Ένα καταπληκτικό, CE Level 2-certified αγωνιστικό γάντι. Review μετά απο 2 trackdays, μια σαβούρα και 2 βόλτες στον δρόμο για το break-in.
Το γάντι είναι καταπληκτικό. Η σχέση ποιότητας-τιμής είναι πραγματικά ανίκητη. Τα γάντια σου προσφέρουν καταπληκτικό feedback και tactility σε αγωνιστικές συνθήκες που πραγματικά για μένα μπαίνουν δίπλα σε γάντια την AStars, Held και Dainese των 300+ ευρώ.
H προστασία που προσφέρει είναι προφανώς άξια για χρήση στην πίστα. Πέρα από το certification, (το οποίο για λόγους που δεν καταλαβαίνω, δεν αναφέρετε στις πληροφορίες του προϊόντος του Skroutz) τα γάντια έχουν κάποια εξτραδάκια τα οποία συνήθως βρίσκεις μόνο σε ακριβά, high-end γάντια.
Έπεσα στην πίστα με 100-120/kmh και δεν είχα ούτε γρατσουνιά, ούτε μελανιά στα χέρια μου. To γάντι πέρα απο τις επιφανιακές ζημιές που φαίνονται στις photo, ούτε άνοιξε, ούτε σκίστηκε το δέρμα και είναι έτοιμο για το επόμενο trackday.
Η συγκεκριμένη εταιρία, είναι μια από τις μετρημένες που προσφέρει 3 διαφορετικά γάντια με CE level 2 certification. Οπότε νομίζω είναι ασφαλές να πω ότι από άποψη ασφάλειας, ξέρουν τι κάνουν.
Από εμφάνιση τα γάντια είναι πανέμορφα. Πραγματικά, άσπρο αγωνιστικό, CE Level-2 γάντι πρώτη φορά βλέπω.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το fitment είναι true-to-size. Μάλιστα, προτείνω άμα βρίσκεστε ανάμεσα σε 2 νούμερα, να πάρετε το μικρότερο καθως το sizing της Garibaldi είναι ιδιαιτέρα χαλαρό. Έπρεπε να αλλάξω απο L σε M παρόλο που όλα μου τα γάντια είναι L.
Τέλος, για όσους βλέπουν αυτό το review, και δεν έχουν δοκιμάσει high-quality, αγωνιστικά γάντια έχω να πω ότι η ποιότητα, ανταπόκριση και άνεση που προσφέρουν πάνω στη μηχανή, απλά δε συγκρίνετε με φτινιατζες των 30-40 ευρώ και mid-range των 70-80.
Όμως, να υπενθυμίσω ότι παρά την απίστευτη άνεση, εφαρμοφή και feedback που δίνει, είναι ένα αγωνιστικό γάντι. Είναι μεγάλο, πιάνει χώρο και έχει φτιαχτεί για να σε προστατεύει και να σου δίνει maximum απόδοση στις ακραίες συνθήκες τις πίστας παρα άνεση σε καθημερινή χρήση στην πόλη. Παρόλο που “είναι καλοκαιρινό”, προφανώς το airflow και η άνεση δε συγκρίνεται με ένα κλασσικό, sporty/touring γάντι. Εγώ προσωπικά το πήρα για χρήση αποκλειστικά στην πίστα ή μεγάλες βόλτες στα βουνά όπου δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Αν έπρεπε σε αυτόν που διαβάζει, να προτείνω κάτι πιο casual και καθημερινό αλλά με το ίδιο επίπεδο προστασίας, θα πρότεινα το Garibaldi Nexus Pro.
Update: 2 χρόνια μετά απο αυτή την κριτική, ξαναέπεσα στην πίστα με αυτά τα γάντια και πάλι τα χέρια μου δεν έπαθαν τίποτα.