Headphones

HiFiman HE400se Ενσύρματα Over Ear Ακουστικά Μαύρα

Τα HiFiman HE400se είναι ενσύρματα ακουστικά over ear που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία ήχου, zahvaljujući στους μεγαλύτερους ακουστικούς τους δίσκους που αγκαλιάζουν πλήρως τα αυτιά. Αυτή η...

Τα HiFiman HE400se είναι ενσύρματα ακουστικά over ear που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία ήχου, zahvaljujući στους μεγαλύτερους ακουστικούς τους δίσκους που αγκαλιάζουν πλήρως τα αυτιά. Αυτή η κατασκευή όχι μόνο εξασφαλίζει καλύτερη άνεση, αλλά και αποτελεσματική απομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους. Χάρη στα μεγάλα ηχεία, προσφέρουν ποιοτικό ήχο και...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χρήση Hi-Fi
  • Συνδεσιμότητα 3.5mm
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Τα HiFiman HE400se είναι ενσύρματα ακουστικά over ear που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία ήχου, zahvaljujući στους μεγαλύτερους ακουστικούς τους δίσκους που αγκαλιάζουν πλήρως τα αυτιά. Αυτή η κατασκευή όχι μόνο εξασφαλίζει καλύτερη άνεση, αλλά και αποτελεσματική απομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους. Χάρη στα μεγάλα ηχεία, προσφέρουν ποιοτικό ήχο και βαθύ μπάσο, κάνοντάς τα ιδανικά για χομπίστες της Hi-Fi μουσικής.

Η σύνδεση γίνεται μέσω του κλασικού βύσματος 3.5mm, εξασφαλίζοντας συμβατότητα με πολλές συσκευές. Είναι κατασκευασμένα με αποσπώμενο καλώδιο, διευκολύνοντας την αντικατάστασή του σε περίπτωση φθοράς. Επιπλέον, οι περιστρεφόμενες κάψες συμβάλλουν στην ευκολία μεταφοράς τους.

  • Τύπος: Over Ear, που προσφέρει καλύτερη απομόνωση και ποιότητα ήχου
  • Ευαισθησία: 91 dB, προσφέροντας καλή ένταση με χαμηλή ισχύ
  • Αντίσταση: 25 Ω, κατάλληλα για χρήση με συσκευές χαμηλής ισχύος
  • Noise Cancellation: Δεν διαθέτουν ενεργή μέθοδο μείωσης θορύβου
  • Χρώμα: Μαύρο

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Over Ear
Απόκριση Συχνότητας
20 - 20000 Hz
Αντίσταση
25 ohm
Ευαισθησία
91 dB
Χρήση
Hi-Fi
Χρώμα
Μαύρο

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματες Συνδέσεις
3.5mm
Τύπος Σύνδεσης
Ενσύρματα

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μικρόφωνο
Ναι
Volume Control
Όχι
Αποσπώμενο Καλώδιο
Ναι
Αναδιπλούμενες Κάψες
Όχι
Περιστρεφόμενες Κάψες
Ναι
Card Reader
Όχι
Ραδιόφωνο
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
High-Resolution Audio
Ναι
Σύνδεση με 2 Συσκευές
Όχι
Noise Cancellation
Δε διαθέτει

Top Specs

Συνδεσιμότητα
3.5mm
Noise Cancellation
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • donlekout
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προέρχομαι απο AKG 701 και Sennheiser 599hd. Εν ολιγοις, τα Hifiman HE400se ειναι σαν να παιρνεις το soundstage των AKG και την ζεστασια και γεματο ήχο των Sennheiser και να τα συνδυάζεις.

    Η χρήση που κανω ειναι μουσική, meetings, ταινιες. Δεν μπορω να παραπονεθώ καθόλου για την ποιότητα που προσφέρουν δεδομένου οτι ειναι και φθηνότερα απο τα προηγούμενα που είχα αλλα και ο ήχος ειναι γενικα καλύτερος. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος όμως ως προς το "καλύτερος ήχος" θα πω το εξής: Τα AKG τα λατρευα για το soundstage και τα χρησιμοποιούσα με Creek OBH11 ενισχυτή ακουστικών. Ο ήχος τους ηταν φοβερος, ακριβής αλλα καπως ξεπλυμένος. Ηταν σαν να ακους μια συμφωνία (ακουω κλασσική) αλλα τα όργανα και η ορχήστρα να ειναι πολύ μακρια. Οποτε ναι, εκπληκτικό soundstage αλλα ξεπλυμένος ήχος.

    Οσον αφορα τα Sennheiser μπορω να πω το soundstage μου φαινόταν πολύ μικρο. Ο ήχος καπως θερμος και ευκολο να ακους και να τα φορας ολη την ημέρα. Πραγματικα η ανεση τους ηταν φοβερη και ηταν κορυφαία σε κλασσική μουσική. Η πιο αρμοστή λέξη ειναι "ανετα" στα όλα τους.

    Τα Hifiman ειναι σαν να πηρες ενα καπως μικρότερο soundstage απο τα AKG, και να γεμισες τον ήχο οπως τα Sennheiser χωρις ομως να ειναι τοσο θερμα. Μου φαινονται σαν να ειναι στο ακριβές σημείο που μου αρέσουν πολύ. Ειναι ενδιαφέροντα αλλα όχι τοσο ξεκούραστα στον ήχο και όχι τοσο ξεκουραστα στο να τα φορας με τις ώρες.

    Η ποιότητα κατασκευής ειναι κορυφαία. Ειναι κατα πολύ ανώτερη των Sennheiser και φαινεται καλύτερη και απο τα AKG.

    Για να συνοψίσω. Σε αυτα τα χρήματα, δεν νομίζω να τα φθανει κατι αλλο. Εαν θελετε τελεια ανεση, παντε σε Sennheiser. Εαν θελετε απιστευτο soundstage παντε σε 701/702. Εαν θελετε να ειστε καπου στην μέση και δεν σας κουραζει ενα καπως βαρύ ακουστικό και πιο σφιχτο απο τα Sennheiser, τοτε με κλειστα τα ματια παρτα τα Hifiman. Το αποκλείω να σας απογοητεύσουν στα 120/130 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Προέρχομαι απο AKG 701 και Sennheiser 599hd. Εν ολιγοις, τα Hifiman HE400se ειναι σαν να παιρνεις το soundstage των AKG και την ζεστασια και γεματο ήχο των Sennheiser και να τα συνδυάζεις.

    Η χρήση που κανω ειναι μουσική, meetings, ταινιες. Δεν μπορω να παραπονεθώ καθόλου για την ποιότητα που προσφέρουν δεδομένου οτι ειναι και φθηνότερα απο τα προηγούμενα που είχα αλλα και ο ήχος ειναι γενικα καλύτερος. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος όμως ως προς το "καλύτερος ήχος" θα πω το εξής: Τα AKG τα λατρευα για το soundstage και τα χρησιμοποιούσα με Creek OBH11 ενισχυτή ακουστικών. Ο ήχος τους ηταν φοβερος, ακριβής αλλα καπως ξεπλυμένος. Ηταν σαν να ακους μια συμφωνία (ακουω κλασσική) αλλα τα όργανα και η ορχήστρα να ειναι πολύ μακρια. Οποτε ναι, εκπληκτικό soundstage αλλα ξεπλυμένος ήχος.

    Οσον αφορα τα Sennheiser μπορω να πω το soundstage μου φαινόταν πολύ μικρο. Ο ήχος καπως θερμος και ευκολο να ακους και να τα φορας ολη την ημέρα. Πραγματικα η ανεση τους ηταν φοβερη και ηταν κορυφαία σε κλασσική μουσική. Η πιο αρμοστή λέξη ειναι "ανετα" στα όλα τους.

    Τα Hifiman ειναι σαν να πηρες ενα καπως μικρότερο soundstage απο τα AKG, και να γεμισες τον ήχο οπως τα Sennheiser χωρις ομως να ειναι τοσο θερμα. Μου φαινονται σαν να ειναι στο ακριβές σημείο που μου αρέσουν πολύ. Ειναι ενδιαφέροντα αλλα όχι τοσο ξεκούραστα στον ήχο και όχι τοσο ξεκουραστα στο να τα φορας με τις ώρες.

    Η ποιότητα κατασκευής ειναι κορυφαία. Ειναι κατα πολύ ανώτερη των Sennheiser και φαινεται καλύτερη και απο τα AKG.

    Για να συνοψίσω. Σε αυτα τα χρήματα, δεν νομίζω να τα φθανει κατι αλλο. Εαν θελετε τελεια ανεση, παντε σε Sennheiser. Εαν θελετε απιστευτο soundstage παντε σε 701/702. Εαν θελετε να ειστε καπου στην μέση και δεν σας κουραζει ενα καπως βαρύ ακουστικό και πιο σφιχτο απο τα Sennheiser, τοτε με κλειστα τα ματια παρτα τα Hifiman. Το αποκλείω να σας απογοητεύσουν στα 120/130 ευρώ.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα HiFiman HE400se είναι ενσύρματα ακουστικά over ear που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία ήχου, zahvaljujući στους μεγαλύτερους ακουστικούς τους δίσκους που αγκαλιάζουν πλήρως τα αυτιά. Αυτή η κατασκευή όχι μόνο εξασφαλίζει καλύτερη άνεση, αλλά και αποτελεσματική απομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους. Χάρη στα μεγάλα ηχεία, προσφέρουν ποιοτικό ήχο και βαθύ μπάσο, κάνοντάς τα ιδανικά για χομπίστες της Hi-Fi μουσικής.

Η σύνδεση γίνεται μέσω του κλασικού βύσματος 3.5mm, εξασφαλίζοντας συμβατότητα με πολλές συσκευές. Είναι κατασκευασμένα με αποσπώμενο καλώδιο, διευκολύνοντας την αντικατάστασή του σε περίπτωση φθοράς. Επιπλέον, οι περιστρεφόμενες κάψες συμβάλλουν στην ευκολία μεταφοράς τους.

  • Τύπος: Over Ear, που προσφέρει καλύτερη απομόνωση και ποιότητα ήχου
  • Ευαισθησία: 91 dB, προσφέροντας καλή ένταση με χαμηλή ισχύ
  • Αντίσταση: 25 Ω, κατάλληλα για χρήση με συσκευές χαμηλής ισχύος
  • Noise Cancellation: Δεν διαθέτουν ενεργή μέθοδο μείωσης θορύβου
  • Χρώμα: Μαύρο

Κατασκευαστής

Γενικά

Τύπος
Over Ear
Απόκριση Συχνότητας
20 - 20000 Hz
Αντίσταση
25 ohm
Ευαισθησία
91 dB
Χρήση
Hi-Fi
Χρώμα
Μαύρο

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματες Συνδέσεις
3.5mm
Τύπος Σύνδεσης
Ενσύρματα

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μικρόφωνο
Ναι
Volume Control
Όχι
Αποσπώμενο Καλώδιο
Ναι
Αναδιπλούμενες Κάψες
Όχι
Περιστρεφόμενες Κάψες
Ναι
Card Reader
Όχι
Ραδιόφωνο
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
High-Resolution Audio
Ναι
Σύνδεση με 2 Συσκευές
Όχι
Noise Cancellation
Δε διαθέτει

Top Specs

Συνδεσιμότητα
3.5mm
Noise Cancellation
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • donlekout
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προέρχομαι απο AKG 701 και Sennheiser 599hd. Εν ολιγοις, τα Hifiman HE400se ειναι σαν να παιρνεις το soundstage των AKG και την ζεστασια και γεματο ήχο των Sennheiser και να τα συνδυάζεις.

    Η χρήση που κανω ειναι μουσική, meetings, ταινιες. Δεν μπορω να παραπονεθώ καθόλου για την ποιότητα που προσφέρουν δεδομένου οτι ειναι και φθηνότερα απο τα προηγούμενα που είχα αλλα και ο ήχος ειναι γενικα καλύτερος. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος όμως ως προς το "καλύτερος ήχος" θα πω το εξής: Τα AKG τα λατρευα για το soundstage και τα χρησιμοποιούσα με Creek OBH11 ενισχυτή ακουστικών. Ο ήχος τους ηταν φοβερος, ακριβής αλλα καπως ξεπλυμένος. Ηταν σαν να ακους μια συμφωνία (ακουω κλασσική) αλλα τα όργανα και η ορχήστρα να ειναι πολύ μακρια. Οποτε ναι, εκπληκτικό soundstage αλλα ξεπλυμένος ήχος.

    Οσον αφορα τα Sennheiser μπορω να πω το soundstage μου φαινόταν πολύ μικρο. Ο ήχος καπως θερμος και ευκολο να ακους και να τα φορας ολη την ημέρα. Πραγματικα η ανεση τους ηταν φοβερη και ηταν κορυφαία σε κλασσική μουσική. Η πιο αρμοστή λέξη ειναι "ανετα" στα όλα τους.

    Τα Hifiman ειναι σαν να πηρες ενα καπως μικρότερο soundstage απο τα AKG, και να γεμισες τον ήχο οπως τα Sennheiser χωρις ομως να ειναι τοσο θερμα. Μου φαινονται σαν να ειναι στο ακριβές σημείο που μου αρέσουν πολύ. Ειναι ενδιαφέροντα αλλα όχι τοσο ξεκούραστα στον ήχο και όχι τοσο ξεκουραστα στο να τα φορας με τις ώρες.

    Η ποιότητα κατασκευής ειναι κορυφαία. Ειναι κατα πολύ ανώτερη των Sennheiser και φαινεται καλύτερη και απο τα AKG.

    Για να συνοψίσω. Σε αυτα τα χρήματα, δεν νομίζω να τα φθανει κατι αλλο. Εαν θελετε τελεια ανεση, παντε σε Sennheiser. Εαν θελετε απιστευτο soundstage παντε σε 701/702. Εαν θελετε να ειστε καπου στην μέση και δεν σας κουραζει ενα καπως βαρύ ακουστικό και πιο σφιχτο απο τα Sennheiser, τοτε με κλειστα τα ματια παρτα τα Hifiman. Το αποκλείω να σας απογοητεύσουν στα 120/130 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Προέρχομαι απο AKG 701 και Sennheiser 599hd. Εν ολιγοις, τα Hifiman HE400se ειναι σαν να παιρνεις το soundstage των AKG και την ζεστασια και γεματο ήχο των Sennheiser και να τα συνδυάζεις.

    Η χρήση που κανω ειναι μουσική, meetings, ταινιες. Δεν μπορω να παραπονεθώ καθόλου για την ποιότητα που προσφέρουν δεδομένου οτι ειναι και φθηνότερα απο τα προηγούμενα που είχα αλλα και ο ήχος ειναι γενικα καλύτερος. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος όμως ως προς το "καλύτερος ήχος" θα πω το εξής: Τα AKG τα λατρευα για το soundstage και τα χρησιμοποιούσα με Creek OBH11 ενισχυτή ακουστικών. Ο ήχος τους ηταν φοβερος, ακριβής αλλα καπως ξεπλυμένος. Ηταν σαν να ακους μια συμφωνία (ακουω κλασσική) αλλα τα όργανα και η ορχήστρα να ειναι πολύ μακρια. Οποτε ναι, εκπληκτικό soundstage αλλα ξεπλυμένος ήχος.

    Οσον αφορα τα Sennheiser μπορω να πω το soundstage μου φαινόταν πολύ μικρο. Ο ήχος καπως θερμος και ευκολο να ακους και να τα φορας ολη την ημέρα. Πραγματικα η ανεση τους ηταν φοβερη και ηταν κορυφαία σε κλασσική μουσική. Η πιο αρμοστή λέξη ειναι "ανετα" στα όλα τους.

    Τα Hifiman ειναι σαν να πηρες ενα καπως μικρότερο soundstage απο τα AKG, και να γεμισες τον ήχο οπως τα Sennheiser χωρις ομως να ειναι τοσο θερμα. Μου φαινονται σαν να ειναι στο ακριβές σημείο που μου αρέσουν πολύ. Ειναι ενδιαφέροντα αλλα όχι τοσο ξεκούραστα στον ήχο και όχι τοσο ξεκουραστα στο να τα φορας με τις ώρες.

    Η ποιότητα κατασκευής ειναι κορυφαία. Ειναι κατα πολύ ανώτερη των Sennheiser και φαινεται καλύτερη και απο τα AKG.

    Για να συνοψίσω. Σε αυτα τα χρήματα, δεν νομίζω να τα φθανει κατι αλλο. Εαν θελετε τελεια ανεση, παντε σε Sennheiser. Εαν θελετε απιστευτο soundstage παντε σε 701/702. Εαν θελετε να ειστε καπου στην μέση και δεν σας κουραζει ενα καπως βαρύ ακουστικό και πιο σφιχτο απο τα Sennheiser, τοτε με κλειστα τα ματια παρτα τα Hifiman. Το αποκλείω να σας απογοητεύσουν στα 120/130 ευρώ.

    4
  • Δες τα όλα