Το αγοράσαμε σε πολλαπλή συσκευασία λόγω θετικών αξιολογήσεων, αλλά κυρίως λόγω των αγνών συστατικών που αναγράφονται.
Έχει δύο μειονεκτήματα όμως που θα με κάνουν να το σκεφτώ πολύ αν θα τα αγοράσω ξανά όταν τελειώσουν αυτά:
1. Μυρίζουν άσχημα σαν μούχλα. Φυσικά δεν ήθελα κάποιο τεχνητό άρωμα, αλλά και η δυσάρεστη μυρωδιά δεν ήταν κάτι που περίμενα. Πίστευα ότι θα έχουν ουδέτερο ή καθόλου άρωμα. Ευτυχώς δεν είναι έντονο και ίσως ευθύνεται η πλαστική συσκευασία.
2. Είναι αρκετά κολλημένα τα μαντιλάκια μεταξύ τους με συνέπεια όταν τραβάς ένα, να μην αφαιρείται εύκολα αν δε βγουν 3-4 ακόμα μαζί. Ειδικά όταν επιχειρείς να το τραβήξεις με ένα χέρι, εκεί τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα, οπότε αναγκάζεσαι να αφήσεις το παιδί, προκειμένου να βγάλεις ένα μόνο μαντηλάκι.