Μπουφάν Μηχανής

Nordcode Fight Air Pro WP Χειμερινό Ανδρικό Μπουφάν Μηχανής Αδιάβροχο Γκρι Κωδικός: NOR000JAC248

Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro με αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη και προστατευτικά σε ώμους και αγκώνες.

Χαρακτηριστικά:

  • Μεγάλα διάτρητα τμήματα στην πλάτη, στο στήθος και στα χέρια

Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro με αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη και προστατευτικά σε ώμους και αγκώνες.

Χαρακτηριστικά:

  • Μεγάλα διάτρητα τμήματα στην πλάτη, στο στήθος και στα χέρια
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου 6 ώρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro με αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη και προστατευτικά σε ώμους και αγκώνες.

Χαρακτηριστικά:

  • Μεγάλα διάτρητα τμήματα στην πλάτη, στο στήθος και στα χέρια για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα.
  • Αφαιρούμενα προστατευτικά σε ώμους Level 1 με πιστοποίηση EN 1621-1 και αγκώνες Level 2 με πιστοποίηση EN 1621-1.
  • Υποδοχή για να δεχθεί προστατευτικό πλάτης Memory foam level 2 με πιστοποίηση EN 1621-1.
  • Ρύθμιση στη μέση και στα μανίκια με velcro και στα χέρια με κουμπιά για καλύτερη εφαρμογή.
  • Ρυθμιζόμενο κολάρο λαιμού με πολλές θέσεις για ιδανική εφαρμογή.
  • Ύφασμα: Polyester 600D και Dazzle mesh
  • Αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη Reissa
  • Foam μαλακό προστατευτικό πλάτης
  • 2x εξωτερικές τσέπες με φερμουάρ
  • 1x εσωτερική τσέπη στο μπουφάν με φερμουάρ
  • Ανακλαστικά σημεία


Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NOR000JAC248

Είδος

Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινό
Στυλ Οδήγησης
City, Touring

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Συνθετικό
Αδιάβροχο
Ναι
Μήκος
Κοντό
Τεχνολογία Αδιαβροχοποίησης
Reissa
Χρώμα
Γκρι

Προστασία

Προστατευτικά σε
Ώμους, Αγκώνες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εξαερισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δεν είναι ζεστό
  • Κάλυψη

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • zaftsouk
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το φοραω 3-4 μερες τώρα.
    Πρώτον σχετικά με το νούμερο, αγόρασα 2 νούμερα μεγαλύτερο σε σχέση με το νούμερο της μπλούζας που φοράω και κάθεται παρά πολύ καλά. (Φοραω xl-2xl κοντομάνικο και το αγόρασα σε 4xl. Είμαι 1.88 110κιλα).
    Δεύτερον, είναι κοντό(το φερμουάρ είναι στον αφαλό).
    Τρίτον σε θερμοκρασίες από 19-32 βαθμούς(χωρίς την επένδυση) είναι πολύ καλά. Στους 32 εν κινήσει με 50χλμ και πάνω δροσίζει πολύ όμορφα και στους 19 νιώθεις μια ψυχρούλα αλλά πολύ διαχειρίσιμη όπου με την επενδυση νομίζω δεν θα ένιωθα τίποτα!
    Σε πιο χαμηλές ταχύτητες με 32βαθμους για μικρή απόσταση εντός πόλης πάλι ειναι κομπλέ. Τώρα για ολόκληρη μέρα μέσα στη πολύ με ταχύτητες 30-40 και 32 βαθμους, νομίζω θα ζεσταθεί κάποιος.
    Το σίγουρο ειναι πως δροσίζεσαι πιο πολύ από το να φόραγες απλά κοντομάνικο μιας και δεν σε καίει ο ήλιος.
    Η ποιότητα κατασκευή φαίνεται πολύ καλή.
    Το κουμπί του λαιμού ειναι ρυθμιζόμενο Οποτε θα βολευτούν οι περισσότεροι.
    Θεωρώ πως είναι ένα ιδανικό μπουφάν φθηνό τίμιο για τα λεφτά του και άνετα το χρησιμοποιείς από μαρτη(με την επένδυση και λίγο πιο χοντρή μπλουζιτσα) έως σίγουρα μέσα Νοέμβρη.
    Κατά τ αλλά είναι πολύ όμορφο. Το πήρα σε μαύρο

    Update. Με 16 βαθμούς, βράδυ με υγρασία σε χωριό, με την επένδυση και φορώντας κοντομάνικο δεν κρύωνα.
    Ένιωθα λίγο μόνο τον αέρα στα σημεία των χεριών λόγω κοντομάνικου.
    Θέλω να πω ότι το φοράς πολύ άνετα και λίγο σε πιο κρύα μέρη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Δεν είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kerastaris
    5
    25 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά, δεν γνωρίζω τι θα γίνει σε βάθος χρόνου. Η προστασία δείχνει ικανοποιητική, ενώ παράλληλα ικανοποιητικός είναι και ο αερισμός... Το φόρεσα με 35oC και δεν ένιωσα περισσότερη ζέστη απ' οτι με το κοντομάνικο. Μάλλον καλύτερα ένιωσα... Στα φανάρια ήταν ανεκτό, ενώ με το κοντομάνικο δεν άντεχα να περιμένω αφού ο ήλιος με έκαιγε. Επίσης θεωρώ οτι το ύφασμα θα αποδώσει ικανοποιητικά σε περίπτωση συρσίματος.
    Προσοχή στο χρώμα... Το Grey Fluo δεν είναι όπως στη φωτογραφία, αλλά έχει το χρώμα του πάγου...σχεδόν άσπρο. Το επέστρεψα... Το Dark Grey στο οποίο κατέληξα, είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία. Βάζω φωτό απο το Grey Fluo.
    Επειδή εργάζομαι σε νοσοκομείο και ζω τα τροχαία του καλοκαιριού, προτείνω σε όλους την αγορά καλοκαιρινού μπουφάν και όχι μόνο... Προστατευτείτε όσο περισσότερο μπορείτε... Προσωπικά αγόρασα και παντελόνι, επιγονατίδες επικαλαμίδες, γάντια. Απο την εμπειρία μου, βλέπω περισσότερα χτυπήματα σε ώμους, αγκώνες, καλάμια (κνήμη χαμηλά), καψίματα απο την άσφαλτο και έπονται γόνατα, αστράγαλοι. Δεν θα σχολιάσω που καταλήγουν οι περισσότεροι που δεν φορούν κράνος...
    (Συγγνώμη για τη φλυαρία)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Το φοραω 3-4 μερες τώρα.
    Πρώτον σχετικά με το νούμερο, αγόρασα 2 νούμερα μεγαλύτερο σε σχέση με το νούμερο της μπλούζας που φοράω και κάθεται παρά πολύ καλά. (Φοραω xl-2xl κοντομάνικο και το αγόρασα σε 4xl. Είμαι 1.88 110κιλα).
    Δεύτερον, είναι κοντό(το φερμουάρ είναι στον αφαλό).
    Τρίτον σε θερμοκρασίες από 19-32 βαθμούς(χωρίς την επένδυση) είναι πολύ καλά. Στους 32 εν κινήσει με 50χλμ και πάνω δροσίζει πολύ όμορφα και στους 19 νιώθεις μια ψυχρούλα αλλά πολύ διαχειρίσιμη όπου με την επενδυση νομίζω δεν θα ένιωθα τίποτα!
    Σε πιο χαμηλές ταχύτητες με 32βαθμους για μικρή απόσταση εντός πόλης πάλι ειναι κομπλέ. Τώρα για ολόκληρη μέρα μέσα στη πολύ με ταχύτητες 30-40 και 32 βαθμους, νομίζω θα ζεσταθεί κάποιος.
    Το σίγουρο ειναι πως δροσίζεσαι πιο πολύ από το να φόραγες απλά κοντομάνικο μιας και δεν σε καίει ο ήλιος.
    Η ποιότητα κατασκευή φαίνεται πολύ καλή.
    Το κουμπί του λαιμού ειναι ρυθμιζόμενο Οποτε θα βολευτούν οι περισσότεροι.
    Θεωρώ πως είναι ένα ιδανικό μπουφάν φθηνό τίμιο για τα λεφτά του και άνετα το χρησιμοποιείς από μαρτη(με την επένδυση και λίγο πιο χοντρή μπλουζιτσα) έως σίγουρα μέσα Νοέμβρη.
    Κατά τ αλλά είναι πολύ όμορφο. Το πήρα σε μαύρο

    Update. Με 16 βαθμούς, βράδυ με υγρασία σε χωριό, με την επένδυση και φορώντας κοντομάνικο δεν κρύωνα.
    Ένιωθα λίγο μόνο τον αέρα στα σημεία των χεριών λόγω κοντομάνικου.
    Θέλω να πω ότι το φοράς πολύ άνετα και λίγο σε πιο κρύα μέρη.

