Θερμός

Ecolife Ανακυκλώσιμο Μπουκάλι Θερμός Ανοξείδωτο BPA Free 500ml White Κωδικός: 33-BO-3029

Χαρακτηριστικά:

  • Διπλά τοιχώματα για μεγαλύτερη διατήρηση θερμοκρασίας.
  • Πώμα από Bamboo για αξεπέραστο στυλ.
  • Κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι 304 (18/8 stainless steel).
  • Πιστοποιημένα ποιότητας...

Χαρακτηριστικά:

  • Διπλά τοιχώματα για μεγαλύτερη διατήρηση θερμοκρασίας.
  • Πώμα από Bamboo για αξεπέραστο στυλ.
  • Κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι 304 (18/8 stainless steel).
  • Πιστοποιημένα ποιότητας FDA & SGS.
  • Χωρίς αλουμίνιο και τοξικές ουσίες (BPA free).
  • Ανθεκτικά και μη εύθραυστα.
  • 100% ανακυκλώσιμα.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί καθαρίζεται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή
  • Καπάκι Βιδωτό
  • Χωρητικότητα 500 ml
  • Χρήση για Νερό
  • Δες τα όλα
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Θα χρειαστείς μαζί

  • Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    Ανταλλακτικά Θερμός-Ψυγείων

    Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    Περιγραφή

    Περιγραφή

    Χαρακτηριστικά:

    • Διπλά τοιχώματα για μεγαλύτερη διατήρηση θερμοκρασίας.
    • Πώμα από Bamboo για αξεπέραστο στυλ.
    • Κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι 304 (18/8 stainless steel).
    • Πιστοποιημένα ποιότητας FDA & SGS.
    • Χωρίς αλουμίνιο και τοξικές ουσίες (BPA free).
    • Ανθεκτικά και μη εύθραυστα.
    • 100% ανακυκλώσιμα.

    Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί καθαρίζεται εύκολα.

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Κωδικός Προϊόντος
    33-BO-3029

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Ναι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Μπουκάλι
    Χωρητικότητα
    500 ml
    Χρήση
    για Νερό
    Χρώμα
    Λευκό
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ιδιότητες
    Θηλιά
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    7,3 cm

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Ναι
    Flip Top
    Όχι

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (98)

    Αξιολογήσεις

    1. 62
    2. 15
    3. 13
    4. 5
    5. 3
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Στεγανότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Αξιολογήσεις χρηστών

    Από Κύπρο

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Από άλλες χώρες

    • Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω είναι ότι δεν έχει τρύπα εξαερισμού για να βοηθάει την ώρα που πίνεις.
      Δεν μπορείς να πιεις όση ποσότητα θες με τη μία. Πρέπει να το αφήνεις να παίρνει αέρα και να ξαναπίνεις. Θα πρέπει να το δει λίγο η εταιρεία γιατί όλα τα παγούρια έχουν. Κατά τα άλλα φαίνεται ανθεκτικό και εντυπωσιακό.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • μελα

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      αν δεν έσπαγε κ τόσο εύκολα το καπάκι θα ήταν ότι καλύτερο!!! βέβαια το χρησιμοποιούν τα παιδιά κ πέφτει συχνά κατω

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • gboutzoukakis

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά στο δικό μας έσπασε το χερούλι στο καπάκι, είναι αρκετά λεπτό πλαστικό και άνοιξε, το κόλλησα μεν αλλά δεν το περίμενα δε, χρήση στο σχολείο συνέχεια στην τσάντα του παιδιού χωρίς ιδιαίτερη και έντονη χρήση.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Στεγανότητα
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Stratos_kopanos
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      ελαφρυ σχετικα πολυ ομορφο το μαυρο αλλα οταν το ξεβιδωνεις μυριζει πολυ εντονα μεταλλο το εχω πλυνει απειρες φορες αλλα τιποτα....

