Κρέμες Προσώπου

Beauty of Joseon Dynasty Cream Κρέμα Προσώπου για Ενυδάτωση & Ρύθμιση Λιπαρότητας με Υαλουρονικό Οξύ & Νιασιναμίδη 50ml

Πρόκειται για μια πολυλειτουργική κρέμα που περιέχει νερό από πίτουρο ρυζιού, νερό τζίνσενγκ, σκουαλάνη και νιασιναμίδη για την υγεία του δέρματος, την υγρασία και τη διατήρηση της ισορροπίας

Πρόκειται για μια πολυλειτουργική κρέμα που περιέχει νερό από πίτουρο ρυζιού, νερό τζίνσενγκ, σκουαλάνη και νιασιναμίδη για την υγεία του δέρματος, την υγρασία και τη διατήρηση της ισορροπίας λιπαρότητας και υγρασίας.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη, Ευαίσθητη, Ώριμη
  • Σύνθεση Cruelty-free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
15 14
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Air Clean 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Πρόκειται για μια πολυλειτουργική κρέμα που περιέχει νερό από πίτουρο ρυζιού, νερό τζίνσενγκ, σκουαλάνη και νιασιναμίδη για την υγεία του δέρματος, την υγρασία και τη διατήρηση της ισορροπίας λιπαρότητας και υγρασίας.

Με τη σταθερή της υφή, παρέχει πυκνή υγρασία και θρέψη, αποτρέποντας την ξηρότητα του δέρματος ακόμη και μετά από πολλές ώρες.

Οφέλη

  • Μακράς διάρκειας υγρασία: Περιέχοντας 2% νιασιναμίδη και 2% σκουαλάνη, εξισορροπεί τη λιπαρότητα και την υγρασία και προστατεύει την επιδερμίδα από τα εξωτερικά ερεθίσματα.
  • Απαλό φινίρισμα λάμψης: Αυτή η κρέμα παρέχει ένα απαλό, λαμπερό φινίρισμα. Δημιουργεί μια φυσική και υγιή λάμψη όταν χρησιμοποιείται με foundation.

Δραστικά Συστατικά

  • Νερό από πίτουρο ρυζιού 29%: Το πίτουρο ρυζιού είναι το λεπτότερο εσωτερικό πίτουρο του αλεσμένου ρυζιού. Το πίτουρο ρυζιού, πλούσιο σε αμινοξέα, μέταλλα και βιταμίνη Ε, βοηθά να διατηρείται το δέρμα υγρό και υγιές.
  • Νερό από ρίζα τζίνσενγκ 5%: Το τζίνσενγκ είναι το πιο σημαντικό φυτικό συστατικό στην ιστορία της Κορέας. Η πλούσια σαπωνίνη που περιέχεται στο τζίνσενγκ συμβάλλει στο να γίνει το δέρμα πιο υγιές και πιο ενεργητικό.
  • Σκουαλάνη 2%: Η σκουαλάνη, η οποία έχει ιδιότητες παρόμοιες με το σμήγμα, βοηθά στην εξισορρόπηση της λιπαρότητας και της υγρασίας και δρα ως φραγμός για την προστασία του δέρματος από εξωτερικά ερεθίσματα.
  • Νιασιναμίδη 2%: Η νιασιναμίδη είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη Β. Βοηθά στην πρόληψη του υπερβολικά ξηρού ή λιπαρού δέρματος ρυθμίζοντας την έκκριση σμήγματος.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε την κατάλληλη ποσότητα αυτής της κρέμας στο πρόσωπό σας στο τελευταίο στάδιο της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας σας.

Ταμπονάρετε με τα δάχτυλά σας για να βοηθήσετε την απορρόφηση.

