Αθλητικά Παπούτσια

Metaspeed Edge Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Πορτοκαλί Κωδικός: 1011B427-800

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το αγωνιστικό μοντέλο Metaspeed Edge έχει σχεδιαστεί για να βοηθά όσους τρέχουν Cadence να τρέξουν πιο γρήγορα, μεγαλώνοντας το μήκος του διασκελισμού τους, και συγχρόνως τους επιτρέπει να αλλάξουν ρυθμό πιο εύκολα. Διαθέτουν βιομηχανικά σχεδιασμένο δικτυωτό άνω μέρος που βελτιώνει την διαπνοή αλλά και εξωτερική σόλα από καουτσούκ Asicsgrip...

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Οδηγός μεγεθών ASICS
182 43
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Outrun 5,0 (4)
Ελλάδα
Δες Παπούτσια στη σελίδα του Outrun

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gekimo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντυπωσιακή η διαφορά στις δικές μου επιδόσεις. Πρώτη φορά που τα δοκίμασα και πρώτη φορά που δοκίμασα carbon παπούτσι γενικά, είχα βγει να κάνω ένα πενταρι χαλαρό και έκανα προσωπικό ρεκόρ χωρίς να το επιδιωξω.

    Δεν μπορώ να ξέρω αν την διαφορά την κάνει το μικρό βάρος ή το carbon ή και τα δυο μαζί.

    Μονή επιφύλαξη για την αντοχή στα χλμ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Aγορα στα 115ευρω.Τι να πεις για αυτο το παπουτσι δεν ξερεις,ειναι ενα καταπληκτικο παπουτσι για μαραθωνιο.Υφασμα τρυπιτο και με φουλ αναπνοη του ποδιου,μονο προσοχη στα νερα.Ειναι διαφανο και αναλογα το χρωμα της καλτσας κανει λιγο διαφορετικο το χρωμα του.Το υφασμα δεν ειναι ελαστικο καθεται πολυ καλα στο ποδι.Γλωσσα ελευθερη.Η φτερνα εχει μια πολυ μικρη προστασια που δεν την κανει και πολυ σκληρη αντιθετως ειναι πολυ μαλακη και δεν χτυπαει το ποδι.Η σολα δεν εχει μεγαλη κλιση και ειναι ευκολο για πολλους να το χρησιμοποιησουν πιο ευκολα.Πολυ μαλακο πατημα και φανταστικη απορροφηση στο τρεξιμο και σε εδαφη ανωμαλα(οχι βουνο).Το δοκιμασα παντου και το βρισκω φοβερο παντου ,η ανταποδοση ειναι στο φουλ και με αυξομειωσεις στην ταχυτητα μου.Πολυ ελαφρυ παπουτσι και παρα πολυ γρηγορο.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitsouk
    4
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο παπούτσι. Δεν μπορώ να συγκρίνω με αντίστοιχα carbon γιατί δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά μου ταιριάζει πολύ η asics σαν εταιρεία. όλα τα παπούτσια της (τα καλά της, πάνω των 120€) μου έχουν κάτσει καλά.
    Σε προπόνηση που δοκίμασα μπορώ να πω ότι βοηθάνε πολύ. Χωρίς υπερβολή μου κέρδισε 15 δεύτερα το χιλιόμετρο. Ενώ ένιωθα ότι έτρεχα με 5 και κάτι λεπτά το χιλιόμετρο σαν προσπάθεια, το ρολόι έδειχνε 5 φλάτ. Και το επιβεβάιωσα με αρκετές προπονήσεις και αλλαγή παπουτσιών.
    Δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα μετά πιο βαριές τις γάμπες (που είχα ακούσει ότι κουράζουν).
    Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι η αντοχή. Τα υλικά όντως τα νιώθεις λίγο πιο ευαίσθητα από τα άλλα παπούτσια. Οπότε ίσως δεν αντέξουν το ίδιο. Αλλα δεν ξέρω ακόμα.
    Είναι απίστευτα ελαφριά. Νομίζεις ότι είναι ψεύτικα στην αρχή.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tolinio7
    2
    0 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα σήμερα και τα δοκίμασα.
    Ενώ είναι πανέμορφα είναι σκληρά στον πάτο σε σχέση με noosa κ Kinsei.
    Δεν προχώρησα στην αγορά τους αλλά είναι πανέμορφα.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
  • Εντυπωσιακή η διαφορά στις δικές μου επιδόσεις. Πρώτη φορά που τα δοκίμασα και πρώτη φορά που δοκίμασα carbon παπούτσι γενικά, είχα βγει να κάνω ένα πενταρι χαλαρό και έκανα προσωπικό ρεκόρ χωρίς να το επιδιωξω.

    Δεν μπορώ να ξέρω αν την διαφορά την κάνει το μικρό βάρος ή το carbon ή και τα δυο μαζί.

    Μονή επιφύλαξη για την αντοχή στα χλμ

    3
  • Aγορα στα 115ευρω.Τι να πεις για αυτο το παπουτσι δεν ξερεις,ειναι ενα καταπληκτικο παπουτσι για μαραθωνιο.Υφασμα τρυπιτο και με φουλ αναπνοη του ποδιου,μονο προσοχη στα νερα.Ειναι διαφανο και αναλογα το χρωμα της καλτσας κανει λιγο διαφορετικο το χρωμα του.Το υφασμα δεν ειναι ελαστικο καθεται πολυ καλα στο ποδι.Γλωσσα ελευθερη.Η φτερνα εχει μια πολυ μικρη προστασια που δεν την κανει και πολυ σκληρη αντιθετως ειναι πολυ μαλακη και δεν χτυπαει το ποδι.Η σολα δεν εχει μεγαλη κλιση και ειναι ευκολο για πολλους να το χρησιμοποιησουν πιο ευκολα.Πολυ μαλακο πατημα και φανταστικη απορροφηση στο τρεξιμο και σε εδαφη ανωμαλα(οχι βουνο).Το δοκιμασα παντου και το βρισκω φοβερο παντου ,η ανταποδοση ειναι στο φουλ και με αυξομειωσεις στην ταχυτητα μου.Πολυ ελαφρυ παπουτσι και παρα πολυ γρηγορο.

    18
  • Πολύ ωραίο παπούτσι. Δεν μπορώ να συγκρίνω με αντίστοιχα carbon γιατί δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά μου ταιριάζει πολύ η asics σαν εταιρεία. όλα τα παπούτσια της (τα καλά της, πάνω των 120€) μου έχουν κάτσει καλά.
    Σε προπόνηση που δοκίμασα μπορώ να πω ότι βοηθάνε πολύ. Χωρίς υπερβολή μου κέρδισε 15 δεύτερα το χιλιόμετρο. Ενώ ένιωθα ότι έτρεχα με 5 και κάτι λεπτά το χιλιόμετρο σαν προσπάθεια, το ρολόι έδειχνε 5 φλάτ. Και το επιβεβάιωσα με αρκετές προπονήσεις και αλλαγή παπουτσιών.
    Δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα μετά πιο βαριές τις γάμπες (που είχα ακούσει ότι κουράζουν).
    Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι η αντοχή. Τα υλικά όντως τα νιώθεις λίγο πιο ευαίσθητα από τα άλλα παπούτσια. Οπότε ίσως δεν αντέξουν το ίδιο. Αλλα δεν ξέρω ακόμα.
    Είναι απίστευτα ελαφριά. Νομίζεις ότι είναι ψεύτικα στην αρχή.

    5
  • Πήγα σήμερα και τα δοκίμασα.
    Ενώ είναι πανέμορφα είναι σκληρά στον πάτο σε σχέση με noosa κ Kinsei.
    Δεν προχώρησα στην αγορά τους αλλά είναι πανέμορφα.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το αγωνιστικό μοντέλο Metaspeed Edge έχει σχεδιαστεί για να βοηθά όσους τρέχουν Cadence να τρέξουν πιο γρήγορα, μεγαλώνοντας το μήκος του διασκελισμού τους, και συγχρόνως τους επιτρέπει να αλλάξουν ρυθμό πιο εύκολα. Διαθέτουν βιομηχανικά σχεδιασμένο δικτυωτό άνω μέρος που βελτιώνει την διαπνοή αλλά και εξωτερική σόλα από καουτσούκ Asicsgrip που προσφέρει καλύτερο κράτημα και ανθεκτικότητα. Επιπλέον διαθέτουν τεχνολογία FF Blast Turbo που βελτιώνει τη συμπίεση και προσφέρει μεγαλύτερη απόκριση στο πέλμα.