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Νικκος

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      δυστυχώς δεν είναι πολύ καλό, το καπάκι του άνοιγε και και δεν "κούμπωνε" σωστά το καλαμάκι, οπότε ρουφούσε αέρα η μικρή και τη δυσκόλευε να πιει.
      Σαν θερμός καλό είναι, αλλά θα χρειαστεί να καταργήσεις το καπάκι να και να το ξεβιδώνεις για να πιεις

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • VasilikiL1980

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Διατηρεί τη θερμοκρασία του νερού για πολλές ώρες και σε πολλή ζέστη (παραλία, αυτοκίνητο κτλ). Εμένα το έχει πάρει ο γιος μου (7 χρόνων), οπότε είναι πολύ ανθεκτικό! Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι ξεφλουδίζει η εξωτερική επίστρωση (και ότι δεν μπαιυστο πλυντήριο πιάτων). Για τα λεφτά του (11€) είναι πολύ καλό

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Chrysa13

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Όμορφη κατασκευή, διατηρεί και κρύο και ζεστό ρόφημα αρκετές ώρες, με καπάκι ασφαλείας για αποφυγή διαρροών και ανθεκτικό μιας κι έχει πέσει αρκετές φορές κ δεν έχει πάθει ούτε μια αλλοίωση στο εξωτερικό του!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ANΙA

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Κράτα μέχρι και 8 ώρες τη θερμοκρασία του περιεχομένου ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
      Σίγουρα θα αγοράσω και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι και το παγωμένο νερό είναι απαραίτητο.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • fresabee
      1
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Άλλαξα τρεις φορές το πλαστικό καπάκι,το οποίο εκτός από πολύ ευαίσθητο,δεν έκλεινε και σωστά,αν δεν το έκανε ενήλικας..ωραία αισθητική,τζάμπα τα λεφτά όμως..

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • GeorgioK7
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Σε κρύα ροφήματα με πάγο είναι μια χαρά. Το μεγάλο θέμα του είναι η εξωτερική βαφή που φθείρεται εύκολα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Οσμές
      • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ELITSA_VELEVA
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το πήρα για τα αγόρια μου χρήση σχολείο δραστηριότητες παραλία...το συνιστώ....μην το βάλετε στο πληντυριο πιάτων βγαινει το χρωμα. Επίσης ένα επιπλέον συν είναι ότι υπάρχει στην αγορά το ανταλλακτικό καπάκι. Για τα χρήματα του άριστο

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • marimari1979
      3
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Στην αρχή δεν έσταζε καθόλου αλλά μετά από κάποιο διάστημα δεν έκλεινε καλά το καλάμακι και άρχισε να στάζει

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Στεγανότητα
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Lena_Mac
      2
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Είναι ίδιο με αυτό που έχω πάρει των 700ml χωρίς την λευκή επίστρωση, το οποίο για ανεξηγήτο λόγο ενώ φαίνεται ποιοτική κατασκευή δεν καταφέρνει να διατηρήσει νερό με πάγο κρύο για πάνω από μισή ώρα. Επιπρόσθετα ιδρώνει απίστευτα το εξωτερικό του ατσαλι, με αποτελεσμα να βρέχει όπου ακουμπάει.

      • Στεγανότητα
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Οσμές
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • katerter
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

      Πολύ όμορφο εξωτερικά κ σχετικά καλή κατασκευή αλλά κλασικά έχει διαρροές. Επίσης κρατάει το κρύο παραπάνω από ένα απλό θερμός αλλά μη φανταστείτε κ άπειρες ώρες. Για παραλία ας πούμε δεν λέει κ για όλη μέρα.

      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • vaiosm
      2
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Χρησιμοποιούσα για τα παιδιά μου την παιδική σειρά με το καλαμάκι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Για το λόγο αυτό είπα να πάω πάλι σε θερμός της ecolife. Μόνο που αυτή τη φορά απογοητεύτηκα. Μπορεί να κρατάει θερμοκρασίες αλλά έχει και διαρροές. Η τσάντα των παιδιών πάντα μούσκεμα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thomaisk
      2
      0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Αρχικά το πήρα για το παιδί μου αλλα το καπάκι ανοίγει και κλείνει τόσο δύσκολα που και εγω βάζω δύναμη όμως επειδή δεν μπορούσα να το επιστρέψω το κράτησα για εμένα... υπάρχουν καλύτερα παγούρια θερμος που κρατάνε πραγματικά ΠΟΛΥ κρυο το νερο όπως τα chillys εγώ βρίσκω ότι εχει μέτρια απόδοση και πολυ δυσκολο καπάκι.

