Καθαριστικά Προσώπου

Vichy Purete Thermale Αφρός Καθαρισμού Προσώπου 150ml

Νερό καθαρισμού ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες. Ο πλούσιος αφρός χωρίς σαπούνι καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και αποκαλύπτει τη φυσική της λάμψη.

Νερό καθαρισμού ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες. Ο πλούσιος αφρός χωρίς σαπούνι καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και αποκαλύπτει τη φυσική της λάμψη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Νερό καθαρισμού ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες. Ο πλούσιος αφρός χωρίς σαπούνι καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και αποκαλύπτει τη φυσική της λάμψη.

Δημιουργήστε αφρό και απλώστε ποσότητα ίση με ένα ή δύο φουντούκια σε νωπή επιδερμίδα με κυκλικές κινήσεις. Ξεβγάλετε με άφθονο νερό.

Συστατικά & Οφέλη

  • Ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες
  • Χωρίς paraben
  • Υποαλλεργικό. Δερματολογικά ελεγμένο
  • Μη φαγεσωρογόνο
  • Με ιαματικό νερό της Vichy

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Αφρός
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (70)

Αξιολογήσεις

  1. 52
  2. 15
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Βάθος καθαρισμού
  • Άρωμα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • peggy_patera

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό!!! εχω δοκιμάσει αρκετά αλλα αυτό ειναι ευχαριστο, απαλό, αποτελεσματικό και οικονομικό. είμαι στο 3ο μπουκαλάκι

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Κάνει φοβερο αφρό. Στο ντεμακιγιάζ βάζω 9 και όχι 10, ήθελα το κάτι παραπάνω αλλα δεν τσούζει και μου αρέσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kanellopoulou70

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο ξέπλυμα, καλός καθαρισμός σε combination skin χωρίς να τραβάει το δέρμα και να οτ ξηραίνει, πολύ καλό για καθημερινή χρήση, θα το ξανααγοράσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Iakovou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά είμαι κατενθουσιασμένη, είναι το καλύτερο καθαριστικό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ωραίο άρωμα, νιώθεις την επιδερμίδα σου πεντακάθαρη και λαμπερή και το κυριότερο, δεν νιώθεις καθόλου τράβηγμα. Και χρειάζεται μόνο ένα πάτημα, άρα θα κρατήσει καιρό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofVel

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα αφρού για καθημερινό καθαρισμό προσώπου που έχω δοκιμάσει ως τώρα. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα. Χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ σπάνια και δεν βάφομαι ποτέ βαριά, οπότε δεν έχω άποψη για τον αφρό ως ντεμακιγιαζ. Σε συνδυασμό με το micellar mineral water της Vichy σε μένα δεν έμειναν υπολείμματα μακιγιάζ. Ως καθαριστικό προσώπου σε καθημερινή βάση δεν ξηραίνει το δέρμα, καθαρίζει σε βάθος και ξεβγάζεται εύκολα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_A56
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, με μία φορά τη μέρα χρήση βγάζει μήνες. Καθαρίζει σε βάθος, διώχνει τους ρύπους, τη λιπαρότητα και υπολείμματα μακιγιάζ (αφού πρώτα έχεις ξεβαφτεί με ντεμακιγιάζ). Αφήνει ωραία αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας χωρίς ίχνη λιπαρότητας. Μόλις πιέσεις την αντλία βγαίνει σε μορφή αφρού (όχι συμπαγής) και κάνει τέλεια δουλειά! Ό,τι πρέπει για καθημερινή χρήση αντί για σαπούνι.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Kiourtsidou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο που έχω αγοράσει ποτέ,δεν το αλλάζω με κανένα!Με δύο "πατήματα" καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα,ξεπλένεται εύκολα,δεν την ξηραίνει.Το πρόσωπο μου φαίνεται καθαρό και έχει μια μικρή λάμψη θα έλεγα.Απλα τέλειο!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Desp Psn
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό απαλό καθαριστικό για κανονικές επιδερμίδες. Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα (την αφήνει λαμπερή), και αφαιρεί τα κατάλοιπα του μακιγιάζ (που δεν έχουν φύγει με το ντεμακιγιαζ). Δεν το θεωρώ κατάλληλο για ντεμακιγιαζ, αφού τσούζει λίγο στα μάτια, αλλά εγώ το αγόρασα για 2ο καθαριστικό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λιγοτερο απο ενα πατημα αντλιας εκανε πολυ αφρο. Δεν ετσουζε τα ματια. Για την λιπαρη επιδερμιδα μου δεν ταιριαξε οπως θα ηθελα, μου την ξηραινε αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο. Μπορει να το ξαναγοραζα. Για οσους εχουν θεμα με τις μυρωδιες, δεν θα το προτεινα, εχει "χημικη" μυρωδια.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το εχω αγορασει 2-3 φορες αν και προτιμω το gel γιατι ο αφρος εχω την εντυπωση οτι απλα ακουμπαει το δερμα και δεν μπαινει μεσα. Εχω μεικτη επιδερμιδα και νιωθω οτι καθαριζει βαθια το προσωπο μου. Συνηθως αν κανει πολυ κρυο ή αν το παρακανω με κατι νιωθω οτι με τραβαει αλλα εκει φταιω εγω. Κανει για ντεμακιγιαζ. Δεν ερεθιζει ουτε τσουζει τα ματια.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonila’s outer

