Serum

Beauty of Joseon Glow Deep Rice + Alpha-Arbutin Serum Προσώπου με Νιασιναμίδη & Βιταμίνη B5 για Λάμψη & Λεύκανση 30ml

Αυτός ο ορός έχει σχεδιαστεί για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα μελάγχρωσης και ανομοιόμορφη χροιά του δέρματος.

Αυτός ο ορός έχει σχεδιαστεί για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα μελάγχρωσης και ανομοιόμορφη χροιά του δέρματος.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστική Ουσία Βιταμίνη B5, Νιασιναμίδη
  • Δράση Λάμψη, Λεύκανση, Λείανση
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Περιοχή Χρήσης Πρόσωπο
  • Δες τα όλα
11 69
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από PCsteps.shop 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Αυτός ο ορός έχει σχεδιαστεί για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα μελάγχρωσης και ανομοιόμορφη χροιά του δέρματος.

Οφέλη

Εμπλουτισμένος με 68% νερό από πίτουρο ρυζιού και 2% άλφα αρβουτίνη, λειτουργεί επιμελώς για να φωτίσει και να ενισχύσει την υγεία του δέρματός σας.

Δραστικά Συστατικά

  • Νερό από πίτουρο ρυζιού 68%:  Το πίτουρο ρυζιού είναι πλούσιο σε αμινοξέα και μέταλλα, βοηθώντας στην ενυδάτωση του ξηρού δέρματος.
  • Άλφα-αρβουτίνη 2%: Η άλφα-αρβουτίνη λειτουργεί αναστέλλοντας τη δραστηριότητα της τυροσινάσης που περιορίζει την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα σας. Είναι επίσης γνωστό ότι έχει 10 φορές μεγαλύτερη επίδραση από την κανονική β-αρβουτίνη.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε 2-3 σταγόνες ορού στο πρόσωπο. Σκουπίστε απαλά για να βοηθήσετε την απορρόφηση.

Συστατικά

Oryza Sativa (Rice) Bran Water, Water, Glycerin, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Dipropylene Glycol, Alpha-Arbutin, Niacinamide,Methyl Gluceth-20, Panthenol, Polyglycerin-3, Trehalose, Glyceryl Glucoside, Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Arginine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arginine, Disodium EDTA, Coptis Japonica Root Extract, Sorbitan Isostearate, Glucose, Coix Lacryma-Jobi Ma-Yuen Seed Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Hordeum Distichon (Barley) Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Vigna Radiata Seed Extract, Zea Mays (Corn) Kernel Extract

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Λεύκανση, Λείανση
Σύνθεση
Alcohol Free, Vegan
Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη B5, Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (107)

