Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση.
- Μη φαγεσωρογόνο
- Δερματολογικά ελεγμένη
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ενεργός αφρός καθαρισμού και περιποίησης κατάλληλος για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Σε πρακτική μορφή έτοιμου αφρού που δεν απαιτεί τρίψιμο, για απαλό καθαρισμό χωρίς ερεθισμούς.
Ενεργός αφρός καθαρισμού και περιποίησης κατάλληλος για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Σε πρακτική μορφή έτοιμου αφρού που δεν απαιτεί τρίψιμο, για απαλό καθαρισμό χωρίς ερεθισμούς.
Ενεργός αφρός καθαρισμού και περιποίησης κατάλληλος για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Σε πρακτική μορφή έτοιμου αφρού που δεν απαιτεί τρίψιμο, για απαλό καθαρισμό χωρίς ερεθισμούς.
Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση.
Πρωί και βράδυ, σε πρόσωπο, ράχη και στέρνο.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μας το έγραψε δερματολόγος για την ακμή του γιου μου. Το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ. Είναι πολύ καλό προϊόν, αλλά, όσοι έχετε πρόβλημα με ακμή(κι όχι απλά μερικά σπυράκια που σας ενοχλούν) μην περιμένετε από έναν αφρό να κάνει θαύματα. Πηγαίνετε σε δερματολόγο, επειδή συνήθως, χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα, ειδικά αν η ακμή είναι κυστική, η επίσκεψη σε δερματολόγο είναι απαραίτητη.
Αφήνει μια αισθηση σαν να μην έχει καθάρισει αρκετά το πρόσωπο.. Μια αισθηση λίγδας.. Μυρίζει ωραία κ δεν αφυδατωνει το δέρμα..
Δεν θα το ξανα αγόραζα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Βάζω 4 αντί για 5 αστέρια γιατί δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής κρατάει απλά την φάση που είσαι σταθερή. Ομως είναι πολύ καλό για βαθύ αλλά μη ερεθιστικό καθαρισμο και μετά μπορείς να βάλεις κάτι πιο στοχευμένο για την ακμή αν το χρειάζεσαι. Ο, τι και να πάρω γυρνάω σε αυτό οπότε είναι καλό!
Εξαιρετικό εάν έχετε λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Δεν ξέρω αν βοηθά στις περιπτώσεις σοβαρού προβλήματος ακμής αλλά, για εμένα, που έχω επιπλέον ιδιαιτέρως ευαίσθητο κι αντιδραστικό δέρμα (αλλεργίες), δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο. Μειώνει τους ερεθισμούς, καθαρίζει τέλεια και δεν επιτρέπει διασπορά μολύνσεων. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και 10 χρόνια (μία φορά) και μετά φοράω ενυδατική, οπότε το δέρμα μου παραμένει απαλό κι ελαστικό.
Δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά. Γενικά εάν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα καλό είναι να μην χρησιμοποιείς τέτοια προϊόντα γιατί θα σε κάνουν χειρότερα
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος.
Καθαρίζει το πρόσωπο αλλά εμένα προσωπικά δεν με βοήθησε καθόλου στην ακμή μου.
Δεν παρατήρησα καμία μείωση στην ακμή αλλά αντίθετα και ούτε αύξηση οπότε λογικά θα αλλάξω και θα δοκιμάσω το effaclar της lare possay για να συγκρίνω.
Επίσης η συσκευασία του είναι κάκιστη γιατί το μισό προϊόν χάνεται λόγω του ότι δεν βιδώνει καθόλου καλά το κουμπωτό.
Το αγοράζω ξανά και ξανά εδώ και χρόνια. Είναι το μόνο που καταπραΰνει σπυράκια σε πρόσωπο και σώμα. Τέλειο!
Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενη. Η αισθηση που αφηνει ειναι πολυ ωραια απλα επειδη δεν βοηθησε καθολου την ακμη μου
Δεν κάνει τίποτα το ιδιαίτερο για να αντιμετωπίσει την ακμή. Δεν την μειώνει ούτε την αυξάνει. Επομένως δεν αξίζει τόσο να το αγοράσετε
το λατρεύω απλα! μου το σύστησε η δερματολογος μου και είναι το καλύτερο σαπούνι που έχω δοκιμάσει.. έχω δοκιμάσει αρκετά λόγω χρονιάς ακμης.. πραγματικά καθαρίζει το δέρμα σε βάθος χωρίς να το ξηραίνει.. είναι τέλειο!!
Πολυ αποτελεσματική, αλλά ξηραίνει την επιδερμίδα. χρειάζεται η εφαρμογή ενυδατικης.Μου άρεσε πολύ όμως!
Εξαιρετικό για άτομα με ακμη και λιπαρά δέρματα θα έλεγα, (είμαι λιπαρή με τάση ακμής αλλά παράλληλα ευαίσθητη), μου το σύστησε η δερματολόγος μου δεν το έχω αλλάξει και μπορεί να μην το αλλάξω και ποτε, καθώς παρόλο που καθαριζει τέλεια (πχ σπαει ενα σπυρακι, πλένομε με τον αφρό και έπειτα είμαι οκ, χωρίς να φοβάμαι για διασπορά), παράλληλα δεν αφήνει το δέρμα ξηρό.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τη χρήση του προϊόντος, το μόνο αρνητικό βρίσκεται στη συσκευασία του. Κάθε φορά που τον παίρνω μαζί μου στα ταξίδια καταλήγω να έχω το 1/3 του προϊόντος καθώς χύνεται.
Οταν πηγα για καθαρισμο επειδη ειχε κανει τοσο στεγνη την επιδερμιδα μου που ειχα πολυ θεμα!Η δερματολογος ταλαιπωρηθηκε πολυ να τελειωσει την δουλεια της!
Δεν μου ταιριαξε καθολου ειναι πολυ δυνατο και θεωρω κανει ζημια αντι να βοηθαει
Το αγοράζω για τον γιο μου και είναι πολύ αποτελεσματικό. Το χρησιμοποιώ κι εγώ μερικές φορές όταν έχω κάποιο σπυράκι. Πάρα πολύ καλό και κρατάει καιρό.
Είχα λίγα σπυράκια κ το πήρα δοκιμαστικά τρεις μέρες χρήση κ έβγαλα κι αλλά φούντωσαν δν θ το αγόραζα σίγουρα ξανα
Μου το σύστησε δερματολόγος και είδα διαφορά από την πρώτη κιόλας χρήση, πραγματικά ένα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου, που φέρνει σε ισορροπία το ph του δέρματος στο πρόσωπο.. καλό θα είναι να μιλήσετε με τον δερματολόγο σας πριν το το αγοράσετε παρά να το πάρετε από μόνος του κάποιος και μετά να το βγάζει άχρηστο όπως κάνουν πολλοί στις αξιολογήσεις σε πολλά προϊόντα.. δεν είναι όλοι οι τύποι δέρματος οι ίδιοι, οι δερματολόγοι ξέρουν. Ωστόσο το συγκεκριμένο δεν το έχω αλλάξει εδώ και 11 χρόνια
Καθαρίζει την επιδερμίδα αλλά αν είμαι βαμμένη πάντα έπειτα περνάω το πρόσωπο κ με λοσιόν εξισορρόπησης.
Το χρησιμοποιώ συνδυαστικά με την ac-norm την πράσινη και το aquatic serum.
Επίσης αν βάλω πάνω σε σπυράκι τοπικά και δεν ξεπλύνω ( βράδυ ) θα έχει μειώσει κάπως το σπυράκι το πρωί. Βέβαια έχω τζελ φαρμακευτικό για τα σπυράκια οπότε αυτό το έχω επιχειρήσει πολύ λίγες φορές.
Απλά θέλει δυο πατήματα σίγουρα για να νοιώσω πως έχω πλύνει καλά το πρόσωπο μου..
Όταν βγάζω ένα σπυράκι ,τις μέρες περιόδου ή γόνιμες,το χρησιμοποιώ κ στην 3η φορά το σπυράκι σχεδόν φεύγει.
Το μόνο που με βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Κανονική επιδερμίδα προς λιπαρή θα έλεγα.
Για ξηρή δεν κάνει σίγουρα..συνδυάζεται τέλεια με την ενυδατικη ac norm aquatic (βγαίνουν κ σε πακέτο μερικές φορές) έτσι κόλλησα με τα συγκεκριμένα..
Πραγματικά δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ αλλά δεν έχει κάνει καμμία διαφορά πάνω μου εκτός ότι έχει ξεφλουδίσει το πρόσωπο μου. Το αντίστοιχο γαλάκτωμα της garnier ήταν τελικά αυτό που τελείωσε το πρόβλημα μου. Σίγουρα δεν θα το ξανα αγοράσω .
Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα και εξαφανίζει την λιπαρότητα αλλά θεωρώ πώς ξηραίνει αρκετά το πρόσωπο ειδικά αν δεν υπάρχει ακμή.Κανει την δουλειά που υπόσχεται αλλα μάλλον δεν θα το ξαναγοραζα.
Έχω μεικτή επιδερμίδα. Μετά τη χρήση όμως ένιωθα αρκετά λιπαρό το δέρμα μου. Αφαιρεί μαύρα στίγματα και δεν εμφανίζονται συχνά σπυράκια. Κ αν εμφανιστούν τα απομακρύνει πολύ άμεσα. Το μόνο πρόβλημα μου ήταν ότι άφηνε κάπως λιπαρό το δέρμα όπου σημαίνει ότι ίσως απλά δεν ταίριαξε στην μεικτή επιδερμίδα μου.
Είμαι στη τρίτη συσκευασία. Το πρώτο μπουκάλι το απόλαυσα. Το δεύτερο μπουκάλι δούλεψε. Στο τρίτο μπουκάλι αισθάνομαι ότι δεν αποδίδει το ίδιο. Νομίζω θα κάνω ένα break γιατί είναι λες και το έχει συνηθίσει το πρόσωπο μου. Για ντεμακιγιάζ δεν μπορώ να πω ότι το έχω χρησιμοποιήσει σοβαρά. Μόνο mascara φόραγα και δεν είδα κάτι τρελό. Θα το αγόραζα ξανά αλλά όχι στο άμεσο μέλλον.
Το χρησιμοποιώ λιγότερο από 1 εβδομάδα και είδα τρομερή βελτίωση στα σπυράκια μου. Να τονίσω βέβαια ότι έχω ήπια ακμή οπότε δεν ξέρω σε ένα πρόσωπο με πιο έντονο πρόβλημα αν θα κάνει δουλειά. Βάζω 4 αστέρια μόνο και μόνο γιατί ξηραίνει αρκετά την επιδερμίδα και θέλει οπωσδήποτε ενυδατική μετά.
να πω και εγώ την άποψη μου για το προϊόν. πρώτα πρώτα να πω ότι έχω λιπαρή επιδερμίδα και με ταλαιπωρεί ακόμα λίγο η ακμή στα 30+ μου. το προϊόν κάνει μεγάλη δουλειά όταν χρησιμοποιείται στην hardcore μορφή του, δηλαδή βάζοντας το χωρίς νερό και αφαιρώντας το μόνο με χαρτί και πάλι όχι με νερό. το αποτέλεσμα όμως είναι να ξεραίνει πολύ την επιδερμίδα, όποτε χρειάζεται ενυδατική οπωσδήποτε.
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν τουλάχιστον 3 χρόνια και προσωπικά για εμένα (καθώς έχω λιπαρό δέρμα) είναι από τους καλύτερους αφρούς καθαρισμού. Έχω ελαφριά ακμή και το συγκεκριμένο προϊόν με βοηθάει απίστευτα και βλέπω αποτελέσματα στο πρόσωπο μου τόσα χρόνια που το χρησιμοποιώ. Θα συνιστούσα μια ενυδατική κρέμα μετά από τη χρήση του αφρού για όσους επιθυμούν, καθώς δεν ενυδατώνει υπερβολικά πολύ το δέρμα. Όσο αφορά το μακιγιάζ, το αφαιρεί πολύ εύκολα με μόνο ελάχιστη ποσότητα.