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω λιπαρή με τάση ακμής επιδερμίδα και μου πρότειναν να το δοκιμάσω γιατί μου είπαν καθαρίζει σε βάθος. Πράγματι καθάρισε το πρόσωπο μου και εφυγαν και τα σπυράκια που ειχα. Δεν προκαλεί αλλεργία καθόλου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerinatzor
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω κανονική επιδερμίδα έψαχνα αρκετά μεχρι να βρω ενα ήπιο σαπούνι μιας και τα περισσότερα μου προκαλούσαν ξηρότητα. Το συγκεκριμένο ειναι οτι πρέπει για την επιδερμίδα μου. Καθαρίζει αφήνοντας μια αίσθηση απαλοτητας και εχει υπέροχο άρωμα. Το χρησιμοποιώ καθε βράδυ και το συνδυάζω με μια ενυδατική.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊον. Το χρησιμοποιώ καθημερινά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξηραίνει τη μικτή, ευαίσθητη επιδερμίδα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ το προϊόν πολλά χρόνια, είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρά πολύ καλο προϊόν!!εχω μεικτή επιδερμίδα και την καθάριζε τελεια!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • +Ευχάριστο άρωμα
    +καθαρίζει σε βάθος

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο!!!! Σούπερ!!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιο προιον, με ευχαριστη υφη. Αφηνει το δερμα ενυδατωμενο, λαμπερο και καθαρο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω ευαισθητό δερμσ κ μου δημιουργουσε ξηροτητα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλυτερα σαπούνια που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ..το συστήνω

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αισθηση καθαριοτητας κ καλο αρωμα!! Δεν ξηραινει καθολου...ειναι το καλυτερο!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • εξαιρετικό!!! εχω δοκιμάσει αρκετά αλλα αυτό ειναι ευχαριστο, απαλό, αποτελεσματικό και οικονομικό. είμαι στο 3ο μπουκαλάκι

    0
  • Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Κάνει φοβερο αφρό. Στο ντεμακιγιάζ βάζω 9 και όχι 10, ήθελα το κάτι παραπάνω αλλα δεν τσούζει και μου αρέσει.

    0
  • Εύκολο ξέπλυμα, καλός καθαρισμός σε combination skin χωρίς να τραβάει το δέρμα και να οτ ξηραίνει, πολύ καλό για καθημερινή χρήση, θα το ξανααγοράσω

    0
  • Πραγματικά είμαι κατενθουσιασμένη, είναι το καλύτερο καθαριστικό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ωραίο άρωμα, νιώθεις την επιδερμίδα σου πεντακάθαρη και λαμπερή και το κυριότερο, δεν νιώθεις καθόλου τράβηγμα. Και χρειάζεται μόνο ένα πάτημα, άρα θα κρατήσει καιρό.

    0
  • Από τα καλύτερα προϊόντα αφρού για καθημερινό καθαρισμό προσώπου που έχω δοκιμάσει ως τώρα. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα. Χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ σπάνια και δεν βάφομαι ποτέ βαριά, οπότε δεν έχω άποψη για τον αφρό ως ντεμακιγιαζ. Σε συνδυασμό με το micellar mineral water της Vichy σε μένα δεν έμειναν υπολείμματα μακιγιάζ. Ως καθαριστικό προσώπου σε καθημερινή βάση δεν ξηραίνει το δέρμα, καθαρίζει σε βάθος και ξεβγάζεται εύκολα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1117 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Νερό καθαρισμού ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες. Ο πλούσιος αφρός χωρίς σαπούνι καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και αποκαλύπτει τη φυσική της λάμψη.

Δημιουργήστε αφρό και απλώστε ποσότητα ίση με ένα ή δύο φουντούκια σε νωπή επιδερμίδα με κυκλικές κινήσεις. Ξεβγάλετε με άφθονο νερό.

Συστατικά & Οφέλη

  • Ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες
  • Χωρίς paraben
  • Υποαλλεργικό. Δερματολογικά ελεγμένο
  • Μη φαγεσωρογόνο
  • Με ιαματικό νερό της Vichy

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Αφρός
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (70)

  1. 52
  2. 15
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Βάθος καθαρισμού
  • Άρωμα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • peggy_patera

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό!!! εχω δοκιμάσει αρκετά αλλα αυτό ειναι ευχαριστο, απαλό, αποτελεσματικό και οικονομικό. είμαι στο 3ο μπουκαλάκι

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Κάνει φοβερο αφρό. Στο ντεμακιγιάζ βάζω 9 και όχι 10, ήθελα το κάτι παραπάνω αλλα δεν τσούζει και μου αρέσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kanellopoulou70

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο ξέπλυμα, καλός καθαρισμός σε combination skin χωρίς να τραβάει το δέρμα και να οτ ξηραίνει, πολύ καλό για καθημερινή χρήση, θα το ξανααγοράσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Iakovou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά είμαι κατενθουσιασμένη, είναι το καλύτερο καθαριστικό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ωραίο άρωμα, νιώθεις την επιδερμίδα σου πεντακάθαρη και λαμπερή και το κυριότερο, δεν νιώθεις καθόλου τράβηγμα. Και χρειάζεται μόνο ένα πάτημα, άρα θα κρατήσει καιρό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofVel

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα αφρού για καθημερινό καθαρισμό προσώπου που έχω δοκιμάσει ως τώρα. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα. Χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ σπάνια και δεν βάφομαι ποτέ βαριά, οπότε δεν έχω άποψη για τον αφρό ως ντεμακιγιαζ. Σε συνδυασμό με το micellar mineral water της Vichy σε μένα δεν έμειναν υπολείμματα μακιγιάζ. Ως καθαριστικό προσώπου σε καθημερινή βάση δεν ξηραίνει το δέρμα, καθαρίζει σε βάθος και ξεβγάζεται εύκολα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_A56
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, με μία φορά τη μέρα χρήση βγάζει μήνες. Καθαρίζει σε βάθος, διώχνει τους ρύπους, τη λιπαρότητα και υπολείμματα μακιγιάζ (αφού πρώτα έχεις ξεβαφτεί με ντεμακιγιάζ). Αφήνει ωραία αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας χωρίς ίχνη λιπαρότητας. Μόλις πιέσεις την αντλία βγαίνει σε μορφή αφρού (όχι συμπαγής) και κάνει τέλεια δουλειά! Ό,τι πρέπει για καθημερινή χρήση αντί για σαπούνι.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Kiourtsidou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο που έχω αγοράσει ποτέ,δεν το αλλάζω με κανένα!Με δύο "πατήματα" καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα,ξεπλένεται εύκολα,δεν την ξηραίνει.Το πρόσωπο μου φαίνεται καθαρό και έχει μια μικρή λάμψη θα έλεγα.Απλα τέλειο!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Desp Psn
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό απαλό καθαριστικό για κανονικές επιδερμίδες. Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα (την αφήνει λαμπερή), και αφαιρεί τα κατάλοιπα του μακιγιάζ (που δεν έχουν φύγει με το ντεμακιγιαζ). Δεν το θεωρώ κατάλληλο για ντεμακιγιαζ, αφού τσούζει λίγο στα μάτια, αλλά εγώ το αγόρασα για 2ο καθαριστικό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λιγοτερο απο ενα πατημα αντλιας εκανε πολυ αφρο. Δεν ετσουζε τα ματια. Για την λιπαρη επιδερμιδα μου δεν ταιριαξε οπως θα ηθελα, μου την ξηραινε αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο. Μπορει να το ξαναγοραζα. Για οσους εχουν θεμα με τις μυρωδιες, δεν θα το προτεινα, εχει "χημικη" μυρωδια.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το εχω αγορασει 2-3 φορες αν και προτιμω το gel γιατι ο αφρος εχω την εντυπωση οτι απλα ακουμπαει το δερμα και δεν μπαινει μεσα. Εχω μεικτη επιδερμιδα και νιωθω οτι καθαριζει βαθια το προσωπο μου. Συνηθως αν κανει πολυ κρυο ή αν το παρακανω με κατι νιωθω οτι με τραβαει αλλα εκει φταιω εγω. Κανει για ντεμακιγιαζ. Δεν ερεθιζει ουτε τσουζει τα ματια.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonila’s outer

