Έχουν περάσει 6+ μήνες από την αγορά και πρώτη χρήση της, και έχω να πω πως γενικά είναι πολύ εύχρηστη και ήπια αποτελεσματική. Στην περιοχή του μπικίνι και της μασχάλης περνούν μήνες μέχρι να εμφανιστεί κάποια αδέσποτη τριχούλα, ωστόσο στα πόδια πρέπει να επιμείνω περισσότερο, καθώς συνεχίζουν να βγαίνουν.
Μετά από εντατική χρήση οι τρίχες δεν αξαφανίζονται εντελώς, αλλά γίνονται πιο απαλές, ανοιχτόχρωμες και λείες, αν επιμείνεις περισσότερο γίνονται σαν χνούδι και βγαίνουν πιο αραιά, και στο τέλος, αν συνεχίσεις επί μήνες να είσαι συνεπής, δε βγαίνει σχεδόν τίποτα, παρά μόνο ένα ημιδιάφανο χνουδάκι όπως στην περιοχή δίπλα από το αυτί (στις γυναίκες).
Για να έχεις αποτέλεσμα είναι απαραίτητη η συνέπεια, δλδ ίδια μέρα και ώρα κάθε εβδομάδα! Ακόμη και μια μέρα να χάσεις μπορεί να καθυστερήσει το αποτέλεσμα.
Επίσης θέλω να σημειώσω πως υπέφερα από τα "πόδια - φράουλα" (strawberry legs) όπου υπάρχει μόνιμα όψη στιγμάτων στα πόδια, στην περιοχή των θυλάκων της τρίχας. Αν το γκουγκλάρετε θα καταλάβετε. Μετά από πολυβδόμαδη χρήση ελαφρόπετρας και της μηχανής laser, το πρόβλημα έχει μετριαστεί σε εκπληκτικό βαθμό και αναμένω να φύγει τελείως με την συνεχή χρήση της μηχανής.
Έχει 3 βαθμίδες έντασης, μια συνεδρία με τη χαμηλή κρατάει 5 λεπτά, με τη μέτρια περίπου 10 λεπτά, με την έντονη γύρω στα 15 - 30 λεπτά αναλόγως με το βαθμό του προβλήματος.
Τέλος να πω ότι τη μηχανή την είχα αγοράσει 360€ και για την τιμή αυτή είναι εξαιρετική, τώρα που έχει ανέβει στα 708€ μου φαίνεται λίγο τσιμπημένη. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης ΠΡΙΝ την χρησιμοποιήσετε καθώς αναφέρει αντενδείξεις για όσους έχουν προβλήματα υγείας.
ΔΕΝ είναι για όλους τους τόνους δέρματος!! Όσοι έχετε *υπερβολικά* σκούρο χρώμα ή έχετε μαυρίσει από το καλοκαίρι δε θα σας λειτουργήσει καθώς έχει ενσωματωμένο αισθητήρα απόχρωσης δέρματος. Περιμένετε να ξεμαυρίσετε για να τη χρησιμοποιήσετε, και καλό είναι να απλώνετε μια ενυδατική μετά από κάθε χρήση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 14/7/2023:
Μετά από πολύμηνη χρήση, δυστυχώς κλάταρε. Έμπλεξε την κόκκινη με τη λευκή ένδειξη του αισθητήρα (βλέπε τελευταία εικόνα) ενώ κανονικά ο αισθητήρας εντοπίζει αν είναι κατάλληλη η επιφάνεια για να εκπέμψει το φως και δείχνει είτε 1. λευκή, είτε 2. κόκκινη ένδειξη (για τις μη κατάλληλες επιφάνειες). Μετά από 2-3 λεπτά χρήσης κολλάει στα παραπάνω φωτάκια και ενώ δείχνει ότι λειτουργεί, δλδ κάνει θόρυβο, οι αισθητήρες δε λειτουργούν. Δυστυχώς σε αυτήν τη φάση ούτε να απενεργοποιηθεί μπορεί, οπότε η μόνη λύση είναι να τραβάς τη συσκευή από τη πρίζα. Από Δευτέρα θα περάσω από αντιπροσωπεία της Braun και θα επανέλθω.