H τριπλή θερμοσυσσωρευτική βάση με φύλλο αλουμινίου πάχους 3.5-6mm και μαγνητική κάψα 3mm από υλικό AISI 430 του σκεύους, ζεσταίνεται γρήγορα και διατηρεί τη θερμότητά της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει το σωστό μέγεθος για τα άτομα που μαγειρεύεις και έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
Δες όλη την περιγραφήΤο έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Η κατσαρόλα Zeon της εταιρείας Pyramis είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο υλικό και διαθέτει τριπλή θερμοσυσσωρευτική βάση για γρήγορο και οικονομικό μαγείρεμα, καθώς ο πάτος του σκεύους ζεσταίνεται γρήγορα και διατηρεί τη θερμότητα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει το σωστό μέγεθος για τα άτομα που μαγειρεύεις και έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
H τριπλή θερμοσυσσωρευτική βάση με φύλλο αλουμινίου πάχους 3.5-6mm και μαγνητική κάψα 3mm από υλικό AISI 430 του σκεύους, ζεσταίνεται γρήγορα και διατηρεί τη θερμότητά της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Κλίση πάτου του σκεύους από το εξωτερικό προς το κέντρο, στο ιδανικό επίπεδο 10/1000 για τέλεια εφαρμογή στις εστίες της κουζίνας και μηδέν σκέβρωμα.
Εργονομικά βακελιτικά χερούλια θερμομονωτικά μέχρι και τους 220°C.
Ειδικά σχεδιασμένο ανοξείδωτο καπάκι που επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία των ατμών μέσα στο σκεύος κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος και διατηρεί καλύτερα την υγρασία, τα θρεπτικά συστατικά και τη νοστιμιά των φαγητών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.Αφορά την Zeon 24cm.Ανακάλυψα τι σημαίνει το 24cm,είναι η εσωτερική διάμετρος μέσα στη κατσαρόλα.Πραγματικές διαστάσεις(χωρίς καπάκι):πάνω πάνω στο χείλος 25.5cm,μέσα 24cm,ο πάτος 22cm,το ύψος απέξω 11.5cm.Δυστυχώς την πάτησα,γιατί ήθελα μία ίδια με αυτή που έχω(20 χρόνια τώρα),και μου βγήκε μικρότερη.Πάντως ποιοτικά φαίνεται ίδια,με τον χοντρό πάτο.Θα επανέλθω μόνο αν δω κάτι αρνητικό.Ελπίζω να βοήθησα.
Το μόνο πρόβλημα της κατσαρόλας είναι ο λάθος όγκος της. Αγόρασα την 22 cm/4,2 lt που είναι τελικά 3,3 lt. H καταρολα20cm/3.3 lt είναι 2,2 lt. Γι αυτό τα 2 στεράκια. Το σφάλμα είναι της pyramis. Το κατάστημα τις έστειλε σωστά.
Πραγματικά πολύ ωραία κατσαρόλα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επιφάνεια που ακουμπά την εστία είναι 16 εκατοστά και όχι 18 με αποτέλεσμα να είναι μικρότερο από ότι ήθελα. Η κατσαρόλα ανοίξει και πιο πάνω είναι 18 εκατοστά
Τέλεια κατσαρόλα, πολυ καλο το μέγεθος της. Ειναι λίγο ρηχή, αλλα ανετα βράζεις ενα πακέτο μακαρόνια. Και κανει και για επαγωγική εστία.
Είναι αυτό που δείχνει, μια καλή ανοξείδωτη κατσαρόλα στο μέγεθος που χρειάζεται για ένα -δυο άτομα...
Εξαιρετικό και ελληνικό προϊόν. Βαριά και ποιοτική κατσαρόλα με πολύ καλή εφαρμογή του καπακιού και πολύ καλή εφαρμογή στο μάτι της κουζίνας
Η κατσαρόλα κάνει μια χαρά την δουλειά της. Εύκολη στο καθάρισμα και δουλεύει άψογα σε επαγωγική εστία. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή της.
