- Χρώμα
- Μπλε
- Στυλ
- Cargo
- Joggers
- Ναι
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Όμορφο παντελόνι και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του! Το χακί πήρα εγώ και ειναι αρκετά σκούρο σχεδόν μαύρο, μου άρεσε όμως! Με ύψος 184 και 87 κιλά πήρα W34 και μου έκατσε τέλεια!
Ωραίο παντελόνι, θα δείξει στον χρόνο η αντοχή του και αν ξεβάφει
Το νέο σχέδιο με την μπέζ ετικέτα και την επωνυμία της εταιρίας στα πλάγια είναι πιο κοντή γραμμή σε σχέση με το παλιότερο.
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Ίσως πιο φαρδιά γραμμή από όσο θα ήθελα-περίμενα...
Πήρα δύο παντελόνια στο ένα το φερμουάρ έκλεινε λίγο δύσκολα σαν πανί είναι πολύ δυνατό κ είμαι περήφανος που είναι η εταιρία ελληνική κ βγάζει τέτοια υφάσματα! Γραμμή άψογη σχέδιο επίσης σαν να βγήκε γ εμάς που έχουμε chicken legs ένα πράγμα, α κανει κ ωραίο ποπό
Το ίδιο παντελόνι το πήρα και σε χακί. Άλλη μία εξαιρετική επιλογή για μια ποιοτική και οικονομική λύση. Φοβερό παντελόνι παιδιά αξίζει σε όλα του και φοριέται παντού.
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σου και για την επιλογή σου να αγοράσεις το παντελόνι μας και σε χακί. Χαιρόμαστε πολύ που είσαι ευχαριστημένος με την ποιότητα και την τιμή του προϊόντος μας. Το ότι το θεωρείς φοβερό και κατάλληλο για κάθε περίσταση μας δίνει μεγάλη χαρά. Στόχος μας είναι πάντα η ικανοποίησή σου και η προσφορά προϊόντων που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σου. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
το πηρα το συγκεκριμένο απο ενα μαγαζι σε σχετικα καλη τιμη , ενα πραγμα εχω να πω οτι οι τσεπες φαινονται πολυ ασχημα φορεμενο
Πολύ καλή ποιότητα!
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Αρκετά άνετο.Οκ ποιότητα, αρκετά ζεστό (δεν κάνει για ζεστες ημερες) .Είμαι 1.83 95 κιλά σχετικά γυμνασμένος με λιγο μεγαλύτερη περιφέρεια και το 36 ηταν αρκετά ευρύχωρο.Οπότε για αυτους με ένα μέσο σωματότυπο ας πάρουν ενα νούμερο μικρότερο απ αυτο που φοράνε.Επίσης ειναι αρκετά μακρύ,σακουλιαζει στο καλάμι και δεν φαινεται ωραια.
Πολύ ωραίο παντελόνι, αλλά το πράσινο είναι διαφορετικό χρώμα απ'ότι στη φωτογραφία. Στην πραγματικότητα είναι καθαρό σκούρο πράσινο και όχι όπως στη φωτογραφία.
Άνετο, Ελαστικό, ελαφρύ, ποιοτικό, δεν έφυγε το χρώμα μετά τη πρώτη πλύση, άριστη εφαρμογή, βαρος 87, ύψος 182, κατάλληλο νουμερο w34
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πολύ για τα θετικά σου σχόλια! Χαιρόμαστε που το παντελόνι ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σου σε άνεση, ελαστικότητα, και ποιότητα, καθώς και για το ότι διατήρησε το χρώμα του μετά την πρώτη πλύση. Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ότι η εφαρμογή του είναι άριστη και ταιριάζει με τις διαστάσεις σου. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε πάντα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών μας. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
Άνετο, Ελαστικό, ελαφρύ, ποιοτικό, δεν έφυγε το χρώμα μετά τη πρώτη πλύση, άριστη εφαρμογή, βαρος 87, ύψος 182, κατάλληλο νουμερο w34
Επιβεβαιωμένη αγορά
Φοβερή εφαρμογή καλή ποιότητα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Φοβερό παντελόνι παιδιά.Άνετο, ποιοτικό, μοντέρνο. Απλά με κλειστά μάτια αξίζει!