Συστατικά

Water, Oryza Sativa (rice) Bran Water, Glycerin, Panax Ginseng Root Water, Hydrogenated polydecene, 1,2-Hexanediol, Niacinamide, Squalane, Butylene glycol, Propanediol, Dicaprylate/Dicaprate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Ammonium acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Caprylic/Capric Triglyceride, Disodium EDTA, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Honey Extract, Ceramide NP, Hydrogenated Lecithin, Coptis Japonica Root Extract, Raphanus Sativus (Radish) Seed Extract, Lycium Chinense Fruit Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Extract, Phellinus Linteus Extract, Dextrin, Scutellaria Baicalensis Root Extract

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Cruelty-free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη, Ευαίσθητη, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Νιασιναμίδη, Ρύζι
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (461)

Αξιολογήσεις

  1. 314
  2. 76
  3. 36
  4. 18
  5. 17
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση

Αξιολογήσεις χρηστών

sk737
5
18 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πραγματικά πολύ καλή κρέμα για βαθειά ενυδάτωση. Ιδανική για βράδυ για μεικτές επιδερμίδες ή και για πρωί στις ξηρές. Δεν απορροφάται γρήγορα ενώ η υφή της είναι μεταξένια, κάτι μεταξύ τζελ και κρέμας. Πρέπει να βάζει κανείς λίγη ποσότητα για να μπορεί να απορροφηθεί καλύτερα και έτσι είναι και πολύ οικονομική. Έχω ροδοχρους και πολύ ευαίσθητο δέρμα και δεν μου προκάλεσε κανένα τσούξιμο και κανένα θέμα με την ακμή ή με άλλα σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

rinakiskr
1
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εχω κανει θεραπεια πριν καποια χρονια για ακμη με χαπια Βιταμινη Α. Απο τοτε το δερμα μου απο λιπαρο που ηταν, εγινε σχετικα ξηρο και ετσι χρειαζομαι ενυδατικες κρεμες. Για εμενα και την επιδερμιδα μου δεν ηταν καλη η κρεμα δυστυχώς. Εχω κανονικη ως ξηρη επιδερμιδα και αυτή η κρεμα ναι οντως ειναι ενυδατικη αλλα ειναι πολυ κολωδης και αφηνει ασχημη αισθηση στο δερμα..δεν απορροφαται με τιποτα ακομα και ωρες μετα. Δεν μπορει να μπει πρωι αυτή η κρεμα και να βγεις εξω...ειναι πολυ λιπαρο το δερμα μετα. Και αν τη βαλεις το βραδυ, το πρωι που ξυπνας το δερμα σου ειναι λιπαρο οχι απλα ενυδατωμένο. Δυστυχώς για εμενα, δεν κανει αυτη η κρεμα.

  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • stratos.dan
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη ενυδατική που εχω δοκιμάσει ως τώρα, την χρησιμοποιώ ενδιάμεσα με άλλες αλλα παντα γυρίζω σε αυτην δυο χρόνια τωρα.
    Ειχα oily δέρμα λόγω ακμής σε μικρότερη ηλικία και γενικά ειναι πολυ ευαίσθητο.. τώρα ειναι λιγο πιο complex άλλαξε λιγο μεγαλώνοντας.
    Σαν κρέμα νύχτας γιατι ειναι λίγο πιο βαριά (σίγουρα δεν κάνει για κρέμα μέρας αν θες να βγείς έξω).
    Σου αφήνει μια γυαλάδα αλλα οχι σαν να ειναι oily το δέρμα..
    Για την τιμή της ειναι πολυ worth για την δουλειά που κάνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Super ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Loved it.. really moisturizing my skin and provides a glass effect

