Το χρησιμοποιώ σε περιβάλλον Mac και κυρίως με παρουσιάσεις powerpoint. Στα θετικά του η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής - όπως όλα σχεδόν τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας. Μόλις το "δει" ο Η/Υ και συνδεθεί, τότε λειτουργεί μια χαρά και η μπαταρία διαρκεί πραγματικά πάρα πολύ. Έχει γρήγορη φόρτιση και σε περίπτωση ανάγκης το αφήνεις 7-8 λεπτά και σου βγάζει άνετα αρκετή ώρα. Στα αρνητικά και ο λόγος που αφαίρεσα 1 αστέρι είναι ότι μερικές (λίγες ευτυχώς) φορές το ανοίγεις και δεν συνδέεται άμεσα με το macbook, οπότε κάνω ξανά ένα γρήγορο pairing και όλα ΟΚ. Επίσης, ποτέ δεν μου δούλεψε το κουμπί με το virtual πληκτρολόγιο. Τέλος, σε αυτή την κατηγορία τιμής θα περίμενα τουλάχιστον μία απλή εφαρμογή για να έχω τη δυνατότητα να παραμετροποιώ τα 2 μικρά κουμπιά - όπως έχει π.χ. η logitech στα δικά της presenter. Συνοψίζοντας, ποιοτική συσκευή αν δεν ενοχλούν τα μικροθεματάκια που ανέφερα, τότε θα το πρότεινα.