Αυτή είναι προσωπικά η δικιά μου εμπειρία με το προϊόν αυτό, φυσικά στον καθένα δουλεύει διαφορετικά.
Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν το αλλάζω με τίποτα, έχω δοκιμάσει αφρούς και άλλων εταιρειών αλλά σαν αυτόν εδω δεν ήταν κανένας. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξεραινει, ρυθμίζει τη λιπαρότητα και βοηθα στα σπυράκια και τις κοκκινίλες. Αφαιρεί σχετικά το μακιγιάζ, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προϊόν ντεμακιγιάζ από μόνο του.
Αρκετά ικανοποιημένη από το προϊόν. Καθαρίζει καλά το δερμα έχει ωραίο άρωμα , μια μικρή ποσότητα επαρκει ..είναι προϊόν για ακμή που αφαιρεί τη λιπαρότητα συνεπώς δεν θα κάνει ενυδάτωση στο δερμα.
Το χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια, και ανάμεσα σε πολλά προϊόντα καθαρισμού προσώπου, με καλύπτει σε όλα! Έχει ελαφριά αίσθηση, νιώθω ότι καθαρίζει το πρόσωπο μου χωρίς να το ξεραίνει, αφαιρεί το μακιγιάζ και κυρίως δεν τσούζει στα μάτια! Έχω βολευτεί πολύ με αυτό το προϊόν και μου κρατάει σίγουρα 5 μήνες με χρήση πρωί - βράδυ!
Καθαρίζει με μικρή ποσότητα πολύ καλά και χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα. Συνίσταται για χρήση σε δέρμα με μέτρια ακμή.
Καταπληκτικό προϊόν. Έχω λιπαρό δέρμα με κυστική ακμή 2ου βαθμού και το συγκεκριμένο με έχει βοηθήσει περισσότερο από κάθε άλλο του είδους του! Ξηραίνει την επιδερμίδα και μου δίνει αίσθηση τραβήγματος , όμως σε συνδυασμό με το aquatic serum της ίδιας σειράς ενυδατώνει φοβερά! Αισθητή η μείωση της ακμής μετά από 2 μήνες. Το χρησιμοποιώ εδώ και 1,5 χρόνο και δεν το αλλάζω!
Βάζω 4 αντί για 5 αστέρια γιατί δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής κρατάει απλά την φάση που είσαι σταθερή. Ομως είναι πολύ καλό για βαθύ αλλά μη ερεθιστικό καθαρισμο και μετά μπορείς να βάλεις κάτι πιο στοχευμένο για την ακμή αν το χρειάζεσαι. Ο, τι και να πάρω γυρνάω σε αυτό οπότε είναι καλό!
Εξαιρετικό εάν έχετε λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Δεν ξέρω αν βοηθά στις περιπτώσεις σοβαρού προβλήματος ακμής αλλά, για εμένα, που έχω επιπλέον ιδιαιτέρως ευαίσθητο κι αντιδραστικό δέρμα (αλλεργίες), δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο. Μειώνει τους ερεθισμούς, καθαρίζει τέλεια και δεν επιτρέπει διασπορά μολύνσεων. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και 10 χρόνια (μία φορά) και μετά φοράω ενυδατική, οπότε το δέρμα μου παραμένει απαλό κι ελαστικό.
Δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά. Γενικά εάν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα καλό είναι να μην χρησιμοποιείς τέτοια προϊόντα γιατί θα σε κάνουν χειρότερα
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος.
Καθαρίζει το πρόσωπο αλλά εμένα προσωπικά δεν με βοήθησε καθόλου στην ακμή μου.
Δεν παρατήρησα καμία μείωση στην ακμή αλλά αντίθετα και ούτε αύξηση οπότε λογικά θα αλλάξω και θα δοκιμάσω το effaclar της lare possay για να συγκρίνω.