    13
  • Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά, δεν γνωρίζω τι θα γίνει σε βάθος χρόνου. Η προστασία δείχνει ικανοποιητική, ενώ παράλληλα ικανοποιητικός είναι και ο αερισμός... Το φόρεσα με 35oC και δεν ένιωσα περισσότερη ζέστη απ' οτι με το κοντομάνικο. Μάλλον καλύτερα ένιωσα... Στα φανάρια ήταν ανεκτό, ενώ με το κοντομάνικο δεν άντεχα να περιμένω αφού ο ήλιος με έκαιγε. Επίσης θεωρώ οτι το ύφασμα θα αποδώσει ικανοποιητικά σε περίπτωση συρσίματος.
    Προσοχή στο χρώμα... Το Grey Fluo δεν είναι όπως στη φωτογραφία, αλλά έχει το χρώμα του πάγου...σχεδόν άσπρο. Το επέστρεψα... Το Dark Grey στο οποίο κατέληξα, είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία. Βάζω φωτό απο το Grey Fluo.
    Επειδή εργάζομαι σε νοσοκομείο και ζω τα τροχαία του καλοκαιριού, προτείνω σε όλους την αγορά καλοκαιρινού μπουφάν και όχι μόνο... Προστατευτείτε όσο περισσότερο μπορείτε... Προσωπικά αγόρασα και παντελόνι, επιγονατίδες επικαλαμίδες, γάντια. Απο την εμπειρία μου, βλέπω περισσότερα χτυπήματα σε ώμους, αγκώνες, καλάμια (κνήμη χαμηλά), καψίματα απο την άσφαλτο και έπονται γόνατα, αστράγαλοι. Δεν θα σχολιάσω που καταλήγουν οι περισσότεροι που δεν φορούν κράνος...
    (Συγγνώμη για τη φλυαρία)

    25
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

9 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro με αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη και προστατευτικά σε ώμους και αγκώνες.

Χαρακτηριστικά:

  • Μεγάλα διάτρητα τμήματα στην πλάτη, στο στήθος και στα χέρια για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα.
  • Αφαιρούμενα προστατευτικά σε ώμους Level 1 με πιστοποίηση EN 1621-1 και αγκώνες Level 2 με πιστοποίηση EN 1621-1.
  • Υποδοχή για να δεχθεί προστατευτικό πλάτης Memory foam level 2 με πιστοποίηση EN 1621-1.
  • Ρύθμιση στη μέση και στα μανίκια με velcro και στα χέρια με κουμπιά για καλύτερη εφαρμογή.
  • Ρυθμιζόμενο κολάρο λαιμού με πολλές θέσεις για ιδανική εφαρμογή.
  • Ύφασμα: Polyester 600D και Dazzle mesh
  • Αφαιρούμενη αδιάβροχη μεμβράνη Reissa
  • Foam μαλακό προστατευτικό πλάτης
  • 2x εξωτερικές τσέπες με φερμουάρ
  • 1x εσωτερική τσέπη στο μπουφάν με φερμουάρ
  • Ανακλαστικά σημεία


Brand

Κωδικός Προϊόντος
NOR000JAC248

Είδος

Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινό
Στυλ Οδήγησης
City, Touring

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Συνθετικό
Αδιάβροχο
Ναι
Μήκος
Κοντό
Τεχνολογία Αδιαβροχοποίησης
Reissa
Χρώμα
Γκρι

Προστασία

Προστατευτικά σε
Ώμους, Αγκώνες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εξαερισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δεν είναι ζεστό
  • Κάλυψη

