Εάν αφήσετε το σίδερο τοποθετημένο οριζόντια στην επιφάνεια ή εάν πέσει στο πλάι, η συσκευή θα σβήσει αυτόματα μετά από 30 δευτερόλεπτα. Εάν το σίδερο είναι ενεργοποιημένο και αφεθεί όρθιο χωρίς να κινείται, θα σβήσει μετά από 8 λεπτά.
Καλησπέρα. Σας έχει τύχει να στάζει πολύ το σίδερο? Κάθε φορά που σιδερωνω, μετά από λίγη ώρα αρχίζει να στάζει. Οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές κι αναρωτιέμαι μήπως κάνω κάτι λάθος ή αν πρόκειται για δυσλειτουργία της συσκευής.