Επίσης η συσκευασία του είναι κάκιστη γιατί το μισό προϊόν χάνεται λόγω του ότι δεν βιδώνει καθόλου καλά το κουμπωτό.
4062 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕπιτρέπεται η χρήση του στην εγκυμοσύνη?
Ναι
Ενεργός αφρός καθαρισμού και περιποίησης κατάλληλος για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Σε πρακτική μορφή έτοιμου αφρού που δεν απαιτεί τρίψιμο, για απαλό καθαρισμό χωρίς ερεθισμούς.
Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση.
Πρωί και βράδυ, σε πρόσωπο, ράχη και στέρνο.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μας το έγραψε δερματολόγος για την ακμή του γιου μου. Το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ. Είναι πολύ καλό προϊόν, αλλά, όσοι έχετε πρόβλημα με ακμή(κι όχι απλά μερικά σπυράκια που σας ενοχλούν) μην περιμένετε από έναν αφρό να κάνει θαύματα. Πηγαίνετε σε δερματολόγο, επειδή συνήθως, χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα, ειδικά αν η ακμή είναι κυστική, η επίσκεψη σε δερματολόγο είναι απαραίτητη.
Αφήνει μια αισθηση σαν να μην έχει καθάρισει αρκετά το πρόσωπο.. Μια αισθηση λίγδας.. Μυρίζει ωραία κ δεν αφυδατωνει το δέρμα..
Δεν θα το ξανα αγόραζα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Βάζω 4 αντί για 5 αστέρια γιατί δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής κρατάει απλά την φάση που είσαι σταθερή. Ομως είναι πολύ καλό για βαθύ αλλά μη ερεθιστικό καθαρισμο και μετά μπορείς να βάλεις κάτι πιο στοχευμένο για την ακμή αν το χρειάζεσαι. Ο, τι και να πάρω γυρνάω σε αυτό οπότε είναι καλό!
Εξαιρετικό εάν έχετε λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Δεν ξέρω αν βοηθά στις περιπτώσεις σοβαρού προβλήματος ακμής αλλά, για εμένα, που έχω επιπλέον ιδιαιτέρως ευαίσθητο κι αντιδραστικό δέρμα (αλλεργίες), δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο. Μειώνει τους ερεθισμούς, καθαρίζει τέλεια και δεν επιτρέπει διασπορά μολύνσεων. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και 10 χρόνια (μία φορά) και μετά φοράω ενυδατική, οπότε το δέρμα μου παραμένει απαλό κι ελαστικό.
Δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά. Γενικά εάν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα καλό είναι να μην χρησιμοποιείς τέτοια προϊόντα γιατί θα σε κάνουν χειρότερα
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος.
Καθαρίζει το πρόσωπο αλλά εμένα προσωπικά δεν με βοήθησε καθόλου στην ακμή μου.
Δεν παρατήρησα καμία μείωση στην ακμή αλλά αντίθετα και ούτε αύξηση οπότε λογικά θα αλλάξω και θα δοκιμάσω το effaclar της lare possay για να συγκρίνω.
Επίσης η συσκευασία του είναι κάκιστη γιατί το μισό προϊόν χάνεται λόγω του ότι δεν βιδώνει καθόλου καλά το κουμπωτό.
Το αγοράζω ξανά και ξανά εδώ και χρόνια. Είναι το μόνο που καταπραΰνει σπυράκια σε πρόσωπο και σώμα. Τέλειο!
Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενη. Η αισθηση που αφηνει ειναι πολυ ωραια απλα επειδη δεν βοηθησε καθολου την ακμη μου
Δεν κάνει τίποτα το ιδιαίτερο για να αντιμετωπίσει την ακμή. Δεν την μειώνει ούτε την αυξάνει. Επομένως δεν αξίζει τόσο να το αγοράσετε
το λατρεύω απλα! μου το σύστησε η δερματολογος μου και είναι το καλύτερο σαπούνι που έχω δοκιμάσει.. έχω δοκιμάσει αρκετά λόγω χρονιάς ακμης.. πραγματικά καθαρίζει το δέρμα σε βάθος χωρίς να το ξηραίνει.. είναι τέλειο!!