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Από άλλες χώρες

  • dimitra_velli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία, δροσιστική και πολύ ενυδατική κρέμα. Άρωμα δεν έχει άλλα όταν την βάζω νιώθω μια ωραία δροσιά. Απορροφάται εύκολα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Περίμενα, βάσει σχολίων, πολλά περισσότερα. Ναι μεν ξυπνάω το πρωί και η επιδερμίδα μου είναι λεία και πιο γεμάτη, αλλά νιώθω ότι το προϊόν κάθεται στο δέρμα μου. Είναι κολλώδες και κολλάει στο μαξιλάρι. Όση ώρα πριν τον ύπνο και να την εφαρμόσω νιώθω να μείνει πιο πολύ στο μαξιλάρι μου παρά στο πρόσωπο μου. Δεν θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_S89
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι, όχι αυτό που περίμενα βέβαια λόγω φήμης κτλ. αλλά οκ, δεν είχα θέματα όσο τη χρησιμοποίησα. Αυτό που δε μου έκατσε εμένα καλά (γιατί κάθε επιδερμίδα διαφέρει φυσικά), ηταν οτι δεν απορροφάται. Το πιθανότερο είναι το βράδυ πχ να απορρόφησε παραπάνω το μαξιλάρι μου παρά η επιδερμίδα μου. Θα δοκιμάσω κάτι άλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kat_Rio
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    loved this and used it all last summer. Trying another from Seoul 89 this year,just as good, if not better

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VickyyyyL
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καταλαβαίνω το τόσο hype αυτής της κρέμας. Τη χρησιμοποιώ έναν μήνα και δεν είδα καμία ενυδάτωση και κολλάει κι ολας στο πρόσωπο, έχει βαριά υφή. Δημιουργεί και σπυράκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Esmeralda_Cani
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη κρεμα αφηνει ωραια αίσθηση κανει οτι υποσχεται, βαζω μια παχυα στρωση νυχτα πριν παω για ύπνο ξυπνάω το πρωι με δερμα μωρού , μαλακό και ενυδατωμένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantina♥
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ως δώρο και του άρεσε πολύ, ενυδατώση που κρατάει και πιο λειά επιδερμίδα.
    Επίσης επειδη την χρησιμοποιήσα και αφήνει εφέ glass skin

