Κρέμες Προσώπου

Frezyderm Matte Effect Ενυδατική & Αντιγηραντική Κρέμα Προσώπου 50ml

Κρέμα απορρόφησης της λιπαρότητας που ενυδατώνει τις λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, απορροφά άμεσα το σμήγμα, χαρίζει ματ αποτέλεσμα για 8-10 ώρες, ενώ μειώνει τις λεπτές γραμμές και τις πρώτες

Κρέμα απορρόφησης της λιπαρότητας που ενυδατώνει τις λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, απορροφά άμεσα το σμήγμα, χαρίζει ματ αποτέλεσμα για 8-10 ώρες, ενώ μειώνει τις λεπτές γραμμές και τις πρώτες ρυτίδες. Είναι oil free, αποτελεί εξαιρετική βάση μακιγιάζ και λειτουργεί ως primer, με αποτέλεσμα να μην αλλοιώνεται το μακιγιάζ.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα απορρόφησης της λιπαρότητας που ενυδατώνει τις λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, απορροφά άμεσα το σμήγμα, χαρίζει ματ αποτέλεσμα για 8-10 ώρες, ενώ μειώνει τις λεπτές γραμμές και τις πρώτες ρυτίδες. Είναι oil free, αποτελεί εξαιρετική βάση μακιγιάζ και λειτουργεί ως primer, με αποτέλεσμα να μην αλλοιώνεται το μακιγιάζ.

Δερματολογικά Ελεγμένη

Κατάλληλη για

  • Όλες τις ηλικίες
  • Λιπαρό, μεικτό δέρμα
  • Έκκριση σμήγματος

Οδηγίες Χρήσης

Καθημερινά, πρωί ή/και βράδυ, απλώστε τη σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα, στο πρόσωπο και το λαιμό.

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Συνδυασμός 3 σκόνεων (LMC Matrix, PM, Φυτικό Nylon): Αποτελεσματική και παρατεταμένη προσρόφηση σμήγματος
  • Ολιγοσακχαρίτες απο βαμβάκι: Eνυδάτωση

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση, Αντιγήρανση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (207)

Αξιολογήσεις

  1. 116
  2. 36
  3. 24
  4. 11
  5. 20
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • cactus cactus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλή. Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο, από όταν σταμάτησε η ακμή και σταμάτησα τα αντίστοιχα προϊόντα. Μειώνει αισθητά τη λιπαρότητα και λειτουργεί και ως ωραία βάση πριν το μακιγιάζ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STAY_TRUE

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική. Τη λατρεύω και τη χρησιμοποιώ και σαν βάση πριν το μακιγιάζ. Ενώ έχω λιπαρή επιδερμίδα, όταν τη βάζω το βράδυ το πρωί ξυπνάω και η επιδερμίδα μου είναι τέλεια χωρίς καθόλου γυαλάδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vanesa.rap
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι επιεικώς απαράδεκτο για επιδερμίδες με τάση ακμής και λιπαρότητα
    Μου προκάλεσε έξαρση της ακμής

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Katirtzoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια έχω μεικτή επιδερμίδα.
    Την βάζω σε όλο το πρόσωπο για να τραβήξει την λιπαρότητα και μετά χρησιμοποιώ άλλη για ενυδάτωση σε συγκεκριμένα σημεία επειδή η συγκεκριμένη αφήνει άσπρα στίγματα.
    Μόνο αν την χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά λειτουργεί.
    Επίσης είναι καλή βάση για το αντηλιακό διότι τραβά και την λιπαρότητα του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despina Png