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα ενθουσιώδη σου σχόλια! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το παντελόνι μας σου άρεσε τόσο πολύ και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου σε άνεση, ποιότητα και μοντέρνο στυλ. Η εμπιστοσύνη σου μας τιμά και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικά προϊόντα. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αρκετά στενή εφαρμογή, προτιμηστε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Έχει καλή ποιότητα βέβαια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ποιότητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άριστο υλικό ελαφρύ πολύ άνετο στη χρήση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όμορφο παντελόνι και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του! Το χακί πήρα εγώ και ειναι αρκετά σκούρο σχεδόν μαύρο, μου άρεσε όμως! Με ύψος 184 και 87 κιλά πήρα W34 και μου έκατσε τέλεια!
Ωραίο παντελόνι, θα δείξει στον χρόνο η αντοχή του και αν ξεβάφει
Το νέο σχέδιο με την μπέζ ετικέτα και την επωνυμία της εταιρίας στα πλάγια είναι πιο κοντή γραμμή σε σχέση με το παλιότερο.
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Ίσως πιο φαρδιά γραμμή από όσο θα ήθελα-περίμενα...
Πήρα δύο παντελόνια στο ένα το φερμουάρ έκλεινε λίγο δύσκολα σαν πανί είναι πολύ δυνατό κ είμαι περήφανος που είναι η εταιρία ελληνική κ βγάζει τέτοια υφάσματα! Γραμμή άψογη σχέδιο επίσης σαν να βγήκε γ εμάς που έχουμε chicken legs ένα πράγμα, α κανει κ ωραίο ποπό
Το ίδιο παντελόνι το πήρα και σε χακί. Άλλη μία εξαιρετική επιλογή για μια ποιοτική και οικονομική λύση. Φοβερό παντελόνι παιδιά αξίζει σε όλα του και φοριέται παντού.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όμορφο παντελόνι και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του! Το χακί πήρα εγώ και ειναι αρκετά σκούρο σχεδόν μαύρο, μου άρεσε όμως! Με ύψος 184 και 87 κιλά πήρα W34 και μου έκατσε τέλεια!
Ωραίο παντελόνι, θα δείξει στον χρόνο η αντοχή του και αν ξεβάφει
Το νέο σχέδιο με την μπέζ ετικέτα και την επωνυμία της εταιρίας στα πλάγια είναι πιο κοντή γραμμή σε σχέση με το παλιότερο.
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Ίσως πιο φαρδιά γραμμή από όσο θα ήθελα-περίμενα...
Πήρα δύο παντελόνια στο ένα το φερμουάρ έκλεινε λίγο δύσκολα σαν πανί είναι πολύ δυνατό κ είμαι περήφανος που είναι η εταιρία ελληνική κ βγάζει τέτοια υφάσματα! Γραμμή άψογη σχέδιο επίσης σαν να βγήκε γ εμάς που έχουμε chicken legs ένα πράγμα, α κανει κ ωραίο ποπό
Το ίδιο παντελόνι το πήρα και σε χακί. Άλλη μία εξαιρετική επιλογή για μια ποιοτική και οικονομική λύση. Φοβερό παντελόνι παιδιά αξίζει σε όλα του και φοριέται παντού.
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σου και για την επιλογή σου να αγοράσεις το παντελόνι μας και σε χακί. Χαιρόμαστε πολύ που είσαι ευχαριστημένος με την ποιότητα και την τιμή του προϊόντος μας. Το ότι το θεωρείς φοβερό και κατάλληλο για κάθε περίσταση μας δίνει μεγάλη χαρά. Στόχος μας είναι πάντα η ικανοποίησή σου και η προσφορά προϊόντων που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σου. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
το πηρα το συγκεκριμένο απο ενα μαγαζι σε σχετικα καλη τιμη , ενα πραγμα εχω να πω οτι οι τσεπες φαινονται πολυ ασχημα φορεμενο
Πολύ καλή ποιότητα!
