Κατά 'ρχας αυτό το σαπούνι δεν αφρίζει καθόλου και δεν είναι για να καθαρίσεις το αμάξι αν έχει πολύ βρομιά επάνω. Και έχει μυρωδιά μπανάνας.
Όπως γράφει και ο τίτλος του είναι για γρήγορο πλύσιμο, δηλαδή αν έχεις είδη πλύνει το αμάξι και το έχεις περάσει με κερί/ρητίνη/κεραμική και έχει σκόνη, λίγο χώμα, γύρη, ρύπους από καυσαέρια, σκόνη φρένων κπλ.
Αν έχει κοτσιλιές, έντομα ιδικά αν έχουν ψηθεί ή ρετσίνι τότε δυσκολεύετε πολύ. Το δοκίμασα σε δύο από τα αυτοκίνητα, το ΙΧ που ήταν "καθαρό" το έπλυνε γρήγορα το επαγγελματικό που ήταν λίγο πιο βρόμικο δυσκολεύτηκε, ειδικά στην μάσκα με τα έντομα. Χρειάστηκε 3-4 χέρια. Στο ΙΧ που το πέρασα το γυάλισε και άφησε ένα έξτρα φιλμ πάνω από το κερί και τα παράθυρα που φαίνεται να κρατά την σκόνη μακριά και το νερό αλλά και το άφησε απαλό στην αφή. Το επαγγελματικό το καθάρισε αλλά με κάπως καλά αποτελέσματα.
Δεν είναι καθόλου κακό προϊόν, κάνει αυτό που λέει. Απλά προορίζετε για τους φανατικούς των αυτοκινήτων. Δηλαδή για αυτούς που έχουν το "σκληρό" σαπούνι για το βαθύ πλύσιμο ή πριν το κέρωμα, το σαπούνι με κερί για την συντήρηση του κερώματος και αυτό εδώ που είναι για την συντήρηση της συντήρησης.
Σαν προϊόν είναι πολύ καλό, θα το ξανά αγόραζα. Απλά δεν νομίζω πως κάνει για όλους. Για τον μέσο χρήστη το Pure Shampoo ή/και σε συνδυασμό με το Shampoo Conditioner τον καλύπτει.