Αξιολογήσεις

  1. 71
  2. 13
  3. 18
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Είναι οκ το προϊόν . Ενυδατώνει την επιδερμίδα κ δεν το κάνει να κολλάει κ για μετά το ξύρισμα είναι εύκολο στην χρήση . Ενα μείον είναι το μπουκάλι όταν φτάνει στο τέλος αλλά έχει ακόμα μέσα το απλικατερ που έχει από πάνω δεν το φτάνει κ ή το πετάς χωρίς να έχει τελειώσει ή το γυρνάς ανάποδα κ περιμένεις να κατέβει το προϊόν για να το χρησιμοποιήσεις .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marine_Catlover
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελαφριά αίσθηση, άοσμο σερουμ, δεν κολλάει καθόλου, σαν ρευστή λοσιόν, δεν αφήνει καθόλου λιπαρό αποτέλεσμα. Κάνει όμως πολύ καλή ενυδάτωση, δίνει πολλή λάμψη στο δέρμα με εφέ glass, φωτίζει και τονώνει το δέρμα. Θα το ξαναπάω σίγουρα λόγω της αποτελεσματικότητας αλλά και των συστατικών του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fo_tini
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νταξει ένα οκ serum. ενυδατωνει σίγουρα αλλά σε μενα που έχω λιπαρή με κάνει να γυαλίζω και να κολλάω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • louli
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ίσως θα επρεπε να λέει κάπου ότι δεν ενδεικνυται για λιπαρη επιδερμίδα. Το ένοιωθα πολύ βαρύ στο πρόσωπο μου και με συνεχή χρήση 2-3 ημερών εφτανε στο σημειο να με ενοχλει ή να με τρώει. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και θεωρώ ότι δεν είναι συμβατό. Σε μια ξηρή επιδερμίδα θα κάνει σιγουρα καλή δουλεια. Οπότε δεν το απορριπτω συνολικά απλά νομίζω κάνει για ξηρές επιδερμίδες ή ίσως για μέρες που θες εξτρα ενυδάτωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • INFO73947084
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενας ωραιος ορος μην περιμενετε θαυματα απο κανεναν ορο εαν δεν πινετε νερα δεν τρωτε σωστα και δεν προσεχετε καθημερινα παντως απο αλλα του εμποριου ειναι πολυ καλος οροσ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sandy_Pantelidou
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μικτή επιδερμίδα και περίμενα αυτός ο ορός να μου δίνει μία φυσική λάμψη στο δέρμα. Δεν τρελάθηκα γιατί κάνει το δέρμα μου να γυαλίζει κάπως "αφύσικα" σαν να έχω μια στρώση κόλλας επάνω μου... Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ γιατί ως βάση πριν την ενυδατική/αντηλιακή δεν με έχει βολέψει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dessyhatz
    3
    9 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μ….τι να σας πω, δεν τρελάθηκα κιόλας! Μάλλον οι Κορεάτες έχουν πολυ λυπαρή επιδερμίδα! Εγώ που έχω ξηρή, περίμενα μετά την εφαρμογή του να λάμπω από την ενυδάτωση όπως οι ηθοποιοί στα K-drama, αλλα μάπα το καρπούζι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Papathanopoulou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προιον , πρώτη φορά το αγοράζω αλλά όντως δίνει λάμψη . Το εφαρμόζω σε νωπό πρόσωπο κ μετά βαζω κρέμα η αντιηλιακό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_PATELI
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εντοπίσει κάποιο αποτέλεσμα. Διακριτικό προϊόν αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά παρόλη την καθημερινή χρήση του.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει πανάλαφρη συνθεση. Απορροφάται γρήγορα και μπορείς πολύ άμεσα να βαλεις ενυδατικη, αντηλιακο, και να μη βγαλει καμια λιπαρότητα.
    Τελείωσα πολυ γρηγορα το πρωτο μπουκαλακι, θα το ξαναγοραζα αλλα δεν τρελαθηκα κιολας.
    Εχω λιπαρη επιδερμιδα και δε με επιβαρυνε καθολου, απλα ισως περιμενα λιγο περισσοτερα εξαιτιας του τοσο hype που εχει

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε_Κ
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ελαφρύ, είναι δροσερούλι, είναι ενυδατικούλι. Ως εκεί. Έχω δοκιμάσει και καλύτερα.
    Σε κάθε περίπτωση για το καλοκαίρι που έρχεται κάτω από το αντιηλιακό είναι μια καλή λύση για την δική μου επιδερμίδα (είναι μεικτή - με λιπαρό Τ).

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalliroi_Mp
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποιώ δύο εβδομάδες, οπότε σίγουρα είναι μικρό διάστημα για να δω αποτέλεσμα σε παναδες. παρόλα αυτά, μου φαίνεται κάπως λιπαρό για το δέρμα μου (μικτή) και μου έχει κάνει και λίγα σπυράκια. Δεν θα την ξαναγοραζα, περίμενα παραπάνω, κυρίως επειδή παίρνω την αντιλιακη προσώπου η οποία είναι τρομερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανάλαφρο, θρεπτικό χωρίς αρωμα ΑΛΛΑ κολλάει μετά πολύ. Είναι ο μόνος λόγος που δεν θα το ξαναγοράσω. BOJ λατρεμένη εταιρία, το αντηλιακό είναι το καλύτερο ever.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andriana_koufogianni
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λεπτορευστο που σου αφήνει ανάλαφρη αίσθηση στο πρόσωπο. Άμεση απορρόφηση. Δεν εκκρίνει έξτρα λιπαρότητα. Έχω λιπαρό πρόσωπο με αρκετά σημάδια από την ακμή. Μετά από 1 μήνα χρήση τα σημάδια σβήνουν σιγά σιγά κι το πρόσωπο γίνεται πιο άσπρο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πιο ωραιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    5 μήνες χρήση και έχει πολύ όμορφο αποτέλεσμα λάμψης!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλοι οι όροι αυτής της εταιρείας είναι αποτελεσματικοί και value for money!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περισσότερο καλό από ότι περίμενα !!️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντάξει καλό είναι, κοντεύω να τελειώσω το μπουκαλάκι , και βλέπουμε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Very good serum

