοχος του συγκεκριμένου κινητού 3 μήνες τώρα. Δεν ήθελα να βιαστώ και να δώσω κριτική πάνω στο hype. Ήταν αναγκαστική αγορά καθώς το s7 edge μετά από 5 χρόνια παρέδωσε πνεύμα. Ήθελα κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Και πράγματι, ισχύει αυτό που λένε. Το λουκ του τραβάει τα βλέμματα. Το αφήνεις στο καφέ και σε ρωτάνε ποιο είναι κλπ. Μου έχει τύχει 3 φορές. Δεν κάνω βαριά χρήση φώτο αλλά όσες τραβάω έχουν φοβερή ποιότητα. Σίγουρα όχι επαγγελματική. Το κινητό είναι σβέλτο, παιχνίδια δεν παίζω οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω θερμοκρασίες. Αν μπορούσα θα περίμενα καλοκαίρι για το 5. Αλλά και πάλι θα πήγαινα σε flip ή fold με κλειστά μάτια. Αρνητικό η μπαταρία αλλά η φόρτιση είναι εξαιρετικά γρήγορη και πλέον με τα powerbanks λίγο απασχολεί το θέμα. Επίσης αν ήθελες το τέλειο θα έπρεπε να δώσεις 2 χιλιάρικα με τα σημερινά στάνταρ. Από κάπου θα στερηθείς. Πάντως είναι πολύ ιδιαίτερο κινητό και αγαπιέται εύκολα. Τέλος, η γραμμή που διπλώνει ούτε που θυμάσαι πως υπάρχει μετά από τα πρώτα 10 λεπτά που θα κάνεις χρήση κινητού τη πρώτη φορά. Θα το ξαναγόραζα εύκολα! Tip, βάλτε dolby ήχο. Δεν θα πιστεύετε τί ηχειάρες έχει.
Το έχω περίπου 1 μήνα και το πήρα γιατί θα πήγαινα εκδρομή στο εξωτερικό και ήθελα τηλ. Compact και που να βγάζει ωραίες φώτο και βίντεο! Δεν απογοητευτεί καθόλου!
It is excellent. However, the back part that opens and closes in order to open the phone is excessively fragile. In just three months of regular use with an exceptional case, it has broken twice. This is significant and you can learn how delicate it is the hard way because to repair it, it costs 400 euros like I experienced. Other than that, the phone has served me well. If it is not repaired, then the screen will darken in the middle, and it will not open completely. The more you try to open it, the more the screen will darken. That is why I have chosen to donate it and purchase the excellent Samsung Galaxy S23 Ultra.
Update στις 14/6/2024: Επισήμως μαύρισε εντελώς η οθόνη με αποτέλεσμα να μην μπορω να το χρησιμοποιήσω.
Συγκριτικά με άλλους χρήστες ίσως ήμουν απλά τυχερή που κατάφερα και το κράτησα ενάμιση+ χρόνο.
-----------------------------
Update στις 11/6/2024: Το κινητό το έχω πλέον ενάμιση+ χρόνο.
Ξαφνικά χάλασε η οθόνη του στο άνοιξε κλείσε και δεν ανταποκρίνεται στα αγγίγματα μια στο τόσο, βγάζοντας μαύρη οθόνη.
Ενώ είμαι εντός της εγγύησης, η Samsung μου είπε ευγενικά ότι η ζημιά προέκυψε μαλλον από κακή χρήση της συσκευής, και δεν καλύπτεται, αλλά χρεώνεται, όπως γράφουν κι άλλοι.
Το κινητό το προσέχω παραπάνω από αρκετά (ποτέ πτώσεις, ευγενικά άνοιξε-κλείσε, ποτέ πίεση, ποτέ πέταμα σε τσάντα, δηλαδή για όνομα δεν άφηνα κανέναν να το πιάσει), και δεν κατάλαβα γιατί δεν καλύπτεται από την εγγύηση, και προφανώς δεν δύναμαι να καλύψω το ποσό επισκευής καθώς με αυτό το κόστος αγοράζω άλλο τηλέφωνο.
Βγάζω ένα αστέρι από την κριτική για την τεχνική υποστήριξη της Samsung.
Θα το αφήσω ως έχει μέχρι να φάει τα ψωμάκια του όλα και όσο αντέξει.
Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί εκτός από το ότι κόστιζε αρκετά χρήματα, μου άρεσε πολύ.
Ίσως μείνω στη Samsung αλλά όχι πάλι Flip.
-----------------------------
Προερχόμενη από S20 FE, έκανα μετάβαση στο ΖFlip 4 (αφού έκανα έρευνα πρωτίστως για να συγκρινω τα χαρακρτηριστικά τους) αρχικά λόγω εμφάνισης γιατί σαν συσκευή είναι κόσμημα, συν το ότι σαν παιδί των 90s με ενθουσίαζαν ανέκαθεν τα flip τηλέφωνα, συν το ότι το βρήκα σε προσφορά δύο κατοστάρικα πιο κάτω.
Η κάμερά του με εξέπληξε ευχάριστα (συγκριτικά με του FE, προφανώς δεν έχει την ανάλυση ενός κινητού της σειράς S), βγάζοντας καθαρές και όμορφες φωτογραφίες.
H SelfieCam είναι κατώτερη του FE, αλλα αυτό είναι λεπτομέρεια.
Ηχείο πεντακάθαρο, κλησεις εξαιρετικές (μην πω καλύτερες του FE, που είχα πρόβλημα ανά τακτά χρονικά διαστήματα).
Οθόνη εξίσου πανέμορφη με του FE και ανάλυση, χρώματα επίσης.
Η μπαταρία του είναι ολίγον τι μικρή (το οποίο γνώριζα πριν το αγοράσω), για χρήση social media και κλήσεων αποκλειστικα, παρόλα αυτά αυτο για μενα προσωπικά λειτούργησε θετικά μιας και κάνω λιγότερη χρήση του κινητού πλέον, χρησιμοποιώντας την mini οθόνη αφής για να βλέπω τις ειδοποιήσεις και bluetooth ακουστικα για τις κλήσεις χωρις να ανοίγω το τηλέφωνο, επίσης το φορτίζω κάθε 2-3 μέρες μαξ, για την χρήση που του κάνω.
Το δακτυλικό στο πλάι πάει σφαίρα, καμία σχέση με το απαράδεκτο sensitivity του FE.
Είναι compact, χωράει σε κάθε τσέπη, δεν είναι ογκώδες και η αίσθησή του στην παλάμη είναι ο'τι καλύτερο όταν το κρατάς.
Γενικά αν το συνηθίσεις δεν γυρνάς εύκολα στο κλασικό παντοφλέ smartphone.
Η συσκευη είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό οπότε μεμβράνες προστασίας + θήκη προστασίας επιβάλλονται.
Δεν θα έλεγα ότι ενδείκνυνται για άτσαλη χρήση/κλειδιά σε τσέπη/πέταμα στην τσάντα/άγαρμπα άνοιξε-κλεισε/πτώσεις, γενικά για ανθρώπους που δεν προσέχουν πολύ τα πράγματά τους. Είναι ντελικάτη συσκευή, γερή μεν, αλλά ντελικάτη.
Σε γενικές γραμμές έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο και δε μου έχει εμφανίσει το παραμικρό μετά από 5 μήνες χρήσης.
Στα 25 χρόνια που έχω κινητά με διαφορά ότι χειρότερο έχω πάρει ανεξαρτήτως χρημάτων.
