Αντηλιακά

La Roche Posay UVMune 400 Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 50ml

Ενυδατικό αντηλιακό με άρωμα που προστατεύει από τις ακτίνες UVA & UVB, τις υπέρυθρες IR-A και τη ρύπανση, ενώ παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα και χαρίζει πιο ομοιόμορφη όψη.

Ενυδατικό αντηλιακό με άρωμα που προστατεύει από τις ακτίνες UVA & UVB, τις υπέρυθρες IR-A και τη ρύπανση, ενώ παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα και χαρίζει πιο ομοιόμορφη όψη.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενυδατικό αντηλιακό με άρωμα που προστατεύει από τις ακτίνες UVA & UVB, τις υπέρυθρες IR-A και τη ρύπανση, ενώ παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα και χαρίζει πιο ομοιόμορφη όψη.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Ιδιότητες

  • Κατάλληλο για το ευαίσθητο & δυσανεκτικό δέρμα.
  • Προστατεύει από την οξειδωτική φθορά.
  • Είναι εξαιρετικά ανθεκτικό σε νερό & άμμο.
  • Παρέχει αόρατο φινίρισμα - χωρίς σημάδια.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί γύρω από τα μάτια.
  • Με άρωμα.
  • Είναι υποαλλεργικό.

Τεχνολογίες

  • XL-Protect: μία πατενταρισμένη τεχνολογία φίλτρων που παρέχει πολύ υψηλή προστασία ευρέος φάσματος και βοηθά στην προστασία από τις βλάβες που προκαλούν η ρύπανση και η υπέρυθρη ακτινοβολία.
  • Meroxyl400: ένα νέο αποκλειστικό UV φίλτρο που προστατεύει ακόμη και από τις πιο επιβλαβείς ακτίνες UV.
  • Τεχνολογία Netlock: για απόλυτη προστασία και εξαιρετική ανθεκτικότητα σε μία αόρατη υφή

Οδηγίες Χρήσης

  • Ιδανικό για καθημερινή χρήση.
  • Εφαρμόστε το αντηλιακό ακριβώς πριν την έκθεση στον ήλιο.

Συστατικά

Aqua / Water / Eau, Diisopropyl Sebacate, Alcohol Denat., Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Diisopropyl Adipate, Peg-8, Dipropylene Glycol, C12-22 Alkyl Acrylate/hydroxyethylacrylate Copolymer, Glycerin, Drometrizole Trisiloxane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methoxypropylamino Cyclohexenylidene Ethoxyethylcyanoacetate, Silica, Tocopherol, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Acrylates Copolymer, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Hydroxyacetophenone, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Polyacrylate, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Triethanolamine, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Parfum / Fragrance.

Προφυλάξεις

  • Αποφεύγετε την επαφή με τα μάτια.
  • Ανανεώνετε συχνά, ειδικά μετά το κολύμπι, την εφίδρωση και το σκούπισμα, για να διατηρήσετε την αρχική προστασία.
  • Η μείωση της ποσότητας θα μειώσει σημαντικά το επίπεδο προστασίας.
  • Μην εκτίθεστε για πολλή ώρα στον ήλιο, ακόμα και μετά τη χρήση αντηλιακού προϊόντος.
  • Μην αφήνετε τα βρέφη και τα μικρά παιδιά να εκτίθενται άμεσα στην ηλιακή ακτινοβολία.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ενυδάτωση
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Τι τελείωμα αφήνει:
Διάφανο
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (184)

Αξιολογήσεις

  1. 148
  2. 28
  3. 4
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απλώνεται εύκολα
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

St.88
5
12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λίγο πιο κρεμώδης η υφή του προϊόντος, λίγο πιο ενυδατική αντηλιακή από το Fluid. Καθόλου βαριά, και αφήνει μια φυσική λάμψη ως τελείωμα όπως και το Fluid. Fungal Acne Safe κι αυτή. Ούτε με το Fluid, ούτε με την Hydrating Cream έχω βγάλει κάποιο μαύρο στίγμα ή σπυράκι. Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στις δύο UVMune 400 αντηλιακές, μάλλον θα επέλεγα την κρέμα λόγω συσκευασίας, γιατί μπορώ να υπολογίσω γύρω στις 5 αντλίες την ποσότητα που χρειάζεται για να καλύψω πρόσωπο-λαιμό σε σχέση με τη συσκευασία του Fluid που είναι τόσο λεπτόρρευστο και απορροφάται γρήγορα και σε κάποια σημεία μπορεί να μην έχεις βάλει

  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Αίσθηση
  • Απλώνεται εύκολα
  • Διάρκεια
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Thomas_Papadopoulos2908
1
13 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Η απόλυτη απογοήτευση, αν είχε 0 αστέρια θα τα έβαζα.
Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο αντηλιακό τα τελευταία 3 χρόνια συνεχόμενα. Ήταν ότι καλύτερο, πολύ ενυδατικό, απλωνόταν πανεύκολα και κρατούσε ώρες.
Μέχρι τη στιγμή που παράγγειλα δυο συσκευασίες πρόσφατα και είναι τελείως διαφορετικό. Μάλλον έχει αλλάξει η φόρμουλα, και είναι οτι χειρότερο. Κολλώδες με απίστευτο white cast που δεν απλώνεται ποτέ δημιουργώντας γρομπαλάκια. Ακόμα και μετα απο μια ώρα μοιάζει λες και φοράς μια μάσκα.