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία διαφορά στο δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    love beauty of joseon literally my fav skincare

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Είναι οκ το προϊόν . Ενυδατώνει την επιδερμίδα κ δεν το κάνει να κολλάει κ για μετά το ξύρισμα είναι εύκολο στην χρήση . Ενα μείον είναι το μπουκάλι όταν φτάνει στο τέλος αλλά έχει ακόμα μέσα το απλικατερ που έχει από πάνω δεν το φτάνει κ ή το πετάς χωρίς να έχει τελειώσει ή το γυρνάς ανάποδα κ περιμένεις να κατέβει το προϊόν για να το χρησιμοποιήσεις .

    0
  • Ελαφριά αίσθηση, άοσμο σερουμ, δεν κολλάει καθόλου, σαν ρευστή λοσιόν, δεν αφήνει καθόλου λιπαρό αποτέλεσμα. Κάνει όμως πολύ καλή ενυδάτωση, δίνει πολλή λάμψη στο δέρμα με εφέ glass, φωτίζει και τονώνει το δέρμα. Θα το ξαναπάω σίγουρα λόγω της αποτελεσματικότητας αλλά και των συστατικών του.

    1
  • νταξει ένα οκ serum. ενυδατωνει σίγουρα αλλά σε μενα που έχω λιπαρή με κάνει να γυαλίζω και να κολλάω

    0
  • ίσως θα επρεπε να λέει κάπου ότι δεν ενδεικνυται για λιπαρη επιδερμίδα. Το ένοιωθα πολύ βαρύ στο πρόσωπο μου και με συνεχή χρήση 2-3 ημερών εφτανε στο σημειο να με ενοχλει ή να με τρώει. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και θεωρώ ότι δεν είναι συμβατό. Σε μια ξηρή επιδερμίδα θα κάνει σιγουρα καλή δουλεια. Οπότε δεν το απορριπτω συνολικά απλά νομίζω κάνει για ξηρές επιδερμίδες ή ίσως για μέρες που θες εξτρα ενυδάτωση.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

2497 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
aik_papagiannaki

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού; Eπίσης χρησιμοποιείται πρωί ή βράδυ;

Alina_Coltisor

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρωί και βράδυ μετά από τη χρήση του toner, και το καλοκαίρι το πρωί θέλει μετά αντιηλιακό

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτός ο ορός έχει σχεδιαστεί για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα μελάγχρωσης και ανομοιόμορφη χροιά του δέρματος.

Οφέλη

Εμπλουτισμένος με 68% νερό από πίτουρο ρυζιού και 2% άλφα αρβουτίνη, λειτουργεί επιμελώς για να φωτίσει και να ενισχύσει την υγεία του δέρματός σας.

Δραστικά Συστατικά

  • Νερό από πίτουρο ρυζιού 68%:  Το πίτουρο ρυζιού είναι πλούσιο σε αμινοξέα και μέταλλα, βοηθώντας στην ενυδάτωση του ξηρού δέρματος.
  • Άλφα-αρβουτίνη 2%: Η άλφα-αρβουτίνη λειτουργεί αναστέλλοντας τη δραστηριότητα της τυροσινάσης που περιορίζει την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα σας. Είναι επίσης γνωστό ότι έχει 10 φορές μεγαλύτερη επίδραση από την κανονική β-αρβουτίνη.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε 2-3 σταγόνες ορού στο πρόσωπο. Σκουπίστε απαλά για να βοηθήσετε την απορρόφηση.

