Κρέμες Προσώπου

Darphin Ideal Resource Smoothing Retexturizing Rich 24ωρη Αντιγηραντική Κρέμα Προσώπου Ημέρας με Centella Asiatica 50ml

Κρέμα προσώπου που περιέχει τεχνολογία μικο-βελτίωσης που λειαίνει την όψη των γραμμών και ρυτίδων και ομοιογενοποιεί την υφή της επιδερμίδας. Περιέχει μεταλλικά εκχυλίσματα που...

Κρέμα προσώπου που περιέχει τεχνολογία μικο-βελτίωσης που λειαίνει την όψη των γραμμών και ρυτίδων και ομοιογενοποιεί την υφή της επιδερμίδας. Περιέχει μεταλλικά εκχυλίσματα που συσφίγγουν ορατά τους πόρους δίνοντας στην επιδερμίδα μια πιο νεανική και λαμπερή όψη. 

Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Κανονική, Ξηρή, Αφυδατωμένη
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία 30+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα προσώπου που περιέχει τεχνολογία μικο-βελτίωσης που λειαίνει την όψη των γραμμών και ρυτίδων και ομοιογενοποιεί την υφή της επιδερμίδας. Περιέχει μεταλλικά εκχυλίσματα που συσφίγγουν ορατά τους πόρους δίνοντας στην επιδερμίδα μια πιο νεανική και λαμπερή όψη. 

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Κανονική, Ξηρή, Αφυδατωμένη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Centella Asiatica
Τύπος Υφής
Rich
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Henrietta_Chamalidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από αυτήν την αγορά, άρχισα να πιστεύω ότι τελικά η κρεμα..το ποσό δουλειά θα κάνει εξαρτάται αν θα ταιριάξει με την επιδερμίδα. Προσωπικά...που έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα νιώθω οχι...απλά δεν με ενυδατώνει...με αφυδάτωνει!!!! Ειλικρινά λυπάμαι τα λεφτά που πεταξα. Τελικά μην εμπιστεύεστε τόσο πολύ τα σχόλια που διαβάζετε...καλύτερα να δοκιμάζετε μια κρέμα σε κάποιο φαρμακείο..η σε κάποιο άλλο μαγαζί που πουλάει κρέμες. Παρόλο που θα την πάρετε..πχ 5 ευρώ ακριβότερη..θα σας μιλήσει ο πωλητής...θα δεί την επιδερμίδα σας και θα σας προτείνει τι αξίζει να πάρετε.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφροδιτη Λεωτσακου
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι εκκπληκτικη για αυτο που προσφερει στο δερμα.Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ μαζι με τον ορο της αντίστοιχης σειρας, και βλεπω αισθητη διαφορα σε σχεση με τις αλλες του φαρμακειου που εχω φορεσει τις περισσοτερες.Καθολου ακριβη δεν την βρισκω για το αποτελεσμα που εχει στο δερμα που θα ειχε μια αναλογη πανακριβη κρεμα.Εννοείται οτι θα την αγορασω ξανα και θα δοκιμασω και αλλα προιοντα της Darphin.Επειδη ειδα καποιες αξιολογησεις ,ειναι μια κρεμα για ωριμα ξηρα δερματα, οποτε να προσεχουμε τι αγοραζουμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xatzo_612
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέπω ότι είμαι η μόνη που κάνει αρνητική κριτική, όποτε μάλλον απλώς η συγκεκριμένη κρέμα δε μου ταίριαξε καθόλου. Έχω μικτή επιδερμίδα και είναι πολύ βαριά στο πρόσωπό μου, επιπλέον δε βλέπω απολύτως καμία διαφορά παρ’ ο,τι τη χρησιμοποιώ πολλούς μήνες, αντιθέτως νιώθω το πρόσωπο μου θαμπό. Παραδέχομαι ότι τη βάζω ακόμα (μόνο βράδυ πλεον γιατί δεν αντέχω την αίσθηση της μέσα στη μέρα) γιατί την πήρα πανάκριβα από φαρμακείο της γειτονιάς και κλαίω λίγο τα λεφτά μου, αλλά δε θα την αγόραζα ξανά, ξεκάθαρα δεν κάνει για μένα.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimilam

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν και έχω μεικτή επιδερμιδα η κρέμα ταίριαξε πολύ στο πρόσωπο μου. δεν ξέρω αν είναι ιδανική για ξηρές, όπως λέει. ήδη από τις ρ πρώτες εφαρμογές είδα την υφή του δέρματος μου να αλλάζει αισθητά.
    για ρυτίδες δε μπορώ ακόμα να εκφέρω άποψη, τη χρησιμοποιώ λίγο καιρό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καταπληκτική κρέμα χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη της νύχτας και είμαι πολύ ευχαριστημένη..!! Έχω δει διάφορα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Sof_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η τρίτη φορά που την αγοράζω.
    Θεωρώ πως είναι πολύ καλή κρέμα και βοηθάει αρκετά με τις ρυτίδες.
    Προσωπικά την βάζω και στα μάτια με αποτέλεσμα να έχω δει διαφορά στο "πόδι τησ χήνας".
    Για το καλοκαίρι είναι κάπως βαριά.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Μετά από αυτήν την αγορά, άρχισα να πιστεύω ότι τελικά η κρεμα..το ποσό δουλειά θα κάνει εξαρτάται αν θα ταιριάξει με την επιδερμίδα. Προσωπικά...που έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα νιώθω οχι...απλά δεν με ενυδατώνει...με αφυδάτωνει!!!! Ειλικρινά λυπάμαι τα λεφτά που πεταξα. Τελικά μην εμπιστεύεστε τόσο πολύ τα σχόλια που διαβάζετε...καλύτερα να δοκιμάζετε μια κρέμα σε κάποιο φαρμακείο..η σε κάποιο άλλο μαγαζί που πουλάει κρέμες. Παρόλο που θα την πάρετε..πχ 5 ευρώ ακριβότερη..θα σας μιλήσει ο πωλητής...θα δεί την επιδερμίδα σας και θα σας προτείνει τι αξίζει να πάρετε.

    0
  • Ειναι εκκπληκτικη για αυτο που προσφερει στο δερμα.Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ μαζι με τον ορο της αντίστοιχης σειρας, και βλεπω αισθητη διαφορα σε σχεση με τις αλλες του φαρμακειου που εχω φορεσει τις περισσοτερες.Καθολου ακριβη δεν την βρισκω για το αποτελεσμα που εχει στο δερμα που θα ειχε μια αναλογη πανακριβη κρεμα.Εννοείται οτι θα την αγορασω ξανα και θα δοκιμασω και αλλα προιοντα της Darphin.Επειδη ειδα καποιες αξιολογησεις ,ειναι μια κρεμα για ωριμα ξηρα δερματα, οποτε να προσεχουμε τι αγοραζουμε.

    1
  • Βλέπω ότι είμαι η μόνη που κάνει αρνητική κριτική, όποτε μάλλον απλώς η συγκεκριμένη κρέμα δε μου ταίριαξε καθόλου. Έχω μικτή επιδερμίδα και είναι πολύ βαριά στο πρόσωπό μου, επιπλέον δε βλέπω απολύτως καμία διαφορά παρ’ ο,τι τη χρησιμοποιώ πολλούς μήνες, αντιθέτως νιώθω το πρόσωπο μου θαμπό. Παραδέχομαι ότι τη βάζω ακόμα (μόνο βράδυ πλεον γιατί δεν αντέχω την αίσθηση της μέσα στη μέρα) γιατί την πήρα πανάκριβα από φαρμακείο της γειτονιάς και κλαίω λίγο τα λεφτά μου, αλλά δε θα την αγόραζα ξανά, ξεκάθαρα δεν κάνει για μένα.

