- Έχει αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακές ιδιότητες.
- Βοηθά στην αύξηση της αντίστασης του οργανισμού σε λοιμώξεις.
- Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Από τι ηλικίες ενδείκνυται?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το συμπλήρωμα διατροφής Himalaya Wellness Septilin συμβάλλει στη διατήρηση της γενικής ευημερίας.
Το συμπλήρωμα διατροφής Himalaya Wellness Septilin συμβάλλει στη διατήρηση της γενικής ευημερίας.
Το συμπλήρωμα διατροφής Himalaya Wellness Septilin συμβάλλει στη διατήρηση της γενικής ευημερίας.
1-2 ταμπλέτες, δύο έως τρεις φορές την ημέρα.
Pdrs. Guggulu (Commiphora wightii) 0.324g, Shankh bhashma64 mg, Exts. Guduchi (Tinospora cordifolia)98 mg, Manjishtha (Rubia cordifolia)64 mg, Amalaki (Emblica officinalis)32 mg, Shigru (Moringa pterygosperma)32 mg, Yashti-madhhu (Glycyrrhiza glabra)12 mg.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Εκεί που πάει να σε πιάσει κρύωμα και σε γυροφέρνει κουμπούνεις από 2 χάπια πρωι βράδυ και δεν σε ρίχνει κάποια ίωση , ειναι φυτικό
Δεν το πίστευα, από το 1ο χαπι είδα αμέσως αποτέλεσμα. Αναπνέω κανονικά μετά από πολλά πολλά χρόνια.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό, σταματάει άμεσα την γρίπη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άθλιες μου προκάλεσαν φαγούρα παντού και της σταμάτησα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
σούπερ-ντούπερ!!!!!εσείς μήπως προτιμάτε τις αντιβιώσεις;;;;;δε νομίζω...
Επιβεβαιωμένη αγορά
αποτελεσματικό όταν το πάρεις με την πρώτη ενόχληση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καμία θεραπευτική απόκριση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εκεί που πάει να σε πιάσει κρύωμα και σε γυροφέρνει κουμπούνεις από 2 χάπια πρωι βράδυ και δεν σε ρίχνει κάποια ίωση , ειναι φυτικό
Δεν το πίστευα, από το 1ο χαπι είδα αμέσως αποτέλεσμα. Αναπνέω κανονικά μετά από πολλά πολλά χρόνια.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
135 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤο συμπλήρωμα διατροφής Himalaya Wellness Septilin συμβάλλει στη διατήρηση της γενικής ευημερίας.
1-2 ταμπλέτες, δύο έως τρεις φορές την ημέρα.
Pdrs. Guggulu (Commiphora wightii) 0.324g, Shankh bhashma64 mg, Exts. Guduchi (Tinospora cordifolia)98 mg, Manjishtha (Rubia cordifolia)64 mg, Amalaki (Emblica officinalis)32 mg, Shigru (Moringa pterygosperma)32 mg, Yashti-madhhu (Glycyrrhiza glabra)12 mg.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Εκεί που πάει να σε πιάσει κρύωμα και σε γυροφέρνει κουμπούνεις από 2 χάπια πρωι βράδυ και δεν σε ρίχνει κάποια ίωση , ειναι φυτικό
Δεν το πίστευα, από το 1ο χαπι είδα αμέσως αποτέλεσμα. Αναπνέω κανονικά μετά από πολλά πολλά χρόνια.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό, σταματάει άμεσα την γρίπη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άθλιες μου προκάλεσαν φαγούρα παντού και της σταμάτησα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
σούπερ-ντούπερ!!!!!εσείς μήπως προτιμάτε τις αντιβιώσεις;;;;;δε νομίζω...
Επιβεβαιωμένη αγορά
αποτελεσματικό όταν το πάρεις με την πρώτη ενόχληση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καμία θεραπευτική απόκριση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εκεί που πάει να σε πιάσει κρύωμα και σε γυροφέρνει κουμπούνεις από 2 χάπια πρωι βράδυ και δεν σε ρίχνει κάποια ίωση , ειναι φυτικό
Δεν το πίστευα, από το 1ο χαπι είδα αμέσως αποτέλεσμα. Αναπνέω κανονικά μετά από πολλά πολλά χρόνια.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.