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LinaJ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά θρεπτική απλά τη χρησιμοποιώ μόνο βράδυ (έχω μικτό δέρμα) γιατί αφήνει λίγη λιπαρότητα αλλά έχει κάνει καλή δουλειά στο δέρμα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amorianouth
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι καλύπτει μόνο άτομα έως 30 ετών. Σε μένα 35+ ήταν σχεδόν σαν να μην χρησιμοποιώ κρέμα. Σαν θετικό θα αναφέρω ότι δεν έχει άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioanna_piagkou
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεύτερο προιόν που δοκιμάζω από τη συγκεκριμένη μάρκα και δυστυχώς δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Την χρησιμοποίησα γύρω στον ένα μήνα μέχρι τελικά να την αλλάξω και δεν με βοήθησε πουθενά. Η μυρωδιά της είναι εξαιρετική αλλά δεν απορροφούνταν και άφηνε μια αίσθηση κόλας στο δέρμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia_Keramari76
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα! Απλά αν έχεις έστω και λίγο λιπαρή επιδερμίδα μην την πάρεις. Είναι πολύ λιπαρή. Η μητέρα μου που έχει πιο ξηρή την έχει λατρέψει όμως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angitziatas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Got this a gift for my mother and she really really like it. She has normal to dry mature skin. This product is more in the creamier and rich side. I tried it and I have oily/ combination acne prone skin and I found it a bit too heavy for me so I would recommend it for combination to dry skin types. Overall my mother found it very hydrating for her skin and liked the texture.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyrakivaia
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συγκεκριμένη κρέμα ήταν τόσο-όσο ενυδατική για μια 《κανονική με τάσεις ξηρότητας》 νεανική επιδερμίδα. Η χρήση της γινόταν με συνέπεια (πρωί-βράδυ) μετά τον προσωπικό καθαρισμό. Επιπρόσθετα, ήταν ελαφριά στην υφή και άοσμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristinaki_Tz
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει λιπαρότητα ακόμα και με λίγη ποσότητα. Αργεί να απορροφηθεί. Προσφέρει αρκετά καλή ενυδάτωση, αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω κάποια άλλη την επόμενη φορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Moustaleuria
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελείωσα επιτέλους την κρέμα η οποία μου κράτησε πολλούς μήνες.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τέτοιος ντόρος για αυτή. Και συνολικά για την εταιρία γιατί δοκίμασα και ένα αντιηλιακό και ένα σέρουμ. Τα βρήκα όλα απλώς οκ. Καμία διαφορά, είτε τα έβαζα είτε όχι.
    Την προτείνω μόνο για τιμή-ποσότητα, αλλά δεν μου φάνηκε τίποτα το ιδιαίτερο.
    Έχω την κλασική μικτή επιδερμίδα, κανονική προς ξηρή στα μάγουλα, λιπαρό Τ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Marios6033
    2
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επηρεάστηκα από τα πολλά θετικά σχόλια .. έχω μεικτή επιδερμίδα και με τάση να βγάζω σπυράκια ειδικά τις δύσκολες μέρες του μήνα ..
    Πήρα αυτή την ενυδατική για καθημερινή περιποίηση καθώς και την αντηλιακή και την κρέμα ρετινόλη για τα μάτια .
    Η συγκεκριμένη μου αφηνει στο πρόσωπο μια εκνευριστική κολλώδες υφή η οποία δεν φεύγει με τίποτα όση ποσότητα κ αν έχω δοκιμάσει , εκτός αν πλυθείς φυσικά.
    Επισης η μυρωδιά της είναι σαν πλαστικό.
    Δεν την συνιστώ , είναι βαριά στο πρόσωπο και αισθανομαι ότι μου μπουκώνει τους πόρους κ δεν αναπνέει η επιδερμίδα μου .
    (Όσο για την αντιηλιακή δεν είναι τόσο κακιά , απορροφάται γρήγορα κ είναι ελαφριά σε σχέση με άλλες αντηλιακές κρέμες , η ρετινόλη για τα μάτια είναι οκ .. με τσούζει μερικές φορές και δεν έχω ευαίσθητα μάτια ! ) γενικά δεν θα ξαναπάρω τίποτα από την συγκεκριμένη σειρά .. απογοητεύτηκα και δεν τα λες και πολύ φθηνά αν τα πάρεις όλα μαζί …

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria20028308
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ελαφριά κρέμα που προσφέρει καλή ενυδάτωση (έχω μεικτή επιδερμίδα). Απλώνεται εύκολα, δεν έχει άρωμα και αφήνει μια υγιή λάμψη στο δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina.Psylla
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη κρέμα. Χωρίς άρωμα, ελαφριά και απορροφάτε εύκολα. Δεν βγάζω σπυράκια ενώ ενυδατώνεται το δέρμα μου υπέροχα. Την αγοράζω ξανά και ξανά. Την λατρεύω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η καλύτερη ενυδατική που εχω δοκιμάσει ως τώρα, την χρησιμοποιώ ενδιάμεσα με άλλες αλλα παντα γυρίζω σε αυτην δυο χρόνια τωρα.
    Ειχα oily δέρμα λόγω ακμής σε μικρότερη ηλικία και γενικά ειναι πολυ ευαίσθητο.. τώρα ειναι λιγο πιο complex άλλαξε λιγο μεγαλώνοντας.
    Σαν κρέμα νύχτας γιατι ειναι λίγο πιο βαριά (σίγουρα δεν κάνει για κρέμα μέρας αν θες να βγείς έξω).
    Σου αφήνει μια γυαλάδα αλλα οχι σαν να ειναι oily το δέρμα..
    Για την τιμή της ειναι πολυ worth για την δουλειά που κάνει.