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ματ την επιδερμίδα και διαρκεί πολλές ώρες. Εινια καλή βάση για το makeup ωστόσο μερικές φορές δημιουργούνται μπαλίτσες απλώνοντας το makeup, θέλει λίγη πρόσοχη. Συνολικά όμως είναι ωραίο το αποτέλεσμα της, θετική εντύπωση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markakiangeliki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου σύστησε κάποιος την seb absorb και ήταν πολύ καλή!!Επειδή όμως δεν είμαι έφηβη δοκίμασα αυτή που είναι για πιο μεγάλες ηλικίες τυχαία!! είναι η καλύτερη κρέμα για λιπαρό δέρμα που έχω βρει!! πολύ καλή ποσότητα και τιμή σουπερ!! έχω δοκιμάσει la Roche posay, Clinique, estee lauder,korres και δεν έμεινα ευχαριστημένη!!!την παίρνω χρόνια και δεν την αλλάζω με τίποτα!! τη συστήνω γιατί έχω πολύ λιπαρό δέρμα και υπέφερα χρόνια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XristinaMarkatou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας δοκιμάσει άπειρες κρέμες εμπορίου και φαρμακευτικες αυτή εδώ είναι η καλύτερη κυρίως για λιπαρά δέρματα.... απορροφάται τόσο γρήγορα και εύκολα και νοιωθεις σαν να μην φοράς τίποτα η σαν να έχεις βάλει πούδρα
    Η καλύτερη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν εχω ξηρή επιδερμιδα την πήρα καταλαθος , είχα ομως λιπαρη κ απο την εφαρμογή Κατάλαβα πως ειναι πραγματικά πολυ καλή γ λιπαρες επιδερμιδες. δεν γυαλιζει Καθόλου κ αν φοράς make up μετα απο βρες δεν γυαλιζει κ αυτο. Αρωμα πολυ καλό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • itsgal9
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η κρέμα ΔΕΝ είναι για να την βάζεις σαν ενυδατικη μετά το μπάνιο γιατί θα σε κάνει όλο άσπρη από την ξηρασία. Αυτή τη βάζεις μετά από την ενυδατικη κ όσες φορές χρειαστεί κ νιώθεις λιπαρή μέσα στη μέρα! Σου απορροφάει όλη τη λιπαρότητα κ μοιάζει με πραιμερ !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StefanosA
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω λιπαρή επιδερμίδα και σε καποια σημεία ειναι και λιγο ξηρή. Αυτή η ενυδατική ειναι απλα τελεια. Αφηνει ματτ το δέρμα και το κανει λείο χωρις να ειναι πλεον λιπαρό. Εχει αρκετή διάρκεια. Το μονο που πρεπει να προσέξεις ειναι να το απλώνεις καλα ατο δέρμα Γιατι αφηνει σημαδάκια που φεύγουν εννοειται με λιγο νερο. Γενικα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημένος και θα την αγόραζα ξανα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @thin@
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το καλύτερο πριμερ πριν το μακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Απορροφάται αμέσως θέλει τοποθέτηση σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα. Να το απλώνεται καλά σε όλο το πρόσωπο και δεν θα έχετε κανένα θέμα με το προϊόν. Απλώς είναι δυνατό πριμερ για ματ αποτέλεσμα μόνο όσες έχουν όντως πολύ λιπαρή επιδερμίδα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niko_X
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πολύ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής, και αυτό το προϊόν είναι το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει (και έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλά!) Μην δώσετε σημασία σε ανούσιες χαμηλές κρητικές που λένε ότι ξηραίνει το δέρμα πολύ. Όταν έχεις πολύ λιπαρό δέρμα, πρέπει υποχρεωτικά να το κάνεις ματ και να το ξηραίνεις ως ένα βαθμό, για να φύγει η λιπαρότητα. Τα άτομα που γράφουν κακές κριτικές για αυτό το προϊόν, πολύ απλά δεν έχουν πολύ λιπαρό δέρμα για να το χρησιμοποιήσουν!! Το βάζω στο πρόσωπο μου μόνο το βράδυ πριν κοιμηθώ, επειδή ασπρίζει το δέρμα, αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό Το έχω ήδη αγοράσει 3 φορές και θα συνεχίσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasios_velissaridis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο το άρωμα της αξίζει κατά τα άλλα στεγνώνει τόσο πολύ το δέρμα νιώθεις ότι τραβάει κ αφήνει άσπρα σημάδια όσο κ να την απλώσεις καλά κρίμα τα λεφτά ενώ επιαρνα χρόνια την 30+ τι ήθελα κ τη. άλλαξα τσάμπα τα λεφτα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LSChris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση απορρόφηση και ενυδάτωση της επιδερμίδας. Έχει ένα ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα. Έχει εξαιρετικά ελαφριά υφή στο δέρμα και ωραία σύσταση που απλώνεται εύκολα. Γενικά θεωρώ ότι οι συσκευασίες της συγκεκριμένης εταιρίας είναι αρκετά δύσχρηστες χωρίς καπάκι για προστασια. Επίσης, γίνεται έξτρα σπατάλη πλαστικού καθώς δίνουν κ περισσότερο όγκο στο νεσεσέρ ή την τσάντα. Εγώ χρησιμοποιώ κ άλλα προϊόντα της εταιρίας και πιάνουν πολύ χώρο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairy1234
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή η κρέμα σε λιπαρά δέρματα. Αμέσως προσφέρει ματ αποτέλεσμα που διαρκεί. Νιώθω βέβαια ελαφρώς τραβηγμένο και στεγνό το δέρμα μου σε αντίθεση με την ενυδάτωση που υπόσχεται. Το ισορροπώ με την αντηλιακή κρέμα που είναι μεν για λιπαρά δέρματα αλλά ενυδατώνει.
    Αυτό που δεν μπορώ καθόλου είναι το άρωμα της. Καλύτερα άοσμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_K_20
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και ειπα να δοκιμασω τη συγκεκριμενη "ενυδατική".. η συγκεκριμένη κάνει όντως πολύ ματ την επιδερμίδα, αλλά δεν προσφέρει καμία απολύτως ενυδάτωση. Το πρόσωπο γίνεται τόσο ξηρό και στεγνό και αφήνει αντιαισθητικα άσπρα κομματάκια. Δεν κάνει ούτε σαν βάση για το μακιγιάζ, καθώς κάνει τόσο ματ την επιδερμίδα που δεν απλώνεται το μεικ απ.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tonaratonia38
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη και κάνει το δέρμα ματ πραγματικά ενώ το ενυδατωνει. Η αλήθεια είναι πως την χρησιμοποιώ για το μακιγιαζ μόνο σαν πρώτη βάση αλλά ειλικρινά, όταν την τοποθετώ δεν υπάρχει περίπτωση το δέρμα να πετάξει λιπαρότητα. Μετά από καιρό χρήσης πλέον έχει μειωθεί η λιπαρότητα. Η συσκευασία είναι η κλασική της frezyderm ενώ η τιμή είναι τσιμπιμενη αν σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και 2 και 3 φορές την ημέρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Vergidou
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα για εμένα που έχω ΠΑΡΑ πολύ λιπαρή επιδερμίδα, έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλά προϊόντα που υπόσχονται ματ αποτέλεσμα κ κανένα δεν με βοήθησε, είναι η μόνη που κάνει αυτά που υπόσχεται.. σίγουρα θα την αγοράσω, ξανά κ ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemis_val
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ένα πολύ καλό προϊόν που χρειάζεται να ξέρεις πως να το χειρίζεσαι! δηλαδή όταν το απλώνεις στο πρόσωπο θέλει πολύ πασαλημα μέχρι να απλωθεί εντελώς η κρέμα αλλιώς αφήνει ασπριλες μετά που φεύγουν μόνο με νερό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aglaia_Paylou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχω λιπαρή επιδερμίδα, η κρέμα δεν μου έκανε καθόλου καλή δουλειά. Με την πρώτη εφαρμογή ένιωθα σαν να με "τράβαγε". Στην συνέχεια, έβγαλα παντού άσπρες κυλίδες. Στην αρχή νόμιζα