Δεν ξέρω τι φταίει, αν ήταν προβληματικά αυτά που αγόρασα εγώ ή απλά το άλλαξαν, αλλά το αντηλιακό δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ήταν. Ποτέ ξανά δυστηχώς.

  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Αίσθηση
  • Απλώνεται δύσκολα
  • Απορρόφηση
  • Δεν θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosjc
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας πρόβλημα λεύκης, χρησιμοποιώ πολύ συχνά αντηλιακό στο πρόσωπο. Τα περισσότερα που έχω δοκιμάσει μέσα στην ημέρα μου δημιουργούσαν κούραση και τσούξιμο στα μάτια. Με το συγκεκριμένο εδώ και 2 μήνες δεν έχω κάποιο πρόβλημα, παρά τις πολλές ζέστες και τον ιδρώτα, σπάνια νιώθω ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο και με έχει βοηθήσει πολύ.
    Απλά θέλει προσοχή γιατί πρόσφατα πέτυχα απομιμήσεις που είναι τρομερά ίδιες (συνήθως είναι λίγο πιο μεγάλο το σωληνάριο και δεν έχουν χτυπημένο αριθμό παραγωγής/ημερομηνία πάνω πάνω στο σωληνάριο, στην κόλληση). Ίσως γι' αυτό κάποιοι να είδαν διαφορά στην σύσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taxiarxiss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο αντηλιακό. Πάντα έψαχνα ένα αντηλιακό που να απλώνεται εύκολα, να "εξαφανίζεται" άμεσα και πιστεύω το βρήκα. Δεν περιέχει άρωμα, δεν είναι βαρύ στο δέρμα, δεν γυαλίζει ούτε φαίνεται. Πολλές φορές ξεχνάω ότι το φοράω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Terezis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτή η υφή που έχει μου κάθεται στο πρόσωπο, θεωρώ πως αυτό είναι υποκειμενικό. Για πολύωρη έκθεση στον ήλιο νομίζω είναι ιδανική και προσωπικά πάλι, δε μου ερεθίζει τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrysapa

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τις καλύτερες αντηλιακές. Δεν βαραίνει το δέρμα μου, δεν αφήνει ασπρίλες, δεν φαίνεται ότι τη φοράω, κάθεται τέλεια κάτω από make up.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nota Piraeus
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια εξαιρετική αντηλιακη κρέμα που δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.
    την χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τα μάτια μου,καθώς για το υπόλοιπο πρόσωπο προτιμώ άλλη πιο ενισχυμένη.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλώνεται σχετικά εύκολα είναι αρκετά ενυδατικο το μόνο αρνητικό είναι ότι περιέχει άρωμα και αλκοολ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jolene_Dazzlekiss
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα από δείγμα -ευτυχως δεν χρειάστηκε να την αγοράσω.
    Θα την επέλεγα για καλοκαίρι αποκλειστικά και μόνο για την παραλία ή για φορές που ξέρω ότι θα έχω έντονη έκθεση στον ήλιο, καθώς νιώθεις ότι λόγω υφής σίγουρα προστατεύει.
    Ωστόσο, στα αρνητικά:
    Υφή αρκετά παχύρρευστη, δεν είναι ιδανική για να βάλεις από πάνω μεικ απ, καθώς θα γίνει λάσπη. Και σε καμία περίπτωση δεν είναι ιδανική αν την φορέσεις και μετά ιδρώσεις. Αφήνει μια μη επιθυμητή γυαλαδα στο δέρμα -στο δικο μου μεικτό δέρμα, τουλάχιστον.
    Δεν θα επέλεγα να την αγοράσω. Μετά από δοκιμές πάρα πολλών καλλυντικών, οι ανάλαφρες υφές με έχουν κερδίσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleonorakourtidi
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα από συνοικιακό φαρμακείο κοντά 25€. Τα πιο πεταμένα 25€ της ζωής μου. Λιπαρό δέρμα κ την πρότειναν αρκετοί! Βαρύ, δεν απορροφάται, κολλάει κ δεν λέει να στεγνώσει. Θα την έβαζα μόνο στην παραλία κι όχι για καθημερινή χρήση κατω από μέικ απ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vakondiou76
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ταίριαξε στην επιδερμίδα μου (κανονική) άψογα. Για μένα είναι από τα τοπ αντηλιακά προσώπου για χειμώνα και καλοκαίρι. Αδιάβροχο, ενυδατωνει τέλεια την επιδερμίδα και προστατεύει. Επίσης, κρατάει αρκετά και δε χρειάζεται να βάλεις μεγάλη ποσότητα. Vfm προϊόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ritter21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα που έχω αγοράσει,δεν απορροφάται τελείως,αλλά δεν είναι ενοχλητικό το κατάλοιπο που αφήνει, προστατεύει και είναι υποαλλεργικό,είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Karpida

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως σε προστατεύει αρκετά, και αφήνει πολύ ωραία αίσθηση ενυδάτωσης στην επιδερμίδα. το μόνο ίσως αρνητικο είναι ότι μετά "γυαλίζεις" κάπως παραπάνω, ακόμα και με πούδρες κτλ