Από τη πρώτη μέρα είχε θέματα το ηχείο το πήγα πίσω στο μαγαζί που το αγόρασα για επισκευή ή αντικατάσταση αλλά τίποτα. Στη πορεία πρόσεξα ότι η μπαταρία εξασθενεί τρομερά γρήγορα χωρίς κάποια ιδιαίτερη χρήση. Το αποκορύφωμα η οθόνη στο χώρισμα της φούσκωσε και έγινε μαύρη χωρίς κάποια τούμπα. Στο κατάστημα μου είπαν ότι προφανώς θα πιέστηκε και δεν καλύπτει η samsung τέτοιες ζημίες. 854 ευρώ στα σκουπίδια μαζί μ αυτό το πράμα!!! ΜΑΚΡΙΑ!
κοιτάξτε να καλύπτει η εγγύηση το flip4 που έχουμε δώσει 800ευρώ και χαλάει η οθόνη και ο μεντεσές μόνα τους ξαφνικά, και λέτε δικαιολογίες τουλάχιστον να το κρατήσουμε 2 χρόνια γιατί το μονο σίγουρο είναι οτι μετα θα χαλάσει, είστε απαράδεκτοι εκεί στην samsung αφού ξέρετε οτι έχει βγει ελαττωματικό αναλαβετε τις ευθύνες σας δεν πήραμε xiaomi με 100 ευρώ. Update μετα απο ένα χρόνο η οθόνη όντως χάλασε χωρίς πτώση έτσι απο μόνη τής, το θετικό είναι ότι στό service της samsung έγινε αλλαγή της οθόνης σε μια μέρα χωρίς επιβάρυνση, οπότε για να δούμε θα αντεξει άλλο ενα χρόνο...
ολα τελεια εκτος απο την μπαταρια για εμενα θα ηθελα να κραταει παραπανω η τουλαχιστον να αλλαξουν κατι απο το λειτουργικο συστημα επειδη χανει πολυ μπαταρια ακομα και οταν ειναι κλειστο κατα τα αλλα το καλυτερο κινητο που εχω αγορασει ακομα και αν η μπαταρια δεν ειναι καλη αξιζει!
Το Galaxy Z Flip 4 είναι εύκολα κατά την γνώμη μου από τα καλύτερα κινητά στην αγορά αυτήν την στιγμή. Το τόλμησα και έχω πραγματικά εκπλαγεί με το ποσό φοβερό κινητό είναι. Επειδή ήμουν και κάτοχος του καινούργιου iPhone έχω να πω ότι είναι καιρός να αρχίσουν να σκέφτονται καινούργιες ιδέες η apple γιατί το Z Flip είναι το κινητό του μέλλοντος.
Το έχω σχεδόν ένα μήνα λοιπόν το Flip. Χωράει παντού, είναι πολύ στυλάτο, όταν ανοίγει η οθόνη του είναι μεγαλύτερη του iPhone Pro max οπότε κανένα πρόβλημα για ταινίες και βίντεο σε αυτό το κινητό. Η κάμερα του, άσχετα με τα specs με εξέπληξε. Συγκρίνονται με iPhone και σε ορισμένες περιπτώσεις το ξεπερνάει.
Η selfie όχι και πολύ καλή αλλά μπορείς να βγάλεις φώτο με την πίσω κάμερα και να δεις τον εαυτό σου από την μικρή οθόνη του.
Έχει επίσης άπειρους τρόπου να "διακοσμήσεις" το κινητό σου. Θες μικρότερα εικονίδια; το έχεις.
Θες μεγάλα γιατί δεν βλέπεις; το έχεις και αυτό.
Θες να βάλεις φωτογραφία που κινείται στην μικρή οθόνη του κινητού; γίνεται!
Για όσους το σκέφτονται ακόμη..απλά κάντε το!
Καταπληκτικό τηλέφωνο φοβερή σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής τα υπόλοιπα είναι όπως ένα καλό τηλέφωνο Samsung πήρε και Android 13 κάνει την διαφορά από τα υπόλοιπα μεγάλου μεγέθους τηλέφωνα.
Εξαιρετικό κινητό, το προηγούμενο που είχα ήταν Iphone 11 και όταν το συγκρίνω με αυτό δε ξέρω γιατί είχα iPhone. H ποιότητα της οθόνης εντυπωσιακή. Μόνο αρνητικό η μπαταρία
Μετά από 2.5 χρονια λειτουργίας και δυστηχως τωρα εκτός εγγύησης προβλημα στον Μεντεσε-οθονη.(κοστος σαν να αγοραζεις ενα αλλο τηλ καινουριο)Το τηλ σβήνει εντελώς(απενεργοποιειται) οταν το αναδίπλωσεις.Δυστηχως παρόμοιο προβλημα και στο 3 απλά εκεί δεν σβήνει εντελώς το τηλ και χρειάζεται να πατησεις πολλές φορές τα πλαϊνά πλήκτρα για να ανοίξει.καθε 4 με 6 μηνες πηγαινεις για αντικατασταση στην samung με ωραρια καθημερινες 8 με 4 γιατι ξεκολλάει και τσακίζει η πλαστική μεμβρανη της οθόνης με κοστος δωρεάν την 1η φορά αλλα περιπου 15ε μετα κάθε φορά.Πολυ βολικό τηλ επειδή αναδίπλωνει αλλα μετα απο καποια στιγμή η το φτιάχνεις ακριβά η το πετάς γιατι σαν μεταχειρισμενο κάνεις δεν θα το πάρει με προβλημα και η samsung σφυρίζει αδιάφορα αν ειναι εκτός εγγύησης που ειναι θεμα χρονου και μαλλον αναδιπλωσεων για το ποτε θα σου βγει το προβλημα .Μαλλον και τα επόμενα μοντελα θα ειναι στο ίδιο στυλ αφου η αντιπροσωπια δεν αναφερει κατι σχετικα με αυτο το προβήμα και η φιλοσοφια κατασκευης η ιδια αλλα μέχρι να το πάθεις δεν ξέρεις. Και δεν μιλάμε για ενα φτηνό τηλ !.Αυτά από εμπειρία με flip 3 kai 4.Πιστευω οτι και αυτά που ακόμα δεν έχουν παρουσιάσει αυτό το προβλημα μόλις το εμφανίσουν γιατι ειναι σίγουρο κατα την γνώμη μου και την εμπειρία μου απο 2 flip οι μεχρι εκεινη την στιγμή ενθουσιασμενοι κάτοχοι θα τα πετάξουν στα σκουπίδια ή θα πληρώσουν περιπου 350ε για να αλλάξουν ολο το συστημα οθόνης-μεντεσε...
Σε λιγοτερο απο 1 χρονο χρήσης, ξεκινησε στα ξαφνικα να απενεργοποιειται μολις το διπλωσω, και παρεμενε ανοιχτο μονο οταν το φορτιζα ταυτοχρονα!
Επειτα απο μιαμιση εβδομαδα η κατασταση αρχισε να χειροτερευει και να κλεινει ακομα και εαν απλα διπλωσει στο ελαχιστο, να μην ανοιγει καν εαν δεν το εχεις στο φορτιστη, μεχρι που σταματησε να ανοιγει με οποιονδηποτε τροπο.
Δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει σε καμια περιπτωση.
Έκλεισε αισίως 2 χρόνια και ειναι με αρκετή προσοχή σε κατάσταση σαν την πρώτη μέρα. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή με απίστευτη απόκριση οθόνης και ταχύτητα σε όλα. Μπαταρία βγάζει μέρα ακόμη και η κάμερα βγάζει ακομη έργα τέχνης με εξαιρετική χρωματική παλέτα και καθαρότητα. Ακομη και σε χαμηλό φωτισμό οι φωτογραφίες ειναι καλύτερες απο καινουρια μη αναδιπλούμενα κινητά του 350άρικου. Ζεσταίνεται λόγω κατασκευής ίσως λίγο περισσότερο απο τα κλασσικά κινητά.Αν και στο 700αρι που αγοράστηκε έβρισκες πολλά κινητά ίσως και καλύτερα σε χαρακτηριστικά, η αισθητική και το κράτημα στο χέρι (υπέρλεπτο και στενόμακρο) δε συγκρίνεται με κανένα.