Συστατικά

Oryza Sativa (Rice) Bran Water, Water, Glycerin, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Dipropylene Glycol, Alpha-Arbutin, Niacinamide,Methyl Gluceth-20, Panthenol, Polyglycerin-3, Trehalose, Glyceryl Glucoside, Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Arginine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arginine, Disodium EDTA, Coptis Japonica Root Extract, Sorbitan Isostearate, Glucose, Coix Lacryma-Jobi Ma-Yuen Seed Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Hordeum Distichon (Barley) Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Vigna Radiata Seed Extract, Zea Mays (Corn) Kernel Extract

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Λεύκανση, Λείανση
Σύνθεση
Alcohol Free, Vegan
Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη B5, Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (107)

  1. 71
  2. 13
  3. 18
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Είναι οκ το προϊόν . Ενυδατώνει την επιδερμίδα κ δεν το κάνει να κολλάει κ για μετά το ξύρισμα είναι εύκολο στην χρήση . Ενα μείον είναι το μπουκάλι όταν φτάνει στο τέλος αλλά έχει ακόμα μέσα το απλικατερ που έχει από πάνω δεν το φτάνει κ ή το πετάς χωρίς να έχει τελειώσει ή το γυρνάς ανάποδα κ περιμένεις να κατέβει το προϊόν για να το χρησιμοποιήσεις .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marine_Catlover
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελαφριά αίσθηση, άοσμο σερουμ, δεν κολλάει καθόλου, σαν ρευστή λοσιόν, δεν αφήνει καθόλου λιπαρό αποτέλεσμα. Κάνει όμως πολύ καλή ενυδάτωση, δίνει πολλή λάμψη στο δέρμα με εφέ glass, φωτίζει και τονώνει το δέρμα. Θα το ξαναπάω σίγουρα λόγω της αποτελεσματικότητας αλλά και των συστατικών του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fo_tini
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νταξει ένα οκ serum. ενυδατωνει σίγουρα αλλά σε μενα που έχω λιπαρή με κάνει να γυαλίζω και να κολλάω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • louli
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ίσως θα επρεπε να λέει κάπου ότι δεν ενδεικνυται για λιπαρη επιδερμίδα. Το ένοιωθα πολύ βαρύ στο πρόσωπο μου και με συνεχή χρήση 2-3 ημερών εφτανε στο σημειο να με ενοχλει ή να με τρώει. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και θεωρώ ότι δεν είναι συμβατό. Σε μια ξηρή επιδερμίδα θα κάνει σιγουρα καλή δουλεια. Οπότε δεν το απορριπτω συνολικά απλά νομίζω κάνει για ξηρές επιδερμίδες ή ίσως για μέρες που θες εξτρα ενυδάτωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • INFO73947084
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενας ωραιος ορος μην περιμενετε θαυματα απο κανεναν ορο εαν δεν πινετε νερα δεν τρωτε σωστα και δεν προσεχετε καθημερινα παντως απο αλλα του εμποριου ειναι πολυ καλος οροσ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sandy_Pantelidou
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μικτή επιδερμίδα και περίμενα αυτός ο ορός να μου δίνει μία φυσική λάμψη στο δέρμα. Δεν τρελάθηκα γιατί κάνει το δέρμα μου να γυαλίζει κάπως "αφύσικα" σαν να έχω μια στρώση κόλλας επάνω μου... Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ γιατί ως βάση πριν την ενυδατική/αντηλιακή δεν με έχει βολέψει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dessyhatz
    3
    9 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μ….τι να σας πω, δεν τρελάθηκα κιόλας! Μάλλον οι Κορεάτες έχουν πολυ λυπαρή επιδερμίδα! Εγώ που έχω ξηρή, περίμενα μετά την εφαρμογή του να λάμπω από την ενυδάτωση όπως οι ηθοποιοί στα K-drama, αλλα μάπα το καρπούζι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Papathanopoulou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προιον , πρώτη φορά το αγοράζω αλλά όντως δίνει λάμψη . Το εφαρμόζω σε νωπό πρόσωπο κ μετά βαζω κρέμα η αντιηλιακό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_PATELI
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εντοπίσει κάποιο αποτέλεσμα. Διακριτικό προϊόν αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά παρόλη την καθημερινή χρήση του.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει πανάλαφρη συνθεση. Απορροφάται γρήγορα και μπορείς πολύ άμεσα να βαλεις ενυδατικη, αντηλιακο, και να μη βγαλει καμια λιπαρότητα.
    Τελείωσα πολυ γρηγορα το πρωτο μπουκαλακι, θα το ξαναγοραζα αλλα δεν τρελαθηκα κιολας.
    Εχω λιπαρη επιδερμιδα και δε με επιβαρυνε καθολου, απλα ισως περιμενα λιγο περισσοτερα εξαιτιας του τοσο hype που εχει

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε_Κ
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ελαφρύ, είναι δροσερούλι, είναι ενυδατικούλι. Ως εκεί. Έχω δοκιμάσει και καλύτερα.
    Σε κάθε περίπτωση για το καλοκαίρι που έρχεται κάτω από το αντιηλιακό είναι μια καλή λύση για την δική μου επιδερμίδα (είναι μεικτή - με λιπαρό Τ).