      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • antigoni_tzereme
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το βάζω στα παιδιά για να έχουν δροσερό νερό στο σχολείο αλλά δυστυχώς αν δεν το βολεύουν όρθιο ανοίγει ,δεν ασφαλίζει καλά το καπάκι

      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nik ar
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πάρα πολύ καλή αγορά. Πάρα πολύ καλό και ανθεκτικό(αγορασμένο για παιδί που το παίρνει στο σχολείο και έχει φάει αρκετά χτυπήματα χωρίς να πάθει τίποτα ακόμα με αποτέλεσμα να πάρω και δεύτερο ακριβώς το ίδιο.) . Λίγο προσοχή θέλει στο κούμπωμα

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • konstantina.simou
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Διατηρεί κρύο τον καφέ σχεδόν όλη μέρα, δεν αλλοιώνει τη γεύση, πολύ πρακτικό. Το μόνο θέμα που χρειάζεται λίγη προσοχή είναι στο κλείσιμο, καθώς υπάρχουν φορές που δεν κουμπώνει καλά.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Xara1982
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ecolife ήταν και το πρώτο παγούρι της μικρής μας. Το ίδιο και πάλι για το προνηπιο....Με κλειστά μάτια το συστήνω για ζεστά και κρύα ροφήματα.... Οικογενειακως τα χρησιμοποιούμε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • MixalasMix
      3
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Καλή τιμή, κρατάει σε ιδανική θερμοκρασία ότι του βάλεις. Πολύ κακός. Μηχανισμός κλεισίματος δεν. Κουμπώνει καλά και το καλαμάκι δεν ξέρω κατά πόσο είναι βολικό, εμένα δεν με. Βόλεψε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Οσμές
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Costas Eyzhn
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχω αγοράσει 2 τεμάχια. Και η αξιολόγηση βασίζεται και στα 2 ταυτόχρονα.
      κρατάει το νερό κρύο για αρκετές ώρες, ανάλογα και με τις εξωτερικές συνθήκες (πχ αν το χτυπάει απευθείας ο ήλιος ή οχι).
      αρκετά μεγάλο στόμιο για να μπουν και κανονικών διαστάσεων παγάκια.
      Δυστυχώς μετά από λίγους μήνες χρήσης και στα 2 παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα:
      έσπασαν τα δοντάκια από το καπάκι ασφάλειας της πιπίλας. με αποτέλεσμα να μη κουμπωνει και να υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει η πιπίλα.
      Σε γενικές γραμμές ειμαι ικανοποιημένος αν και το παραπάνω πρόβλημα το καθιστά αναξιόπιστο για πιθανη διαρροή.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • sotertogias
      1
      0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν υπάρχει πιο άχρηστο και το χρυσοπληρωσα. Μετά από λίγες ημέρες άρχισε να στάζει ότι υγρό και αν του έβαζες μέσα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • alekako
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πολύ πρακτικό και αξιζει τα χρηματα του και ηταν πολυ σωστη η επιλογη μου, αντι να δινω χρηματα για παγουρινα κ να ζεσταινονται σε λιγη ωρα το συγκεκριμενο το πηρα για τον γιο μου που θελει κρυο νερο κατα την διαρκεια της ημερας στο σχολειο του ειναι οτι καλυτερο και ειναι και αθραυστο και κρατα παγωμενο το νερο του περιπου για ολη την ημερα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      χωρίς πλαστικό καπάκι που τρίβεται και τελικά το πίνεις

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Μας ήρθε άλλο σχέδιο από αυτό που εμφανίζεται στην εικόνα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      ενώ είναι απίθανο θερμό πάρα πολύ γρήγορα ξεθώριασε το χρώμα.... είναι λες κ το έχουμε 5 χρόνια

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πολύ καλό......

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 0
    • Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω είναι ότι δεν έχει τρύπα εξαερισμού για να βοηθάει την ώρα που πίνεις.
      Δεν μπορείς να πιεις όση ποσότητα θες με τη μία. Πρέπει να το αφήνεις να παίρνει αέρα και να ξαναπίνεις. Θα πρέπει να το δει λίγο η εταιρεία γιατί όλα τα παγούρια έχουν. Κατά τα άλλα φαίνεται ανθεκτικό και εντυπωσιακό.

