Την πηρα για δωρο ορκωμοσιας (σε αποφοιτο φιλολογιας) και ηταν εξαιρετικη!
Φαινεται σαν να ειναι πιο ακριβη, καθως ειναι πολυ ομορφη και πολυ ελεγκαντ!
Βεβαια, δεν προοριζεται για χρηση-πιο πολυ σαν ενθυμιο, οποτε δεν γνωριζω αν αξιζει ή οχι για καποιο που ασχολειται επαγγελματικα-ερασιτεχνικα με την καλλιγραφια, την ζωγραφικη, το σχεδιο ή σε ο,τι αλλο χρησιμευουν αυτες οι πενες!
Συνεπως, δεν μπορω να εκφερω αποψη...
Λογικα, αν κρινω απο την τιμη ειναι για αρχαριο ή για καποιον που θελει να κανει ενα συμβολικο δωρο!
Παρ'ολα αυτα το Simbo ειναι εξαιρετικο μαγαζι, εξυπηρετικοτατοι οι υπαλληλοι και με μεγαλη ποικιλιας σε ειδη γραφης-σχεδιου (ιδανικο για φοιτητες καλων τεχνων και πολυτεχνειου με καλες τιμες και διπλα στα πανεπιστημια)