ότι εγώ δεν την άπλωνα καλά, αλλά τελικά αυτό συνεχίστηκε. Έβγαινα έξω και είχα στο πρόσωπο μου σημάδια σαν να έπεσε πάνω μου blanco. Το αποκορύφωμα ήρθε 1 μήνα μετά την εφαρμογή της όταν το πρόσωπο μου ερεθίστηκε σε σημείο να πρηστεί. Ενώ είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια, δεν θα την ξαναπροτιμήσω. Όσοι έχουν ευαισθησίες στο δέρμα, καλό είναι να κάνουν την έρευνα τους πρώτα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Diana_telianidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα υπέροχο προϊόν για το λιπαρό δέρμα!! Αρκεί να βάλεις την κατάλληλη ποσότητα και να το απλώσεις σωστα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ama_Lea
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι κριτικές είναι ή του ύψους ή του βάθους αλλά είπα να τη δοκιμάσω, αποτυχία σκέτη. Όντως έχει ματ αποτέλεσμα, αφήνει όμως αυτά τα απαίσια άσπρα σημάδια, τα οποία κάποιες φορές εμφανίζονται μετά από λίγη ώρα και τα βλέπεις όταν ρίχνεις μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη πριν φύγεις από το σπίτι ας πούμε. Αυτό βέβαια δεν είναι τίποτα μπροστά στο γεγονός ότι μετά από περίπου 10 μέρες είχα αναζωπύρωση κυστικής ακμής. Το δέρμα μου παρουσιάζει τέτοια προβλήματα, συνήθως όμως όταν δοκιμάζω κρέμες που *δεν* ενδείκνυται για λιπαρό-ακνεϊκό δέρμα - για κρέμα που υποτίθεται ότι ρυθμίζει το σμήγμα και τη λιπαρότητα απαράδεκτο να έχει αυτό το αποτέλεσμα. Έχω το μπουκάλι σχεδόν γεμάτο και ακόμα κι όταν δεν έχω άλλη κρέμα να βάλω, τη φοβάμαι τόσο πολύ που προτιμώ να μη βάλω τίποτα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleanor_lost
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως από τις χειρότερες κρέμες προσώπου που έχω δοκιμάσει, δεν ταίριαξε καθόλου στην επιδερμίδα μου που είναι mixed και λιπαρή σε κάποια σημεία. Όχι μόνο έχω την αίσθηση ότι δεν ενυδατώνει αλλά τραβάει το δέρμα και αφήνει λευκά στίγματα σαν να ξεφλουδίζω. Υποθέτω ότι όντως απορροφάται γρήγορα και αφήνει matte αποτέλεσμα, αλλά σαν κρέμα ενυδάτωσης ημέρας κάνει απαίσια δουλειά.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iril53
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αφήνει αίσθηση ενυδάτωσης- αντιθέτως ξηραίνει την επιδερμίδα και αφήνει λευκές κηλίδες σαν πούδρα...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Poliko_Selas
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα δεν κάνει ενυδάτωση, τουλάχιστον όχι στην επιδερμίδα μου. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και πράγματι μετά την εφαρμογή είσαι εντελώς ματ, όμως όσο και να υπερβάλλω στην ποσότητα δεν με ενυδατωνει και ξεφλουδιζω λες και είναι χειμώνας.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hara.pana
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα την χαρακτήριζα ως ενυδατική μάλλον το αντίθετο! Σε πολύ λιπαρό δερμα, καταφερνει να συμμαζεψει την λιπαρότητα για αρκετες ώρες. Υπολογίζω οτι σε ήπια λιπαρά πρόσωπα ή μικτά δεν θα κάνει καθώς είναι πολύ δυνατή.
    Προσωπικά δεν έχω βρει καλύτερη κρέμα για να αποδίδει ματ εμφάνιση και να "ξηραίνει" την υπερβολική λιπαρότητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia14_A
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα βάση των κριτικών! Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και προσωπικά Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη διότι, πρώτον αφήνει κάτι άσπρα σημαδάκια αν δεν την απλώσεις καλά και δευτερεύον αντί να μου ενυδατώνει το δέρμα μου το τσιτώνει και δεν αφήνει καθόλου ωραία αίσθηση:/