Πολυ αποτελεσματική, αλλά ξηραίνει την επιδερμίδα. χρειάζεται η εφαρμογή ενυδατικης.Μου άρεσε πολύ όμως!
Εξαιρετικό για άτομα με ακμη και λιπαρά δέρματα θα έλεγα, (είμαι λιπαρή με τάση ακμής αλλά παράλληλα ευαίσθητη), μου το σύστησε η δερματολόγος μου δεν το έχω αλλάξει και μπορεί να μην το αλλάξω και ποτε, καθώς παρόλο που καθαριζει τέλεια (πχ σπαει ενα σπυρακι, πλένομε με τον αφρό και έπειτα είμαι οκ, χωρίς να φοβάμαι για διασπορά), παράλληλα δεν αφήνει το δέρμα ξηρό.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τη χρήση του προϊόντος, το μόνο αρνητικό βρίσκεται στη συσκευασία του. Κάθε φορά που τον παίρνω μαζί μου στα ταξίδια καταλήγω να έχω το 1/3 του προϊόντος καθώς χύνεται.
Οταν πηγα για καθαρισμο επειδη ειχε κανει τοσο στεγνη την επιδερμιδα μου που ειχα πολυ θεμα!Η δερματολογος ταλαιπωρηθηκε πολυ να τελειωσει την δουλεια της!
Δεν μου ταιριαξε καθολου ειναι πολυ δυνατο και θεωρω κανει ζημια αντι να βοηθαει
Το αγοράζω για τον γιο μου και είναι πολύ αποτελεσματικό. Το χρησιμοποιώ κι εγώ μερικές φορές όταν έχω κάποιο σπυράκι. Πάρα πολύ καλό και κρατάει καιρό.
Είχα λίγα σπυράκια κ το πήρα δοκιμαστικά τρεις μέρες χρήση κ έβγαλα κι αλλά φούντωσαν δν θ το αγόραζα σίγουρα ξανα
Μου το σύστησε δερματολόγος και είδα διαφορά από την πρώτη κιόλας χρήση, πραγματικά ένα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου, που φέρνει σε ισορροπία το ph του δέρματος στο πρόσωπο.. καλό θα είναι να μιλήσετε με τον δερματολόγο σας πριν το το αγοράσετε παρά να το πάρετε από μόνος του κάποιος και μετά να το βγάζει άχρηστο όπως κάνουν πολλοί στις αξιολογήσεις σε πολλά προϊόντα.. δεν είναι όλοι οι τύποι δέρματος οι ίδιοι, οι δερματολόγοι ξέρουν. Ωστόσο το συγκεκριμένο δεν το έχω αλλάξει εδώ και 11 χρόνια
Καθαρίζει την επιδερμίδα αλλά αν είμαι βαμμένη πάντα έπειτα περνάω το πρόσωπο κ με λοσιόν εξισορρόπησης.
Το χρησιμοποιώ συνδυαστικά με την ac-norm την πράσινη και το aquatic serum.
Επίσης αν βάλω πάνω σε σπυράκι τοπικά και δεν ξεπλύνω ( βράδυ ) θα έχει μειώσει κάπως το σπυράκι το πρωί. Βέβαια έχω τζελ φαρμακευτικό για τα σπυράκια οπότε αυτό το έχω επιχειρήσει πολύ λίγες φορές.
Απλά θέλει δυο πατήματα σίγουρα για να νοιώσω πως έχω πλύνει καλά το πρόσωπο μου..
Όταν βγάζω ένα σπυράκι ,τις μέρες περιόδου ή γόνιμες,το χρησιμοποιώ κ στην 3η φορά το σπυράκι σχεδόν φεύγει.
Το μόνο που με βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Κανονική επιδερμίδα προς λιπαρή θα έλεγα.
Για ξηρή δεν κάνει σίγουρα..συνδυάζεται τέλεια με την ενυδατικη ac norm aquatic (βγαίνουν κ σε πακέτο μερικές φορές) έτσι κόλλησα με τα συγκεκριμένα..
Πραγματικά δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ αλλά δεν έχει κάνει καμμία διαφορά πάνω μου εκτός ότι έχει ξεφλουδίσει το πρόσωπο μου. Το αντίστοιχο γαλάκτωμα της garnier ήταν τελικά αυτό που τελείωσε το πρόβλημα μου. Σίγουρα δεν θα το ξανα αγοράσω .
Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα και εξαφανίζει την λιπαρότητα αλλά θεωρώ πώς ξηραίνει αρκετά το πρόσωπο ειδικά αν δεν υπάρχει ακμή.Κανει την δουλειά που υπόσχεται αλλα μάλλον δεν θα το ξαναγοραζα.
Έχω μεικτή επιδερμίδα. Μετά τη χρήση όμως ένιωθα αρκετά λιπαρό το δέρμα μου. Αφαιρεί μαύρα στίγματα και δεν εμφανίζονται συχνά σπυράκια. Κ αν εμφανιστούν τα απομακρύνει πολύ άμεσα. Το μόνο πρόβλημα μου ήταν ότι άφηνε κάπως λιπαρό το δέρμα όπου σημαίνει ότι ίσως απλά δεν ταίριαξε στην μεικτή επιδερμίδα μου.
Είμαι στη τρίτη συσκευασία. Το πρώτο μπουκάλι το απόλαυσα. Το δεύτερο μπουκάλι δούλεψε. Στο τρίτο μπουκάλι αισθάνομαι ότι δεν αποδίδει το ίδιο. Νομίζω θα κάνω ένα break γιατί είναι λες και το έχει συνηθίσει το πρόσωπο μου. Για ντεμακιγιάζ δεν μπορώ να πω ότι το έχω χρησιμοποιήσει σοβαρά. Μόνο mascara φόραγα και δεν είδα κάτι τρελό. Θα το αγόραζα ξανά αλλά όχι στο άμεσο μέλλον.
Το χρησιμοποιώ λιγότερο από 1 εβδομάδα και είδα τρομερή βελτίωση στα σπυράκια μου. Να τονίσω βέβαια ότι έχω ήπια ακμή οπότε δεν ξέρω σε ένα πρόσωπο με πιο έντονο πρόβλημα αν θα κάνει δουλειά. Βάζω 4 αστέρια μόνο και μόνο γιατί ξηραίνει αρκετά την επιδερμίδα και θέλει οπωσδήποτε ενυδατική μετά.
να πω και εγώ την άποψη μου για το προϊόν. πρώτα πρώτα να πω ότι έχω λιπαρή επιδερμίδα και με ταλαιπωρεί ακόμα λίγο η ακμή στα 30+ μου. το προϊόν κάνει μεγάλη δουλειά όταν χρησιμοποιείται στην hardcore μορφή του, δηλαδή βάζοντας το χωρίς νερό και αφαιρώντας το μόνο με χαρτί και πάλι όχι με νερό. το αποτέλεσμα όμως είναι να ξεραίνει πολύ την επιδερμίδα, όποτε χρειάζεται ενυδατική οπωσδήποτε.
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν τουλάχιστον 3 χρόνια και προσωπικά για εμένα (καθώς έχω λιπαρό δέρμα) είναι από τους καλύτερους αφρούς καθαρισμού. Έχω ελαφριά ακμή και το συγκεκριμένο προϊόν με βοηθάει απίστευτα και βλέπω αποτελέσματα στο πρόσωπο μου τόσα χρόνια που το χρησιμοποιώ. Θα συνιστούσα μια ενυδατική κρέμα μετά από τη χρήση του αφρού για όσους επιθυμούν, καθώς δεν ενυδατώνει υπερβολικά πολύ το δέρμα. Όσο αφορά το μακιγιάζ, το αφαιρεί πολύ εύκολα με μόνο ελάχιστη ποσότητα.
