Αφρόλουτρα

Sebamed Liquid Face & Body Wash Αφρόλουτρο με Νιασιναμίδη για Λάμψη 300ml

Υγρό προσώπου και σώματος με pH 5.5 για τη διατήρηση του υγιούς δέρματος.

Υγρό προσώπου και σώματος με pH 5.5 για τη διατήρηση του υγιούς δέρματος.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Περιοχή Χρήσης Σώμα, Πρόσωπο
  • Δες τα όλα
11 00
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Spicy Lemon 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Φροντίδα Σώματος στη σελίδα του Spicy Lemon

Περιγραφή

Περιγραφή

Υγρό προσώπου και σώματος με pH 5.5 για τη διατήρηση του υγιούς δέρματος.

Οφέλη

  • Καθαρίζει με επιφανειοδραστικά συστατικά 4ης γενιάς.
  • Φροντίζει με Βιταμίνες B6, E, Βιοτίνη, Αλλαντοΐνη, Αμινοξέα και το ενυδατικό σύμπλοκο Pentavitine®.
  • Είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον, με καθαριστικές επιφανειοδραστικές ουσίες που είναι σχεδόν 100% βιοδιασπώμενες.

Οδηγίες Χρήσης

  • Σε βρεγμένο δέρμα, χρησιμοποιείστε μικρή ποσότητα κάνοντας ελαφρύ μασάζ με το χέρι στο πρόσωπο ή / και το σώμα.
  • Δημιουργείστε ήπιο αφρό που καθαρίζει σε βάθος.
  • Ξεπλύνετε με νερό και σκουπίστε απαλά με την πετσέτα, ώστε να παραμείνουν στο δέρμα τα ενεργά συστατικά φροντίδας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Φύλο
Γυναικείο
Περιοχή Χρήσης
Σώμα, Πρόσωπο
Υφή
Υγρό
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Δράση
Ενυδάτωση, Λάμψη
με Αντλία
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Ποσότητα
300 ml

Συστατικά

Γλυκερίνη
Ναι
Νιασιναμίδη
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (23)

Αξιολογήσεις

  1. 18
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Katerina_Mouselimi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο. Μου το σύστησε δερματολόγος. Το δέρμα μου είναι μακράν καλύτερο από ότι με συμβατικά καθαριστικά προσώπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ldnt
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαντάζομαι πως για πολύ λιπαρά δέρματα είναι οκ αλλά το δικό μου δέρμα που είναι κανονικό μου το αφυδάτωσε παρά πολύ

    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Z_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο είναι πολύ απαλό κ δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, ξεβάφει μία χαρά και το μακιγιάζ και έχει ωραία μυρωδιά.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Αίσθηση καθαριότητας, ωραίο άρωμα. Ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα απαλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουδέτερο άρωμα, φιλικό στο δέρμα. Θα το έπαιρνα ξανα.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Δεν το αλλάζω με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το καλύτερο. Μου το σύστησε δερματολόγος. Το δέρμα μου είναι μακράν καλύτερο από ότι με συμβατικά καθαριστικά προσώπου.

    1
  • Φαντάζομαι πως για πολύ λιπαρά δέρματα είναι οκ αλλά το δικό μου δέρμα που είναι κανονικό μου το αφυδάτωσε παρά πολύ

    2
  • Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο είναι πολύ απαλό κ δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, ξεβάφει μία χαρά και το μακιγιάζ και έχει ωραία μυρωδιά.

    1
  • Εξαιρετικό προϊόν. Αίσθηση καθαριότητας, ωραίο άρωμα. Ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα απαλό

    0
  • Ουδέτερο άρωμα, φιλικό στο δέρμα. Θα το έπαιρνα ξανα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

436 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Υγρό προσώπου και σώματος με pH 5.5 για τη διατήρηση του υγιούς δέρματος.

Οφέλη

  • Καθαρίζει με επιφανειοδραστικά συστατικά 4ης γενιάς.
  • Φροντίζει με Βιταμίνες B6, E, Βιοτίνη, Αλλαντοΐνη, Αμινοξέα και το ενυδατικό σύμπλοκο Pentavitine®.
  • Είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον, με καθαριστικές επιφανειοδραστικές ουσίες που είναι σχεδόν 100% βιοδιασπώμενες.

Οδηγίες Χρήσης

  • Σε βρεγμένο δέρμα, χρησιμοποιείστε μικρή ποσότητα κάνοντας ελαφρύ μασάζ με το χέρι στο πρόσωπο ή / και το σώμα.
  • Δημιουργείστε ήπιο αφρό που καθαρίζει σε βάθος.
  • Ξεπλύνετε με νερό και σκουπίστε απαλά με την πετσέτα, ώστε να παραμείνουν στο δέρμα τα ενεργά συστατικά φροντίδας.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Φύλο
Γυναικείο
Περιοχή Χρήσης
Σώμα, Πρόσωπο
Υφή
Υγρό
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Δράση
Ενυδάτωση, Λάμψη
με Αντλία
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Ποσότητα
300 ml

Συστατικά

Γλυκερίνη
Ναι
Νιασιναμίδη
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (23)

  1. 18
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Katerina_Mouselimi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο. Μου το σύστησε δερματολόγος. Το δέρμα μου είναι μακράν καλύτερο από ότι με συμβατικά καθαριστικά προσώπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ldnt
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαντάζομαι πως για πολύ λιπαρά δέρματα είναι οκ αλλά το δικό μου δέρμα που είναι κανονικό μου το αφυδάτωσε παρά πολύ

    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Z_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο είναι πολύ απαλό κ δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, ξεβάφει μία χαρά και το μακιγιάζ και έχει ωραία μυρωδιά.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Αίσθηση καθαριότητας, ωραίο άρωμα. Ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα απαλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουδέτερο άρωμα, φιλικό στο δέρμα. Θα το έπαιρνα ξανα.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Δεν το αλλάζω με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το καλύτερο. Μου το σύστησε δερματολόγος. Το δέρμα μου είναι μακράν καλύτερο από ότι με συμβατικά καθαριστικά προσώπου.

    1
  • Φαντάζομαι πως για πολύ λιπαρά δέρματα είναι οκ αλλά το δικό μου δέρμα που είναι κανονικό μου το αφυδάτωσε παρά πολύ

    2
  • Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο είναι πολύ απαλό κ δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, ξεβάφει μία χαρά και το μακιγιάζ και έχει ωραία μυρωδιά.

    1
  • Εξαιρετικό προϊόν. Αίσθηση καθαριότητας, ωραίο άρωμα. Ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα απαλό

    0
  • Ουδέτερο άρωμα, φιλικό στο δέρμα. Θα το έπαιρνα ξανα.

    0
  • Δες τα όλα
11,00 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα