Καθαριστικά Προσώπου

Frezyderm Mild Wash Υγρό Καθαρισμού Προσώπου & Ματιών 200ml

Απαλό υγρό καθαρισμού για κανονικές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Προσφέρει απαλό καθαρισμό και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Ταυτόχρονα, ενισχύει τη φυσιολογική άμυνα του δέρματος, προστατεύει το δερματικό

Απαλό υγρό καθαρισμού για κανονικές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Προσφέρει απαλό καθαρισμό και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Ταυτόχρονα, ενισχύει τη φυσιολογική άμυνα του δέρματος, προστατεύει το δερματικό φραγμό, έχει ενυδατική και μαλακτική δράση και η δροσερή υφή του χαρίζει δερματική ευεξία.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστικό Συστατικό Aloe Vera
  • Τύπος Επιδερμίδας Κανονική, Ευαίσθητη
  • Δες τα όλα

8 81
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmacyonlineshop 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Απαλό υγρό καθαρισμού για κανονικές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Προσφέρει απαλό καθαρισμό και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Ταυτόχρονα, ενισχύει τη φυσιολογική άμυνα του δέρματος, προστατεύει το δερματικό φραγμό, έχει ενυδατική και μαλακτική δράση και η δροσερή υφή του χαρίζει δερματική ευεξία. Είναι κατάλληλο μετά από αισθητικές επεμβάσεις, σε περιπτώσεις δερματίτιδας και δυσανεξίας στα κοινά αλκαλικά σαπούνια. Επίσης, ενδείκνυται για την καθημερινή περιποίηση της ευαίσθητης περιοχής κατά την προεφηβεία και μετά την εμμηνόπαυση.

Κατάλληλο για

  • Ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών
  • Ευαίσθητο δέρμα ανεξαρτήτως ηλικίας
  • Δερματίτιδα εξ επαφής
  • Αλλεργικές εκζεματοειδείς καταστάσεις
  • Ατοπίες
  • Μετά από δερμοαπόξεση και λοιπές αισθητικές επεμβάσεις
  • Δέρμα με δυσανεξία στα κοινά αλκαλικά σαπούνια
  • Αιδιοκολπίτιδες πριν την εφηβεία

Οδηγίες Χρήσης

Απλώνετε σε βρεγμένη επιδερμίδα και τρίβετε απαλά. Ξεπλένετε και σκουπίζετε προσεκτικά.

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Ήπια επιφανειοδραστικά: Αποτελεσματικός καθαρισμός
  • Ενυδατικοί και μαλακτικοί παράγοντες: Ενυδάτωση | Μαλακτική και αντιφλογιστική δράση
  • Αλλαντοΐνη | Αλόη | Πανθενόλη: Προστασία από ερεθισμούς

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Aloe Vera
Τύπος Επιδερμίδας
Κανονική, Ευαίσθητη
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Υγρό
Περιοχή Χρήσης
Μάτια, Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (171)

Αξιολογήσεις

  1. 129
  2. 30
  3. 6
  4. 6
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • έχω μικτό αντιδραστικό με τάση ακμής δέρμα και για απλό ήπιο καθαρισμό είναι εξαιρετικό και καθαρίζει το δέρμα ακόμη και στις πιο λιπαρές του φάσεις, αν και δεν προορίζεται για αυτό. σίγουρα το χρησιμοποιώ το χειμώνα και όποτε είναι σε έξαρση η ακμή και η δερματίτιδα ταυτόχρονα, που τότε είναι η μόνη επιλογή που έχω μιας που δεν χειροτερεύει τον ερεθισμό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραιο και πολύ απαλο στο δέρμα γιατί έψαχνα κάτι χωρίς αρωματα λεβαντες κυδώνια κτλ που εμένα μου προκαλουν τελικά φαγούρα... μυριζει κατι ουδέτερο και χημικό που εξαφανίζεται αμέσως ..φυσικά δεν κάνει ντεμακιγιάζ είναι για απλό καθαρισμο ..ενυδατικη πάντως χρειάζεσαι μετα δεν είναι ότι το αφήνεις έτσι ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • piscesfit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το επέλεξα γιατί έχω μεικτή και λίγο ευαίσθητη επιδερμίδα αλλά είναι τόσο ουδέτερο που δεν είδα καμία αλλαγή.. είναι για υπερβολικά ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες *μόνο*. Το άρωμά του είναι ουδέτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apchagas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I liked very much, the smell not so good, but after I use some creams, I use too for shower, recommend.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ria31_Benet31
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο λόγος που βάζω 2 αστέρια ειναι ότι μετά απο χρήση με.επιασε φαγούρα στα χέρια και στα πόδια. Αυτό το προϊόν παρόλου που μου το πρότεινε ο δερματολόγος και μετά από πολλς φορές αγοράς πρώτη φορά με έπιασε φαγούρα.Για να με πιάσει φαγούρα σίγουρα έχουν αλλάξει τα συστατικά. Να ελεγχετε τα συστατικά με ειδική εφαρμογή απο το play store. Δυστυχώς το εξερεύνησα και όντως εχει συστατικά που προκαλούν αλλεργίες π.χ. φαγούρα και άλλα. Να προτειμάτε προϊόντα βιολογικά φυτικά μετά απο ελεγχο και να ειναι για το δικό σας τυπο επιδερμίδας κ για τημ ηλικια σας. Απο τι φαινεται θα το πετάξω το συγκεκριμένο προιον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oulion

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ήπια ροδόχρου, το πήρα γι’αυτόν τον λόγο. Μου άφηνε το δέρμα πολύ ξηρό και φούντωνε την ροδόχρου. Βάζω 2 αστέρια γιατί σε κάποιον άλλον μπορεί να ταιριάξει.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Ioanna

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα από τα αγαπημένα μου ήπια καθαριστικά που δεν ξηραίνουν την επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ το πρωί για απαλό καθαρισμό και το βράδυ αφού έχω χρησιμοποιήσει άλλα προϊόντα καθαρισμού μακιγιάζ.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_Gilio
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να αντικαταστήσω τον αφρό της εταιρείας που είχα, βλέποντας τις καλές κριτικές. Πρέπει όμως να σας πω ότι πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικα προϊόντα που όσο κ να κοίταξα τις εικόνες δεν πρόσεξα ποτέ ότι παρά το γεγονός πως έχουν το ίδιο όνομα, δεν αλλάζει μόνο η υφή αλλά κ το δέρμα στο οποίο απευθύνονται. Σας έβαλα φωτό κ από τα δύο μπουκάλια για να δείτε την διαφορά.

    Είναι καλό καθαριστικό αλλά για το δικό μου δέρμα (μικτό ευαίσθητο) ο αφρός κάθεται καλύτερα, δεν με λιπαίνει καθόλου σε αντίθεση με το αυτό. Έχει επίσης μια ελαφριά μυρωδιά που δεν είναι ενοχλητική μεν αλλά εμένα δε μου αρέσει. Δε θα το ξανά πάρω λόγω του ότι δεν ενυδατώνει και αισθάνομαι ότι όσο κ να το ξεπλενω δε φεύγει.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ρούσα

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει πολύ η αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας που αφήνει. Περισσότερο από αλλα που δοκίμασα! Ευχαριστώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Michailidou38

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο νιώθω ότι μου καθαρίζει καλά το πρόσωπο και ότι μετά δεν με τραβάει το δέρμα δε το νιώθω πολύ ξερό δηλαδή μετά βάζω τις κρέμες μου και ειμαι οκ

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mel_Melaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συστηματικά εδώ και ένα χρόνο μετά από σύσταση δερματολόγου. Η μορφή του foam είναι ακόμα πιο απαλή για την επιδερμίδα αλλά κάνουν την ίδια δουλειά.
    Κρατάει σταθερή την κατάσταση με την λιπαρότητα του προσώπου στο Τ και όταν βγάζω κάποιο σπιράκι, βοηθά πιο γρήγορα την εξασθένιση του!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosv9

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήπιο σαπούνι, απομακρύνει τη λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει το δέρμα και είναι ο λόγος που το αγοράζω ξανά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Matsagou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Πολύ καλό καθαριστικό. Έχω ροδόχρους και μου το σύστησε η δερματολόγος μου. Ανακουφίζει το δέρμα, τραβάει την λιπαρότητα και είναι ότι πρέπει για μετά το ντεμακιγιάζ, τραβάει όλα τα υπολείμματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mpela Plst
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!!! Σχέση ποιότητας και καλής τιμής, κάνει ακριβώς οτι υπόσχεται...Δεν νομίζω οτι μπορει να παει κάτι λάθος εκτός και αν κάποιον τον νοιάζει το θελκτικό άρωμα κατι που δεν εχει...
    Επίσης απο το καταστημα Unicorns που εκανα την παραγγελία, ήρθε παρα πολυ γρηγορα, πολυ ευγενική η υπάλληλος, και πραγματάκια μαζι με την παραγγελία καθώς και την καλυτερη τιμη που βρήκα στην αγορα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Ένα καθαριστικο προσώπου το οποίο έχει όμορφο άρωμα , αισθάνομαι καθαρή μετά τη χρήση , δεν περιέχει ισχυρά χημικά , δεν χρειαζομαι ( το δικό μου δέρμα ) ενυδατική μετά τη χρήση και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να γίνει ένας καλός καθαρισμός ! Είμαι πολύ ευχαριστημένη