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erifion
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παίζει να είναι απο τις μόνες κρέμες που έχω δοκιμάσει και κάνει ο,τι υπόσχεται! Την χρησιμοποιώ 5-6 χρόνια καθώς έχω λιπαρή επιδερμίδα. Στην αρχή οπως όλες τις κρέμες τη δοκίμασα στο χέρι πρώτα για να δώ εαν θα μου βγάλει κάποια αντίδραση. Έπειτα την αγάπησα! Χρειάζεται λίγη ποσότητα την οποία πρέπει να ''δουλέψεις'' στο πρόσωπο 5 δεύτερα αλλιώς αφήνει λευκά σημαδάκια. Αν αφήσει κάποιο σημαδάκι απλα βάζεις λίγο νερό και το εξαφανίζει. Κρατάει mat την επιδερμίδα κάποιες ώρες(όχι για πάντα). Αν ιδρώσεις φυσικά το αρχικό αποτέλεσμα μπορεί να χαθεί, όπως είναι λογικό. Απορροφάται άμεσα και έχει ωραία μυρωδιά (όχι έντονη), δεν είναι βαριά. Το χειμώνα που αλλάζουν οι ανάγκες του προσώπου μου χρησιμοποιώ παράλληλα κάποια πλούσια(για λιπαρή παντα επιδερμίδα) ενυδατική κρέμα σε σημεία που η επιδερμίδα ξηραίνει. Θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • korma94
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν είναι πολύ καλό, αρκεί όποιος θέλει να το αγοράσει να γνωρίζει ότι πρακτικά δεν είναι ακριβώς ενυδατική κρέμα γιατί είναι υπερβολικά ματ και "τραβάει" και αφήνει "ασπράκια" μετά την εφαρμογή ακόμα και σε μικτά δέρματα όπως το δικό μου. Εγώ τη χρησιμοποιώ μαζί με το ελαφρώς λιπαρό αντηλιακό μου το οποίο έχει και χρώμα, αναμιγνύοντάς τα και δημιουργώντας ουσιαστικά μια ενυδατική με χρώμα και αντηλιακή προστασία. Αυτή τη χρήση θα πρότεινα και σε όποιον θέλει να το αγοράσει. Από μόνο του μου φαίνεται δύσκολο να εξυπηρετήσει κάποιο δέρμα ως ενυδατική, μαζί όμως με κάποιο άλλο λιπαρό προϊόν θα δημιουργήσει την τέλεια υφή που θα παραμείνει ανάλαφρο και ματ άνετα για όλη τη μέρα χωρίς να βαραίνει το δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaris_PSych_
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε μένα προσωπικά δεν ταίριαξε καθόλου. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και χρησιμοποιώντας την έφτασα στο σημείο να είναι τόσο ξερό το δέρμα μου και να τραβάει. Παρόλα αυτά, έχει πολύ όμορφη μυρωδιά.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρά πολύ καλή. Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο, από όταν σταμάτησε η ακμή και σταμάτησα τα αντίστοιχα προϊόντα. Μειώνει αισθητά τη λιπαρότητα και λειτουργεί και ως ωραία βάση πριν το μακιγιάζ.