      0
    • αν δεν έσπαγε κ τόσο εύκολα το καπάκι θα ήταν ότι καλύτερο!!! βέβαια το χρησιμοποιούν τα παιδιά κ πέφτει συχνά κατω

      0
    • Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά στο δικό μας έσπασε το χερούλι στο καπάκι, είναι αρκετά λεπτό πλαστικό και άνοιξε, το κόλλησα μεν αλλά δεν το περίμενα δε, χρήση στο σχολείο συνέχεια στην τσάντα του παιδιού χωρίς ιδιαίτερη και έντονη χρήση.

      0
    • ελαφρυ σχετικα πολυ ομορφο το μαυρο αλλα οταν το ξεβιδωνεις μυριζει πολυ εντονα μεταλλο το εχω πλυνει απειρες φορες αλλα τιποτα....

      0
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    20 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά:

    • Διπλά τοιχώματα για μεγαλύτερη διατήρηση θερμοκρασίας.
    • Πώμα από Bamboo για αξεπέραστο στυλ.
    • Κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι 304 (18/8 stainless steel).
    • Πιστοποιημένα ποιότητας FDA & SGS.
    • Χωρίς αλουμίνιο και τοξικές ουσίες (BPA free).
    • Ανθεκτικά και μη εύθραυστα.
    • 100% ανακυκλώσιμα.

    Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί καθαρίζεται εύκολα.

    Κατασκευαστής

    Κωδικός Προϊόντος
    33-BO-3029

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Ναι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Μπουκάλι
    Χωρητικότητα
    500 ml
    Χρήση
    για Νερό
    Χρώμα
    Λευκό
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ιδιότητες
    Θηλιά
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    7,3 cm

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Ναι
    Flip Top
    Όχι

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Αξιολογήσεις (98)

    1. 62
    2. 15
    3. 13
    4. 5
    5. 3
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Στεγανότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Αξιολογήσεις χρηστών

    Από Κύπρο

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Από άλλες χώρες

    • Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω είναι ότι δεν έχει τρύπα εξαερισμού για να βοηθάει την ώρα που πίνεις.
      Δεν μπορείς να πιεις όση ποσότητα θες με τη μία. Πρέπει να το αφήνεις να παίρνει αέρα και να ξαναπίνεις. Θα πρέπει να το δει λίγο η εταιρεία γιατί όλα τα παγούρια έχουν. Κατά τα άλλα φαίνεται ανθεκτικό και εντυπωσιακό.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • μελα

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      αν δεν έσπαγε κ τόσο εύκολα το καπάκι θα ήταν ότι καλύτερο!!! βέβαια το χρησιμοποιούν τα παιδιά κ πέφτει συχνά κατω

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • gboutzoukakis

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά στο δικό μας έσπασε το χερούλι στο καπάκι, είναι αρκετά λεπτό πλαστικό και άνοιξε, το κόλλησα μεν αλλά δεν το περίμενα δε, χρήση στο σχολείο συνέχεια στην τσάντα του παιδιού χωρίς ιδιαίτερη και έντονη χρήση.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Στεγανότητα
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Stratos_kopanos
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      ελαφρυ σχετικα πολυ ομορφο το μαυρο αλλα οταν το ξεβιδωνεις μυριζει πολυ εντονα μεταλλο το εχω πλυνει απειρες φορες αλλα τιποτα....

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Νικκος

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      δυστυχώς δεν είναι πολύ καλό, το καπάκι του άνοιγε και και δεν "κούμπωνε" σωστά το καλαμάκι, οπότε ρουφούσε αέρα η μικρή και τη δυσκόλευε να πιει.
      Σαν θερμός καλό είναι, αλλά θα χρειαστεί να καταργήσεις το καπάκι να και να το ξεβιδώνεις για να πιεις

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • VasilikiL1980

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Διατηρεί τη θερμοκρασία του νερού για πολλές ώρες και σε πολλή ζέστη (παραλία, αυτοκίνητο κτλ). Εμένα το έχει πάρει ο γιος μου (7 χρόνων), οπότε είναι πολύ ανθεκτικό! Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι ξεφλουδίζει η εξωτερική επίστρωση (και ότι δεν μπαιυστο πλυντήριο πιάτων). Για τα λεφτά του (11€) είναι πολύ καλό

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Chrysa13

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Όμορφη κατασκευή, διατηρεί και κρύο και ζεστό ρόφημα αρκετές ώρες, με καπάκι ασφαλείας για αποφυγή διαρροών και ανθεκτικό μιας κι έχει πέσει αρκετές φορές κ δεν έχει πάθει ούτε μια αλλοίωση στο εξωτερικό του!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ANΙA