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευαγγελία Ξώνη
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τον αντίστοιχο αφρό της Frezyderm. Το συγκεκριμένο υγρό καθαρίζει καλύτερα, ακόμα και το μακιγιάζ. Μια μικρή ποσότητα αρκεί. Δεν ξηραίνει το δέρμα και έχει ευχάριστο άρωμα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilovethecranberries
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερό καθαριστικό εάν έχεις φουλ ξηρή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει! μου αφήνει το δέρμα τόσο μαλακό έχει κάνει τεράστια διαφορά στην ρουτίνα μου, μαζί με καλή ενυδάτωση δεν έχω ξηροδερμία πουθενά. Η μυρωδιά ναι δεν είναι ιδιαίτερα ωραία, αλλά αυτό είναι και αδιάφορο, καλύτερα να μην υπάρχουν αρώματα σε τέτοια προϊόντα!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maritina_Pano
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα απαλό καθαριστικό προσώπου που καθαρίζει καλά αν όχι σε βάθος την επιδερμίδα (δεν κάνει ντεμακιγιάζ). Μετά την χρήση, το πρόσωπο χρειάζεται ενυδατική, δεν αρκεί από μόνο του. Παρόλα αυτά δεν επιβαρύνει το πρόσωπο και το κυριότερο δεν μου έχει προκαλέσει ακμή.

