Έχω το συγκεκριμενο κινητό (128GB/6GB) από τον Δεκέμβριο, 2022 και για τα 220€ που το πήρα ήταν μια καλή αγορά. Η οθόνη είναι εξαιρετική, με ζωντανά χρώματα και πολύ καλή φωτεινότητα για την κατηγορία του αφου είναι OLED.
Ο επεξεργαστής MediaTek Helio G96 είναι μέτριος. Επαρκεί για social media και καθημερινές εφαρμογές.
Η κάμερα είναι το πιο αδύναμο σημείο. Παρά τα πολλά megapixel, η ποιότητα των φωτογραφιών και κυρίως των βίντεο είναι απογοητευτική. Μάλιστα, το παλιότερο Redmi Note 8T έδινε καλύτερο αποτέλεσμα λόγω Snapdragon, με πιο σωστή υποστήριξη encoding.
Στα θετικά, η μπαταρία έχει αντέξει αξιοπρεπώς. Έχει περάσει εκατοντάδες κύκλους φόρτισης και λειτουργεί καλά, αν και πλέον δεν βγάζει την ημέρα με μία φόρτιση και χρειάζεται δεύτερη.
Αρνητικό επίσης είναι το σήμα. Σε μέρη που άλλα κινητά έχουν καλή λήψη, το 11S με το ζόρι πιάνει μια γραμμή.
Συνολικά το θεωρώ τίμιο για την τιμή του, με πολύ καλή οθόνη και ανθεκτική μπαταρία, αλλά με σοβαρά μειονεκτήματα σε κάμερα, σήμα και επιδόσεις.