    5
  • Super ενυδάτωση

    0
  • Loved it.. really moisturizing my skin and provides a glass effect

    1
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Ερωτήσεις

9153 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
dhmhtraa

γνωρίζει κάποιος/κάποια που το έχει χρησιμοποιήσει εάν είναι για λιπαρά ή ξηρά δέρματα;

Marianna_Fotopoulou5076

είναι για όλους τους τύπους δέρματος, ειδικά για τα ευαίσθητα δέρματα λίγο πιο πολύ.. προσωπικως είμαι λιπαρή -ευαισθητη με τάση για ακμή και εδώ και κάνα πενταρι χρόνια αυτή τη κρέμα χρησιμοποιώ και με έχει βοηθήσει πολύ. έχει πολλά οφέλιμα συστατικά για την επιδερμίδα. αν θελήσεις να τη δοκιμάσεις ζητά δειγματακι..δεν έχει άρωμα καθόλου ☺️

aggeliki_poulianidou

Αν απορροφηθεί καλά όχι δεν γυαλίζει αλλά εξαρτάται θεωρώ και με ποια προϊόντα θα το χρησιμοποίησης.

Ε_Κ

θα σας δροσίσει, ενυδατώσει. Αν έχετε ανάγκη για περισσότερη ενίσχυση, ίσως χρειαστείτε και κάποιο άλλο προϊόν.

Δες όλες τις ερωτήσεις (7)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πρόκειται για μια πολυλειτουργική κρέμα που περιέχει νερό από πίτουρο ρυζιού, νερό τζίνσενγκ, σκουαλάνη και νιασιναμίδη για την υγεία του δέρματος, την υγρασία και τη διατήρηση της ισορροπίας λιπαρότητας και υγρασίας.

Με τη σταθερή της υφή, παρέχει πυκνή υγρασία και θρέψη, αποτρέποντας την ξηρότητα του δέρματος ακόμη και μετά από πολλές ώρες.

Οφέλη

  • Μακράς διάρκειας υγρασία: Περιέχοντας 2% νιασιναμίδη και 2% σκουαλάνη, εξισορροπεί τη λιπαρότητα και την υγρασία και προστατεύει την επιδερμίδα από τα εξωτερικά ερεθίσματα.
  • Απαλό φινίρισμα λάμψης: Αυτή η κρέμα παρέχει ένα απαλό, λαμπερό φινίρισμα. Δημιουργεί μια φυσική και υγιή λάμψη όταν χρησιμοποιείται με foundation.

Δραστικά Συστατικά

  • Νερό από πίτουρο ρυζιού 29%: Το πίτουρο ρυζιού είναι το λεπτότερο εσωτερικό πίτουρο του αλεσμένου ρυζιού. Το πίτουρο ρυζιού, πλούσιο σε αμινοξέα, μέταλλα και βιταμίνη Ε, βοηθά να διατηρείται το δέρμα υγρό και υγιές.
  • Νερό από ρίζα τζίνσενγκ 5%: Το τζίνσενγκ είναι το πιο σημαντικό φυτικό συστατικό στην ιστορία της Κορέας. Η πλούσια σαπωνίνη που περιέχεται στο τζίνσενγκ συμβάλλει στο να γίνει το δέρμα πιο υγιές και πιο ενεργητικό.
  • Σκουαλάνη 2%: Η σκουαλάνη, η οποία έχει ιδιότητες παρόμοιες με το σμήγμα, βοηθά στην εξισορρόπηση της λιπαρότητας και της υγρασίας και δρα ως φραγμός για την προστασία του δέρματος από εξωτερικά ερεθίσματα.
  • Νιασιναμίδη 2%: Η νιασιναμίδη είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη Β. Βοηθά στην πρόληψη του υπερβολικά ξηρού ή λιπαρού δέρματος ρυθμίζοντας την έκκριση σμήγματος.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε την κατάλληλη ποσότητα αυτής της κρέμας στο πρόσωπό σας στο τελευταίο στάδιο της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας σας.

Ταμπονάρετε με τα δάχτυλά σας για να βοηθήσετε την απορρόφηση.