    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_gar
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω ειναι ηπιο και δεν ξηραινει το δερμα, η μυρωδια ειναι δυσαρεστη και εξαιτιας αυτης θα προτιμησω καποιο διαφορετικο προϊον.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chryssie_S
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κι εμένα η γιατρός μου το σύστησε (μαζί με την anticort της ίδιας εταιρείας) συμπληρωματικά σε θεραπεία ακμής λόγω αλλεργικής αντίδρασης. Απαλό και το κατάλαβα γιατί δε τράβαγε μετά η επιδερμίδα μου. Όντως είναι για ευαίσθητα δέρματα περισσότερο (με ή χωρίς παρελκόμενα αυτές οι ευαισθησίες) αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα χαλάσει κάποιον. Δε χρειάζεται πολύ ποσότητα για αφρό - αν δε σας αφριζει έχετε χρησιμοποιήσει πολύ.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Smile
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι άτομο με ροδοχρους και ευαίσθητη επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ τα τελευταία τρία χρόνια μετά από την σύσταση της δερματολογου μου. Είναι το καλύτερο καθαριστικό για ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ επιδερμίδες και όχι λιπαρες/μικτές που γράφουν σε κάποιες αξιολογήσεις. Δεν κατασκευαστηκε για εκείνους τους τύπους δέρματος,για αυτό δεν είναι ικανοποιητικό σε εκείνες τις κατηγορίες.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cleopatrap
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγοράζω εδώ και μερικά χρόνια. Ειλικρινά, είναι το καλύτερο καθαριστικό προσώπου που έχω χρησιμοποιήσει στη ζωή μου. Πρόσφατα μου τελείωσε κι επειδή ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, αγόρασα ένα άλλο από τη la roche posay και παρόλο που είναι στο ίδιο στυλ με αυτό, μου έχει ξηράνει φουλ την επιδερμίδα. Το συγκεκριμένο είναι ό,τι καλύτερο: ενυδατώνει, καθαρίζει τέλεια με πολύ μικρή ποσότητα και δεν τσούζει τα μάτια. Το χρησιμοποιώ και για ντεμακιγιάζ και κάνει αξιόλογη δουλειά. Βέβαια όταν φοράω πιο βαρύ μακιγιάζ, πλένομαι διπλή φορά για να είμαι σίγουρη πως έχω καθαριστεί καλά. Το αγαπώ και θα το αγοράσω ξανά αυτή τη στιγμή, γιατί το καινούριο της la roche posay που πήρα δεν συγκρίνεται με τίποτα μαζί του.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_FLOUROU
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σμηγματοροικη δερματίτιδα κ ροδόχρους.Οτι πιο απαλό έχω δοκιμάσει σε καθαριστικό προσώπου.Δεν ερεθίζει καθόλου την επιδερμίδα, βελτιώνει την όψη κ την υφή του προσωπου.Πραγματικα ενυδατωμεμο κ καθαρό πρόσωπο!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotiniloussiopoulou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο έχω πάρει. Και έχω πάρει πολλά. Μου καθάρισε την ακμή μου σε μερικές μέρες σε συνδυασμό με την κρέμα ημέρας της ίδιας.σειρας. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει αφήνει τόσο.βελουδινο το δέρμα και μάλιστα κάνει και σούπερ ντεμακιγιάζ άρα.δε ξοδεύομαι σε άλλα προϊόντα συνδυαστικά. Το προτείνω! Μεικτή επιδερμίδα με τάση ακμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το σύστησε φίλη. Το χρησιμοποιώ ηδη 3 χρονια και είναι Ο,τι καλύτερο σε καθαριστικό προσώπου για όλους τους τύπους δέρματος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μικρό Καλάθι
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει! Έχω χρησιμοποιήσει και τον αντίστοιχο αφρό παλαιότερα. Αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι καθαρίζει καλύτερα το δέρμα. Άρωμα απροσδιόριστο. Ευχαριστημένος όμως! Γενικά τα προϊόντα της εταιρίας κάνουν αυτό που υπόσχονται. Θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Public_Animal
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήπιο καθαριστικό που μου πρότεινε η δερματολόγος μου, το οποίο χρησιμοποιώ ως καθαριστικό προσώπου. Έχω θέμα με ακμή και είναι η 3η φορά που το αγοράζω, αφού δεν μου χει προκαλέσει καμία έξαρση όπως άλλα καθαριστικά, ούτε ξηρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akondili
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω αγοράσει πάνω από 4 φορές, εξαιρετικό. Πολύ ευχάριστη μυρωδιά, καθαρίζει πολύ καλά, και έχω εντύπωση ότι μου καταπραύνει τις κοκκινίλες και τους κατα καιρούς ερεθισμούς από αλλεργίες κτλ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoleticiaaa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα ήπιο καθαριστικό. Η επιδερμίδα μου είναι κανονική και μετά την εφαρμογή νοιώθω ότι τραβάει κάπως το δέρμα μου και χρειάζομαι ενυδατική. Περίμενα να μην ξηραίνει το δέρμα μου αλλά ίσως δεν ταιριάζει στον δικό μου τύπο. Αρκετά καλό όμως σε γενικές γραμμές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το χρησιμοποιω αποκλειστικα στο προσωπο. Εχω μεικτη επιδερμιδα κ καποιες φορες οταν κανει κρυο νιωθω οτι το δερμα με τραβαει αν δε βαλω κρεμα μετα. Παντως δε μου προκαλεσε κανενα ερεθισμο και το εχω παρει 3-4 φορες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • έχω μικτό αντιδραστικό με τάση ακμής δέρμα και για απλό ήπιο καθαρισμό είναι εξαιρετικό και καθαρίζει το δέρμα ακόμη και στις πιο λιπαρές του φάσεις, αν και δεν προορίζεται για αυτό. σίγουρα το χρησιμοποιώ το χειμώνα και όποτε είναι σε έξαρση η ακμή και η δερματίτιδα ταυτόχρονα, που τότε είναι η μόνη επιλογή που έχω μιας που δεν χειροτερεύει τον ερεθισμό

    0
  • Ωραιο και πολύ απαλο στο δέρμα γιατί έψαχνα κάτι χωρίς αρωματα λεβαντες κυδώνια κτλ που εμένα μου προκαλουν τελικά φαγούρα... μυριζει κατι ουδέτερο και χημικό που εξαφανίζεται αμέσως ..φυσικά δεν κάνει ντεμακιγιάζ είναι για απλό καθαρισμο ..ενυδατικη πάντως χρειάζεσαι μετα δεν είναι ότι το αφήνεις έτσι ..

    0
  • Το επέλεξα γιατί έχω μεικτή και λίγο ευαίσθητη επιδερμίδα αλλά είναι τόσο ουδέτερο που δεν είδα καμία αλλαγή.. είναι για υπερβολικά ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες *μόνο*. Το άρωμά του είναι ουδέτερο.

    0
  • I liked very much, the smell not so good, but after I use some creams, I use too for shower, recommend.