Λοιπόν.
Αγόρασα το flip4 τον Ιούλιο του 2023.
Μετά από 9 μήνες έβγαλε φουσκαλες η αναδίπλωση.
Το έστειλα στην εταιρία, μου το επισκευασε χωρίς χρέωση, διότι ήταν μέσα στην εγγύηση.
Μετά από 7 μήνες, στην αναδίπλωση ξαναβγηκαν φουσκάλες.
Μεθαυριο θα παω να ρωτήσω αν μπορώ να το ξαναστείλω στην εταιρία, διότι έχει 2 χρόνια εγγύηση.
Είμαι σίγουρη, οτι και να το ξαναφτιαξουν, πάλι θα παρουσιάσει πρόβλημα με φουσκάλες στο δίπλωμα.
Δεν έχει κάνει απόσβεση το κινητό μου. Λυπάμαι πολύ τα χρήματα που εδωσα.
Εκεί σε σας, στους sumsungnaious, βάλτε άλλη τιμή στο flip.
200 ευρώ να στοιχίζει, αφού χαλάει τόσο γρηγορα?.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ flip!!!!!
έχω το κινητό δύο χρόνια και ένα μήνα, πλέον δεν λειτουργεί δεν ανταποκρίνεται ούτε το αποτύπωμα ούτε η οθόνη, κατάφερα να κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις με τα χίλια ζόρια και τώρα απλά δεν λειτουργεί καθόλου, μια τεράστια απογοήτευση φυσικά, αφού το πρόβλημα συνέβη ένα μήνα μετά από την λήξη της εγγύησης, καθώς και το γεγονός ότι μιλάμε για ένα κινητό που η αρχική του τιμή ήταν στα 1200 ευρώ, όχι στα 300-400 ευρώ να πω ότι εεεεε οκ δύο χρόνια το είχα τα έβγαλε τα λεφτά του θα πάρω άλλο. τραγικό απλά. Δεύτερη φορά που τρώω τα μούτρα μου με την Samsung ποτέ ξανά. τέλος.
41 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνπόσο χρονικα βγάζει η μπαταρία με νορμάλ χρήση ;γιατι στο 3 ηταν τραγική
σχεδόν 2 μέρες με φυσιολογική χρήση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μικρό αλλά ισχυρό, με δυνατότητα να διπλώνει, το Galaxy Z Flip4 είναι ένα compact smartphone πλήρους μεγέθους που έχει το κατάλληλο μέγεθος για να χωρέσει σε μια τσέπη.
Η οθόνη 6,7 ιντσών ξεδιπλώνει αποκαλύπτοντας μια όμορφη εικόνα χάρη στο Ultra Thin Glass. Με ενισχυμένη ανθεκτικότητα για έως και 200.000 αναδιπλώσεις.
Από μέσα προς τα έξω, το Galaxy Z Flip4 έχει ανθεκτική κατασκευή. Αυτά είναι τα πιο ανθεκτικά αναδιπλούμενα smartphone μας μέχρι σήμερα, με το εκπληκτικό Corning Gorilla Glass Victus+ και τον μεντεσέ να προστατεύεται με Armor Aluminum, το πιο δυνατό μας πλαίσιο αλουμινίου.
Ανησυχούσατε για το νερό; Αυτά smartphones είναι και foldable και ανθεκτικά στο νερό. Μπορούν να παραμείνουν σε βάθος 1,5 μέτρου γλυκού νερού για έως και 30 λεπτά.
Αναδείξτε τις φωτογραφικές σας ικανότητες.
Απολαύστε τη νυχτερινή ζωή.
Η νύχτα έγινε πιο φωτεινή χάρη στο Nightography και την Κύρια κάμερα. Οι λεπτομέρειες διακρίνονται ακόμα και στο σκοτάδι με μεγαλύτερα pixel στην Ευρυγώνια κάμερα. Χαμογελάστε!
Το Nightography δεν είναι μόνο για τη λήψη στιγμιότυπων, είναι κατάλληλο και για βίντεο. Όταν η δράση ξεκινά, η λήψη βίντεο παραμένει ομαλή και σταθερή, με ενισχυμένη οπτική σταθεροποίηση εικόνας (OIS) και VDIS. Η ισχυρή επεξεργασία επιτρέπει στη λειτουργία Super Night να ελαχιστοποιεί τον θόρυβο, ώστε τα κλιπ να παραμένουν ευκρινή και μέσα στη νύχτα.
Σας παρουσιάζουμε την FlexCam, μια ευέλικτη, hands-free εμπειρία κάμερας. Εκμεταλλευτείτε τις ευέλικτες γωνίες του smartphone σας για να τραβήξετε ομαδικές λήψεις, selfies και βίντεο από απίστευτες οπτικές γωνίες και με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, ακόμη και στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.
Βγάλτε selfies με την Κύρια κάμερα, ενώ η Εξωτερική οθόνη σας παρέχει μια προεπισκόπηση σε πραγματικό χρόνο. Ελέγξτε τον εαυτό σας από μακριά με ένα σκόπευτρο πλήρους οθόνης ή πατήστε για να δείτε την αρχική αναλογία και να βεβαιωθείτε ότι όλοι βρίσκονται μέσα στο καρέ, ενώ με νέες αναβαθμίσεις λογισμικού, το Quick Shot είναι έτοιμο για ακόμη περισσότερη δράση σε όλες τις γωνίες μεταξύ αναδίπλωσης και FlexCam.
Συνομιλήστε μέσω βιντεοκλήσης στο Google Meet. Μπορείτε ακόμη και να οργανώσετε μια κινηματογραφική βραδιά από το smartphone σας, παρακολουθώντας βίντεο υψηλής ποιότητας μαζί με τους φίλους σας μέσω της κοινής χρήσης οθόνης. Με συγχρονισμένα βίντεο, καταγράψτε τις αντιδράσεις όλων σε πραγματικό χρόνο.
Η δημιουργία περιεχομένου έγινε ακόμη πιο εύκολη. Η FlexCam μπορεί να διευρύνει τη σκηνοθετική οπτική σας, επιτρέποντάς σας να κινηματογραφήσετε τον εαυτό σας, τους φίλους σας ή τους ηθοποιούς σας από νέες οπτικές γωνίες και μόλις η ταινία σας είναι έτοιμη για πρώτη προβολή, μπορείτε εύκολα να την ανεβάσετε απευθείας στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο αναβαθμισμένος επεξεργαστής 4 nm συνεργάζεται με την (τυπική) μπαταρία 3.700 mAh παρέχοντας ισχύ για πολλές ώρες.
Όταν το επίπεδο της μπαταρίας είναι χαμηλό, συνδέστε το στην Υπερταχεία φόρτιση ή φορτίστε χωρίς καλώδιο με το Fast Wireless Charging 2.0. Με τόση πολλή ισχύ, μπορείτε ακόμη και να μοιραστείτε τη φόρτιση με έναν φίλο ή με τα ακουστικά σας μέσω του Wireless PowerShare.
Το παράθυρο στον κόσμο σας
Με προσαρμόσιμη Εξωτερική οθόνη 1,9 ιντσών, έχετε έναν ακόμη καμβά για να παίξετε. Αλλάξτε την όσο θέλετε χρησιμοποιώντας τα βίντεο, τις φωτογραφίες ή το δικό σας AR emoji για να εξατομικεύσετε την πρόσοψη του ρολογιού. Με τόσο πολύ έλεγχο, μπορείτε εύκολα να το αλλάζετε ανάλογα με τη διάθεσή σας, τον καιρό ή για να ταιριάζει με τα ρούχα σας.
