Τι να προσέξω

• Γράφω τις απορίες μου για το προϊόν.
  • Αποφεύγω ερωτήσεις για διαθεσιμότητα, τιμή και πορεία της παραγγελίας μου.
  • Προστατεύω τα προσωπικά μου στοιχεία και δεν τα δημοσιεύω.
  • Δεν χρησιμοποιώ απρεπείς και προσβλητικές εκφράσεις.

Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης για τις Ερωτήσεις Προϊόντων

Όλες οι ερωτήσεις
VmacLibrary

Πιστεύετε ότι ταιριάζει για έναν φοιτητή πολυτεχνείου;

Όνομα χρήστη

2 Απαντήσεις

vagman_tech

Σε αυτά τα λεφτά ΟΧΙ. Αν ειμασταν στα 1300€ τότε να το συζητήσουμε. Εγώ με τα μισά λεφτά πείρα μεταχειρισμένο MacBook Air M1 πριν 2 μήνες και βρήκα την υγειά μου. μου έκανε δώρο και το παιδί θήκη μεταφοράς αξίας 40€ και το πάω όπου θέλω (βιβλιοθήκη, σχολή, σπίτι φίλου κτλ). πραγματικά είναι κρίμα να δώσεις 1500€ ενώ με τα μισά λεφτά παίρνεις ακριβώς το ίδιο απλά με χειρότερη κάμερα...
ΥΓ: είμαι φοιτητής Πληροφορικής και αυτά που σου γράφω είναι συμπεράσματα 3 μηνών καθημερινής χρήσης.

4 Σχόλια

Enthia_B_

καλησπερα, απο που το πηρες μεταχειρισμενο?για league of legends πιστευεις οτι αξιζει και για τη δουλεια μου που ειμαι μουσικος και θελω προγραμματα?

vagman_tech
  1. Απο insomnia.gr με 2 εβδομάδες ψάξιμο και συνάντηση με έναν άγνωστο σε έναν καφέ για 3-3,5 ώρες έλεγχο.
  2. Αν θες παιχνίδια και συγκεκριμένα League of Legends κοιτάς για σταθερό υπολογιστή με μια απλή οθόνη. Με 500-600 ευρω κανεις την δουλεια σου δεν χρειαζεσαι 1000 υπολογιστη
  3. Δεν γνωριζω καθολου απο προγραμματα μουσικης, θα πρεπει να ψαξεις ξεχωριστα τι ζηταει το καθε προγραμμα απο χαρακτηριστικα και να κινηθεις αναλογως στις αγορες σου. Γνωμη μου είναι να πας σε σταθερο υπολογιστη, θα σου γλητωσει πολλα μελλοντικα προβληματα εκτως και αν πρεπει οποσδηποτε να το παιρνεις μαζι σου.
Nighthawk11791

για photoshop και για editing videos εισαι ευχαριστημενος το εχεις δοκιμασει ?

vagman_tech