Συστατικά

Water, Oryza Sativa (rice) Bran Water, Glycerin, Panax Ginseng Root Water, Hydrogenated polydecene, 1,2-Hexanediol, Niacinamide, Squalane, Butylene glycol, Propanediol, Dicaprylate/Dicaprate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Ammonium acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Caprylic/Capric Triglyceride, Disodium EDTA, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Honey Extract, Ceramide NP, Hydrogenated Lecithin, Coptis Japonica Root Extract, Raphanus Sativus (Radish) Seed Extract, Lycium Chinense Fruit Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Extract, Phellinus Linteus Extract, Dextrin, Scutellaria Baicalensis Root Extract

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Cruelty-free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη, Ευαίσθητη, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Νιασιναμίδη, Ρύζι
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (461)

  1. 314
  2. 76
  3. 36
  4. 18
  5. 17
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση

Αξιολογήσεις χρηστών

sk737
5
18 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πραγματικά πολύ καλή κρέμα για βαθειά ενυδάτωση. Ιδανική για βράδυ για μεικτές επιδερμίδες ή και για πρωί στις ξηρές. Δεν απορροφάται γρήγορα ενώ η υφή της είναι μεταξένια, κάτι μεταξύ τζελ και κρέμας. Πρέπει να βάζει κανείς λίγη ποσότητα για να μπορεί να απορροφηθεί καλύτερα και έτσι είναι και πολύ οικονομική. Έχω ροδοχρους και πολύ ευαίσθητο δέρμα και δεν μου προκάλεσε κανένα τσούξιμο και κανένα θέμα με την ακμή ή με άλλα σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

rinakiskr
1
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εχω κανει θεραπεια πριν καποια χρονια για ακμη με χαπια Βιταμινη Α. Απο τοτε το δερμα μου απο λιπαρο που ηταν, εγινε σχετικα ξηρο και ετσι χρειαζομαι ενυδατικες κρεμες. Για εμενα και την επιδερμιδα μου δεν ηταν καλη η κρεμα δυστυχώς. Εχω κανονικη ως ξηρη επιδερμιδα και αυτή η κρεμα ναι οντως ειναι ενυδατικη αλλα ειναι πολυ κολωδης και αφηνει ασχημη αισθηση στο δερμα..δεν απορροφαται με τιποτα ακομα και ωρες μετα. Δεν μπορει να μπει πρωι αυτή η κρεμα και να βγεις εξω...ειναι πολυ λιπαρο το δερμα μετα. Και αν τη βαλεις το βραδυ, το πρωι που ξυπνας το δερμα σου ειναι λιπαρο οχι απλα ενυδατωμένο. Δυστυχώς για εμενα, δεν κανει αυτη η κρεμα.

  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • stratos.dan
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη ενυδατική που εχω δοκιμάσει ως τώρα, την χρησιμοποιώ ενδιάμεσα με άλλες αλλα παντα γυρίζω σε αυτην δυο χρόνια τωρα.
    Ειχα oily δέρμα λόγω ακμής σε μικρότερη ηλικία και γενικά ειναι πολυ ευαίσθητο.. τώρα ειναι λιγο πιο complex άλλαξε λιγο μεγαλώνοντας.
    Σαν κρέμα νύχτας γιατι ειναι λίγο πιο βαριά (σίγουρα δεν κάνει για κρέμα μέρας αν θες να βγείς έξω).
    Σου αφήνει μια γυαλάδα αλλα οχι σαν να ειναι oily το δέρμα..
    Για την τιμή της ειναι πολυ worth για την δουλειά που κάνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Super ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Loved it.. really moisturizing my skin and provides a glass effect

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Από άλλες χώρες

  • dimitra_velli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία, δροσιστική και πολύ ενυδατική κρέμα. Άρωμα δεν έχει άλλα όταν την βάζω νιώθω μια ωραία δροσιά. Απορροφάται εύκολα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Περίμενα, βάσει σχολίων, πολλά περισσότερα. Ναι μεν ξυπνάω το πρωί και η επιδερμίδα μου είναι λεία και πιο γεμάτη, αλλά νιώθω ότι το προϊόν κάθεται στο δέρμα μου. Είναι κολλώδες και κολλάει στο μαξιλάρι. Όση ώρα πριν τον ύπνο και να την εφαρμόσω νιώθω να μείνει πιο πολύ στο μαξιλάρι μου παρά στο πρόσωπο μου. Δεν θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_S89
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι, όχι αυτό που περίμενα βέβαια λόγω φήμης κτλ. αλλά οκ, δεν είχα θέματα όσο τη χρησιμοποίησα. Αυτό που δε μου έκατσε εμένα καλά (γιατί κάθε επιδερμίδα διαφέρει φυσικά), ηταν οτι δεν απορροφάται. Το πιθανότερο είναι το βράδυ πχ να απορρόφησε παραπάνω το μαξιλάρι μου παρά η επιδερμίδα μου. Θα δοκιμάσω κάτι άλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kat_Rio
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    loved this and used it all last summer. Trying another from Seoul 89 this year,just as good, if not better

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VickyyyyL
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καταλαβαίνω το τόσο hype αυτής της κρέμας. Τη χρησιμοποιώ έναν μήνα και δεν είδα καμία ενυδάτωση και κολλάει κι ολας στο πρόσωπο, έχει βαριά υφή. Δημιουργεί και σπυράκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Esmeralda_Cani
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη κρεμα αφηνει ωραια αίσθηση κανει οτι υποσχεται, βαζω μια παχυα στρωση νυχτα πριν παω για ύπνο ξυπνάω το πρωι με δερμα μωρού , μαλακό και ενυδατωμένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantina♥
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ως δώρο και του άρεσε πολύ, ενυδατώση που κρατάει και πιο λειά επιδερμίδα.
    Επίσης επειδη την χρησιμοποιήσα και αφήνει εφέ glass skin