Άμεση πρόσβαση στις καθημερινές ψηφιακές εφαρμογές σας από την Εξωτερική οθόνη. Ελέγξτε το smartphone σας με ένα άγγιγμα στην Εξωτερική οθόνη 1,9 ιντσών. Αποκτήστε πρόσβαση στις Γρήγορες ρυθμίσεις, απαντήστε σε μηνύματα και προσθέστε γραφικά στοιχεία για εύκολη χρήση των εφαρμογών χωρίς να χρειάζεστε την Κύρια οθόνη.
Στο νέο κουτί δεν περιλαμβάνονται ακουστικά και φορτιστής, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε USB-C για τη φόρτιση του Galaxy Z Flip4 σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους.
Μετά από 2.5 χρονια λειτουργίας και δυστηχως τωρα εκτός εγγύησης προβλημα στον Μεντεσε-οθονη.(κοστος σαν να αγοραζεις ενα αλλο τηλ καινουριο)Το τηλ σβήνει εντελώς(απενεργοποιειται) οταν το αναδίπλωσεις.Δυστηχως παρόμοιο προβλημα και στο 3 απλά εκεί δεν σβήνει εντελώς το τηλ και χρειάζεται να πατησεις πολλές φορές τα πλαϊνά πλήκτρα για να ανοίξει.καθε 4 με 6 μηνες πηγαινεις για αντικατασταση στην samung με ωραρια καθημερινες 8 με 4 γιατι ξεκολλάει και τσακίζει η πλαστική μεμβρανη της οθόνης με κοστος δωρεάν την 1η φορά αλλα περιπου 15ε μετα κάθε φορά.Πολυ βολικό τηλ επειδή αναδίπλωνει αλλα μετα απο καποια στιγμή η το φτιάχνεις ακριβά η το πετάς γιατι σαν μεταχειρισμενο κάνεις δεν θα το πάρει με προβλημα και η samsung σφυρίζει αδιάφορα αν ειναι εκτός εγγύησης που ειναι θεμα χρονου και μαλλον αναδιπλωσεων για το ποτε θα σου βγει το προβλημα .Μαλλον και τα επόμενα μοντελα θα ειναι στο ίδιο στυλ αφου η αντιπροσωπια δεν αναφερει κατι σχετικα με αυτο το προβήμα και η φιλοσοφια κατασκευης η ιδια αλλα μέχρι να το πάθεις δεν ξέρεις. Και δεν μιλάμε για ενα φτηνό τηλ !.Αυτά από εμπειρία με flip 3 kai 4.Πιστευω οτι και αυτά που ακόμα δεν έχουν παρουσιάσει αυτό το προβλημα μόλις το εμφανίσουν γιατι ειναι σίγουρο κατα την γνώμη μου και την εμπειρία μου απο 2 flip οι μεχρι εκεινη την στιγμή ενθουσιασμενοι κάτοχοι θα τα πετάξουν στα σκουπίδια ή θα πληρώσουν περιπου 350ε για να αλλάξουν ολο το συστημα οθόνης-μεντεσε...
Σε λιγοτερο απο 1 χρονο χρήσης, ξεκινησε στα ξαφνικα να απενεργοποιειται μολις το διπλωσω, και παρεμενε ανοιχτο μονο οταν το φορτιζα ταυτοχρονα!
Επειτα απο μιαμιση εβδομαδα η κατασταση αρχισε να χειροτερευει και να κλεινει ακομα και εαν απλα διπλωσει στο ελαχιστο, να μην ανοιγει καν εαν δεν το εχεις στο φορτιστη, μεχρι που σταματησε να ανοιγει με οποιονδηποτε τροπο.
Δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει σε καμια περιπτωση.
Έκλεισε αισίως 2 χρόνια και ειναι με αρκετή προσοχή σε κατάσταση σαν την πρώτη μέρα. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή με απίστευτη απόκριση οθόνης και ταχύτητα σε όλα. Μπαταρία βγάζει μέρα ακόμη και η κάμερα βγάζει ακομη έργα τέχνης με εξαιρετική χρωματική παλέτα και καθαρότητα. Ακομη και σε χαμηλό φωτισμό οι φωτογραφίες ειναι καλύτερες απο καινουρια μη αναδιπλούμενα κινητά του 350άρικου. Ζεσταίνεται λόγω κατασκευής ίσως λίγο περισσότερο απο τα κλασσικά κινητά.Αν και στο 700αρι που αγοράστηκε έβρισκες πολλά κινητά ίσως και καλύτερα σε χαρακτηριστικά, η αισθητική και το κράτημα στο χέρι (υπέρλεπτο και στενόμακρο) δε συγκρίνεται με κανένα.
Λοιπόν.
Αγόρασα το flip4 τον Ιούλιο του 2023.
Μετά από 9 μήνες έβγαλε φουσκαλες η αναδίπλωση.
Το έστειλα στην εταιρία, μου το επισκευασε χωρίς χρέωση, διότι ήταν μέσα στην εγγύηση.
Μετά από 7 μήνες, στην αναδίπλωση ξαναβγηκαν φουσκάλες.
Μεθαυριο θα παω να ρωτήσω αν μπορώ να το ξαναστείλω στην εταιρία, διότι έχει 2 χρόνια εγγύηση.
Είμαι σίγουρη, οτι και να το ξαναφτιαξουν, πάλι θα παρουσιάσει πρόβλημα με φουσκάλες στο δίπλωμα.
Δεν έχει κάνει απόσβεση το κινητό μου. Λυπάμαι πολύ τα χρήματα που εδωσα.
Εκεί σε σας, στους sumsungnaious, βάλτε άλλη τιμή στο flip.
200 ευρώ να στοιχίζει, αφού χαλάει τόσο γρηγορα?.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ flip!!!!!
έχω το κινητό δύο χρόνια και ένα μήνα, πλέον δεν λειτουργεί δεν ανταποκρίνεται ούτε το αποτύπωμα ούτε η οθόνη, κατάφερα να κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις με τα χίλια ζόρια και τώρα απλά δεν λειτουργεί καθόλου, μια τεράστια απογοήτευση φυσικά, αφού το πρόβλημα συνέβη ένα μήνα μετά από την λήξη της εγγύησης, καθώς και το γεγονός ότι μιλάμε για ένα κινητό που η αρχική του τιμή ήταν στα 1200 ευρώ, όχι στα 300-400 ευρώ να πω ότι εεεεε οκ δύο χρόνια το είχα τα έβγαλε τα λεφτά του θα πάρω άλλο. τραγικό απλά. Δεύτερη φορά που τρώω τα μούτρα μου με την Samsung ποτέ ξανά. τέλος.
Πήρα το συγκεκριμένο κινητό πριν 2 χρόνια ακριβώς. Πάνω στον χρόνο άρχισε να κάνει γραμμές πάνω στην αναδίπλωση εσωτερικά, αλλά δεν έδωσα σημασία γτ δεν ήταν κάτι τρομερό και ξαφνικά πριν κλείσει καν και τον δεύτερο χρόνο χρήσης, με το που πας να το διπλώσεις (χωρίς να χρειαστεί να το κλείσεις τελείως) κλείνει και ανοίγει ΜΟΝΟ αν είναι συνδεδεμένο με κάποιο φορτιστή. Τελευταίες 2 μέρες κλείνει μόνο του , ακόμα και όταν το έχεις ανοιχτό. Δυστυχώς δεν είναι μέσα στην εγγύηση. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΈΔΩΣΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Αγορά Ιούλιο 2023, για την σύζυγο μια και ήθελε αυτό.