    2
  • αν και έχω μεικτή επιδερμιδα η κρέμα ταίριαξε πολύ στο πρόσωπο μου. δεν ξέρω αν είναι ιδανική για ξηρές, όπως λέει. ήδη από τις ρ πρώτες εφαρμογές είδα την υφή του δέρματος μου να αλλάζει αισθητά.
    για ρυτίδες δε μπορώ ακόμα να εκφέρω άποψη, τη χρησιμοποιώ λίγο καιρό

    0
  • Καταπληκτική κρέμα χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη της νύχτας και είμαι πολύ ευχαριστημένη..!! Έχω δει διάφορα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

355 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα προσώπου που περιέχει τεχνολογία μικο-βελτίωσης που λειαίνει την όψη των γραμμών και ρυτίδων και ομοιογενοποιεί την υφή της επιδερμίδας. Περιέχει μεταλλικά εκχυλίσματα που συσφίγγουν ορατά τους πόρους δίνοντας στην επιδερμίδα μια πιο νεανική και λαμπερή όψη. 

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Κανονική, Ξηρή, Αφυδατωμένη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Centella Asiatica
Τύπος Υφής
Rich
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Henrietta_Chamalidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από αυτήν την αγορά, άρχισα να πιστεύω ότι τελικά η κρεμα..το ποσό δουλειά θα κάνει εξαρτάται αν θα ταιριάξει με την επιδερμίδα. Προσωπικά...που έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα νιώθω οχι...απλά δεν με ενυδατώνει...με αφυδάτωνει!!!! Ειλικρινά λυπάμαι τα λεφτά που πεταξα. Τελικά μην εμπιστεύεστε τόσο πολύ τα σχόλια που διαβάζετε...καλύτερα να δοκιμάζετε μια κρέμα σε κάποιο φαρμακείο..η σε κάποιο άλλο μαγαζί που πουλάει κρέμες. Παρόλο που θα την πάρετε..πχ 5 ευρώ ακριβότερη..θα σας μιλήσει ο πωλητής...θα δεί την επιδερμίδα σας και θα σας προτείνει τι αξίζει να πάρετε.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφροδιτη Λεωτσακου
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι εκκπληκτικη για αυτο που προσφερει στο δερμα.Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ μαζι με τον ορο της αντίστοιχης σειρας, και βλεπω αισθητη διαφορα σε σχεση με τις αλλες του φαρμακειου που εχω φορεσει τις περισσοτερες.Καθολου ακριβη δεν την βρισκω για το αποτελεσμα που εχει στο δερμα που θα ειχε μια αναλογη πανακριβη κρεμα.Εννοείται οτι θα την αγορασω ξανα και θα δοκιμασω και αλλα προιοντα της Darphin.Επειδη ειδα καποιες αξιολογησεις ,ειναι μια κρεμα για ωριμα ξηρα δερματα, οποτε να προσεχουμε τι αγοραζουμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xatzo_612
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέπω ότι είμαι η μόνη που κάνει αρνητική κριτική, όποτε μάλλον απλώς η συγκεκριμένη κρέμα δε μου ταίριαξε καθόλου. Έχω μικτή επιδερμίδα και είναι πολύ βαριά στο πρόσωπό μου, επιπλέον δε βλέπω απολύτως καμία διαφορά παρ’ ο,τι τη χρησιμοποιώ πολλούς μήνες, αντιθέτως νιώθω το πρόσωπο μου θαμπό. Παραδέχομαι ότι τη βάζω ακόμα (μόνο βράδυ πλεον γιατί δεν αντέχω την αίσθηση της μέσα στη μέρα) γιατί την πήρα πανάκριβα από φαρμακείο της γειτονιάς και κλαίω λίγο τα λεφτά μου, αλλά δε θα την αγόραζα ξανά, ξεκάθαρα δεν κάνει για μένα.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimilam

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν και έχω μεικτή επιδερμιδα η κρέμα ταίριαξε πολύ στο πρόσωπο μου. δεν ξέρω αν είναι ιδανική για ξηρές, όπως λέει. ήδη από τις ρ πρώτες εφαρμογές είδα την υφή του δέρματος μου να αλλάζει αισθητά.
    για ρυτίδες δε μπορώ ακόμα να εκφέρω άποψη, τη χρησιμοποιώ λίγο καιρό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καταπληκτική κρέμα χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη της νύχτας και είμαι πολύ ευχαριστημένη..!! Έχω δει διάφορα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Sof_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η τρίτη φορά που την αγοράζω.
    Θεωρώ πως είναι πολύ καλή κρέμα και βοηθάει αρκετά με τις ρυτίδες.
    Προσωπικά την βάζω και στα μάτια με αποτέλεσμα να έχω δει διαφορά στο "πόδι τησ χήνας".
    Για το καλοκαίρι είναι κάπως βαριά.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Μετά από αυτήν την αγορά, άρχισα να πιστεύω ότι τελικά η κρεμα..το ποσό δουλειά θα κάνει εξαρτάται αν θα ταιριάξει με την επιδερμίδα. Προσωπικά...που έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα νιώθω οχι...απλά δεν με ενυδατώνει...με αφυδάτωνει!!!! Ειλικρινά λυπάμαι τα λεφτά που πεταξα. Τελικά μην εμπιστεύεστε τόσο πολύ τα σχόλια που διαβάζετε...καλύτερα να δοκιμάζετε μια κρέμα σε κάποιο φαρμακείο..η σε κάποιο άλλο μαγαζί που πουλάει κρέμες. Παρόλο που θα την πάρετε..πχ 5 ευρώ ακριβότερη..θα σας μιλήσει ο πωλητής...θα δεί την επιδερμίδα σας και θα σας προτείνει τι αξίζει να πάρετε.

    0
  • Ειναι εκκπληκτικη για αυτο που προσφερει στο δερμα.Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ μαζι με τον ορο της αντίστοιχης σειρας, και βλεπω αισθητη διαφορα σε σχεση με τις αλλες του φαρμακειου που εχω φορεσει τις περισσοτερες.Καθολου ακριβη δεν την βρισκω για το αποτελεσμα που εχει στο δερμα που θα ειχε μια αναλογη πανακριβη κρεμα.Εννοείται οτι θα την αγορασω ξανα και θα δοκιμασω και αλλα προιοντα της Darphin.Επειδη ειδα καποιες αξιολογησεις ,ειναι μια κρεμα για ωριμα ξηρα δερματα, οποτε να προσεχουμε τι αγοραζουμε.

    1
  • Βλέπω ότι είμαι η μόνη που κάνει αρνητική κριτική, όποτε μάλλον απλώς η συγκεκριμένη κρέμα δε μου ταίριαξε καθόλου. Έχω μικτή επιδερμίδα και είναι πολύ βαριά στο πρόσωπό μου, επιπλέον δε βλέπω απολύτως καμία διαφορά παρ’ ο,τι τη χρησιμοποιώ πολλούς μήνες, αντιθέτως νιώθω το πρόσωπο μου θαμπό. Παραδέχομαι ότι τη βάζω ακόμα (μόνο βράδυ πλεον γιατί δεν αντέχω την αίσθηση της μέσα στη μέρα) γιατί την πήρα πανάκριβα από φαρμακείο της γειτονιάς και κλαίω λίγο τα λεφτά μου, αλλά δε θα την αγόραζα ξανά, ξεκάθαρα δεν κάνει για μένα.

    2
  • αν και έχω μεικτή επιδερμιδα η κρέμα ταίριαξε πολύ στο πρόσωπο μου. δεν ξέρω αν είναι ιδανική για ξηρές, όπως λέει. ήδη από τις ρ πρώτες εφαρμογές είδα την υφή του δέρματος μου να αλλάζει αισθητά.
    για ρυτίδες δε μπορώ ακόμα να εκφέρω άποψη, τη χρησιμοποιώ λίγο καιρό

    0
  • Καταπληκτική κρέμα χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη της νύχτας και είμαι πολύ ευχαριστημένη..!! Έχω δει διάφορα.

    0
  • Δες τα όλα
43,24 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα