Μάσκες Προστασίας

Unico Pro Μάσκα Προστασίας FFP2 σε Μπλε χρώμα 10τμχ

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • BFE >95%
  • 5 Στρωμάτων
  • 3D Σχεδιασμός
  • Πρότυπο EN149:2001+A1:2009

Μάσκα προστασίας FFP2 από μη υφαντό πολυπροπυλένιο, με ρυθμιζόμενο έλασμα & άνετα ελαστικά στήριξης. Προσφέρει συνεχή εισπνευστική αντίσταση για προστασία με άνεση.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί εφαρμόζει καλά στα αυτιά και παραμένει σταθερή κατά τη χρήση.

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Μιας Χρήσης
Τύπος Φίλτρου
FFP2
Χρώμα
Μπλε
Μέγεθος
για Ενήλικες
Τεμάχια
10 τμχ
Υφασμάτινη
Όχι
με Βαλβίδα
Όχι
με Διαφάνεια
Όχι
Ενεργός Άνθρακας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 20
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή στα αυτιά
  • Σταθερότητα
  • Καλύπτει μύτη & στόμα
  • Ποιότητα υλικών
  • Η καλύτερη μάσκα προστασίας που αγόρασα ποτέ,γι'αυτό και συνεχίζω και την αγοράζω.
    Εφαρμόζει τέλεια,ποτέ δεν έφυγε κανένα κορδόνι ακόμα και όταν την φορούσα 12 ώρες τη μέρα.
    Έχω στρόγγυλο πρόσωπο και μου εφαρμόζει άψογα.Δε μου προκάλεσε κάποια φαγούρα,ούτε σπυράκια,ούτε πόνο στα αυτιά.Μετανιώνω που αγόρασα άλλες πριν και ξόδεψα τσάμπα χρήματα.

    2
  • Έχω μεγάλο πρόσωπο και τη φοράω χωρίς να με ενοχλεί στα αυτιά. Μάλιστα είναι από τις πιο άνετες που έχω φορέσει. Δεν είναι η φθηνότερη της αγοράς, αλλά ούτε και η ακριβότερη. Είναι και ελληνικής κατασκευής. Νομίζω πως βρήκα τι μάσκες θα αγοράζω από δω και πέρα.
    ΥΓ τώρα αναγράφει FFP2 και πάνω στη μάσκα κι όχι μόνο στη συσκευασία όπως παλιά.

    1
  • Τα τεράστια λάστιχα τα προσπερνάω, με έναν κόμπο λύνεται το θέμα. Όμως κατά τη γνώμη μου η μάσκα δεν είναι καθόλου ποιοτική : το υλικό της είναι άκαμπτο σαν χαρτί και δεν αναπνέει σωστά, ίσως και λόγω της χρωματισμένης επικάλυψης. Αποτέλεσμα είναι ο περισσότερος αέρας που εκπνέεται (άρα και εισπνέεται;) να διαφεύγει από το πάνω μέρος στο κλιπ της μύτης. Σε σύγκριση με άλλες πιο φτηνές μάσκες που έχω δοκιμάσει δυστυχώς αποδεικνύεται κατώτερη. Κρίμα γιατί αναγκαστικά πάλι σε κινέζικες θα καταφύγω.

    1
  • Ανθεκτικές και δεν πονάνε στα αυτιά.

    1
  • Ανετη στη χρήση, δεν μυρίζει όπως άλλες και δεν κουράζει μετά από ωρα χρήσης.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Μιας Χρήσης
Τύπος Φίλτρου
FFP2
Χρώμα
Μπλε
Μέγεθος
για Ενήλικες
Τεμάχια
10 τμχ
Υφασμάτινη
Όχι
με Βαλβίδα
Όχι
με Διαφάνεια
Όχι
Ενεργός Άνθρακας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 20
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή στα αυτιά
  • Σταθερότητα
  • Καλύπτει μύτη & στόμα
  • Ποιότητα υλικών
  • Η καλύτερη μάσκα προστασίας που αγόρασα ποτέ,γι'αυτό και συνεχίζω και την αγοράζω.
    Εφαρμόζει τέλεια,ποτέ δεν έφυγε κανένα κορδόνι ακόμα και όταν την φορούσα 12 ώρες τη μέρα.
    Έχω στρόγγυλο πρόσωπο και μου εφαρμόζει άψογα.Δε μου προκάλεσε κάποια φαγούρα,ούτε σπυράκια,ούτε πόνο στα αυτιά.Μετανιώνω που αγόρασα άλλες πριν και ξόδεψα τσάμπα χρήματα.

    2
  • Έχω μεγάλο πρόσωπο και τη φοράω χωρίς να με ενοχλεί στα αυτιά. Μάλιστα είναι από τις πιο άνετες που έχω φορέσει. Δεν είναι η φθηνότερη της αγοράς, αλλά ούτε και η ακριβότερη. Είναι και ελληνικής κατασκευής. Νομίζω πως βρήκα τι μάσκες θα αγοράζω από δω και πέρα.
    ΥΓ τώρα αναγράφει FFP2 και πάνω στη μάσκα κι όχι μόνο στη συσκευασία όπως παλιά.

    1
  • Τα τεράστια λάστιχα τα προσπερνάω, με έναν κόμπο λύνεται το θέμα. Όμως κατά τη γνώμη μου η μάσκα δεν είναι καθόλου ποιοτική : το υλικό της είναι άκαμπτο σαν χαρτί και δεν αναπνέει σωστά, ίσως και λόγω της χρωματισμένης επικάλυψης. Αποτέλεσμα είναι ο περισσότερος αέρας που εκπνέεται (άρα και εισπνέεται;) να διαφεύγει από το πάνω μέρος στο κλιπ της μύτης. Σε σύγκριση με άλλες πιο φτηνές μάσκες που έχω δοκιμάσει δυστυχώς αποδεικνύεται κατώτερη. Κρίμα γιατί αναγκαστικά πάλι σε κινέζικες θα καταφύγω.

    1
  • Ανθεκτικές και δεν πονάνε στα αυτιά.

    1
  • Ανετη στη χρήση, δεν μυρίζει όπως άλλες και δεν κουράζει μετά από ωρα χρήσης.

    0
  • Δες τα όλα