Ωραίο κινητό, την βόλεψε πολύ, άλλα μια μέρα ένας γνωστός μας είχε πει ότι αυτά έχουν ημερομηνία λήξης λόγω τις αναδίπλωσης, δεν υποτιμήσαμε αυτά που μας είπε, απλά πιστεύαμε να μην μας γίνει.
1) το πρώτο σημάδι που γίνετε η αναδίπλωση ήταν ποιο σκούρα η γραμμή, αλλά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα στην εμφάνιση και το δίναμε σημασία.
2), ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ έβγαλε πρόβλημα είναι όταν διπλώνει το τηλέφωνο, απενεργοποιείται, και μετά πρέπει να το ενεργοποιήσεις.
ναι η συσκευή έχει εγγύηση, θα σταλθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
και νεότερα με το τελικό αποτέλεσμα θα αναφερθεί εδώ.
ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ:
χρειάζοταν 400€ για επισκευη.....
το μάθημα!! ποτέ ξανα οθόνη που να αναδιπλώνει, οπως ειπε και ενας σοφός, οτι διπλωνει χαλάει γρήγορα, και φυσικά οχι samsung εννοειτε, οτιδηποτε αλλη εταιρία, ναι μου το ελεγαν για την πολιτικη της στις εγγυήσεις, αλλα δεν ηθελα να το πιστεψω, καλα να πάθω.. Υγεια να έχουμε....
Πανέμορφο τηλέφωνο, υπέροχες φωτογραφίες, γρήγορο, super υπηρεσίες galaxy κλπ κλπ αλλά η οθόνη θα χαλάσει σίγουρα. Στον 1 χρόνο και κάτι χάλασε στην δεξιά πλευρά του διπλώματος. Μου την κάλυψε η Samsung γιατί το κινητό δεν είχε κανένα χτύπημα αλλά εγώ σαν άνθρωπος είμαι ακραία προσεκτική και κρατάω τα κινητά μου τουλάχιστον 4 χρόνια. Δεν μου είχε πέσει ποτέ κάτω κλπ κλπ. Η οθόνη δηλαδή χάλασε από φυσιολογική φθορά...κι αντε στον 1 χρόνο και κάτι την κάλυψε η εγγύηση. Μετά όταν ξαναχαλάσει; Βρείτε κάτι μη αναδιπλώμενο κατά τη γνώμη μου. Όσο όμορφο και τέλειο κι αν είναι είναι αρκετά ακριβό για να κρατήσει για 2 χρόνια ίσα ίσα...
το συγκεκριμένο το είχα περίπου 2 χρόνια μέχρι προχθές που ξύπνησα το πρωί πήγα να το ανοίξω έκανε ενα κρακ και ακόμα ένα και στραβωσε ο μεντεσες στη μέση και δεν άνοιγε τελείως έμεινε διπλωμένη στις 90μοιρες.
Εντός εγγύησης πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Samsung και μου λένε ότι έχει κάποια σημάδια περιμετρικά αλλά τίποτα που να υποδεικνύει ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση. Το αφήνω φεύγω την ίδια μέρα με παίρνουν και μου λένε ότι δεν δέχτηκε να το επισκευάσει η Samsung λόγω χτυπήματος!!!! Ποιο χτύπημα!!! Δεν το χτύπησα! μιλάω με τη Samsung τα ίδια... Το κόστος επισκευής; 360 ευρώ...ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ SAMSUNG. Τέτοιοι απατεώνες που έχουν φτιάξει την εγγύηση με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει μόνο βλάβη που θα συμβεί μαγικά χωρίς να φταίτε εσείς αλλά το ίδιο το κινητό!!! Ουαί και αλίμονο δε, αν το κινητό έχει γραντζουνιες η φθορά περιμετρικά της οθόνης από τη νορμάλ καθημερινή χρήση. Για να στο φτιάξουν πρέπει να μη το χρησιμοποιείτε τελικά, αλλά να το έχετε σε μια βάση να στολίζει το σαλονι. ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ.
Έχω το Flip 4 εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, (από τον Αύγουστο του 2023). Όσων αφορά γραμμές κτλ που ακούγεται ότι συμβαινουν ,σε εμένα δεν έχει τύχει και το ανοίγω/κλείνω πάρα πολλές φορές την ημέρα (~40 φορές +). Προσωπικά προτείνω ωστόσο να αγοράσετε το flip 5 έναντι του 4, καθώς σε αυτό παρουσιάστηκε μια πραγματική βελτίωση που αφορά τη πίσω οθόνη. Κατά τα άλλα σε απόδοση στη πραγματική ζωή και τα ίδια είναι!
το κινητό το έχω 8 μήνες και μια μέρα μου έβγαλε μία γραμμή εκεί που ανοίγωκλείνει κλαίω ακόμα τα λεφτά μου μην το πάρετε
Μόλις πήρα στα χέρια μου το συγκεκριμένο κινητό σαν δώρο, μεταχειρισμένο. Μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλό σε όλα, πλην της μπαταρίας του. Το κινητό που είχα πριν είναι το RealMe 7pro, το οποίο στα 250€ που το είχα πάρει άξιζε και έκανε ακριβώς τα ίδια με το flip 4. Η μεγάλη διαφορά είναι στη μπαταρία, το RealMe κρατούσε με βαριά χρήση δεδομένων και GPS ταυτόχρονα, ενώ το flip 4 πεθαίνει μόνο του. Η φόρτιση επίσης είναι απελπιστικά αργή ακόμα και με φορτιστή 65w.
Γενικά δεν θα πρότεινα samsung. Ειδικά με τις τιμές που έχουν. Καλό κινητό αλλά αν λάβουμε υπόψιν τα αρνητικά, το συγκεκριμένο τηλέφωνο χρεώνει το design πιο πολύ, παρά το ίδιο το κινητό. Ελπίζω μόνο να μην πάθει αυτά που διάβασα από άλλες αξιολογήσεις.
Ότι χειρότερο , μακριά από το συγκεκριμένο προϊόν. Μου Φούσκωσε η οθόνη χωρίς κάποιον λόγο στο σημείο που διπλώνει ο μεντεσές και δεν το δέχονται για επισκευή.
Ποτέ ξανά αγορά από Samsung!!
Το κινητό αγορασμένο από γνωστό κατάστημα με ηλεκτρικές συσκευές κτλ. Με εγγυήσεις κτλ. Ξαφνικά μια μέρα αρχίζει και μαυρίζει στην σύνδεση που έχει το flip και μέχρι το τέλος της ημέρας μαύρισε εντελώς. Το στέλνουμε μέσω του καταστήματος και μας λέει έχει χτυπηθεί η οθόνη, που δεν έχει πέσει ούτε μια φορά κάτω το κινητό και έχεις σπάσει η οθόνη. Είναι εκτός εγγύησης 480€ κόστος. Είστε ντροπή. Απαράδεκτοι. Πότε ξανά. Αφού ξέρετε το πρόβλημα της οθόνης τουλάχιστον να είναι στην εγγύηση.