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis.p10
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιτέλους εχοντας δοκιμάσει απειρα προϊόντα ένα αντηλιακό που κάθεται στο λιπαρό και μη ανεκτικό δέρμα μου !κανένα προϊόν είτε κρέμα είτε αντηλιακό ακόμα και mat η oil free δεν έχει κάτσει καλύτερα απ αυτο! Κανένα white cast σε δέρμα (είμαι μελαχρινός ) ούτε σε φρύδια η γενιά απλώνεται πανεύκολα δεν στεγνώνει αμέσως όπως όλα τα ματ αντηλιακά . Διακριτικό άρωμα ανεκτό σε σύγκριση με άλλες εταιρίες αφήνει μια φυσική γυαλάδα πράγμα που δεν με ενοχλεί καθόλου δεν το νιώθω καθόλου βαρύ σχεδόν ξεχνάω ότι το φοράω ακόμα και αν ιδρώσω δεν βγάζει άσπριλες ούτε καν λιπαρότητα μπορώ να πω ότι την ρυθμίζει κιόλας .
    Εάν έχεις και σύ λιπαρό μη ανεκτικό δερμα και ειδικά στα αντηλιακά είναι μονόδρομος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valia_fot
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μοναδική αντηλιακή που αφήνει την αίσθηση που θα έπρεπε. Δεν είναι λιπαρή και απλώνεται εύκολα. Δεν πιστεύω να αλλάξω

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Kappa3225
    3
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και στην περιγραφή αναφέρεται ως άοσμη, έχει την χαρακτηριστική μυρωδιά του αντηλιακού. Την επέλεξα για καθημερινή χρήση για προστασία από την έκθεση στον ήλιο στην εργασία μου, αλλά μάλλον θα ήταν από τα αντηλιακά που θα προτιμούσα για παραλία. Στο δικό μου δέρμα (κανονικό με τάση λιπαρότητας) δεν απορροφάται ιδιαίτερα καλά, κι αφήνει μία γυαλάδα. Επίσης μου φαίνεται ότι η αίσθηση που αφήνει είναι μάλλον βαριά. Επέλεξα το συγκεκριμένο προϊόν λόγω brand, αλλά το αγαπημένο μου αντηλιακό προσώπου για τέτοια χρήση είναι της YouthLab (Daily Sunscreen Cream Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 50ml)

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SapBar
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μυρίζει. Δεν αφήνει στάμπες. Απλώνεται εύκολα. Ωραία συσκευασία. Αποτελεσμάτική στον ήλιο. Την χρησιμοποιώ καθημερινά όλο το καλοκαίρι όπου και να πάω. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα. δεν με ενοχλεί η γυαλάδα κλπ κλπ γιατί δεν την αισθάνομαι περίεργα στο πρόσωπό μου.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RiaGreece12
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως κοπέλα με λιπαρή επιδερμίδα,γεμάτη πόρους και μαύρα στίγματα(ειδικά στο Τ του προσώπου),έπρεπε να χρησιμοποιήσω τουλάχιστον 5 pumps για να το απλώσω σε όλο μου το πρόσωπο και λαιμό!Δεν αφήνει ΊΧΝΟΣ ΛΙΠΑΡΌΤΗΤΑΣ,απορροφάται γρήγορα και το άρωμα που έχει δεν είναι έντονο!Πρώτα βάζω ενυδατική και περιμένω μέχρι να απορροφηθεί πλήρως απο το δέρμα μου (αν δεν έχει απορροφηθεί μετά απο 15 λεπτά,ταμπονάρω με χαρτί ότι περισσεύει) και μετά βάζω το αντιηλιακό και περιμένω επίσης μέχρι να απορροφηθεί,και στη συνέχεια περνάω στο μακιγιάζ μου(όταν και αν βαφτώ).Το δοκίμασα το συγκεκριμένο από την φίλη μου η οποία έχει νορμαλ/ξηρή επιδερμίδα (είχε άσχημη ακμή στο παρελθόν) η οποία την λατρεύει!Παιδιά αν σας φαίνεται 'ξηρό' τότε μάλλον πρέπει να βάλετε παραπάνω όπως έκανα εγώ!Και αν σας είναι λιπαρό μάλλον δεν ανακινήσατε το μπουκάλι,ή βάλατε υπερβολικά πολύ ή κάποιο συστατικό σας βγάζει την λιπαρότητα και πρέπει να το κοιτάξετε!Το συστήνω ανεπιφύλλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giiovan Kor
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρή και φωτοευαίσθητη επιδερμίδα. είναι τελεια για μένα. τέλεια σε όλα όσα πρέπει ν κάνει σαν κρέμα και απορροφάται άψογα

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kelly_k_
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά την αντηλιακή μου δεν την αλλάζω με τίποτα αλλά είδα καλές κριτικές για τη συγκεκριμένη και είπα να τη δοκιμάσω. Δεν ταίριαξε καθόλου στο πρόσωπο μου. Δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα, έχω μεικτή/ξηρή. Αφήνει τρομερή λιπαρότητα και αναγκαστικά βάζω από πάνω primer ή πούδρα που γενικά δεν φοράω, για ματ αποτέλεσμα. Απλώνεται εύκολα. Θα γυρίσω πίσω στην αντηλιακή της ίδιας εταιρείας που αφήνει ματ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενω γράφει για ολους τους τυπους δερματος δεν θα την προτεινα σε μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες!!Αφήνει μια γυαλαδα σαν φωτεινοτητα μετρια καλυψη το χρωμα της.Μετρια για μενα θα δοκιμασω αλλη απο την ιδια εταιρεια

    • Απλώνεται εύκολα
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efrgk
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο υπάρχει σε αντηλιακό προσώπου.
    Αφήνει τόσο όμορφη αίσθηση στο πρόσωπο, δεν γίνεται λιπαρό, απλώνεται πολύ όμορφα.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Veatriki_Rokka
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο,τι καλύτερο..Θα την αγοράζω ξανά και ξανά.. Ίσως να ήθελα περισσότερα ml στο σωληνάριο, αλλά εντάξει..

