το έχω ένα χρόνο, αναγκάστηκα να διαλέξω γρήγορα κινητό, καθώς το προηγούμενο χάλασε ξαφνικά. Η μπαταρία δεν με έχει αφήσει καθόλου ικανοποιημένη, έχει την ίδια διάρκεια με το προηγούμενο το οποίο ήταν 3.500 mAh, ενώ αυτό 5000, κατεβαίνει αρκετά γρήγορα (τουλάχιστον έχει ταχεία φόρτιση). Η κάμερα καλή, δεν έχω παράπονο. Άλλο ένα αρνητικό του, είναι ότι ζεσταίνεται πάρα πολύ εύκολα όταν είναι πιο ζεστός ειδικά ο καιρός, ακόμα και με ελάχιστη χρήση. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, με καθημερινή χρήση. Το εάν αξίζει τα λεφτά του, θα το διαπιστώσω εν καιρώ, ελπίζω να μην χρειαστεί να αλλάξω κινητό σύντομα. Το πήρα 330 ευρώ, σε καμία περίπτωση δεν αξίζει παραπάνω, υπάρχουν πολύ καλύτερα κινητά εάν κάποιος μπορεί να διαθέσει έστω και λίγα παραπάνω χρήματα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!