Μέσα σε 7 μήνες έβγαλε πρόβλημα η οχθόνη 2 φορές. Καμμένα pixels. Την 1η φορα την αντικατέστησαν, την 2η μου ειπαν απο την samsung οτι εχει κάποια χτυπήματα και δεν καλύπτεται. Εννοείται πως τα κινητά αυτά έχουν θέμα και προσπαθούν να τα βγάλουν εκτός εγγύησης, με κάθε τρόπο. Τα χτυπήματα ηταν 2 επιφανειακές γρατζουνιές στο πίσω μέρος, άσχετο δλδ με την οθόνη. Η μπαταρία επίσης χάλια. όΤαν άλλξα την 1η φορά οθόνη, μου αλλαξαν απο μονοι τους και μπαταρία. Την 2η φορά που τους το είπα οτι είχα χειρότερα απο την 1η μου είπαν οτι τ ανταλλακτικά αυτα εχουν 1 χρόνο εγγύηση.SAMSUNG εξυπηρετηση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
Πεταξα 750€ εναν ολοκληρο μισθο για να αγορασω κινητο της SAMSUNG.. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Ανοιξε μεσα σε 6 μηνες εκει που διπλωνει. Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν να το παρουν για ελεγχο, κι αφου με αφησαν εναν μηνα χωρις κινητο μου απαντησαν οτι δεν το καλυπτει η εγγυηση γιατι εγινε κακη χρηση και θελουν και 350 για να το φτιαξουν. Δεν εχει ουτε γρατζουνια, ουτε χτυπημα. Κι αφου δεν δεχτηκα να το φτιαξουν μου το εστειλαν πισω σε χειροτερη κατασταση. Εκοψαν το κομματι που εξειχε με αποτελεσμα να ανοιξει κι αλλο. Στις φωτο φαινεται το πριν και το μετα. Το κουτι που μου το εστειλαν πισω εχει χτυπηματα. Οταν το παρελαβα την πρωτη φορα ηταν με τη θηκη του απλα σε μια σακουλα χωρις προστασια.Κανεις δεν μπορει να μου εγγυηθει οτι χτυπηθηκε στην διαδρομη κι εβγαλε προβλημα αργοτερα.Ολοι με συμβουλευαν να παρω i phone με τοσα χρηματα που ειναι εταιρια εγγυηση.... Απαραδεκτοι ειστε για γελια. Μην κοροιδευεται τον κοσμο οτι υπαρχει εγγυηση, πειτε καλυτερα οτι ειναι kidder εκπληξη οτι παρεις.
Μακριά από αυτό το κινητό
Έχει μεγάλο πρόβλημα με την οθόνη του εξαιτίας του flip.
Το είχα ακούσει μέχρι που το διαπίστωσα ο ίδιος.
Με ένα μικρό πέσιμο με την θήκη του η οποία είναι τόσο χοντρη ώστε δεν φορτίζει ασύρματα, χάλασε η οθόνη και το χειρότερο είναι ότι από την Samsung μου είπαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση διότι έχει χτύπημα στον μεντεσέ που έχει για να ανοιγοκλείνει. Iphone και πάλι Iphone!! Μακριά από την Samsung όχι μόνο του προβλήματος που βγάζει αλλά και εξαιτίας της χειρότερης υποστήριξης EVER!!!
Κάτοχος flip 4 με καμμένα pixels στην βασική του οθόνη αγορασμένο πριν 6 μήνες. Το έστειλα στο service της Samsung Greece και δεν δέχτηκαν την αντικατάσταση του .Έπειτα από ψάξιμο πολλοί κάτοχοι του ίδιου κινητού έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα και την ίδια αντιμετώπιση από την ίδια την Samsung. Μακριά από τα συγκεκριμένα κινητά γιατί δεν έχουν στην ασφάλιση τους την οθόνη. Λυπάμαι γιατί μετά από την δική μου επιλογή να αλλάξω από iPhone σε Samsung μου απέδειξαν το ποσό μικρή εταιρία είναι στο κομμάτι εξυπηρέτησης και στο ποσό σέβονται τα λεφτά του καταναλωτή τους
Πολύ καλό τηλέφωνο. Άλλαξα από iPhone και αξίζει υπερβολικά. Σου πέρνει λίγο να το συνηθίσεις αλλά είναι μια χαρά. Η ποιότητα της κάμερας δεν είναι με τίποτα όπως του iPhone αλλά είναι καλή. Έπεσα στην πισίνα με το κινητό στην τσέπη και δεν έπαθε τίποτα, δεν θα το πρότεινα αλλά καταλάθος τα πάντα γίνονται (σε υποβρύχιο μόνο μην το πάρετε και όλα καλά). Την καμπύλη στην μέση της οθόνης την βλέπεις (αν πέφτει ο ήλιος κατευθείαν πάνω του, αν το έχεις διπλώσει και βλέπεις τικτοκς, αν το βάλεις οριζόντια στο ύψος των ματιών σου), δεν θα πω ψέματα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας, αν έχεις ένα κινητό που διπλώνει στα δύο το ξεπερνάς. Το face recognition δεν δουλεύει τέλεια αλλά έχει και δαχτυλικό οπότε δεν σε πολυ νοιάζει. Η μπαταρία εξερετική. Η οθονίτσα που έχει δίπλα στις κάμερες είναι πολύ βολική. Το μόνο παράπονο είναι οτι όταν σβήσεις μια ειδοποίηση, φεύγει και το κόκκινο μπαλάκι με τον αριθμό πάνω απο το εικονίδιο της εφαρμογής, αυτό όμως νομίζω είναι γενικά της Samsung και δεν φταίει το συγκεκριμένο. Παραμένω πιστή iPhone user αλλά μία τέτοια αλλαγή αξίζει.
ενα πολυ πολυ ομορφο τηλεφωνο με εντυπωσιακη οθονη και αναβαθμισμενη μπαταρια απο το z flip3!!το πηρα σε Graphite πολυ ωραιο χρωμα!!!με τον snap dragon g1 plus το κανει πολυ δυνατο στον ανταγωνισμο!!
Κάτοχος του συγκεκριμένου κινητού 3 μήνες τώρα. Δεν ήθελα να βιαστώ και να δώσω κριτική πάνω στο hype. Ήταν αναγκαστική αγορά καθώς το s7 edge μετά από 5 χρόνια παρέδωσε πνεύμα. Ήθελα κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Και πράγματι, ισχύει αυτό που λένε. Το λουκ του τραβάει τα βλέμματα. Το αφήνεις στο καφέ και σε ρωτάνε ποιο είναι κλπ. Μου έχει τύχει 3 φορές. Δεν κάνω βαριά χρήση φώτο αλλά όσες τραβάω έχουν φοβερή ποιότητα. Σίγουρα όχι επαγγελματική. Το κινητό είναι σβέλτο, παιχνίδια δεν παίζω οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω θερμοκρασίες. Αν μπορούσα θα περίμενα καλοκαίρι για το 5. Αλλά και πάλι θα πήγαινα σε flip ή fold με κλειστά μάτια. Αρνητικό η μπαταρία αλλά η φόρτιση είναι εξαιρετικά γρήγορη και πλέον με τα powerbanks λίγο απασχολεί το θέμα. Επίσης αν ήθελες το τέλειο θα έπρεπε να δώσεις 2 χιλιάρικα με τα σημερινά στάνταρ. Από κάπου θα στερηθείς. Πάντως είναι πολύ ιδιαίτερο κινητό και αγαπιέται εύκολα. Τέλος, η γραμμή που διπλώνει ούτε που θυμάσαι πως υπάρχει μετά από τα πρώτα 10 λεπτά που θα κάνεις χρήση κινητού τη πρώτη φορά. Θα το ξαναγόραζα εύκολα! Tip, βάλτε dolby ήχο. Δεν θα πιστεύετε τί ηχειάρες έχει.
Το έχω περίπου 1 μήνα και το πήρα γιατί θα πήγαινα εκδρομή στο εξωτερικό και ήθελα τηλ. Compact και που να βγάζει ωραίες φώτο και βίντεο! Δεν απογοητευτεί καθόλου!
It is excellent. However, the back part that opens and closes in order to open the phone is excessively fragile. In just three months of regular use with an exceptional case, it has broken twice. This is significant and you can learn how delicate it is the hard way because to repair it, it costs 400 euros like I experienced. Other than that, the phone has served me well. If it is not repaired, then the screen will darken in the middle, and it will not open completely. The more you try to open it, the more the screen will darken. That is why I have chosen to donate it and purchase the excellent Samsung Galaxy S23 Ultra.
Update στις 14/6/2024: Επισήμως μαύρισε εντελώς η οθόνη με αποτέλεσμα να μην μπορω να το χρησιμοποιήσω.
Συγκριτικά με άλλους χρήστες ίσως ήμουν απλά τυχερή που κατάφερα και το κράτησα ενάμιση+ χρόνο.
-----------------------------
Update στις 11/6/2024: Το κινητό το έχω πλέον ενάμιση+ χρόνο.
Ξαφνικά χάλασε η οθόνη του στο άνοιξε κλείσε και δεν ανταποκρίνεται στα αγγίγματα μια στο τόσο, βγάζοντας μαύρη οθόνη.
Ενώ είμαι εντός της εγγύησης, η Samsung μου είπε ευγενικά ότι η ζημιά προέκυψε μαλλον από κακή χρήση της συσκευής, και δεν καλύπτεται, αλλά χρεώνεται, όπως γράφουν κι άλλοι.
Το κινητό το προσέχω παραπάνω από αρκετά (ποτέ πτώσεις, ευγενικά άνοιξε-κλείσε, ποτέ πίεση, ποτέ πέταμα σε τσάντα, δηλαδή για όνομα δεν άφηνα κανέναν να το πιάσει), και δεν κατάλαβα γιατί δεν καλύπτεται από την εγγύηση, και προφανώς δεν δύναμαι να καλύψω το ποσό επισκευής καθώς με αυτό το κόστος αγοράζω άλλο τηλέφωνο.
Βγάζω ένα αστέρι από την κριτική για την τεχνική υποστήριξη της Samsung.
Θα το αφήσω ως έχει μέχρι να φάει τα ψωμάκια του όλα και όσο αντέξει.
Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί εκτός από το ότι κόστιζε αρκετά χρήματα, μου άρεσε πολύ.
Ίσως μείνω στη Samsung αλλά όχι πάλι Flip.
-----------------------------
Προερχόμενη από S20 FE, έκανα μετάβαση στο ΖFlip 4 (αφού έκανα έρευνα πρωτίστως για να συγκρινω τα χαρακρτηριστικά τους) αρχικά λόγω εμφάνισης γιατί σαν συσκευή είναι κόσμημα, συν το ότι σαν παιδί των 90s με ενθουσίαζαν ανέκαθεν τα flip τηλέφωνα, συν το ότι το βρήκα σε προσφορά δύο κατοστάρικα πιο κάτω.
Η κάμερά του με εξέπληξε ευχάριστα (συγκριτικά με του FE, προφανώς δεν έχει την ανάλυση ενός κινητού της σειράς S), βγάζοντας καθαρές και όμορφες φωτογραφίες.
H SelfieCam είναι κατώτερη του FE, αλλα αυτό είναι λεπτομέρεια.
Ηχείο πεντακάθαρο, κλησεις εξαιρετικές (μην πω καλύτερες του FE, που είχα πρόβλημα ανά τακτά χρονικά διαστήματα).
Οθόνη εξίσου πανέμορφη με του FE και ανάλυση, χρώματα επίσης.
Η μπαταρία του είναι ολίγον τι μικρή (το οποίο γνώριζα πριν το αγοράσω), για χρήση social media και κλήσεων αποκλειστικα, παρόλα αυτά αυτο για μενα προσωπικά λειτούργησε θετικά μιας και κάνω λιγότερη χρήση του κινητού πλέον, χρησιμοποιώντας την mini οθόνη αφής για να βλέπω τις ειδοποιήσεις και bluetooth ακουστικα για τις κλήσεις χωρις να ανοίγω το τηλέφωνο, επίσης το φορτίζω κάθε 2-3 μέρες μαξ, για την χρήση που του κάνω.
Το δακτυλικό στο πλάι πάει σφαίρα, καμία σχέση με το απαράδεκτο sensitivity του FE.
Είναι compact, χωράει σε κάθε τσέπη, δεν είναι ογκώδες και η αίσθησή του στην παλάμη είναι ο'τι καλύτερο όταν το κρατάς.
Γενικά αν το συνηθίσεις δεν γυρνάς εύκολα στο κλασικό παντοφλέ smartphone.
Η συσκευη είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό οπότε μεμβράνες προστασίας + θήκη προστασίας επιβάλλονται.
Δεν θα έλεγα ότι ενδείκνυνται για άτσαλη χρήση/κλειδιά σε τσέπη/πέταμα στην τσάντα/άγαρμπα άνοιξε-κλεισε/πτώσεις, γενικά για ανθρώπους που δεν προσέχουν πολύ τα πράγματά τους. Είναι ντελικάτη συσκευή, γερή μεν, αλλά ντελικάτη.
Σε γενικές γραμμές έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο και δε μου έχει εμφανίσει το παραμικρό μετά από 5 μήνες χρήσης.
Στα 25 χρόνια που έχω κινητά με διαφορά ότι χειρότερο έχω πάρει ανεξαρτήτως χρημάτων.
Από τη πρώτη μέρα είχε θέματα το ηχείο το πήγα πίσω στο μαγαζί που το αγόρασα για επισκευή ή αντικατάσταση αλλά τίποτα. Στη πορεία πρόσεξα ότι η μπαταρία εξασθενεί τρομερά γρήγορα χωρίς κάποια ιδιαίτερη χρήση. Το αποκορύφωμα η οθόνη στο χώρισμα της φούσκωσε και έγινε μαύρη χωρίς κάποια τούμπα. Στο κατάστημα μου είπαν ότι προφανώς θα πιέστηκε και δεν καλύπτει η samsung τέτοιες ζημίες. 854 ευρώ στα σκουπίδια μαζί μ αυτό το πράμα!!! ΜΑΚΡΙΑ!
κοιτάξτε να καλύπτει η εγγύηση το flip4 που έχουμε δώσει 800ευρώ και χαλάει η οθόνη και ο μεντεσές μόνα τους ξαφνικά, και λέτε δικαιολογίες τουλάχιστον να το κρατήσουμε 2 χρόνια γιατί το μονο σίγουρο είναι οτι μετα θα χαλάσει, είστε απαράδεκτοι εκεί στην samsung αφού ξέρετε οτι έχει βγει ελαττωματικό αναλαβετε τις ευθύνες σας δεν πήραμε xiaomi με 100 ευρώ. Update μετα απο ένα χρόνο η οθόνη όντως χάλασε χωρίς πτώση έτσι απο μόνη τής, το θετικό είναι ότι στό service της samsung έγινε αλλαγή της οθόνης σε μια μέρα χωρίς επιβάρυνση, οπότε για να δούμε θα αντεξει άλλο ενα χρόνο...
ολα τελεια εκτος απο την μπαταρια για εμενα θα ηθελα να κραταει παραπανω η τουλαχιστον να αλλαξουν κατι απο το λειτουργικο συστημα επειδη χανει πολυ μπαταρια ακομα και οταν ειναι κλειστο κατα τα αλλα το καλυτερο κινητο που εχω αγορασει ακομα και αν η μπαταρια δεν ειναι καλη αξιζει!
Το Galaxy Z Flip 4 είναι εύκολα κατά την γνώμη μου από τα καλύτερα κινητά στην αγορά αυτήν την στιγμή. Το τόλμησα και έχω πραγματικά εκπλαγεί με το ποσό φοβερό κινητό είναι. Επειδή ήμουν και κάτοχος του καινούργιου iPhone έχω να πω ότι είναι καιρός να αρχίσουν να σκέφτονται καινούργιες ιδέες η apple γιατί το Z Flip είναι το κινητό του μέλλοντος.
Το έχω σχεδόν ένα μήνα λοιπόν το Flip. Χωράει παντού, είναι πολύ στυλάτο, όταν ανοίγει η οθόνη του είναι μεγαλύτερη του iPhone Pro max οπότε κανένα πρόβλημα για ταινίες και βίντεο σε αυτό το κινητό. Η κάμερα του, άσχετα με τα specs με εξέπληξε. Συγκρίνονται με iPhone και σε ορισμένες περιπτώσεις το ξεπερνάει.
Η selfie όχι και πολύ καλή αλλά μπορείς να βγάλεις φώτο με την πίσω κάμερα και να δεις τον εαυτό σου από την μικρή οθόνη του.
Έχει επίσης άπειρους τρόπου να "διακοσμήσεις" το κινητό σου. Θες μικρότερα εικονίδια; το έχεις.
Θες μεγάλα γιατί δεν βλέπεις; το έχεις και αυτό.
Θες να βάλεις φωτογραφία που κινείται στην μικρή οθόνη του κινητού; γίνεται!
Για όσους το σκέφτονται ακόμη..απλά κάντε το!
Καταπληκτικό τηλέφωνο φοβερή σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής τα υπόλοιπα είναι όπως ένα καλό τηλέφωνο Samsung πήρε και Android 13 κάνει την διαφορά από τα υπόλοιπα μεγάλου μεγέθους τηλέφωνα.
Εξαιρετικό κινητό, το προηγούμενο που είχα ήταν Iphone 11 και όταν το συγκρίνω με αυτό δε ξέρω γιατί είχα iPhone. H ποιότητα της οθόνης εντυπωσιακή. Μόνο αρνητικό η μπαταρία
Μετά από 2.5 χρονια λειτουργίας και δυστηχως τωρα εκτός εγγύησης προβλημα στον Μεντεσε-οθονη.(κοστος σαν να αγοραζεις ενα αλλο τηλ καινουριο)Το τηλ σβήνει εντελώς(απενεργοποιειται) οταν το αναδίπλωσεις.Δυστηχως παρόμοιο προβλημα και στο 3 απλά εκεί δεν σβήνει εντελώς το τηλ και χρειάζεται να πατησεις πολλές φορές τα πλαϊνά πλήκτρα για να ανοίξει.καθε 4 με 6 μηνες πηγαινεις για αντικατασταση στην samung με ωραρια καθημερινες 8 με 4 γιατι ξεκολλάει και τσακίζει η πλαστική μεμβρανη της οθόνης με κοστος δωρεάν την 1η φορά αλλα περιπου 15ε μετα κάθε φορά.Πολυ βολικό τηλ επειδή αναδίπλωνει αλλα μετα απο καποια στιγμή η το φτιάχνεις ακριβά η το πετάς γιατι σαν μεταχειρισμενο κάνεις δεν θα το πάρει με προβλημα και η samsung σφυρίζει αδιάφορα αν ειναι εκτός εγγύησης που ειναι θεμα χρονου και μαλλον αναδιπλωσεων για το ποτε θα σου βγει το προβλημα .Μαλλον και τα επόμενα μοντελα θα ειναι στο ίδιο στυλ αφου η αντιπροσωπια δεν αναφερει κατι σχετικα με αυτο το προβήμα και η φιλοσοφια κατασκευης η ιδια αλλα μέχρι να το πάθεις δεν ξέρεις. Και δεν μιλάμε για ενα φτηνό τηλ !.Αυτά από εμπειρία με flip 3 kai 4.Πιστευω οτι και αυτά που ακόμα δεν έχουν παρουσιάσει αυτό το προβλημα μόλις το εμφανίσουν γιατι ειναι σίγουρο κατα την γνώμη μου και την εμπειρία μου απο 2 flip οι μεχρι εκεινη την στιγμή ενθουσιασμενοι κάτοχοι θα τα πετάξουν στα σκουπίδια ή θα πληρώσουν περιπου 350ε για να αλλάξουν ολο το συστημα οθόνης-μεντεσε...
Σε λιγοτερο απο 1 χρονο χρήσης, ξεκινησε στα ξαφνικα να απενεργοποιειται μολις το διπλωσω, και παρεμενε ανοιχτο μονο οταν το φορτιζα ταυτοχρονα!
Επειτα απο μιαμιση εβδομαδα η κατασταση αρχισε να χειροτερευει και να κλεινει ακομα και εαν απλα διπλωσει στο ελαχιστο, να μην ανοιγει καν εαν δεν το εχεις στο φορτιστη, μεχρι που σταματησε να ανοιγει με οποιονδηποτε τροπο.
Δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει σε καμια περιπτωση.
Έκλεισε αισίως 2 χρόνια και ειναι με αρκετή προσοχή σε κατάσταση σαν την πρώτη μέρα. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή με απίστευτη απόκριση οθόνης και ταχύτητα σε όλα. Μπαταρία βγάζει μέρα ακόμη και η κάμερα βγάζει ακομη έργα τέχνης με εξαιρετική χρωματική παλέτα και καθαρότητα. Ακομη και σε χαμηλό φωτισμό οι φωτογραφίες ειναι καλύτερες απο καινουρια μη αναδιπλούμενα κινητά του 350άρικου. Ζεσταίνεται λόγω κατασκευής ίσως λίγο περισσότερο απο τα κλασσικά κινητά.Αν και στο 700αρι που αγοράστηκε έβρισκες πολλά κινητά ίσως και καλύτερα σε χαρακτηριστικά, η αισθητική και το κράτημα στο χέρι (υπέρλεπτο και στενόμακρο) δε συγκρίνεται με κανένα.
Λοιπόν.
Αγόρασα το flip4 τον Ιούλιο του 2023.
Μετά από 9 μήνες έβγαλε φουσκαλες η αναδίπλωση.
Το έστειλα στην εταιρία, μου το επισκευασε χωρίς χρέωση, διότι ήταν μέσα στην εγγύηση.
Μετά από 7 μήνες, στην αναδίπλωση ξαναβγηκαν φουσκάλες.
Μεθαυριο θα παω να ρωτήσω αν μπορώ να το ξαναστείλω στην εταιρία, διότι έχει 2 χρόνια εγγύηση.
Είμαι σίγουρη, οτι και να το ξαναφτιαξουν, πάλι θα παρουσιάσει πρόβλημα με φουσκάλες στο δίπλωμα.
Δεν έχει κάνει απόσβεση το κινητό μου. Λυπάμαι πολύ τα χρήματα που εδωσα.
Εκεί σε σας, στους sumsungnaious, βάλτε άλλη τιμή στο flip.
200 ευρώ να στοιχίζει, αφού χαλάει τόσο γρηγορα?.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ flip!!!!!
έχω το κινητό δύο χρόνια και ένα μήνα, πλέον δεν λειτουργεί δεν ανταποκρίνεται ούτε το αποτύπωμα ούτε η οθόνη, κατάφερα να κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις με τα χίλια ζόρια και τώρα απλά δεν λειτουργεί καθόλου, μια τεράστια απογοήτευση φυσικά, αφού το πρόβλημα συνέβη ένα μήνα μετά από την λήξη της εγγύησης, καθώς και το γεγονός ότι μιλάμε για ένα κινητό που η αρχική του τιμή ήταν στα 1200 ευρώ, όχι στα 300-400 ευρώ να πω ότι εεεεε οκ δύο χρόνια το είχα τα έβγαλε τα λεφτά του θα πάρω άλλο. τραγικό απλά. Δεύτερη φορά που τρώω τα μούτρα μου με την Samsung ποτέ ξανά. τέλος.