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vic.koula
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα ξανά αγοράσω άλλο αντηλιακό προσώπου μετά απ αυτο το προϊόν. Ακόμα και κάτω από τα μάτια ακριβώς, δεν τσούζει, δεν τραβάει. Απλώνεται και απορροφάται εύκολα, ενυδατώνει, φωτίζει και προστατεύει. Όλα σε ένα. Έχω γενικά κανονικό προς ξηρό δέρμα και έκατσε υπέροχα! Για όσες βάζουν και κάποια κρεμα που περιέχει ρετινόλη κάτω από τα μάτια είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντα
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πρότεινε στη μητέρα μου η δερματολόγος γιατί έχει πολύ ευαίσθητο δέρμα και ήταν πολύ καλή. Δεν εμφάνισε καμία αλλεργική αντίδραση ή κοκκινίλα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PennyGrf
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ λίγες μέρες, προς το παρόν είμαι ευχαριστημένη.
    Έχω ευαίσθητο δέρμα κ «δεν τραβάει» ούτε τσούζει καθόλου τα κόκκινα σημεία στο πρόσωπο.
    Απλώνεται εύκολα και απορροφάται αμέσως, χωρίς να να αφήνει άσπρα σημάδια.
    Βέβαια δεν έχω καθόλου λιπαρό δέρμα, σίγουρα παίζει ρόλο και αυτό.
    Έχει ένα πολύ όμορφο διακριτικό άρωμα, δεν θυμίζει κλασικό αντιηλιακό!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Dafni9774
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσον αφορά την προστασία είναι πάρα πολύ καλό αντηλιακό. Έχω σχετικά λιπαρή επιδερμίδα, όταν το απλώνω στην αρχή στο πρόσωπο νιώθω ότι είναι αρκετά ενυδατικό και γυαλίζει λίγο, όμως σταδιακά σε λίγη ώρα έχει απορροφηθεί και δεν το νιώθω. Για τον χειμώνα πιστεύω θα είναι μια χαρά. Πάντως η μαμά μου που έχει κανονικό προς ξηρό δέρμα το έχει καταευχαριστηθεί και θέλει ξανά το ίδιο όταν της τελειώσει. Δεν τσούζει καθόλου τα μάτια. Είναι χωρίς άρωμα. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι περιέχει ως τρίτο συστατικό το alcohol.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouela_Kagelari
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ υψηλή προστασία, δεν τσούζει στα μάτια, δεν έχει άρωμα! Είναι πολύ ενυδατική... σχεδόν λιπαρή. Θεωρώ πως δεν κάνει για λιπαρές επιδερμίδες. Για μικτές και ξηρές όμως, με ένα σετάρισμα με πούδρα ματ στο τέλος, είναι σούπερ!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει έντονη μυρωδιά και είναι κολλώδης σε μια λιπαρή επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ικανοποιητική αντιηλιακή απορροφάτε εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν τσούζει τα μάτια και από ότι έψαξα δεν έχει επικίνδυνα συστατικά. μια χαρά είναι για το πρόσωπο

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχοντας πρόβλημα λεύκης, χρησιμοποιώ πολύ συχνά αντηλιακό στο πρόσωπο. Τα περισσότερα που έχω δοκιμάσει μέσα στην ημέρα μου δημιουργούσαν κούραση και τσούξιμο στα μάτια. Με το συγκεκριμένο εδώ και 2 μήνες δεν έχω κάποιο πρόβλημα, παρά τις πολλές ζέστες και τον ιδρώτα, σπάνια νιώθω ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο και με έχει βοηθήσει πολύ.
    Απλά θέλει προσοχή γιατί πρόσφατα πέτυχα απομιμήσεις που είναι τρομερά ίδιες (συνήθως είναι λίγο πιο μεγάλο το σωληνάριο και δεν έχουν χτυπημένο αριθμό παραγωγής/ημερομηνία πάνω πάνω στο σωληνάριο, στην κόλληση). Ίσως γι' αυτό κάποιοι να είδαν διαφορά στην σύσταση.

    9
  • Υπέροχο αντηλιακό. Πάντα έψαχνα ένα αντηλιακό που να απλώνεται εύκολα, να "εξαφανίζεται" άμεσα και πιστεύω το βρήκα. Δεν περιέχει άρωμα, δεν είναι βαρύ στο δέρμα, δεν γυαλίζει ούτε φαίνεται. Πολλές φορές ξεχνάω ότι το φοράω!

    1
  • Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτή η υφή που έχει μου κάθεται στο πρόσωπο, θεωρώ πως αυτό είναι υποκειμενικό. Για πολύωρη έκθεση στον ήλιο νομίζω είναι ιδανική και προσωπικά πάλι, δε μου ερεθίζει τα μάτια.

    1
  • Από τις καλύτερες αντηλιακές. Δεν βαραίνει το δέρμα μου, δεν αφήνει ασπρίλες, δεν φαίνεται ότι τη φοράω, κάθεται τέλεια κάτω από make up.