Χαρακτηριστικά

  • Υλικό:Συνθετικό 
  • Μεσοσόλα:FF Blast 
  • Βασική απόχρωση:Πορτοκαλί 
  • Σόλα:Καουτσούκ 
  • Δευτερεύον Χρώμα:Κίτρινο 
  • Γραμμή/Εφαρμογή:Στενή 
  • Λειτουργικότητα:Ελαφρύ 
  • Drop (mm): 8 
  • Πάτημα (Υποστήριξη):Ουδέτερο

Brand

Κωδικός Προϊόντος
1011B427-800
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Πορτοκαλί
Εφαρμογή
-
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
FF BLAST
Drop
8 mm
Βάρος
184 gr
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gekimo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντυπωσιακή η διαφορά στις δικές μου επιδόσεις. Πρώτη φορά που τα δοκίμασα και πρώτη φορά που δοκίμασα carbon παπούτσι γενικά, είχα βγει να κάνω ένα πενταρι χαλαρό και έκανα προσωπικό ρεκόρ χωρίς να το επιδιωξω.

    Δεν μπορώ να ξέρω αν την διαφορά την κάνει το μικρό βάρος ή το carbon ή και τα δυο μαζί.

    Μονή επιφύλαξη για την αντοχή στα χλμ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Aγορα στα 115ευρω.Τι να πεις για αυτο το παπουτσι δεν ξερεις,ειναι ενα καταπληκτικο παπουτσι για μαραθωνιο.Υφασμα τρυπιτο και με φουλ αναπνοη του ποδιου,μονο προσοχη στα νερα.Ειναι διαφανο και αναλογα το χρωμα της καλτσας κανει λιγο διαφορετικο το χρωμα του.Το υφασμα δεν ειναι ελαστικο καθεται πολυ καλα στο ποδι.Γλωσσα ελευθερη.Η φτερνα εχει μια πολυ μικρη προστασια που δεν την κανει και πολυ σκληρη αντιθετως ειναι πολυ μαλακη και δεν χτυπαει το ποδι.Η σολα δεν εχει μεγαλη κλιση και ειναι ευκολο για πολλους να το χρησιμοποιησουν πιο ευκολα.Πολυ μαλακο πατημα και φανταστικη απορροφηση στο τρεξιμο και σε εδαφη ανωμαλα(οχι βουνο).Το δοκιμασα παντου και το βρισκω φοβερο παντου ,η ανταποδοση ειναι στο φουλ και με αυξομειωσεις στην ταχυτητα μου.Πολυ ελαφρυ παπουτσι και παρα πολυ γρηγορο.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitsouk
    4
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο παπούτσι. Δεν μπορώ να συγκρίνω με αντίστοιχα carbon γιατί δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά μου ταιριάζει πολύ η asics σαν εταιρεία. όλα τα παπούτσια της (τα καλά της, πάνω των 120€) μου έχουν κάτσει καλά.
    Σε προπόνηση που δοκίμασα μπορώ να πω ότι βοηθάνε πολύ. Χωρίς υπερβολή μου κέρδισε 15 δεύτερα το χιλιόμετρο. Ενώ ένιωθα ότι έτρεχα με 5 και κάτι λεπτά το χιλιόμετρο σαν προσπάθεια, το ρολόι έδειχνε 5 φλάτ. Και το επιβεβάιωσα με αρκετές προπονήσεις και αλλαγή παπουτσιών.
    Δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα μετά πιο βαριές τις γάμπες (που είχα ακούσει ότι κουράζουν).
    Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι η αντοχή. Τα υλικά όντως τα νιώθεις λίγο πιο ευαίσθητα από τα άλλα παπούτσια. Οπότε ίσως δεν αντέξουν το ίδιο. Αλλα δεν ξέρω ακόμα.
    Είναι απίστευτα ελαφριά. Νομίζεις ότι είναι ψεύτικα στην αρχή.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tolinio7
    2
    0 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα σήμερα και τα δοκίμασα.
    Ενώ είναι πανέμορφα είναι σκληρά στον πάτο σε σχέση με noosa κ Kinsei.
    Δεν προχώρησα στην αγορά τους αλλά είναι πανέμορφα.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
  • Εντυπωσιακή η διαφορά στις δικές μου επιδόσεις. Πρώτη φορά που τα δοκίμασα και πρώτη φορά που δοκίμασα carbon παπούτσι γενικά, είχα βγει να κάνω ένα πενταρι χαλαρό και έκανα προσωπικό ρεκόρ χωρίς να το επιδιωξω.

