Γενικά είναι ένα πολύ καλό κινητό για την εποχή του. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο επεξεργαστή και κάποιες μεγαλύτερες διαφορές από το poco f3 αλλά σκεφτείτε και την περίοδο και όλες τις ελλείψης που υπάρχουν. Για δημιιούργημα του 2022, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, είναι ένα πολύ καλό κινητό.
- Φωτογραφίες πολύ καλές, το βράδυ λιγότερο ικανοποιητικές αλλά ντάξει
- Βίντεο πολύ καλή ανάλυση και πεντακάθαρη εικόνα
- Μπαταρία μου βγάζει μέχρι το βράδυ με αρκετή χρήση αλλά σε 25 λεπτά είναι και πάλι σχεδόν φουλ ( όταν λέω μου βγάζει μέχρι το βράδυ σημαίνει ότι φτάνει στο 23% περίπου και το φορτίζω μέχρι το 89% περίπου ).
- Οθόνη πανέμορφη ( προηγούμενο κινητό το Redmi note 9 pro, το οποίο ήταν και είναι άψογο )
- Ταχύτατο στη χρήση του αλλά και στα παιχνίδια
Γενικά, πολύ ευχαριστημένος με αυτή μου την αγορά και για 390 ευρώ, θα έλεγα πως άξιζε για αυτά που παίρνεις, εν έτη 2022. Σίγουρα αν κάποιος δεν το βιάζεται, το 2023 φαντάζομαι θα υπάρχουν μεγαλύτερα αποθέματα και κατά συνέπεια καλύτερα κινητά.
Καλές αγορές.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!