Αυτή είναι προσωπικά η δικιά μου εμπειρία με το προϊόν αυτό, φυσικά στον καθένα δουλεύει διαφορετικά.
Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν το αλλάζω με τίποτα, έχω δοκιμάσει αφρούς και άλλων εταιρειών αλλά σαν αυτόν εδω δεν ήταν κανένας. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξεραινει, ρυθμίζει τη λιπαρότητα και βοηθα στα σπυράκια και τις κοκκινίλες. Αφαιρεί σχετικά το μακιγιάζ, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προϊόν ντεμακιγιάζ από μόνο του.
Αρκετά ικανοποιημένη από το προϊόν. Καθαρίζει καλά το δερμα έχει ωραίο άρωμα , μια μικρή ποσότητα επαρκει ..είναι προϊόν για ακμή που αφαιρεί τη λιπαρότητα συνεπώς δεν θα κάνει ενυδάτωση στο δερμα.
Το χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια, και ανάμεσα σε πολλά προϊόντα καθαρισμού προσώπου, με καλύπτει σε όλα! Έχει ελαφριά αίσθηση, νιώθω ότι καθαρίζει το πρόσωπο μου χωρίς να το ξεραίνει, αφαιρεί το μακιγιάζ και κυρίως δεν τσούζει στα μάτια! Έχω βολευτεί πολύ με αυτό το προϊόν και μου κρατάει σίγουρα 5 μήνες με χρήση πρωί - βράδυ!
Καθαρίζει με μικρή ποσότητα πολύ καλά και χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα. Συνίσταται για χρήση σε δέρμα με μέτρια ακμή.
Καταπληκτικό προϊόν. Έχω λιπαρό δέρμα με κυστική ακμή 2ου βαθμού και το συγκεκριμένο με έχει βοηθήσει περισσότερο από κάθε άλλο του είδους του! Ξηραίνει την επιδερμίδα και μου δίνει αίσθηση τραβήγματος , όμως σε συνδυασμό με το aquatic serum της ίδιας σειράς ενυδατώνει φοβερά! Αισθητή η μείωση της ακμής μετά από 2 μήνες. Το χρησιμοποιώ εδώ και 1,5 χρόνο και δεν το αλλάζω!
Βάζω 4 αντί για 5 αστέρια γιατί δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής κρατάει απλά την φάση που είσαι σταθερή. Ομως είναι πολύ καλό για βαθύ αλλά μη ερεθιστικό καθαρισμο και μετά μπορείς να βάλεις κάτι πιο στοχευμένο για την ακμή αν το χρειάζεσαι. Ο, τι και να πάρω γυρνάω σε αυτό οπότε είναι καλό!
Εξαιρετικό εάν έχετε λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Δεν ξέρω αν βοηθά στις περιπτώσεις σοβαρού προβλήματος ακμής αλλά, για εμένα, που έχω επιπλέον ιδιαιτέρως ευαίσθητο κι αντιδραστικό δέρμα (αλλεργίες), δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο. Μειώνει τους ερεθισμούς, καθαρίζει τέλεια και δεν επιτρέπει διασπορά μολύνσεων. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και 10 χρόνια (μία φορά) και μετά φοράω ενυδατική, οπότε το δέρμα μου παραμένει απαλό κι ελαστικό.
Δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά. Γενικά εάν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα καλό είναι να μην χρησιμοποιείς τέτοια προϊόντα γιατί θα σε κάνουν χειρότερα
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος.
Καθαρίζει το πρόσωπο αλλά εμένα προσωπικά δεν με βοήθησε καθόλου στην ακμή μου.
Δεν παρατήρησα καμία μείωση στην ακμή αλλά αντίθετα και ούτε αύξηση οπότε λογικά θα αλλάξω και θα δοκιμάσω το effaclar της lare possay για να συγκρίνω.
Επίσης η συσκευασία του είναι κάκιστη γιατί το μισό προϊόν χάνεται λόγω του ότι δεν βιδώνει καθόλου καλά το κουμπωτό.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!