    Δεν μπορώ να ξέρω αν την διαφορά την κάνει το μικρό βάρος ή το carbon ή και τα δυο μαζί.

    Μονή επιφύλαξη για την αντοχή στα χλμ

    3
  • Aγορα στα 115ευρω.Τι να πεις για αυτο το παπουτσι δεν ξερεις,ειναι ενα καταπληκτικο παπουτσι για μαραθωνιο.Υφασμα τρυπιτο και με φουλ αναπνοη του ποδιου,μονο προσοχη στα νερα.Ειναι διαφανο και αναλογα το χρωμα της καλτσας κανει λιγο διαφορετικο το χρωμα του.Το υφασμα δεν ειναι ελαστικο καθεται πολυ καλα στο ποδι.Γλωσσα ελευθερη.Η φτερνα εχει μια πολυ μικρη προστασια που δεν την κανει και πολυ σκληρη αντιθετως ειναι πολυ μαλακη και δεν χτυπαει το ποδι.Η σολα δεν εχει μεγαλη κλιση και ειναι ευκολο για πολλους να το χρησιμοποιησουν πιο ευκολα.Πολυ μαλακο πατημα και φανταστικη απορροφηση στο τρεξιμο και σε εδαφη ανωμαλα(οχι βουνο).Το δοκιμασα παντου και το βρισκω φοβερο παντου ,η ανταποδοση ειναι στο φουλ και με αυξομειωσεις στην ταχυτητα μου.Πολυ ελαφρυ παπουτσι και παρα πολυ γρηγορο.

    18
  • Πολύ ωραίο παπούτσι. Δεν μπορώ να συγκρίνω με αντίστοιχα carbon γιατί δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά μου ταιριάζει πολύ η asics σαν εταιρεία. όλα τα παπούτσια της (τα καλά της, πάνω των 120€) μου έχουν κάτσει καλά.
    Σε προπόνηση που δοκίμασα μπορώ να πω ότι βοηθάνε πολύ. Χωρίς υπερβολή μου κέρδισε 15 δεύτερα το χιλιόμετρο. Ενώ ένιωθα ότι έτρεχα με 5 και κάτι λεπτά το χιλιόμετρο σαν προσπάθεια, το ρολόι έδειχνε 5 φλάτ. Και το επιβεβάιωσα με αρκετές προπονήσεις και αλλαγή παπουτσιών.
    Δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα μετά πιο βαριές τις γάμπες (που είχα ακούσει ότι κουράζουν).
    Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι η αντοχή. Τα υλικά όντως τα νιώθεις λίγο πιο ευαίσθητα από τα άλλα παπούτσια. Οπότε ίσως δεν αντέξουν το ίδιο. Αλλα δεν ξέρω ακόμα.
    Είναι απίστευτα ελαφριά. Νομίζεις ότι είναι ψεύτικα στην αρχή.

    5
  • Πήγα σήμερα και τα δοκίμασα.
    Ενώ είναι πανέμορφα είναι σκληρά στον πάτο σε σχέση με noosa κ Kinsei.
    Δεν προχώρησα στην αγορά τους αλλά είναι πανέμορφα.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
182,43 €
4,00 € σε Skroutz Point