Το πήρα για να το προσφέρω ως δώρο, η ποιότητα αρκετά καλή και η γραβάτα καλογραμμένη.
ΠΡΟΣΟΧΗ: εγώ την πάτησα από την φωτογραφίες και πίστεψα ότι έπαιρνα για δώρο ένα σετ με γραβάτα και μανταλάκι. Στην συσκευασία (και στην τιμή προφανώς) είναι μόνο η γραβάτα, δεν θα ξανά αγόραζα είναι η αλήθεια. Όχι γιατί δεν ήταν εντάξει το προϊόν αλλά επειδή δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο το ίδιο το προϊόν στις φωτογραφίες και στην τελική επειδή δεν είχα άλλο χρόνο πρόσφερα μία σκέτη γραβάτα ως δώρο....
UPDATE 16/07/2025
Η εταιρεία επικοινώνησε απευθείας μαζί μου αφού αντιλήφθηκε το περιστατικό. Κανονικά έπρεπε να υπάρχει και το μαντιλακι στην παραγγελία και μου πρόσφεραν αρκετές επιλογές για το πώς θα μπορούσε να διορθωθεί. Παρόλο που έτυχε η περίπτωση να μην προχωρήσω με κάποιες από τις επιλογές, μόνο που έδειξαν καλή θέληση, ευγένεια και ενδιαφέρον σαν εταιρεία για τα προϊόντα τους και το πελατολόγιο τους, αλλάζω γνώμη σχετικά με το αν θα ξαναγίνουν πελάτης. Προσωπικά σέβομαι πολύ εταιρείες που δεν είναι απρόσωπες και επικοινωνούν σε τυχόν απρόοπτα με τους πελάτες τους και δεν αποκλείεται να τους ξανά προτιμήσω, μόνο και μόνο για την διαχείριση τους και την άμεση επικοινωνία τους.