    0
  • Είναι μια εξαιρετική αντηλιακη κρέμα που δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.
    την χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τα μάτια μου,καθώς για το υπόλοιπο πρόσωπο προτιμώ άλλη πιο ενισχυμένη.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

2144 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Eugenia_Tzilali

Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου γράψετε τα συστατικά αυτής της αντηλιακής κρέμας. Σας ευχαριστώ

User706051
Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενυδατικό αντηλιακό με άρωμα που προστατεύει από τις ακτίνες UVA & UVB, τις υπέρυθρες IR-A και τη ρύπανση, ενώ παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα και χαρίζει πιο ομοιόμορφη όψη.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Ιδιότητες

  • Κατάλληλο για το ευαίσθητο & δυσανεκτικό δέρμα.
  • Προστατεύει από την οξειδωτική φθορά.
  • Είναι εξαιρετικά ανθεκτικό σε νερό & άμμο.
  • Παρέχει αόρατο φινίρισμα - χωρίς σημάδια.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί γύρω από τα μάτια.
  • Με άρωμα.
  • Είναι υποαλλεργικό.

Τεχνολογίες

  • XL-Protect: μία πατενταρισμένη τεχνολογία φίλτρων που παρέχει πολύ υψηλή προστασία ευρέος φάσματος και βοηθά στην προστασία από τις βλάβες που προκαλούν η ρύπανση και η υπέρυθρη ακτινοβολία.
  • Meroxyl400: ένα νέο αποκλειστικό UV φίλτρο που προστατεύει ακόμη και από τις πιο επιβλαβείς ακτίνες UV.
  • Τεχνολογία Netlock: για απόλυτη προστασία και εξαιρετική ανθεκτικότητα σε μία αόρατη υφή

Οδηγίες Χρήσης

  • Ιδανικό για καθημερινή χρήση.
  • Εφαρμόστε το αντηλιακό ακριβώς πριν την έκθεση στον ήλιο.

Συστατικά

Aqua / Water / Eau, Diisopropyl Sebacate, Alcohol Denat., Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Diisopropyl Adipate, Peg-8, Dipropylene Glycol, C12-22 Alkyl Acrylate/hydroxyethylacrylate Copolymer, Glycerin, Drometrizole Trisiloxane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methoxypropylamino Cyclohexenylidene Ethoxyethylcyanoacetate, Silica, Tocopherol, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Acrylates Copolymer, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Hydroxyacetophenone, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Polyacrylate, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Triethanolamine, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Parfum / Fragrance.

Προφυλάξεις

  • Αποφεύγετε την επαφή με τα μάτια.
  • Ανανεώνετε συχνά, ειδικά μετά το κολύμπι, την εφίδρωση και το σκούπισμα, για να διατηρήσετε την αρχική προστασία.
  • Η μείωση της ποσότητας θα μειώσει σημαντικά το επίπεδο προστασίας.
  • Μην εκτίθεστε για πολλή ώρα στον ήλιο, ακόμα και μετά τη χρήση αντηλιακού προϊόντος.
  • Μην αφήνετε τα βρέφη και τα μικρά παιδιά να εκτίθενται άμεσα στην ηλιακή ακτινοβολία.

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ενυδάτωση
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Τι τελείωμα αφήνει:
Διάφανο
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (184)

  1. 148
  2. 28
  3. 4
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απλώνεται εύκολα
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

St.88
5
12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λίγο πιο κρεμώδης η υφή του προϊόντος, λίγο πιο ενυδατική αντηλιακή από το Fluid. Καθόλου βαριά, και αφήνει μια φυσική λάμψη ως τελείωμα όπως και το Fluid. Fungal Acne Safe κι αυτή. Ούτε με το Fluid, ούτε με την Hydrating Cream έχω βγάλει κάποιο μαύρο στίγμα ή σπυράκι. Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στις δύο UVMune 400 αντηλιακές, μάλλον θα επέλεγα την κρέμα λόγω συσκευασίας, γιατί μπορώ να υπολογίσω γύρω στις 5 αντλίες την ποσότητα που χρειάζεται για να καλύψω πρόσωπο-λαιμό σε σχέση με τη συσκευασία του Fluid που είναι τόσο λεπτόρρευστο και απορροφάται γρήγορα και σε κάποια σημεία μπορεί να μην έχεις βάλει

  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Αίσθηση
  • Απλώνεται εύκολα
  • Διάρκεια
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Thomas_Papadopoulos2908
1
13 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Η απόλυτη απογοήτευση, αν είχε 0 αστέρια θα τα έβαζα.
Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο αντηλιακό τα τελευταία 3 χρόνια συνεχόμενα. Ήταν ότι καλύτερο, πολύ ενυδατικό, απλωνόταν πανεύκολα και κρατούσε ώρες.
Μέχρι τη στιγμή που παράγγειλα δυο συσκευασίες πρόσφατα και είναι τελείως διαφορετικό. Μάλλον έχει αλλάξει η φόρμουλα, και είναι οτι χειρότερο. Κολλώδες με απίστευτο white cast που δεν απλώνεται ποτέ δημιουργώντας γρομπαλάκια. Ακόμα και μετα απο μια ώρα μοιάζει λες και φοράς μια μάσκα.

Δεν ξέρω τι φταίει, αν ήταν προβληματικά αυτά που αγόρασα εγώ ή απλά το άλλαξαν, αλλά το αντηλιακό δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ήταν. Ποτέ ξανά δυστηχώς.