    0
  • Ο λόγος που βάζω 2 αστέρια ειναι ότι μετά απο χρήση με.επιασε φαγούρα στα χέρια και στα πόδια. Αυτό το προϊόν παρόλου που μου το πρότεινε ο δερματολόγος και μετά από πολλς φορές αγοράς πρώτη φορά με έπιασε φαγούρα.Για να με πιάσει φαγούρα σίγουρα έχουν αλλάξει τα συστατικά. Να ελεγχετε τα συστατικά με ειδική εφαρμογή απο το play store. Δυστυχώς το εξερεύνησα και όντως εχει συστατικά που προκαλούν αλλεργίες π.χ. φαγούρα και άλλα. Να προτειμάτε προϊόντα βιολογικά φυτικά μετά απο ελεγχο και να ειναι για το δικό σας τυπο επιδερμίδας κ για τημ ηλικια σας. Απο τι φαινεται θα το πετάξω το συγκεκριμένο προιον.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2535 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Απαλό υγρό καθαρισμού για κανονικές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Προσφέρει απαλό καθαρισμό και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Ταυτόχρονα, ενισχύει τη φυσιολογική άμυνα του δέρματος, προστατεύει το δερματικό φραγμό, έχει ενυδατική και μαλακτική δράση και η δροσερή υφή του χαρίζει δερματική ευεξία. Είναι κατάλληλο μετά από αισθητικές επεμβάσεις, σε περιπτώσεις δερματίτιδας και δυσανεξίας στα κοινά αλκαλικά σαπούνια. Επίσης, ενδείκνυται για την καθημερινή περιποίηση της ευαίσθητης περιοχής κατά την προεφηβεία και μετά την εμμηνόπαυση.

Κατάλληλο για

  • Ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών
  • Ευαίσθητο δέρμα ανεξαρτήτως ηλικίας
  • Δερματίτιδα εξ επαφής
  • Αλλεργικές εκζεματοειδείς καταστάσεις
  • Ατοπίες
  • Μετά από δερμοαπόξεση και λοιπές αισθητικές επεμβάσεις
  • Δέρμα με δυσανεξία στα κοινά αλκαλικά σαπούνια
  • Αιδιοκολπίτιδες πριν την εφηβεία

Οδηγίες Χρήσης

Απλώνετε σε βρεγμένη επιδερμίδα και τρίβετε απαλά. Ξεπλένετε και σκουπίζετε προσεκτικά.

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Ήπια επιφανειοδραστικά: Αποτελεσματικός καθαρισμός
  • Ενυδατικοί και μαλακτικοί παράγοντες: Ενυδάτωση | Μαλακτική και αντιφλογιστική δράση
  • Αλλαντοΐνη | Αλόη | Πανθενόλη: Προστασία από ερεθισμούς

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Aloe Vera
Τύπος Επιδερμίδας
Κανονική, Ευαίσθητη
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Υγρό
Περιοχή Χρήσης
Μάτια, Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (171)

  1. 129
  2. 30
  3. 6
  4. 6
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • έχω μικτό αντιδραστικό με τάση ακμής δέρμα και για απλό ήπιο καθαρισμό είναι εξαιρετικό και καθαρίζει το δέρμα ακόμη και στις πιο λιπαρές του φάσεις, αν και δεν προορίζεται για αυτό. σίγουρα το χρησιμοποιώ το χειμώνα και όποτε είναι σε έξαρση η ακμή και η δερματίτιδα ταυτόχρονα, που τότε είναι η μόνη επιλογή που έχω μιας που δεν χειροτερεύει τον ερεθισμό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραιο και πολύ απαλο στο δέρμα γιατί έψαχνα κάτι χωρίς αρωματα λεβαντες κυδώνια κτλ που εμένα μου προκαλουν τελικά φαγούρα... μυριζει κατι ουδέτερο και χημικό που εξαφανίζεται αμέσως ..φυσικά δεν κάνει ντεμακιγιάζ είναι για απλό καθαρισμο ..ενυδατικη πάντως χρειάζεσαι μετα δεν είναι ότι το αφήνεις έτσι ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • piscesfit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το επέλεξα γιατί έχω μεικτή και λίγο ευαίσθητη επιδερμίδα αλλά είναι τόσο ουδέτερο που δεν είδα καμία αλλαγή.. είναι για υπερβολικά ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες *μόνο*. Το άρωμά του είναι ουδέτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apchagas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I liked very much, the smell not so good, but after I use some creams, I use too for shower, recommend.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ria31_Benet31
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο λόγος που βάζω 2 αστέρια ειναι ότι μετά απο χρήση με.επιασε φαγούρα στα χέρια και στα πόδια. Αυτό το προϊόν παρόλου που μου το πρότεινε ο δερματολόγος και μετά από πολλς φορές αγοράς πρώτη φορά με έπιασε φαγούρα.Για να με πιάσει φαγούρα σίγουρα έχουν αλλάξει τα συστατικά. Να ελεγχετε τα συστατικά με ειδική εφαρμογή απο το play store. Δυστυχώς το εξερεύνησα και όντως εχει συστατικά που προκαλούν αλλεργίες π.χ. φαγούρα και άλλα. Να προτειμάτε προϊόντα βιολογικά φυτικά μετά απο ελεγχο και να ειναι για το δικό σας τυπο επιδερμίδας κ για τημ ηλικια σας. Απο τι φαινεται θα το πετάξω το συγκεκριμένο προιον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oulion