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Κράτα μέχρι και 8 ώρες τη θερμοκρασία του περιεχομένου ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
      Σίγουρα θα αγοράσω και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι και το παγωμένο νερό είναι απαραίτητο.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • fresabee
      1
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Άλλαξα τρεις φορές το πλαστικό καπάκι,το οποίο εκτός από πολύ ευαίσθητο,δεν έκλεινε και σωστά,αν δεν το έκανε ενήλικας..ωραία αισθητική,τζάμπα τα λεφτά όμως..

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • GeorgioK7
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Σε κρύα ροφήματα με πάγο είναι μια χαρά. Το μεγάλο θέμα του είναι η εξωτερική βαφή που φθείρεται εύκολα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Οσμές
      • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ELITSA_VELEVA
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το πήρα για τα αγόρια μου χρήση σχολείο δραστηριότητες παραλία...το συνιστώ....μην το βάλετε στο πληντυριο πιάτων βγαινει το χρωμα. Επίσης ένα επιπλέον συν είναι ότι υπάρχει στην αγορά το ανταλλακτικό καπάκι. Για τα χρήματα του άριστο

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • marimari1979
      3
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Στην αρχή δεν έσταζε καθόλου αλλά μετά από κάποιο διάστημα δεν έκλεινε καλά το καλάμακι και άρχισε να στάζει

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Στεγανότητα
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Lena_Mac
      2
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Είναι ίδιο με αυτό που έχω πάρει των 700ml χωρίς την λευκή επίστρωση, το οποίο για ανεξηγήτο λόγο ενώ φαίνεται ποιοτική κατασκευή δεν καταφέρνει να διατηρήσει νερό με πάγο κρύο για πάνω από μισή ώρα. Επιπρόσθετα ιδρώνει απίστευτα το εξωτερικό του ατσαλι, με αποτελεσμα να βρέχει όπου ακουμπάει.

      • Στεγανότητα
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Οσμές
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • katerter
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

      Πολύ όμορφο εξωτερικά κ σχετικά καλή κατασκευή αλλά κλασικά έχει διαρροές. Επίσης κρατάει το κρύο παραπάνω από ένα απλό θερμός αλλά μη φανταστείτε κ άπειρες ώρες. Για παραλία ας πούμε δεν λέει κ για όλη μέρα.

      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • vaiosm
      2
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Χρησιμοποιούσα για τα παιδιά μου την παιδική σειρά με το καλαμάκι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Για το λόγο αυτό είπα να πάω πάλι σε θερμός της ecolife. Μόνο που αυτή τη φορά απογοητεύτηκα. Μπορεί να κρατάει θερμοκρασίες αλλά έχει και διαρροές. Η τσάντα των παιδιών πάντα μούσκεμα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thomaisk
      2
      0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Αρχικά το πήρα για το παιδί μου αλλα το καπάκι ανοίγει και κλείνει τόσο δύσκολα που και εγω βάζω δύναμη όμως επειδή δεν μπορούσα να το επιστρέψω το κράτησα για εμένα... υπάρχουν καλύτερα παγούρια θερμος που κρατάνε πραγματικά ΠΟΛΥ κρυο το νερο όπως τα chillys εγώ βρίσκω ότι εχει μέτρια απόδοση και πολυ δυσκολο καπάκι.

      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • antigoni_tzereme
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το βάζω στα παιδιά για να έχουν δροσερό νερό στο σχολείο αλλά δυστυχώς αν δεν το βολεύουν όρθιο ανοίγει ,δεν ασφαλίζει καλά το καπάκι

      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nik ar
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πάρα πολύ καλή αγορά. Πάρα πολύ καλό και ανθεκτικό(αγορασμένο για παιδί που το παίρνει στο σχολείο και έχει φάει αρκετά χτυπήματα χωρίς να πάθει τίποτα ακόμα με αποτέλεσμα να πάρω και δεύτερο ακριβώς το ίδιο.) . Λίγο προσοχή θέλει στο κούμπωμα