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalliroi_Mp
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποιώ δύο εβδομάδες, οπότε σίγουρα είναι μικρό διάστημα για να δω αποτέλεσμα σε παναδες. παρόλα αυτά, μου φαίνεται κάπως λιπαρό για το δέρμα μου (μικτή) και μου έχει κάνει και λίγα σπυράκια. Δεν θα την ξαναγοραζα, περίμενα παραπάνω, κυρίως επειδή παίρνω την αντιλιακη προσώπου η οποία είναι τρομερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανάλαφρο, θρεπτικό χωρίς αρωμα ΑΛΛΑ κολλάει μετά πολύ. Είναι ο μόνος λόγος που δεν θα το ξαναγοράσω. BOJ λατρεμένη εταιρία, το αντηλιακό είναι το καλύτερο ever.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andriana_koufogianni
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λεπτορευστο που σου αφήνει ανάλαφρη αίσθηση στο πρόσωπο. Άμεση απορρόφηση. Δεν εκκρίνει έξτρα λιπαρότητα. Έχω λιπαρό πρόσωπο με αρκετά σημάδια από την ακμή. Μετά από 1 μήνα χρήση τα σημάδια σβήνουν σιγά σιγά κι το πρόσωπο γίνεται πιο άσπρο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πιο ωραιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    5 μήνες χρήση και έχει πολύ όμορφο αποτέλεσμα λάμψης!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλοι οι όροι αυτής της εταιρείας είναι αποτελεσματικοί και value for money!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περισσότερο καλό από ότι περίμενα !!️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντάξει καλό είναι, κοντεύω να τελειώσω το μπουκαλάκι , και βλέπουμε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Very good serum

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία διαφορά στο δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    love beauty of joseon literally my fav skincare

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Είναι οκ το προϊόν . Ενυδατώνει την επιδερμίδα κ δεν το κάνει να κολλάει κ για μετά το ξύρισμα είναι εύκολο στην χρήση . Ενα μείον είναι το μπουκάλι όταν φτάνει στο τέλος αλλά έχει ακόμα μέσα το απλικατερ που έχει από πάνω δεν το φτάνει κ ή το πετάς χωρίς να έχει τελειώσει ή το γυρνάς ανάποδα κ περιμένεις να κατέβει το προϊόν για να το χρησιμοποιήσεις .

    0
  • Ελαφριά αίσθηση, άοσμο σερουμ, δεν κολλάει καθόλου, σαν ρευστή λοσιόν, δεν αφήνει καθόλου λιπαρό αποτέλεσμα. Κάνει όμως πολύ καλή ενυδάτωση, δίνει πολλή λάμψη στο δέρμα με εφέ glass, φωτίζει και τονώνει το δέρμα. Θα το ξαναπάω σίγουρα λόγω της αποτελεσματικότητας αλλά και των συστατικών του.

    1
  • νταξει ένα οκ serum. ενυδατωνει σίγουρα αλλά σε μενα που έχω λιπαρή με κάνει να γυαλίζω και να κολλάω

    0
  • ίσως θα επρεπε να λέει κάπου ότι δεν ενδεικνυται για λιπαρη επιδερμίδα. Το ένοιωθα πολύ βαρύ στο πρόσωπο μου και με συνεχή χρήση 2-3 ημερών εφτανε στο σημειο να με ενοχλει ή να με τρώει. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και θεωρώ ότι δεν είναι συμβατό. Σε μια ξηρή επιδερμίδα θα κάνει σιγουρα καλή δουλεια. Οπότε δεν το απορριπτω συνολικά απλά νομίζω κάνει για ξηρές επιδερμίδες ή ίσως για μέρες που θες εξτρα ενυδάτωση.

    1
  • Δες τα όλα
11,69 €
5,00 €   μεταφορικά