Το αγόρασα στις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, μεταχειρησμένο, σε πολύ καλή κατάσταση (93% απόδοση μπαταρίας - 100 κύκλους φόρτησης περίπου) στα 750 ευρώ καθώς δυσκολευόμουν απίστευτα να δόσω 1150 που κόστιζε εκείνη την περίοδο καινούργιο απο εδώ.
Η χρήση που του κάνω είναι εργασίες σχολής (Τμήμα Πληροφορικής), από προγραμματισμπό μέχρι εγγραφή κειμένου για αρκετές ώρες συνεχόμενα ακόμη και το βράδυ. Εκεόι με βοήθησε απίστευτα το φωτιζόμενο πληκτρολόγιο κάτι που δεν είχα στο παλιό Dell laptop των 650 ευρώ παρακαλώ !
Αυτό που δεν σταματάει να με εκπλήσει σε αυτό το μηχάνημα είναι:
1) Η μπαταρία του: 8 ώρες χρήσης άνετα καθώς πάω καμιά φορά σε βιβλιοθήκη και διαβάζω. Ακόμη και με την απόδοση την μπαταρίας να έχει πέσει στο 88% απο όταν το πήρα δεν σταματάει να με εκπλήσει έως και τώρα που γράφω την αξιολόγηση απο αυτό.
2) Το ελάχιστο βάρος του: Πανάλαφρο, φουλ λεπτή οθόνη που είναι σχεδόν σαν να μην υπάρχει. Κυριολεκτικά το πας μπαντού με λίγο προσοχή. Πρωι όσο φτιάχνω καφέ το φέρνω κουζίνα και βάζω podcast στο Spotify και σε ένα JBL ηχείο που έχω. Μεσημέρι δουλεύω σαλόνι η υπνοδωμάτιο και βράδυ σαλόνι πάλι για άργμα ή ταινία καθώς είμαι λίγο σπιτόγατος ειδικά τον χειμώνα.
Πραγματικά απίστευτο το πόσα μπορεί να κάνει το συγκεκριμένο μηχάνημα με τον συνδιασμό των παραπάνω 2 θετικών χαρακτηριστικών του.
Συμπέρασμα (2 μήνες χρήσης): Δεν ξέρω ακόμη με σιγουριά, αν αξίζει/θα έδινα προσωπικά τα 1000+ ευρώ ωστόσο άξιζε κάθε ευρώ στα 750 που έδωσα και το τσίμπησα. Πραγματικά πρόκειται για ένα εργαλείο που αν το προσέχεις μπορεί να σου βγάλει 7-10 χρόνια.