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ήπια ροδόχρου, το πήρα γι’αυτόν τον λόγο. Μου άφηνε το δέρμα πολύ ξηρό και φούντωνε την ροδόχρου. Βάζω 2 αστέρια γιατί σε κάποιον άλλον μπορεί να ταιριάξει.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Ioanna

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα από τα αγαπημένα μου ήπια καθαριστικά που δεν ξηραίνουν την επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ το πρωί για απαλό καθαρισμό και το βράδυ αφού έχω χρησιμοποιήσει άλλα προϊόντα καθαρισμού μακιγιάζ.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_Gilio
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να αντικαταστήσω τον αφρό της εταιρείας που είχα, βλέποντας τις καλές κριτικές. Πρέπει όμως να σας πω ότι πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικα προϊόντα που όσο κ να κοίταξα τις εικόνες δεν πρόσεξα ποτέ ότι παρά το γεγονός πως έχουν το ίδιο όνομα, δεν αλλάζει μόνο η υφή αλλά κ το δέρμα στο οποίο απευθύνονται. Σας έβαλα φωτό κ από τα δύο μπουκάλια για να δείτε την διαφορά.

    Είναι καλό καθαριστικό αλλά για το δικό μου δέρμα (μικτό ευαίσθητο) ο αφρός κάθεται καλύτερα, δεν με λιπαίνει καθόλου σε αντίθεση με το αυτό. Έχει επίσης μια ελαφριά μυρωδιά που δεν είναι ενοχλητική μεν αλλά εμένα δε μου αρέσει. Δε θα το ξανά πάρω λόγω του ότι δεν ενυδατώνει και αισθάνομαι ότι όσο κ να το ξεπλενω δε φεύγει.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ρούσα

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει πολύ η αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας που αφήνει. Περισσότερο από αλλα που δοκίμασα! Ευχαριστώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Michailidou38

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο νιώθω ότι μου καθαρίζει καλά το πρόσωπο και ότι μετά δεν με τραβάει το δέρμα δε το νιώθω πολύ ξερό δηλαδή μετά βάζω τις κρέμες μου και ειμαι οκ

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mel_Melaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συστηματικά εδώ και ένα χρόνο μετά από σύσταση δερματολόγου. Η μορφή του foam είναι ακόμα πιο απαλή για την επιδερμίδα αλλά κάνουν την ίδια δουλειά.
    Κρατάει σταθερή την κατάσταση με την λιπαρότητα του προσώπου στο Τ και όταν βγάζω κάποιο σπιράκι, βοηθά πιο γρήγορα την εξασθένιση του!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosv9

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήπιο σαπούνι, απομακρύνει τη λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει το δέρμα και είναι ο λόγος που το αγοράζω ξανά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Matsagou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Πολύ καλό καθαριστικό. Έχω ροδόχρους και μου το σύστησε η δερματολόγος μου. Ανακουφίζει το δέρμα, τραβάει την λιπαρότητα και είναι ότι πρέπει για μετά το ντεμακιγιάζ, τραβάει όλα τα υπολείμματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mpela Plst
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!!! Σχέση ποιότητας και καλής τιμής, κάνει ακριβώς οτι υπόσχεται...Δεν νομίζω οτι μπορει να παει κάτι λάθος εκτός και αν κάποιον τον νοιάζει το θελκτικό άρωμα κατι που δεν εχει...
    Επίσης απο το καταστημα Unicorns που εκανα την παραγγελία, ήρθε παρα πολυ γρηγορα, πολυ ευγενική η υπάλληλος, και πραγματάκια μαζι με την παραγγελία καθώς και την καλυτερη τιμη που βρήκα στην αγορα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Ένα καθαριστικο προσώπου το οποίο έχει όμορφο άρωμα , αισθάνομαι καθαρή μετά τη χρήση , δεν περιέχει ισχυρά χημικά , δεν χρειαζομαι ( το δικό μου δέρμα ) ενυδατική μετά τη χρήση και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να γίνει ένας καλός καθαρισμός ! Είμαι πολύ ευχαριστημένη

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευαγγελία Ξώνη
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 400 ml

    Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τον αντίστοιχο αφρό της Frezyderm. Το συγκεκριμένο υγρό καθαρίζει καλύτερα, ακόμα και το μακιγιάζ. Μια μικρή ποσότητα αρκεί. Δεν ξηραίνει το δέρμα και έχει ευχάριστο άρωμα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilovethecranberries
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερό καθαριστικό εάν έχεις φουλ ξηρή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει! μου αφήνει το δέρμα τόσο μαλακό έχει κάνει τεράστια διαφορά στην ρουτίνα μου, μαζί με καλή ενυδάτωση δεν έχω ξηροδερμία πουθενά. Η μυρωδιά ναι δεν είναι ιδιαίτερα ωραία, αλλά αυτό είναι και αδιάφορο, καλύτερα να μην υπάρχουν αρώματα σε τέτοια προϊόντα!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maritina_Pano
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα απαλό καθαριστικό προσώπου που καθαρίζει καλά αν όχι σε βάθος την επιδερμίδα (δεν κάνει ντεμακιγιάζ). Μετά την χρήση, το πρόσωπο χρειάζεται ενυδατική, δεν αρκεί από μόνο του. Παρόλα αυτά δεν επιβαρύνει το πρόσωπο και το κυριότερο δεν μου έχει προκαλέσει ακμή.

    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_gar
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω ειναι ηπιο και δεν ξηραινει το δερμα, η μυρωδια ειναι δυσαρεστη και εξαιτιας αυτης θα προτιμησω καποιο διαφορετικο προϊον.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chryssie_S
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κι εμένα η γιατρός μου το σύστησε (μαζί με την anticort της ίδιας εταιρείας) συμπληρωματικά σε θεραπεία ακμής λόγω αλλεργικής αντίδρασης. Απαλό και το κατάλαβα γιατί δε τράβαγε μετά η επιδερμίδα μου. Όντως είναι για ευαίσθητα δέρματα περισσότερο (με ή χωρίς παρελκόμενα αυτές οι ευαισθησίες) αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα χαλάσει κάποιον. Δε χρειάζεται πολύ ποσότητα για αφρό - αν δε σας αφριζει έχετε χρησιμοποιήσει πολύ.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Smile
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι άτομο με ροδοχρους και ευαίσθητη επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ τα τελευταία τρία χρόνια μετά από την σύσταση της δερματολογου μου. Είναι το καλύτερο καθαριστικό για ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ επιδερμίδες και όχι λιπαρες/μικτές που γράφουν σε κάποιες αξιολογήσεις. Δεν κατασκευαστηκε για εκείνους τους τύπους δέρματος,για αυτό δεν είναι ικανοποιητικό σε εκείνες τις κατηγορίες.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cleopatrap
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγοράζω εδώ και μερικά χρόνια. Ειλικρινά, είναι το καλύτερο καθαριστικό προσώπου που έχω χρησιμοποιήσει στη ζωή μου. Πρόσφατα μου τελείωσε κι επειδή ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, αγόρασα ένα άλλο από τη la roche posay και παρόλο που είναι στο ίδιο στυλ με αυτό, μου έχει ξηράνει φουλ την επιδερμίδα. Το συγκεκριμένο είναι ό,τι καλύτερο: ενυδατώνει, καθαρίζει τέλεια με πολύ μικρή ποσότητα και δεν τσούζει τα μάτια. Το χρησιμοποιώ και για ντεμακιγιάζ και κάνει αξιόλογη δουλειά. Βέβαια όταν φοράω πιο βαρύ μακιγιάζ, πλένομαι διπλή φορά για να είμαι σίγουρη πως έχω καθαριστεί καλά. Το αγαπώ και θα το αγοράσω ξανά αυτή τη στιγμή, γιατί το καινούριο της la roche posay που πήρα δεν συγκρίνεται με τίποτα μαζί του.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_FLOUROU
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σμηγματοροικη δερματίτιδα κ ροδόχρους.Οτι πιο απαλό έχω δοκιμάσει σε καθαριστικό προσώπου.Δεν ερεθίζει καθόλου την επιδερμίδα, βελτιώνει την όψη κ την υφή του προσωπου.Πραγματικα ενυδατωμεμο κ καθαρό πρόσωπο!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotiniloussiopoulou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο έχω πάρει. Και έχω πάρει πολλά. Μου καθάρισε την ακμή μου σε μερικές μέρες σε συνδυασμό με την κρέμα ημέρας της ίδιας.σειρας. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει αφήνει τόσο.βελουδινο το δέρμα και μάλιστα κάνει και σούπερ ντεμακιγιάζ άρα.δε ξοδεύομαι σε άλλα προϊόντα συνδυαστικά. Το προτείνω! Μεικτή επιδερμίδα με τάση ακμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το σύστησε φίλη. Το χρησιμοποιώ ηδη 3 χρονια και είναι Ο,τι καλύτερο σε καθαριστικό προσώπου για όλους τους τύπους δέρματος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μικρό Καλάθι
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει! Έχω χρησιμοποιήσει και τον αντίστοιχο αφρό παλαιότερα. Αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι καθαρίζει καλύτερα το δέρμα. Άρωμα απροσδιόριστο. Ευχαριστημένος όμως! Γενικά τα προϊόντα της εταιρίας κάνουν αυτό που υπόσχονται. Θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Public_Animal
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήπιο καθαριστικό που μου πρότεινε η δερματολόγος μου, το οποίο χρησιμοποιώ ως καθαριστικό προσώπου. Έχω θέμα με ακμή και είναι η 3η φορά που το αγοράζω, αφού δεν μου χει προκαλέσει καμία έξαρση όπως άλλα καθαριστικά, ούτε ξηρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akondili
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω αγοράσει πάνω από 4 φορές, εξαιρετικό. Πολύ ευχάριστη μυρωδιά, καθαρίζει πολύ καλά, και έχω εντύπωση ότι μου καταπραύνει τις κοκκινίλες και τους κατα καιρούς ερεθισμούς από αλλεργίες κτλ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoleticiaaa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα ήπιο καθαριστικό. Η επιδερμίδα μου είναι κανονική και μετά την εφαρμογή νοιώθω ότι τραβάει κάπως το δέρμα μου και χρειάζομαι ενυδατική. Περίμενα να μην ξηραίνει το δέρμα μου αλλά ίσως δεν ταιριάζει στον δικό μου τύπο. Αρκετά καλό όμως σε γενικές γραμμές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το χρησιμοποιω αποκλειστικα στο προσωπο. Εχω μεικτη επιδερμιδα κ καποιες φορες οταν κανει κρυο νιωθω οτι το δερμα με τραβαει αν δε βαλω κρεμα μετα. Παντως δε μου προκαλεσε κανενα ερεθισμο και το εχω παρει 3-4 φορες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • έχω μικτό αντιδραστικό με τάση ακμής δέρμα και για απλό ήπιο καθαρισμό είναι εξαιρετικό και καθαρίζει το δέρμα ακόμη και στις πιο λιπαρές του φάσεις, αν και δεν προορίζεται για αυτό. σίγουρα το χρησιμοποιώ το χειμώνα και όποτε είναι σε έξαρση η ακμή και η δερματίτιδα ταυτόχρονα, που τότε είναι η μόνη επιλογή που έχω μιας που δεν χειροτερεύει τον ερεθισμό

