Αξιοπρεπής τρίποδας καλής ποιότητας και σταθερός σε περίπτωση δυνατούτσικου αέρα.
Το μόνο που είναι ας πούμε αρνητικό η μεσαία θέση για τα καλάμια που είναι κάπως δύσκολα για ψαρά χωρίς μεγάλη εμπειρία να χειριστεί αν πέσει σε κοπάδι ψαριών και χτυπάνε όλα μαζί.
Εκεί το μεσαίο θέλει τέχνη.Σηκώνεις,τεντώνεις (παίρνεις μπόσικα στην γλώσσα μας) και ταυτόχρονα πηγαίνεις διαγώνια ανάλογα με το καλάμι από τη θέση 1-3 για να μην μπερδευτούν και για να περάσει από πάνω η πετονιά σου,μετά καρφώνεις και μαζεύεις.
Θέλει πολύ προπόνηση για να μην χαθεί ψάρι από τη 2 θέση και για να συνηθίσεις πάντως.Εγω δύο σε ευθεία ρίχνω (2-3 θέση)και ένα διαγώνια στην 1 σε ήσυχη θάλασσα και σε νότο 1-3 θέση ελαφρά διαγώνια και 2 θέση σε ευθεία.
Μια συνήθεια είναι όλα και πολλές δοκιμές για να είναι παιχνιδάκι μετά.