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • konstantina.simou
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Διατηρεί κρύο τον καφέ σχεδόν όλη μέρα, δεν αλλοιώνει τη γεύση, πολύ πρακτικό. Το μόνο θέμα που χρειάζεται λίγη προσοχή είναι στο κλείσιμο, καθώς υπάρχουν φορές που δεν κουμπώνει καλά.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Xara1982
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ecolife ήταν και το πρώτο παγούρι της μικρής μας. Το ίδιο και πάλι για το προνηπιο....Με κλειστά μάτια το συστήνω για ζεστά και κρύα ροφήματα.... Οικογενειακως τα χρησιμοποιούμε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • MixalasMix
      3
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Καλή τιμή, κρατάει σε ιδανική θερμοκρασία ότι του βάλεις. Πολύ κακός. Μηχανισμός κλεισίματος δεν. Κουμπώνει καλά και το καλαμάκι δεν ξέρω κατά πόσο είναι βολικό, εμένα δεν με. Βόλεψε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Οσμές
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Στεγανότητα
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Costas Eyzhn
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχω αγοράσει 2 τεμάχια. Και η αξιολόγηση βασίζεται και στα 2 ταυτόχρονα.
      κρατάει το νερό κρύο για αρκετές ώρες, ανάλογα και με τις εξωτερικές συνθήκες (πχ αν το χτυπάει απευθείας ο ήλιος ή οχι).
      αρκετά μεγάλο στόμιο για να μπουν και κανονικών διαστάσεων παγάκια.
      Δυστυχώς μετά από λίγους μήνες χρήσης και στα 2 παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα:
      έσπασαν τα δοντάκια από το καπάκι ασφάλειας της πιπίλας. με αποτέλεσμα να μη κουμπωνει και να υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει η πιπίλα.
      Σε γενικές γραμμές ειμαι ικανοποιημένος αν και το παραπάνω πρόβλημα το καθιστά αναξιόπιστο για πιθανη διαρροή.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • sotertogias
      1
      0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν υπάρχει πιο άχρηστο και το χρυσοπληρωσα. Μετά από λίγες ημέρες άρχισε να στάζει ότι υγρό και αν του έβαζες μέσα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • alekako
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πολύ πρακτικό και αξιζει τα χρηματα του και ηταν πολυ σωστη η επιλογη μου, αντι να δινω χρηματα για παγουρινα κ να ζεσταινονται σε λιγη ωρα το συγκεκριμενο το πηρα για τον γιο μου που θελει κρυο νερο κατα την διαρκεια της ημερας στο σχολειο του ειναι οτι καλυτερο και ειναι και αθραυστο και κρατα παγωμενο το νερο του περιπου για ολη την ημερα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      χωρίς πλαστικό καπάκι που τρίβεται και τελικά το πίνεις

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Μας ήρθε άλλο σχέδιο από αυτό που εμφανίζεται στην εικόνα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      ενώ είναι απίθανο θερμό πάρα πολύ γρήγορα ξεθώριασε το χρώμα.... είναι λες κ το έχουμε 5 χρόνια

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πολύ καλό......

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 0
    • Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω είναι ότι δεν έχει τρύπα εξαερισμού για να βοηθάει την ώρα που πίνεις.
      Δεν μπορείς να πιεις όση ποσότητα θες με τη μία. Πρέπει να το αφήνεις να παίρνει αέρα και να ξαναπίνεις. Θα πρέπει να το δει λίγο η εταιρεία γιατί όλα τα παγούρια έχουν. Κατά τα άλλα φαίνεται ανθεκτικό και εντυπωσιακό.

      0
    • αν δεν έσπαγε κ τόσο εύκολα το καπάκι θα ήταν ότι καλύτερο!!! βέβαια το χρησιμοποιούν τα παιδιά κ πέφτει συχνά κατω

      0
    • Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά στο δικό μας έσπασε το χερούλι στο καπάκι, είναι αρκετά λεπτό πλαστικό και άνοιξε, το κόλλησα μεν αλλά δεν το περίμενα δε, χρήση στο σχολείο συνέχεια στην τσάντα του παιδιού χωρίς ιδιαίτερη και έντονη χρήση.

      0
    • ελαφρυ σχετικα πολυ ομορφο το μαυρο αλλα οταν το ξεβιδωνεις μυριζει πολυ εντονα μεταλλο το εχω πλυνει απειρες φορες αλλα τιποτα....

      0
    • Δες τα όλα
    15,97 €
    5,00 €   μεταφορικά