Διάφορες Συσκευές Μαγειρέματος

Ninja Foodi Πολυμάγειρας 2400W Ασημί Κωδικός: SP101EU

Σόμπα NINJA SP101EU 2400 W

  • Τύπος βύσματος: Βύσμα ΕΕ
  • Ενσωματωμένη οθόνη
  • Ρυθμιζόμενη θερμοκρασία
  • Ικανότητα: 2400 W
  • Δίσκος Φούρνου περιλαμβάνεται
  • Τάση: 240 V
  • Χρώμα: Ασημί

Σόμπα NINJA SP101EU 2400 W

  • Τύπος βύσματος: Βύσμα ΕΕ
  • Ενσωματωμένη οθόνη
  • Ρυθμιζόμενη θερμοκρασία
  • Ικανότητα: 2400 W
  • Δίσκος Φούρνου περιλαμβάνεται
  • Τάση: 240 V
  • Χρώμα: Ασημί
157 38
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
43,00 € μεταφορικά
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
37,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 38,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Kaizer Shop 5,0 (60)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Συσκευές Μαγειρέματος στη σελίδα του Kaizer Shop
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Σόμπα NINJA SP101EU 2400 W

  • Τύπος βύσματος: Βύσμα ΕΕ
  • Ενσωματωμένη οθόνη
  • Ρυθμιζόμενη θερμοκρασία
  • Ικανότητα: 2400 W
  • Δίσκος Φούρνου περιλαμβάνεται
  • Τάση: 240 V
  • Χρώμα: Ασημί

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SP101EU
Είδος
Πολυμάγειρας
Ισχύς
2400 W
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dalkoulas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
    Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
    το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.

    Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.

    Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kiriakoslaz
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.

    Long story short:
    Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:

    -Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
    -Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
    -Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
    -Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
    -Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
    -Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
    -Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
    -Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
    -Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
    -Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
    -Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
    -Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
    -SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.

    Συμπέρασμα:
    Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stuart_Alexander_Zimble
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    υψηλής ποιότητας κατασκευή και πολύ χρήσιμο για πολλές εργασίες. Είναι λίγο μεγαλύτερο από όσο νόμιζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
    Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
    το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.

    Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.

    Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!

    1
  • Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.

    Long story short:
    Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:

    -Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
    -Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
    -Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
    -Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
    -Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
    -Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
    -Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
    -Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
    -Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
    -Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
    -Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
    -Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
    -SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.

    Συμπέρασμα:
    Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.

    15
  • υψηλής ποιότητας κατασκευή και πολύ χρήσιμο για πολλές εργασίες. Είναι λίγο μεγαλύτερο από όσο νόμιζα.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

23 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
emmaniko

Μπορείς να ψησεις κάτι που φουσκώνει ή είναι πολύ χαμηλό? Δηλαδή ψωμί ή κέικ?

kiriakoslaz

Δεν θα έλεγα ότι μπορείς... μόνο κάνα brownie ή κέικ ταψιού που δεν θα γίνει πολύ ψηλό...ή σε ψωμί καμία focaccia/λαγάνα άντε και καμία τσιαπάτα. Γενικά ότι είναι χαμηλό σε ύψος.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σόμπα NINJA SP101EU 2400 W

  • Τύπος βύσματος: Βύσμα ΕΕ
  • Ενσωματωμένη οθόνη
  • Ρυθμιζόμενη θερμοκρασία
  • Ικανότητα: 2400 W
  • Δίσκος Φούρνου περιλαμβάνεται
  • Τάση: 240 V
  • Χρώμα: Ασημί

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
SP101EU
Είδος
Πολυμάγειρας
Ισχύς
2400 W
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dalkoulas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
    Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
    το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.

    Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.

    Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kiriakoslaz
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.

    Long story short:
    Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:

    -Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
    -Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
    -Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
    -Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
    -Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
    -Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
    -Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
    -Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
    -Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
    -Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
    -Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
    -Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
    -SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.

    Συμπέρασμα:
    Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stuart_Alexander_Zimble
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    υψηλής ποιότητας κατασκευή και πολύ χρήσιμο για πολλές εργασίες. Είναι λίγο μεγαλύτερο από όσο νόμιζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
    Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
    το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.

    Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.

    Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!

    1
  • Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.

    Long story short:
    Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:

    -Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
    -Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
    -Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
    -Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
    -Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
    -Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
    -Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
    -Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
    -Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
    -Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
    -Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
    -Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
    -SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.

    Συμπέρασμα:
    Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.

    15
  • υψηλής ποιότητας κατασκευή και πολύ χρήσιμο για πολλές εργασίες. Είναι λίγο μεγαλύτερο από όσο νόμιζα.

    4
  • Δες τα όλα
157,38 €
43,00 €