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • zaftsouk
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το φοραω 3-4 μερες τώρα.
    Πρώτον σχετικά με το νούμερο, αγόρασα 2 νούμερα μεγαλύτερο σε σχέση με το νούμερο της μπλούζας που φοράω και κάθεται παρά πολύ καλά. (Φοραω xl-2xl κοντομάνικο και το αγόρασα σε 4xl. Είμαι 1.88 110κιλα).
    Δεύτερον, είναι κοντό(το φερμουάρ είναι στον αφαλό).
    Τρίτον σε θερμοκρασίες από 19-32 βαθμούς(χωρίς την επένδυση) είναι πολύ καλά. Στους 32 εν κινήσει με 50χλμ και πάνω δροσίζει πολύ όμορφα και στους 19 νιώθεις μια ψυχρούλα αλλά πολύ διαχειρίσιμη όπου με την επενδυση νομίζω δεν θα ένιωθα τίποτα!
    Σε πιο χαμηλές ταχύτητες με 32βαθμους για μικρή απόσταση εντός πόλης πάλι ειναι κομπλέ. Τώρα για ολόκληρη μέρα μέσα στη πολύ με ταχύτητες 30-40 και 32 βαθμους, νομίζω θα ζεσταθεί κάποιος.
    Το σίγουρο ειναι πως δροσίζεσαι πιο πολύ από το να φόραγες απλά κοντομάνικο μιας και δεν σε καίει ο ήλιος.
    Η ποιότητα κατασκευή φαίνεται πολύ καλή.
    Το κουμπί του λαιμού ειναι ρυθμιζόμενο Οποτε θα βολευτούν οι περισσότεροι.
    Θεωρώ πως είναι ένα ιδανικό μπουφάν φθηνό τίμιο για τα λεφτά του και άνετα το χρησιμοποιείς από μαρτη(με την επένδυση και λίγο πιο χοντρή μπλουζιτσα) έως σίγουρα μέσα Νοέμβρη.
    Κατά τ αλλά είναι πολύ όμορφο. Το πήρα σε μαύρο

    Update. Με 16 βαθμούς, βράδυ με υγρασία σε χωριό, με την επένδυση και φορώντας κοντομάνικο δεν κρύωνα.
    Ένιωθα λίγο μόνο τον αέρα στα σημεία των χεριών λόγω κοντομάνικου.
    Θέλω να πω ότι το φοράς πολύ άνετα και λίγο σε πιο κρύα μέρη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Δεν είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kerastaris
    5
    25 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά, δεν γνωρίζω τι θα γίνει σε βάθος χρόνου. Η προστασία δείχνει ικανοποιητική, ενώ παράλληλα ικανοποιητικός είναι και ο αερισμός... Το φόρεσα με 35oC και δεν ένιωσα περισσότερη ζέστη απ' οτι με το κοντομάνικο. Μάλλον καλύτερα ένιωσα... Στα φανάρια ήταν ανεκτό, ενώ με το κοντομάνικο δεν άντεχα να περιμένω αφού ο ήλιος με έκαιγε. Επίσης θεωρώ οτι το ύφασμα θα αποδώσει ικανοποιητικά σε περίπτωση συρσίματος.
    Προσοχή στο χρώμα... Το Grey Fluo δεν είναι όπως στη φωτογραφία, αλλά έχει το χρώμα του πάγου...σχεδόν άσπρο. Το επέστρεψα... Το Dark Grey στο οποίο κατέληξα, είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία. Βάζω φωτό απο το Grey Fluo.
    Επειδή εργάζομαι σε νοσοκομείο και ζω τα τροχαία του καλοκαιριού, προτείνω σε όλους την αγορά καλοκαιρινού μπουφάν και όχι μόνο... Προστατευτείτε όσο περισσότερο μπορείτε... Προσωπικά αγόρασα και παντελόνι, επιγονατίδες επικαλαμίδες, γάντια. Απο την εμπειρία μου, βλέπω περισσότερα χτυπήματα σε ώμους, αγκώνες, καλάμια (κνήμη χαμηλά), καψίματα απο την άσφαλτο και έπονται γόνατα, αστράγαλοι. Δεν θα σχολιάσω που καταλήγουν οι περισσότεροι που δεν φορούν κράνος...
    (Συγγνώμη για τη φλυαρία)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Κάλυψη
  • Το φοραω 3-4 μερες τώρα.
    Πρώτον σχετικά με το νούμερο, αγόρασα 2 νούμερα μεγαλύτερο σε σχέση με το νούμερο της μπλούζας που φοράω και κάθεται παρά πολύ καλά. (Φοραω xl-2xl κοντομάνικο και το αγόρασα σε 4xl. Είμαι 1.88 110κιλα).
    Δεύτερον, είναι κοντό(το φερμουάρ είναι στον αφαλό).
    Τρίτον σε θερμοκρασίες από 19-32 βαθμούς(χωρίς την επένδυση) είναι πολύ καλά. Στους 32 εν κινήσει με 50χλμ και πάνω δροσίζει πολύ όμορφα και στους 19 νιώθεις μια ψυχρούλα αλλά πολύ διαχειρίσιμη όπου με την επενδυση νομίζω δεν θα ένιωθα τίποτα!
    Σε πιο χαμηλές ταχύτητες με 32βαθμους για μικρή απόσταση εντός πόλης πάλι ειναι κομπλέ. Τώρα για ολόκληρη μέρα μέσα στη πολύ με ταχύτητες 30-40 και 32 βαθμους, νομίζω θα ζεσταθεί κάποιος.
    Το σίγουρο ειναι πως δροσίζεσαι πιο πολύ από το να φόραγες απλά κοντομάνικο μιας και δεν σε καίει ο ήλιος.
    Η ποιότητα κατασκευή φαίνεται πολύ καλή.
    Το κουμπί του λαιμού ειναι ρυθμιζόμενο Οποτε θα βολευτούν οι περισσότεροι.
    Θεωρώ πως είναι ένα ιδανικό μπουφάν φθηνό τίμιο για τα λεφτά του και άνετα το χρησιμοποιείς από μαρτη(με την επένδυση και λίγο πιο χοντρή μπλουζιτσα) έως σίγουρα μέσα Νοέμβρη.
    Κατά τ αλλά είναι πολύ όμορφο. Το πήρα σε μαύρο