Πολύ καλή αγωγιμότητα, τη χρησιμοποιώ για μακαρόνια και όσπρια. Δεν έχω άποψη για πιο ‘περίπλοκα’ μαγειρευτά. Πλένεται εύκολα, κανένα παράπονο. Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά της ειδικά.
κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει όπως πρέπει να την κάνει. είναι χαμηλό και πλατύ άρα θερμαίνεται γρήγορα σε μεγάλο μάτι και μπορείς να μαγειρέψεις από λίγο έως περισσότερο φαγητό
I have had this for 2.5 years now. The pot is fine but the base of the plastic knob on the lid has split open:( I don't know if I can buy a replacement so it is wasted money.
Την έχω τόσο καιρό, δεν καταλαβαίνει τίποτα, άνετο γρήγορο μαγείρεμα καθαρίζει εύκολα και στο πλυντήριο πιάτων.
Παλιομοδίτικη σχεδίαση στα χερούλια και το καπάκι δυστυχώς δε το πρόσεξα πριν μέτρια απόδοση δε αξίζει τα λεφτά της
την έχω κάποιους μήνες. πολύ συμπαγής κατασκευή. χωράει φαγητό για 2-3 μέρες (λαδερά και τέτοια). Ευκολη στο καθάρισμα. Την προτείνω.
Update 22/4/2026: παρότι την δουλειά της την κάνει και παρότι την προσέχω έχει βγάλει κάτι θαμπάδες και λεκέδες στο εσωτερικό. Για το υλικό της κάτι τέτοιο δεν δικαιολογείται και ειδικά χωρίς να έχει περάσει και κανένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αφορά την Zeon 26cm Στο πρωτο μαγειρεμα εβγαλε μαυρα στιγματα στον πυθμενα -δεν ξερω εαν ηταν ακινδυνο η επικυνδηνο--την επεστρεψα
Είναι πολύ καλή η κατσαρόλα, το μοναδικό αρνητικό είναι το γεγονός πως δεν καθαρίζει εύκολα, ειδικά το καπάκι.
Μια πολύ καλή επιλογή. Ωστόσο έχει αρκετό βάρος και το καπάκι καθαρίζεται λίγο δύσκολα.
Κατά τα άλλα πολύ καλή και σαν ποιότητα και στο μαγείρεμα.
Τα 26εκ είναι ακριβώς τόσα και έχει μεγάλη χωρητικότητα. Αξίζει τα χρήματά της 100% και δείχνει πολύ ποιοτική.
26cm διάμετρος στο άνοιγμα με κάθετα τοιχώματα και 13.5cm βάθος.
24cm η διάμετρος της βάσης σε επαφή με την εστία.
Ούτε καν με αφορά το πόσο καλή είναι η κατσαρόλα. Αυτό που εγώ παρέλαβα είναι μια κατσαρόλα η οποία είναι 24cm εσωτερικά ναι μεν, αλλά η ποσότητα που χωράει σε λίτρα είναι μόλις 3.75. Αν την ξεχείλισεις βάζει 4 και κάτι ισως. Κανένας όμως δε μαγειρεύει με ξεχειλισμένη κατσαρόλα, οπότε η πραγματική χωρητικότητα για να μαγειρέψεις είναι 3.75lt. Επιστροφή κατευθείαν.
Είναι πολύ γερή, μεγάλη και ευρύχωρη. Γερή και στιβαρή κατασκευή. Τα μόνα αρνητικά οτι αν βάλεις νερό αργεί πολύ να ζεσταθεί κι οτι κάποιες φορές κολλάει το φαγητό στον πάτο. Πάντως τίμια για τα χρήματά της 27 ευρώ.
το κυριότερο είναι το λάθος μέγεθος που δίνει ο κατασκευαστής, επίσης δεν θερμαίνεται γρήγορα με αποτέλεσμα να αργεί το φαγητό να γίνει
Εμπιστεύτηκα τα σχόλια εδώ και την πήρα. Τι να πρωτοπώ... τεράστια, μαγειρεύω φαγητό για 3 μέρες, χωράνε τα πάντα, έχει καλή ποιότητα κατασκευής, το φαγητό δεν κολλάει καθόλου, καθαρίζεται πανεύκολα, είναι λίγο βαριά βέβαια για μένα. Και οικονομικότατη. Απόλυτα ικανοποιημένη είμαι.
Εντάξει για αυτή τη σειρά κατσαρόλες τι να πω; Η pyramis μας μεγάλωσε. Αθάνατες. Η μαμά μου τις έχει ακόμα εδώ και 25 χρόνια σίγουρα. Όσο είμαι εγώ δηλαδή. Πολύ καλές. Μπράβο .
Δεν εφάπτεται καλά το καπάκι με αποτέλεσμα να πιτσιλάει το βρασμένο νερό δεξιά-αριστερά. Ίσως να ήταν ελαττωματικό το συγκεκριμένο, τι να πω. Το καπάκι δεν καθαρίζεται εύκολα. Έχει εσοχές στο εσωτερικό που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά. Τη δουλειά του την κάνει πάντως.
Στη συσκευασία αναγράφει οτι η χωρητικότητά της είναι 7,2 λίτρα αλλά εγώ με το ζόρι μπόρεσα να βάλω 6 λίτρα νερό πριν αρχίσει να ξεχειλίζει. Μετριούνται διαφορετικά τα λίτρα στις κατσαρόλες; Αν ναι, είναι δικό μου το λάθος, Αν όχι, διορθώστε το. Ο μόνος λόγος για την κακή βαθμολογία είναι αυτός
Πολυ καλη! επειδη εχω κ απο 30 χρονων Pyramis κ ειναι Τελεια, θα πω οτι η zeon ειναι ενα κλικ πιο κατω. Για το κολλημα του φαγητου, να πω οτι δυο φορες πηγε αν κολλησει στη μια πλευρα του πατου. Εχω αλλες μαρκες που κολλανε πολυ,κ προτιμησα πυραμις επειδη εχω ηδη κ δε κολλησε ποτε.
Στο πρώτο μαγείρεμα άνοιξε μια τρυπούλα στον πάτω της. Το κατάστημα μου την αντικατέστησε και η δεύτερη έκανε ακριβώς το ίδιο οπότε ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Ίσως έπεσα σε ελλατωματική παρτίδα, δεν ξέρω, αλλά κι αυτό να μην είχε συμβεί δε θα την ξαναεπέλεγα. Το inox λέκασε αμέσως, το καπάκι δεν εφαρμόζει καλά και το design της αν και ωραίο δημιουργεί πολλές εσοχές γύρω γύρω με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να καθαριστεί καλά.
Την έχουμε περίπου 1 μήνα με χρήση σχεδόν καθημερινή για φαγητό για 4 άτομα και είναι πολύ καλή επιλογή!Το μόνο "αρνητικό" ίσως για αυτούς που δε διαθέτουν κουζίνα με 26άρα εστία είναι ότι αργεί λίγο περισσότερο να ζεστάνει ή ψήσει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ήταν αυτό που έψαχνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μας άρεσε ποιοτική κατασκευή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Excellent quality
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ποιοτική κατασκευή
Πραγματικά πολύ ωραία κατσαρόλα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επιφάνεια που ακουμπά την εστία είναι 16 εκατοστά και όχι 18 με αποτέλεσμα να είναι μικρότερο από ότι ήθελα. Η κατσαρόλα ανοίξει και πιο πάνω είναι 18 εκατοστά
Τέλεια κατσαρόλα, πολυ καλο το μέγεθος της. Ειναι λίγο ρηχή, αλλα ανετα βράζεις ενα πακέτο μακαρόνια. Και κανει και για επαγωγική εστία.
Είναι αυτό που δείχνει, μια καλή ανοξείδωτη κατσαρόλα στο μέγεθος που χρειάζεται για ένα -δυο άτομα...
Εξαιρετικό και ελληνικό προϊόν. Βαριά και ποιοτική κατσαρόλα με πολύ καλή εφαρμογή του καπακιού και πολύ καλή εφαρμογή στο μάτι της κουζίνας
Η κατσαρόλα κάνει μια χαρά την δουλειά της. Εύκολη στο καθάρισμα και δουλεύει άψογα σε επαγωγική εστία. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή της.
638 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνο πάτος πόσα εκατοστά είναι?
Ο πάτος είναι 20cm.
Η κατσαρόλα Zeon της εταιρείας Pyramis είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο υλικό και διαθέτει τριπλή θερμοσυσσωρευτική βάση για γρήγορο και οικονομικό μαγείρεμα, καθώς ο πάτος του σκεύους ζεσταίνεται γρήγορα και διατηρεί τη θερμότητα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει το σωστό μέγεθος για τα άτομα που μαγειρεύεις και έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
H τριπλή θερμοσυσσωρευτική βάση με φύλλο αλουμινίου πάχους 3.5-6mm και μαγνητική κάψα 3mm από υλικό AISI 430 του σκεύους, ζεσταίνεται γρήγορα και διατηρεί τη θερμότητά της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Κλίση πάτου του σκεύους από το εξωτερικό προς το κέντρο, στο ιδανικό επίπεδο 10/1000 για τέλεια εφαρμογή στις εστίες της κουζίνας και μηδέν σκέβρωμα.
Εργονομικά βακελιτικά χερούλια θερμομονωτικά μέχρι και τους 220°C.
Ειδικά σχεδιασμένο ανοξείδωτο καπάκι που επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία των ατμών μέσα στο σκεύος κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος και διατηρεί καλύτερα την υγρασία, τα θρεπτικά συστατικά και τη νοστιμιά των φαγητών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.Αφορά την Zeon 24cm.Ανακάλυψα τι σημαίνει το 24cm,είναι η εσωτερική διάμετρος μέσα στη κατσαρόλα.Πραγματικές διαστάσεις(χωρίς καπάκι):πάνω πάνω στο χείλος 25.5cm,μέσα 24cm,ο πάτος 22cm,το ύψος απέξω 11.5cm.Δυστυχώς την πάτησα,γιατί ήθελα μία ίδια με αυτή που έχω(20 χρόνια τώρα),και μου βγήκε μικρότερη.Πάντως ποιοτικά φαίνεται ίδια,με τον χοντρό πάτο.Θα επανέλθω μόνο αν δω κάτι αρνητικό.Ελπίζω να βοήθησα.
Το μόνο πρόβλημα της κατσαρόλας είναι ο λάθος όγκος της. Αγόρασα την 22 cm/4,2 lt που είναι τελικά 3,3 lt. H καταρολα20cm/3.3 lt είναι 2,2 lt. Γι αυτό τα 2 στεράκια. Το σφάλμα είναι της pyramis. Το κατάστημα τις έστειλε σωστά.
Πραγματικά πολύ ωραία κατσαρόλα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επιφάνεια που ακουμπά την εστία είναι 16 εκατοστά και όχι 18 με αποτέλεσμα να είναι μικρότερο από ότι ήθελα. Η κατσαρόλα ανοίξει και πιο πάνω είναι 18 εκατοστά
Τέλεια κατσαρόλα, πολυ καλο το μέγεθος της. Ειναι λίγο ρηχή, αλλα ανετα βράζεις ενα πακέτο μακαρόνια. Και κανει και για επαγωγική εστία.
Είναι αυτό που δείχνει, μια καλή ανοξείδωτη κατσαρόλα στο μέγεθος που χρειάζεται για ένα -δυο άτομα...
Εξαιρετικό και ελληνικό προϊόν. Βαριά και ποιοτική κατσαρόλα με πολύ καλή εφαρμογή του καπακιού και πολύ καλή εφαρμογή στο μάτι της κουζίνας
Η κατσαρόλα κάνει μια χαρά την δουλειά της. Εύκολη στο καθάρισμα και δουλεύει άψογα σε επαγωγική εστία. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή της.
Πολύ καλή αγωγιμότητα, τη χρησιμοποιώ για μακαρόνια και όσπρια. Δεν έχω άποψη για πιο ‘περίπλοκα’ μαγειρευτά. Πλένεται εύκολα, κανένα παράπονο. Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά της ειδικά.
κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει όπως πρέπει να την κάνει. είναι χαμηλό και πλατύ άρα θερμαίνεται γρήγορα σε μεγάλο μάτι και μπορείς να μαγειρέψεις από λίγο έως περισσότερο φαγητό
I have had this for 2.5 years now. The pot is fine but the base of the plastic knob on the lid has split open:( I don't know if I can buy a replacement so it is wasted money.
Την έχω τόσο καιρό, δεν καταλαβαίνει τίποτα, άνετο γρήγορο μαγείρεμα καθαρίζει εύκολα και στο πλυντήριο πιάτων.
Παλιομοδίτικη σχεδίαση στα χερούλια και το καπάκι δυστυχώς δε το πρόσεξα πριν μέτρια απόδοση δε αξίζει τα λεφτά της
την έχω κάποιους μήνες. πολύ συμπαγής κατασκευή. χωράει φαγητό για 2-3 μέρες (λαδερά και τέτοια). Ευκολη στο καθάρισμα. Την προτείνω.
Update 22/4/2026: παρότι την δουλειά της την κάνει και παρότι την προσέχω έχει βγάλει κάτι θαμπάδες και λεκέδες στο εσωτερικό. Για το υλικό της κάτι τέτοιο δεν δικαιολογείται και ειδικά χωρίς να έχει περάσει και κανένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αφορά την Zeon 26cm Στο πρωτο μαγειρεμα εβγαλε μαυρα στιγματα στον πυθμενα -δεν ξερω εαν ηταν ακινδυνο η επικυνδηνο--την επεστρεψα
Είναι πολύ καλή η κατσαρόλα, το μοναδικό αρνητικό είναι το γεγονός πως δεν καθαρίζει εύκολα, ειδικά το καπάκι.
Μια πολύ καλή επιλογή. Ωστόσο έχει αρκετό βάρος και το καπάκι καθαρίζεται λίγο δύσκολα.
Κατά τα άλλα πολύ καλή και σαν ποιότητα και στο μαγείρεμα.
Τα 26εκ είναι ακριβώς τόσα και έχει μεγάλη χωρητικότητα. Αξίζει τα χρήματά της 100% και δείχνει πολύ ποιοτική.
26cm διάμετρος στο άνοιγμα με κάθετα τοιχώματα και 13.5cm βάθος.
24cm η διάμετρος της βάσης σε επαφή με την εστία.
Ούτε καν με αφορά το πόσο καλή είναι η κατσαρόλα. Αυτό που εγώ παρέλαβα είναι μια κατσαρόλα η οποία είναι 24cm εσωτερικά ναι μεν, αλλά η ποσότητα που χωράει σε λίτρα είναι μόλις 3.75. Αν την ξεχείλισεις βάζει 4 και κάτι ισως. Κανένας όμως δε μαγειρεύει με ξεχειλισμένη κατσαρόλα, οπότε η πραγματική χωρητικότητα για να μαγειρέψεις είναι 3.75lt. Επιστροφή κατευθείαν.
Είναι πολύ γερή, μεγάλη και ευρύχωρη. Γερή και στιβαρή κατασκευή. Τα μόνα αρνητικά οτι αν βάλεις νερό αργεί πολύ να ζεσταθεί κι οτι κάποιες φορές κολλάει το φαγητό στον πάτο. Πάντως τίμια για τα χρήματά της 27 ευρώ.
το κυριότερο είναι το λάθος μέγεθος που δίνει ο κατασκευαστής, επίσης δεν θερμαίνεται γρήγορα με αποτέλεσμα να αργεί το φαγητό να γίνει
Εμπιστεύτηκα τα σχόλια εδώ και την πήρα. Τι να πρωτοπώ... τεράστια, μαγειρεύω φαγητό για 3 μέρες, χωράνε τα πάντα, έχει καλή ποιότητα κατασκευής, το φαγητό δεν κολλάει καθόλου, καθαρίζεται πανεύκολα, είναι λίγο βαριά βέβαια για μένα. Και οικονομικότατη. Απόλυτα ικανοποιημένη είμαι.
Εντάξει για αυτή τη σειρά κατσαρόλες τι να πω; Η pyramis μας μεγάλωσε. Αθάνατες. Η μαμά μου τις έχει ακόμα εδώ και 25 χρόνια σίγουρα. Όσο είμαι εγώ δηλαδή. Πολύ καλές. Μπράβο .
Δεν εφάπτεται καλά το καπάκι με αποτέλεσμα να πιτσιλάει το βρασμένο νερό δεξιά-αριστερά. Ίσως να ήταν ελαττωματικό το συγκεκριμένο, τι να πω. Το καπάκι δεν καθαρίζεται εύκολα. Έχει εσοχές στο εσωτερικό που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά. Τη δουλειά του την κάνει πάντως.
Στη συσκευασία αναγράφει οτι η χωρητικότητά της είναι 7,2 λίτρα αλλά εγώ με το ζόρι μπόρεσα να βάλω 6 λίτρα νερό πριν αρχίσει να ξεχειλίζει. Μετριούνται διαφορετικά τα λίτρα στις κατσαρόλες; Αν ναι, είναι δικό μου το λάθος, Αν όχι, διορθώστε το. Ο μόνος λόγος για την κακή βαθμολογία είναι αυτός
Πολυ καλη! επειδη εχω κ απο 30 χρονων Pyramis κ ειναι Τελεια, θα πω οτι η zeon ειναι ενα κλικ πιο κατω. Για το κολλημα του φαγητου, να πω οτι δυο φορες πηγε αν κολλησει στη μια πλευρα του πατου. Εχω αλλες μαρκες που κολλανε πολυ,κ προτιμησα πυραμις επειδη εχω ηδη κ δε κολλησε ποτε.
Στο πρώτο μαγείρεμα άνοιξε μια τρυπούλα στον πάτω της. Το κατάστημα μου την αντικατέστησε και η δεύτερη έκανε ακριβώς το ίδιο οπότε ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Ίσως έπεσα σε ελλατωματική παρτίδα, δεν ξέρω, αλλά κι αυτό να μην είχε συμβεί δε θα την ξαναεπέλεγα. Το inox λέκασε αμέσως, το καπάκι δεν εφαρμόζει καλά και το design της αν και ωραίο δημιουργεί πολλές εσοχές γύρω γύρω με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να καθαριστεί καλά.
Την έχουμε περίπου 1 μήνα με χρήση σχεδόν καθημερινή για φαγητό για 4 άτομα και είναι πολύ καλή επιλογή!Το μόνο "αρνητικό" ίσως για αυτούς που δε διαθέτουν κουζίνα με 26άρα εστία είναι ότι αργεί λίγο περισσότερο να ζεστάνει ή ψήσει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ήταν αυτό που έψαχνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μας άρεσε ποιοτική κατασκευή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Excellent quality
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ποιοτική κατασκευή
Πραγματικά πολύ ωραία κατσαρόλα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επιφάνεια που ακουμπά την εστία είναι 16 εκατοστά και όχι 18 με αποτέλεσμα να είναι μικρότερο από ότι ήθελα. Η κατσαρόλα ανοίξει και πιο πάνω είναι 18 εκατοστά
Τέλεια κατσαρόλα, πολυ καλο το μέγεθος της. Ειναι λίγο ρηχή, αλλα ανετα βράζεις ενα πακέτο μακαρόνια. Και κανει και για επαγωγική εστία.
Είναι αυτό που δείχνει, μια καλή ανοξείδωτη κατσαρόλα στο μέγεθος που χρειάζεται για ένα -δυο άτομα...
Εξαιρετικό και ελληνικό προϊόν. Βαριά και ποιοτική κατσαρόλα με πολύ καλή εφαρμογή του καπακιού και πολύ καλή εφαρμογή στο μάτι της κουζίνας
Η κατσαρόλα κάνει μια χαρά την δουλειά της. Εύκολη στο καθάρισμα και δουλεύει άψογα σε επαγωγική εστία. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή της.