Πραγματικά μιλάμε για ένα κατάλληλο εργαλείο δεν μπορώ καν να το χαρακτηρίσω εργαλείο γιατί δεν κάνει ούτε τη δουλειά του η μύτη του κώνου είναι πάρα πολύ τραχιά και σπρώχνει την σωλήνα επίσης η σωλήνα δεν έχει σωστή εφαρμογή και αντί να είναι στρογγυλή όταν την πιέσουμε στο εκχιλοτι Γίνεται οβάλ ξαναβγώ γιατί δεν έχει σωστή διάμετρο το μηχάνημα και σωστή πάλι διάμετρο να είχε είναι τόσο άγρια επιφάνεια του κώνου που σπρώχνει την σωλήνα δοκίμασα σε ένα μηχάνημα που βρήκα σε ένα κοντινό κατάστημα το οποίο και ο λεκτικά έχει 20 € παραπάνω και έκανε τη δουλειά του άψογα επίσης το συγκεκριμένο μηχάνημα που βλέπουμε να έχουν και το θράσος να μας πουλάνε δεν θέλει ανθρώπινη δύναμη αλλά ενός γορίλα και το λέω εγώ ένας άνθρωπος Ύψος 195 150 kg βάρος που πηγαίνω πέντε χρόνια γυμναστήριο πραγματικά δεν έχω ζορίσει πιο πολύ τον εαυτό μου για να μπορέσω να κάνω μία εκχιλοσι! Μακριά από αυτό το αίσχος