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LinaJ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά θρεπτική απλά τη χρησιμοποιώ μόνο βράδυ (έχω μικτό δέρμα) γιατί αφήνει λίγη λιπαρότητα αλλά έχει κάνει καλή δουλειά στο δέρμα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amorianouth
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι καλύπτει μόνο άτομα έως 30 ετών. Σε μένα 35+ ήταν σχεδόν σαν να μην χρησιμοποιώ κρέμα. Σαν θετικό θα αναφέρω ότι δεν έχει άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioanna_piagkou
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεύτερο προιόν που δοκιμάζω από τη συγκεκριμένη μάρκα και δυστυχώς δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Την χρησιμοποίησα γύρω στον ένα μήνα μέχρι τελικά να την αλλάξω και δεν με βοήθησε πουθενά. Η μυρωδιά της είναι εξαιρετική αλλά δεν απορροφούνταν και άφηνε μια αίσθηση κόλας στο δέρμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia_Keramari76
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα! Απλά αν έχεις έστω και λίγο λιπαρή επιδερμίδα μην την πάρεις. Είναι πολύ λιπαρή. Η μητέρα μου που έχει πιο ξηρή την έχει λατρέψει όμως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angitziatas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Got this a gift for my mother and she really really like it. She has normal to dry mature skin. This product is more in the creamier and rich side. I tried it and I have oily/ combination acne prone skin and I found it a bit too heavy for me so I would recommend it for combination to dry skin types. Overall my mother found it very hydrating for her skin and liked the texture.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyrakivaia
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συγκεκριμένη κρέμα ήταν τόσο-όσο ενυδατική για μια 《κανονική με τάσεις ξηρότητας》 νεανική επιδερμίδα. Η χρήση της γινόταν με συνέπεια (πρωί-βράδυ) μετά τον προσωπικό καθαρισμό. Επιπρόσθετα, ήταν ελαφριά στην υφή και άοσμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristinaki_Tz
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει λιπαρότητα ακόμα και με λίγη ποσότητα. Αργεί να απορροφηθεί. Προσφέρει αρκετά καλή ενυδάτωση, αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω κάποια άλλη την επόμενη φορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Moustaleuria
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελείωσα επιτέλους την κρέμα η οποία μου κράτησε πολλούς μήνες.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τέτοιος ντόρος για αυτή. Και συνολικά για την εταιρία γιατί δοκίμασα και ένα αντιηλιακό και ένα σέρουμ. Τα βρήκα όλα απλώς οκ. Καμία διαφορά, είτε τα έβαζα είτε όχι.
    Την προτείνω μόνο για τιμή-ποσότητα, αλλά δεν μου φάνηκε τίποτα το ιδιαίτερο.
    Έχω την κλασική μικτή επιδερμίδα, κανονική προς ξηρή στα μάγουλα, λιπαρό Τ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Marios6033
    2
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επηρεάστηκα από τα πολλά θετικά σχόλια .. έχω μεικτή επιδερμίδα και με τάση να βγάζω σπυράκια ειδικά τις δύσκολες μέρες του μήνα ..
    Πήρα αυτή την ενυδατική για καθημερινή περιποίηση καθώς και την αντηλιακή και την κρέμα ρετινόλη για τα μάτια .
    Η συγκεκριμένη μου αφηνει στο πρόσωπο μια εκνευριστική κολλώδες υφή η οποία δεν φεύγει με τίποτα όση ποσότητα κ αν έχω δοκιμάσει , εκτός αν πλυθείς φυσικά.
    Επισης η μυρωδιά της είναι σαν πλαστικό.
    Δεν την συνιστώ , είναι βαριά στο πρόσωπο και αισθανομαι ότι μου μπουκώνει τους πόρους κ δεν αναπνέει η επιδερμίδα μου .
    (Όσο για την αντιηλιακή δεν είναι τόσο κακιά , απορροφάται γρήγορα κ είναι ελαφριά σε σχέση με άλλες αντηλιακές κρέμες , η ρετινόλη για τα μάτια είναι οκ .. με τσούζει μερικές φορές και δεν έχω ευαίσθητα μάτια ! ) γενικά δεν θα ξαναπάρω τίποτα από την συγκεκριμένη σειρά .. απογοητεύτηκα και δεν τα λες και πολύ φθηνά αν τα πάρεις όλα μαζί …

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria20028308
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ελαφριά κρέμα που προσφέρει καλή ενυδάτωση (έχω μεικτή επιδερμίδα). Απλώνεται εύκολα, δεν έχει άρωμα και αφήνει μια υγιή λάμψη στο δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina.Psylla
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη κρέμα. Χωρίς άρωμα, ελαφριά και απορροφάτε εύκολα. Δεν βγάζω σπυράκια ενώ ενυδατώνεται το δέρμα μου υπέροχα. Την αγοράζω ξανά και ξανά. Την λατρεύω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η καλύτερη ενυδατική που εχω δοκιμάσει ως τώρα, την χρησιμοποιώ ενδιάμεσα με άλλες αλλα παντα γυρίζω σε αυτην δυο χρόνια τωρα.
    Ειχα oily δέρμα λόγω ακμής σε μικρότερη ηλικία και γενικά ειναι πολυ ευαίσθητο.. τώρα ειναι λιγο πιο complex άλλαξε λιγο μεγαλώνοντας.
    Σαν κρέμα νύχτας γιατι ειναι λίγο πιο βαριά (σίγουρα δεν κάνει για κρέμα μέρας αν θες να βγείς έξω).
    Σου αφήνει μια γυαλάδα αλλα οχι σαν να ειναι oily το δέρμα..
    Για την τιμή της ειναι πολυ worth για την δουλειά που κάνει.

    5
  • Super ενυδάτωση

    0
  • Loved it.. really moisturizing my skin and provides a glass effect

    1
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
15,14 €
5,00 €   μεταφορικά