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω λιπαρή με τάση ακμής επιδερμίδα και μου πρότειναν να το δοκιμάσω γιατί μου είπαν καθαρίζει σε βάθος. Πράγματι καθάρισε το πρόσωπο μου και εφυγαν και τα σπυράκια που ειχα. Δεν προκαλεί αλλεργία καθόλου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerinatzor
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω κανονική επιδερμίδα έψαχνα αρκετά μεχρι να βρω ενα ήπιο σαπούνι μιας και τα περισσότερα μου προκαλούσαν ξηρότητα. Το συγκεκριμένο ειναι οτι πρέπει για την επιδερμίδα μου. Καθαρίζει αφήνοντας μια αίσθηση απαλοτητας και εχει υπέροχο άρωμα. Το χρησιμοποιώ καθε βράδυ και το συνδυάζω με μια ενυδατική.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊον. Το χρησιμοποιώ καθημερινά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξηραίνει τη μικτή, ευαίσθητη επιδερμίδα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ το προϊόν πολλά χρόνια, είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρά πολύ καλο προϊόν!!εχω μεικτή επιδερμίδα και την καθάριζε τελεια!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • +Ευχάριστο άρωμα
    +καθαρίζει σε βάθος

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο!!!! Σούπερ!!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιο προιον, με ευχαριστη υφη. Αφηνει το δερμα ενυδατωμενο, λαμπερο και καθαρο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω ευαισθητό δερμσ κ μου δημιουργουσε ξηροτητα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλυτερα σαπούνια που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ..το συστήνω

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αισθηση καθαριοτητας κ καλο αρωμα!! Δεν ξηραινει καθολου...ειναι το καλυτερο!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • εξαιρετικό!!! εχω δοκιμάσει αρκετά αλλα αυτό ειναι ευχαριστο, απαλό, αποτελεσματικό και οικονομικό. είμαι στο 3ο μπουκαλάκι

    0
  • Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Κάνει φοβερο αφρό. Στο ντεμακιγιάζ βάζω 9 και όχι 10, ήθελα το κάτι παραπάνω αλλα δεν τσούζει και μου αρέσει.

    0
  • Εύκολο ξέπλυμα, καλός καθαρισμός σε combination skin χωρίς να τραβάει το δέρμα και να οτ ξηραίνει, πολύ καλό για καθημερινή χρήση, θα το ξανααγοράσω

    0
  • Πραγματικά είμαι κατενθουσιασμένη, είναι το καλύτερο καθαριστικό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ωραίο άρωμα, νιώθεις την επιδερμίδα σου πεντακάθαρη και λαμπερή και το κυριότερο, δεν νιώθεις καθόλου τράβηγμα. Και χρειάζεται μόνο ένα πάτημα, άρα θα κρατήσει καιρό.

    0
  • Από τα καλύτερα προϊόντα αφρού για καθημερινό καθαρισμό προσώπου που έχω δοκιμάσει ως τώρα. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα. Χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ σπάνια και δεν βάφομαι ποτέ βαριά, οπότε δεν έχω άποψη για τον αφρό ως ντεμακιγιαζ. Σε συνδυασμό με το micellar mineral water της Vichy σε μένα δεν έμειναν υπολείμματα μακιγιάζ. Ως καθαριστικό προσώπου σε καθημερινή βάση δεν ξηραίνει το δέρμα, καθαρίζει σε βάθος και ξεβγάζεται εύκολα.

    0
  • Δες τα όλα
11,78 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
Δες περισσότερα