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Αρκετά άνετο.Οκ ποιότητα, αρκετά ζεστό (δεν κάνει για ζεστες ημερες) .Είμαι 1.83 95 κιλά σχετικά γυμνασμένος με λιγο μεγαλύτερη περιφέρεια και το 36 ηταν αρκετά ευρύχωρο.Οπότε για αυτους με ένα μέσο σωματότυπο ας πάρουν ενα νούμερο μικρότερο απ αυτο που φοράνε.Επίσης ειναι αρκετά μακρύ,σακουλιαζει στο καλάμι και δεν φαινεται ωραια.
Πολύ ωραίο παντελόνι, αλλά το πράσινο είναι διαφορετικό χρώμα απ'ότι στη φωτογραφία. Στην πραγματικότητα είναι καθαρό σκούρο πράσινο και όχι όπως στη φωτογραφία.
Άνετο, Ελαστικό, ελαφρύ, ποιοτικό, δεν έφυγε το χρώμα μετά τη πρώτη πλύση, άριστη εφαρμογή, βαρος 87, ύψος 182, κατάλληλο νουμερο w34
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πολύ για τα θετικά σου σχόλια! Χαιρόμαστε που το παντελόνι ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σου σε άνεση, ελαστικότητα, και ποιότητα, καθώς και για το ότι διατήρησε το χρώμα του μετά την πρώτη πλύση. Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ότι η εφαρμογή του είναι άριστη και ταιριάζει με τις διαστάσεις σου. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε πάντα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών μας. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
Άνετο, Ελαστικό, ελαφρύ, ποιοτικό, δεν έφυγε το χρώμα μετά τη πρώτη πλύση, άριστη εφαρμογή, βαρος 87, ύψος 182, κατάλληλο νουμερο w34
Επιβεβαιωμένη αγορά
Φοβερή εφαρμογή καλή ποιότητα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Φοβερό παντελόνι παιδιά.Άνετο, ποιοτικό, μοντέρνο. Απλά με κλειστά μάτια αξίζει!
Απάντηση αντιπροσώπου:
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα ενθουσιώδη σου σχόλια! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το παντελόνι μας σου άρεσε τόσο πολύ και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου σε άνεση, ποιότητα και μοντέρνο στυλ. Η εμπιστοσύνη σου μας τιμά και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικά προϊόντα. Με εκτίμηση, Η ομάδα της Ben Tailor
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αρκετά στενή εφαρμογή, προτιμηστε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Έχει καλή ποιότητα βέβαια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ποιότητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άριστο υλικό ελαφρύ πολύ άνετο στη χρήση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όμορφο παντελόνι και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του! Το χακί πήρα εγώ και ειναι αρκετά σκούρο σχεδόν μαύρο, μου άρεσε όμως! Με ύψος 184 και 87 κιλά πήρα W34 και μου έκατσε τέλεια!
Ωραίο παντελόνι, θα δείξει στον χρόνο η αντοχή του και αν ξεβάφει
Το νέο σχέδιο με την μπέζ ετικέτα και την επωνυμία της εταιρίας στα πλάγια είναι πιο κοντή γραμμή σε σχέση με το παλιότερο.
Το δεύτερο που παίρνω (το πρώτο πράσινο-χακί) και δεν έχει χάσει το χρώμα του με αρκετά πλυσίματα.
Ίσως πιο φαρδιά γραμμή από όσο θα ήθελα-περίμενα...
Πήρα δύο παντελόνια στο ένα το φερμουάρ έκλεινε λίγο δύσκολα σαν πανί είναι πολύ δυνατό κ είμαι περήφανος που είναι η εταιρία ελληνική κ βγάζει τέτοια υφάσματα! Γραμμή άψογη σχέδιο επίσης σαν να βγήκε γ εμάς που έχουμε chicken legs ένα πράγμα, α κανει κ ωραίο ποπό
Το ίδιο παντελόνι το πήρα και σε χακί. Άλλη μία εξαιρετική επιλογή για μια ποιοτική και οικονομική λύση. Φοβερό παντελόνι παιδιά αξίζει σε όλα του και φοριέται παντού.