Αγόρασα αυτό το μοντέλο διότι ήθελα οπωσδήποτε μια σούπα μικρή σε μέγεθος, ισχυρή, χωρίς σακούλες και να έχει και πέλμα με περιστρεφόμενη βούρτσα.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση της, δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, έχω όμως μερικές προσωπικές παρατηρήσεις.
Ξεκινάω από το γεγονός ότι στο σύνολο της, η κατασκευή είναι αρκετά στιβαρή δηλαδή το κοντάρι είναι μεταλλικό και δεν παλαντζάρει, ο σωλήνας είναι ανθεκτικός και ευέλικτος, τα ροδάκια έχουν επικάλυψη λάστιχου για να μην χαράζουν το πάτωμα, φτάνοντας στον κουβά όμως παρατήρησα ότι η ποιότητα πέφτει κατακόρυφα. Δηλαδή κακής ποιότητας πλαστικό (εύθραυστο) και επίσης το καπάκι κρατιέται με δύο πολύ λεπτά πλαστικά κλιπάκια τα οποία με την πρώτη πτώση έχουν σπάσει (δείτε φωτογραφίες).
Όσον αφορά τα φίλτρα (υπάρχουν δύο) δε χρειάζονται άλλαγμα όπως σε άλλες σκούπες, μπορείς να τα πλένεις. Το ένα βρίσκεται στο μοτέρ και μετά από έναν χρόνο το είδα τελείως καθαρό, το άλλο βρίσκεται στη βάση του κουβά και χρειάζεται ξέβγαλμα μια φορά το μήνα με λίγο σαπούνι για να μη μυρίζει.
Όπως προανέφερα οι ρόδες είναι καλυμμένες με λάστιχο οπότε πάνω σε χαλί θα χρειαστεί λιγουλάκι παραπάνω τράβηγμα για κινηθεί και επίσης θα πρέπει να παίρνεται ανοιχτά τις στροφές διότι έχει μια τάση να κολλάει στις μεσοτοιχίες.
Εργονομικά, υπάρχει ένα χερούλι για να τη σηκώσεις αλλά βρίσκεται στη μέση της συσκευής και αν θέλεις να την αποθηκεύσεις κάθετα παρουσιάζεται μια δυσχέρεια (καλό θα ήταν να μην τη σηκώνετε από τον σωλήνα)
Το πέλμα με την περιστρεφόμενη βούρτσα κάνει καταπληκτική δουλειά τόσο σε χαλιά όσο και σε πατώματα, θα προσέχετε όμως στα κρόσσια των χαλιών διότι μπορεί να τραβήξει μερικές ίνες.
Μια τελευταία παρατήρηση, που είχαν την καλοσύνη να τη διευκρινίσουν στο κατάστημα, είναι ότι οποιαδήποτε εγγύησή σας δώσουν να ξέρετε ότι αφορά μόνο το μοτέρ όχι το σύνολο της σκούπας.