    0
  • Ωραιο και πολύ απαλο στο δέρμα γιατί έψαχνα κάτι χωρίς αρωματα λεβαντες κυδώνια κτλ που εμένα μου προκαλουν τελικά φαγούρα... μυριζει κατι ουδέτερο και χημικό που εξαφανίζεται αμέσως ..φυσικά δεν κάνει ντεμακιγιάζ είναι για απλό καθαρισμο ..ενυδατικη πάντως χρειάζεσαι μετα δεν είναι ότι το αφήνεις έτσι ..

    0
  • Το επέλεξα γιατί έχω μεικτή και λίγο ευαίσθητη επιδερμίδα αλλά είναι τόσο ουδέτερο που δεν είδα καμία αλλαγή.. είναι για υπερβολικά ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες *μόνο*. Το άρωμά του είναι ουδέτερο.

    0
  • I liked very much, the smell not so good, but after I use some creams, I use too for shower, recommend.

    0
  • Ο λόγος που βάζω 2 αστέρια ειναι ότι μετά απο χρήση με.επιασε φαγούρα στα χέρια και στα πόδια. Αυτό το προϊόν παρόλου που μου το πρότεινε ο δερματολόγος και μετά από πολλς φορές αγοράς πρώτη φορά με έπιασε φαγούρα.Για να με πιάσει φαγούρα σίγουρα έχουν αλλάξει τα συστατικά. Να ελεγχετε τα συστατικά με ειδική εφαρμογή απο το play store. Δυστυχώς το εξερεύνησα και όντως εχει συστατικά που προκαλούν αλλεργίες π.χ. φαγούρα και άλλα. Να προτειμάτε προϊόντα βιολογικά φυτικά μετά απο ελεγχο και να ειναι για το δικό σας τυπο επιδερμίδας κ για τημ ηλικια σας. Απο τι φαινεται θα το πετάξω το συγκεκριμένο προιον.

    1
  • Δες τα όλα
8,81 €
5,00 €   μεταφορικά