  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Αίσθηση
  • Απλώνεται δύσκολα
  • Απορρόφηση
  • Δεν θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosjc
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας πρόβλημα λεύκης, χρησιμοποιώ πολύ συχνά αντηλιακό στο πρόσωπο. Τα περισσότερα που έχω δοκιμάσει μέσα στην ημέρα μου δημιουργούσαν κούραση και τσούξιμο στα μάτια. Με το συγκεκριμένο εδώ και 2 μήνες δεν έχω κάποιο πρόβλημα, παρά τις πολλές ζέστες και τον ιδρώτα, σπάνια νιώθω ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο και με έχει βοηθήσει πολύ.
    Απλά θέλει προσοχή γιατί πρόσφατα πέτυχα απομιμήσεις που είναι τρομερά ίδιες (συνήθως είναι λίγο πιο μεγάλο το σωληνάριο και δεν έχουν χτυπημένο αριθμό παραγωγής/ημερομηνία πάνω πάνω στο σωληνάριο, στην κόλληση). Ίσως γι' αυτό κάποιοι να είδαν διαφορά στην σύσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taxiarxiss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο αντηλιακό. Πάντα έψαχνα ένα αντηλιακό που να απλώνεται εύκολα, να "εξαφανίζεται" άμεσα και πιστεύω το βρήκα. Δεν περιέχει άρωμα, δεν είναι βαρύ στο δέρμα, δεν γυαλίζει ούτε φαίνεται. Πολλές φορές ξεχνάω ότι το φοράω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Terezis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτή η υφή που έχει μου κάθεται στο πρόσωπο, θεωρώ πως αυτό είναι υποκειμενικό. Για πολύωρη έκθεση στον ήλιο νομίζω είναι ιδανική και προσωπικά πάλι, δε μου ερεθίζει τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrysapa

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τις καλύτερες αντηλιακές. Δεν βαραίνει το δέρμα μου, δεν αφήνει ασπρίλες, δεν φαίνεται ότι τη φοράω, κάθεται τέλεια κάτω από make up.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nota Piraeus
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια εξαιρετική αντηλιακη κρέμα που δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.
    την χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τα μάτια μου,καθώς για το υπόλοιπο πρόσωπο προτιμώ άλλη πιο ενισχυμένη.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλώνεται σχετικά εύκολα είναι αρκετά ενυδατικο το μόνο αρνητικό είναι ότι περιέχει άρωμα και αλκοολ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jolene_Dazzlekiss
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα από δείγμα -ευτυχως δεν χρειάστηκε να την αγοράσω.
    Θα την επέλεγα για καλοκαίρι αποκλειστικά και μόνο για την παραλία ή για φορές που ξέρω ότι θα έχω έντονη έκθεση στον ήλιο, καθώς νιώθεις ότι λόγω υφής σίγουρα προστατεύει.
    Ωστόσο, στα αρνητικά:
    Υφή αρκετά παχύρρευστη, δεν είναι ιδανική για να βάλεις από πάνω μεικ απ, καθώς θα γίνει λάσπη. Και σε καμία περίπτωση δεν είναι ιδανική αν την φορέσεις και μετά ιδρώσεις. Αφήνει μια μη επιθυμητή γυαλαδα στο δέρμα -στο δικο μου μεικτό δέρμα, τουλάχιστον.
    Δεν θα επέλεγα να την αγοράσω. Μετά από δοκιμές πάρα πολλών καλλυντικών, οι ανάλαφρες υφές με έχουν κερδίσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleonorakourtidi
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα από συνοικιακό φαρμακείο κοντά 25€. Τα πιο πεταμένα 25€ της ζωής μου. Λιπαρό δέρμα κ την πρότειναν αρκετοί! Βαρύ, δεν απορροφάται, κολλάει κ δεν λέει να στεγνώσει. Θα την έβαζα μόνο στην παραλία κι όχι για καθημερινή χρήση κατω από μέικ απ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vakondiou76
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ταίριαξε στην επιδερμίδα μου (κανονική) άψογα. Για μένα είναι από τα τοπ αντηλιακά προσώπου για χειμώνα και καλοκαίρι. Αδιάβροχο, ενυδατωνει τέλεια την επιδερμίδα και προστατεύει. Επίσης, κρατάει αρκετά και δε χρειάζεται να βάλεις μεγάλη ποσότητα. Vfm προϊόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ritter21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα που έχω αγοράσει,δεν απορροφάται τελείως,αλλά δεν είναι ενοχλητικό το κατάλοιπο που αφήνει, προστατεύει και είναι υποαλλεργικό,είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Karpida

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως σε προστατεύει αρκετά, και αφήνει πολύ ωραία αίσθηση ενυδάτωσης στην επιδερμίδα. το μόνο ίσως αρνητικο είναι ότι μετά "γυαλίζεις" κάπως παραπάνω, ακόμα και με πούδρες κτλ