    Update. Με 16 βαθμούς, βράδυ με υγρασία σε χωριό, με την επένδυση και φορώντας κοντομάνικο δεν κρύωνα.
    Ένιωθα λίγο μόνο τον αέρα στα σημεία των χεριών λόγω κοντομάνικου.
    Θέλω να πω ότι το φοράς πολύ άνετα και λίγο σε πιο κρύα μέρη.

    13
  • Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά, δεν γνωρίζω τι θα γίνει σε βάθος χρόνου. Η προστασία δείχνει ικανοποιητική, ενώ παράλληλα ικανοποιητικός είναι και ο αερισμός... Το φόρεσα με 35oC και δεν ένιωσα περισσότερη ζέστη απ' οτι με το κοντομάνικο. Μάλλον καλύτερα ένιωσα... Στα φανάρια ήταν ανεκτό, ενώ με το κοντομάνικο δεν άντεχα να περιμένω αφού ο ήλιος με έκαιγε. Επίσης θεωρώ οτι το ύφασμα θα αποδώσει ικανοποιητικά σε περίπτωση συρσίματος.
    Προσοχή στο χρώμα... Το Grey Fluo δεν είναι όπως στη φωτογραφία, αλλά έχει το χρώμα του πάγου...σχεδόν άσπρο. Το επέστρεψα... Το Dark Grey στο οποίο κατέληξα, είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία. Βάζω φωτό απο το Grey Fluo.
    Επειδή εργάζομαι σε νοσοκομείο και ζω τα τροχαία του καλοκαιριού, προτείνω σε όλους την αγορά καλοκαιρινού μπουφάν και όχι μόνο... Προστατευτείτε όσο περισσότερο μπορείτε... Προσωπικά αγόρασα και παντελόνι, επιγονατίδες επικαλαμίδες, γάντια. Απο την εμπειρία μου, βλέπω περισσότερα χτυπήματα σε ώμους, αγκώνες, καλάμια (κνήμη χαμηλά), καψίματα απο την άσφαλτο και έπονται γόνατα, αστράγαλοι. Δεν θα σχολιάσω που καταλήγουν οι περισσότεροι που δεν φορούν κράνος...
    (Συγγνώμη για τη φλυαρία)

    25
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα