Περίμενα να περάσεο κάποιος χρόνος, για να έχω μια πλήρη εικόνα. Τελικά, διαπίστωσα πως η σκούπα είναι υπερτιμημένη. Πάρα πολλά λεφτά για την απόδοσή της. Την ίδια και καλύτερη απόδοση είχα με, κατά πολύ, φτηνότερη σκούπα. Καταρχάς, στα θετικά περιλαμβάνεται μόνο η μπαταρία της, που, πραγματικά, κρατάει ,ανετα για σπίτι άνω των 100 τετραγωνικών. Η απορροφητικότητά της, όμως, είναι πολπύ μέτρια και βουλώνει ο σωλήνας της πάρα πολύ εύκολα με τις τρίχες των κατοικιδιων. Το φίλτρο, επίσης, θέλει κάθε τόσο καλό πλύσιμο και για ώρες απόλυτο στέγνωμα, γιατί χάνει η απορροφητικότητα από τις σκόνες που ρουφάει. Ίσως, βέβαια, για ένα διαμέρισμα να μην χρειάζεται τόσο καθάρισμα. Αλλά για μονοκατοικία, όπου μπαινοβγαίνουν και κατοικίδια είναι πρόβλημα. Δεν ενδείκνυται, επίσης, για λίγο μεγαλύτερα σκουπιδάκια, γιατί δεν περνάνε από το πορτάκι εισόδου του κάδου. Εν γένει, κάνει την ίδια δουλειά με τις σκούπες των 70 ευρώ.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!