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis.p10
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιτέλους εχοντας δοκιμάσει απειρα προϊόντα ένα αντηλιακό που κάθεται στο λιπαρό και μη ανεκτικό δέρμα μου !κανένα προϊόν είτε κρέμα είτε αντηλιακό ακόμα και mat η oil free δεν έχει κάτσει καλύτερα απ αυτο! Κανένα white cast σε δέρμα (είμαι μελαχρινός ) ούτε σε φρύδια η γενιά απλώνεται πανεύκολα δεν στεγνώνει αμέσως όπως όλα τα ματ αντηλιακά . Διακριτικό άρωμα ανεκτό σε σύγκριση με άλλες εταιρίες αφήνει μια φυσική γυαλάδα πράγμα που δεν με ενοχλεί καθόλου δεν το νιώθω καθόλου βαρύ σχεδόν ξεχνάω ότι το φοράω ακόμα και αν ιδρώσω δεν βγάζει άσπριλες ούτε καν λιπαρότητα μπορώ να πω ότι την ρυθμίζει κιόλας .
    Εάν έχεις και σύ λιπαρό μη ανεκτικό δερμα και ειδικά στα αντηλιακά είναι μονόδρομος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valia_fot
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μοναδική αντηλιακή που αφήνει την αίσθηση που θα έπρεπε. Δεν είναι λιπαρή και απλώνεται εύκολα. Δεν πιστεύω να αλλάξω

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Kappa3225
    3
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και στην περιγραφή αναφέρεται ως άοσμη, έχει την χαρακτηριστική μυρωδιά του αντηλιακού. Την επέλεξα για καθημερινή χρήση για προστασία από την έκθεση στον ήλιο στην εργασία μου, αλλά μάλλον θα ήταν από τα αντηλιακά που θα προτιμούσα για παραλία. Στο δικό μου δέρμα (κανονικό με τάση λιπαρότητας) δεν απορροφάται ιδιαίτερα καλά, κι αφήνει μία γυαλάδα. Επίσης μου φαίνεται ότι η αίσθηση που αφήνει είναι μάλλον βαριά. Επέλεξα το συγκεκριμένο προϊόν λόγω brand, αλλά το αγαπημένο μου αντηλιακό προσώπου για τέτοια χρήση είναι της YouthLab (Daily Sunscreen Cream Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 50ml)

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SapBar
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μυρίζει. Δεν αφήνει στάμπες. Απλώνεται εύκολα. Ωραία συσκευασία. Αποτελεσμάτική στον ήλιο. Την χρησιμοποιώ καθημερινά όλο το καλοκαίρι όπου και να πάω. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα. δεν με ενοχλεί η γυαλάδα κλπ κλπ γιατί δεν την αισθάνομαι περίεργα στο πρόσωπό μου.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RiaGreece12
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως κοπέλα με λιπαρή επιδερμίδα,γεμάτη πόρους και μαύρα στίγματα(ειδικά στο Τ του προσώπου),έπρεπε να χρησιμοποιήσω τουλάχιστον 5 pumps για να το απλώσω σε όλο μου το πρόσωπο και λαιμό!Δεν αφήνει ΊΧΝΟΣ ΛΙΠΑΡΌΤΗΤΑΣ,απορροφάται γρήγορα και το άρωμα που έχει δεν είναι έντονο!Πρώτα βάζω ενυδατική και περιμένω μέχρι να απορροφηθεί πλήρως απο το δέρμα μου (αν δεν έχει απορροφηθεί μετά απο 15 λεπτά,ταμπονάρω με χαρτί ότι περισσεύει) και μετά βάζω το αντιηλιακό και περιμένω επίσης μέχρι να απορροφηθεί,και στη συνέχεια περνάω στο μακιγιάζ μου(όταν και αν βαφτώ).Το δοκίμασα το συγκεκριμένο από την φίλη μου η οποία έχει νορμαλ/ξηρή επιδερμίδα (είχε άσχημη ακμή στο παρελθόν) η οποία την λατρεύει!Παιδιά αν σας φαίνεται 'ξηρό' τότε μάλλον πρέπει να βάλετε παραπάνω όπως έκανα εγώ!Και αν σας είναι λιπαρό μάλλον δεν ανακινήσατε το μπουκάλι,ή βάλατε υπερβολικά πολύ ή κάποιο συστατικό σας βγάζει την λιπαρότητα και πρέπει να το κοιτάξετε!Το συστήνω ανεπιφύλλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giiovan Kor
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρή και φωτοευαίσθητη επιδερμίδα. είναι τελεια για μένα. τέλεια σε όλα όσα πρέπει ν κάνει σαν κρέμα και απορροφάται άψογα

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kelly_k_
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά την αντηλιακή μου δεν την αλλάζω με τίποτα αλλά είδα καλές κριτικές για τη συγκεκριμένη και είπα να τη δοκιμάσω. Δεν ταίριαξε καθόλου στο πρόσωπο μου. Δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα, έχω μεικτή/ξηρή. Αφήνει τρομερή λιπαρότητα και αναγκαστικά βάζω από πάνω primer ή πούδρα που γενικά δεν φοράω, για ματ αποτέλεσμα. Απλώνεται εύκολα. Θα γυρίσω πίσω στην αντηλιακή της ίδιας εταιρείας που αφήνει ματ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενω γράφει για ολους τους τυπους δερματος δεν θα την προτεινα σε μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες!!Αφήνει μια γυαλαδα σαν φωτεινοτητα μετρια καλυψη το χρωμα της.Μετρια για μενα θα δοκιμασω αλλη απο την ιδια εταιρεια

    • Απλώνεται εύκολα
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efrgk
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο υπάρχει σε αντηλιακό προσώπου.
    Αφήνει τόσο όμορφη αίσθηση στο πρόσωπο, δεν γίνεται λιπαρό, απλώνεται πολύ όμορφα.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Veatriki_Rokka
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο,τι καλύτερο..Θα την αγοράζω ξανά και ξανά.. Ίσως να ήθελα περισσότερα ml στο σωληνάριο, αλλά εντάξει..

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vic.koula
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα ξανά αγοράσω άλλο αντηλιακό προσώπου μετά απ αυτο το προϊόν. Ακόμα και κάτω από τα μάτια ακριβώς, δεν τσούζει, δεν τραβάει. Απλώνεται και απορροφάται εύκολα, ενυδατώνει, φωτίζει και προστατεύει. Όλα σε ένα. Έχω γενικά κανονικό προς ξηρό δέρμα και έκατσε υπέροχα! Για όσες βάζουν και κάποια κρεμα που περιέχει ρετινόλη κάτω από τα μάτια είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντα
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πρότεινε στη μητέρα μου η δερματολόγος γιατί έχει πολύ ευαίσθητο δέρμα και ήταν πολύ καλή. Δεν εμφάνισε καμία αλλεργική αντίδραση ή κοκκινίλα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PennyGrf
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ λίγες μέρες, προς το παρόν είμαι ευχαριστημένη.
    Έχω ευαίσθητο δέρμα κ «δεν τραβάει» ούτε τσούζει καθόλου τα κόκκινα σημεία στο πρόσωπο.
    Απλώνεται εύκολα και απορροφάται αμέσως, χωρίς να να αφήνει άσπρα σημάδια.
    Βέβαια δεν έχω καθόλου λιπαρό δέρμα, σίγουρα παίζει ρόλο και αυτό.
    Έχει ένα πολύ όμορφο διακριτικό άρωμα, δεν θυμίζει κλασικό αντιηλιακό!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Dafni9774
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσον αφορά την προστασία είναι πάρα πολύ καλό αντηλιακό. Έχω σχετικά λιπαρή επιδερμίδα, όταν το απλώνω στην αρχή στο πρόσωπο νιώθω ότι είναι αρκετά ενυδατικό και γυαλίζει λίγο, όμως σταδιακά σε λίγη ώρα έχει απορροφηθεί και δεν το νιώθω. Για τον χειμώνα πιστεύω θα είναι μια χαρά. Πάντως η μαμά μου που έχει κανονικό προς ξηρό δέρμα το έχει καταευχαριστηθεί και θέλει ξανά το ίδιο όταν της τελειώσει. Δεν τσούζει καθόλου τα μάτια. Είναι χωρίς άρωμα. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι περιέχει ως τρίτο συστατικό το alcohol.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouela_Kagelari
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ υψηλή προστασία, δεν τσούζει στα μάτια, δεν έχει άρωμα! Είναι πολύ ενυδατική... σχεδόν λιπαρή. Θεωρώ πως δεν κάνει για λιπαρές επιδερμίδες. Για μικτές και ξηρές όμως, με ένα σετάρισμα με πούδρα ματ στο τέλος, είναι σούπερ!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει έντονη μυρωδιά και είναι κολλώδης σε μια λιπαρή επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ικανοποιητική αντιηλιακή απορροφάτε εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν τσούζει τα μάτια και από ότι έψαξα δεν έχει επικίνδυνα συστατικά. μια χαρά είναι για το πρόσωπο

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχοντας πρόβλημα λεύκης, χρησιμοποιώ πολύ συχνά αντηλιακό στο πρόσωπο. Τα περισσότερα που έχω δοκιμάσει μέσα στην ημέρα μου δημιουργούσαν κούραση και τσούξιμο στα μάτια. Με το συγκεκριμένο εδώ και 2 μήνες δεν έχω κάποιο πρόβλημα, παρά τις πολλές ζέστες και τον ιδρώτα, σπάνια νιώθω ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο και με έχει βοηθήσει πολύ.
    Απλά θέλει προσοχή γιατί πρόσφατα πέτυχα απομιμήσεις που είναι τρομερά ίδιες (συνήθως είναι λίγο πιο μεγάλο το σωληνάριο και δεν έχουν χτυπημένο αριθμό παραγωγής/ημερομηνία πάνω πάνω στο σωληνάριο, στην κόλληση). Ίσως γι' αυτό κάποιοι να είδαν διαφορά στην σύσταση.

    9
  • Υπέροχο αντηλιακό. Πάντα έψαχνα ένα αντηλιακό που να απλώνεται εύκολα, να "εξαφανίζεται" άμεσα και πιστεύω το βρήκα. Δεν περιέχει άρωμα, δεν είναι βαρύ στο δέρμα, δεν γυαλίζει ούτε φαίνεται. Πολλές φορές ξεχνάω ότι το φοράω!

    1
  • Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτή η υφή που έχει μου κάθεται στο πρόσωπο, θεωρώ πως αυτό είναι υποκειμενικό. Για πολύωρη έκθεση στον ήλιο νομίζω είναι ιδανική και προσωπικά πάλι, δε μου ερεθίζει τα μάτια.

    1
  • Από τις καλύτερες αντηλιακές. Δεν βαραίνει το δέρμα μου, δεν αφήνει ασπρίλες, δεν φαίνεται ότι τη φοράω, κάθεται τέλεια κάτω από make up.

    0
  • Είναι μια εξαιρετική αντηλιακη κρέμα που δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.
    την χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τα μάτια μου,καθώς για το υπόλοιπο πρόσωπο προτιμώ άλλη πιο ενισχυμένη.

    1
  • Δες τα όλα
13,87 €
5,00 €   μεταφορικά