    0
  • Εξαιρετική. Τη λατρεύω και τη χρησιμοποιώ και σαν βάση πριν το μακιγιάζ. Ενώ έχω λιπαρή επιδερμίδα, όταν τη βάζω το βράδυ το πρωί ξυπνάω και η επιδερμίδα μου είναι τέλεια χωρίς καθόλου γυαλάδα.

    0
  • Το προϊόν είναι επιεικώς απαράδεκτο για επιδερμίδες με τάση ακμής και λιπαρότητα
    Μου προκάλεσε έξαρση της ακμής

    0
  • Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια έχω μεικτή επιδερμίδα.
    Την βάζω σε όλο το πρόσωπο για να τραβήξει την λιπαρότητα και μετά χρησιμοποιώ άλλη για ενυδάτωση σε συγκεκριμένα σημεία επειδή η συγκεκριμένη αφήνει άσπρα στίγματα.
    Μόνο αν την χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά λειτουργεί.
    Επίσης είναι καλή βάση για το αντηλιακό διότι τραβά και την λιπαρότητα του.

    0
  • Κάνει ματ την επιδερμίδα και διαρκεί πολλές ώρες. Εινια καλή βάση για το makeup ωστόσο μερικές φορές δημιουργούνται μπαλίτσες απλώνοντας το makeup, θέλει λίγη πρόσοχη. Συνολικά όμως είναι ωραίο το αποτέλεσμα της, θετική εντύπωση.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

1464 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Rigas_Diamantis

Νομιζω πως δεν επηρεαζει την εγκυμοσυνη, ειναι πολυ απλη ενυδατικη και αρκετα καλη για ευαισθητες επιδερμιδες.

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα απορρόφησης της λιπαρότητας που ενυδατώνει τις λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, απορροφά άμεσα το σμήγμα, χαρίζει ματ αποτέλεσμα για 8-10 ώρες, ενώ μειώνει τις λεπτές γραμμές και τις πρώτες ρυτίδες. Είναι oil free, αποτελεί εξαιρετική βάση μακιγιάζ και λειτουργεί ως primer, με αποτέλεσμα να μην αλλοιώνεται το μακιγιάζ.

Δερματολογικά Ελεγμένη

Κατάλληλη για

  • Όλες τις ηλικίες
  • Λιπαρό, μεικτό δέρμα
  • Έκκριση σμήγματος

Οδηγίες Χρήσης

Καθημερινά, πρωί ή/και βράδυ, απλώστε τη σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα, στο πρόσωπο και το λαιμό.

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Συνδυασμός 3 σκόνεων (LMC Matrix, PM, Φυτικό Nylon): Αποτελεσματική και παρατεταμένη προσρόφηση σμήγματος
  • Ολιγοσακχαρίτες απο βαμβάκι: Eνυδάτωση

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση, Αντιγήρανση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (207)

  1. 116
  2. 36
  3. 24
  4. 11
  5. 20
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • cactus cactus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλή. Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο, από όταν σταμάτησε η ακμή και σταμάτησα τα αντίστοιχα προϊόντα. Μειώνει αισθητά τη λιπαρότητα και λειτουργεί και ως ωραία βάση πριν το μακιγιάζ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STAY_TRUE

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική. Τη λατρεύω και τη χρησιμοποιώ και σαν βάση πριν το μακιγιάζ. Ενώ έχω λιπαρή επιδερμίδα, όταν τη βάζω το βράδυ το πρωί ξυπνάω και η επιδερμίδα μου είναι τέλεια χωρίς καθόλου γυαλάδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vanesa.rap
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι επιεικώς απαράδεκτο για επιδερμίδες με τάση ακμής και λιπαρότητα
    Μου προκάλεσε έξαρση της ακμής

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Katirtzoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια έχω μεικτή επιδερμίδα.
    Την βάζω σε όλο το πρόσωπο για να τραβήξει την λιπαρότητα και μετά χρησιμοποιώ άλλη για ενυδάτωση σε συγκεκριμένα σημεία επειδή η συγκεκριμένη αφήνει άσπρα στίγματα.
    Μόνο αν την χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά λειτουργεί.
    Επίσης είναι καλή βάση για το αντηλιακό διότι τραβά και την λιπαρότητα του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despina Png

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ματ την επιδερμίδα και διαρκεί πολλές ώρες. Εινια καλή βάση για το makeup ωστόσο μερικές φορές δημιουργούνται μπαλίτσες απλώνοντας το makeup, θέλει λίγη πρόσοχη. Συνολικά όμως είναι ωραίο το αποτέλεσμα της, θετική εντύπωση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markakiangeliki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου σύστησε κάποιος την seb absorb και ήταν πολύ καλή!!Επειδή όμως δεν είμαι έφηβη δοκίμασα αυτή που είναι για πιο μεγάλες ηλικίες τυχαία!! είναι η καλύτερη κρέμα για λιπαρό δέρμα που έχω βρει!! πολύ καλή ποσότητα και τιμή σουπερ!! έχω δοκιμάσει la Roche posay, Clinique, estee lauder,korres και δεν έμεινα ευχαριστημένη!!!την παίρνω χρόνια και δεν την αλλάζω με τίποτα!! τη συστήνω γιατί έχω πολύ λιπαρό δέρμα και υπέφερα χρόνια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XristinaMarkatou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας δοκιμάσει άπειρες κρέμες εμπορίου και φαρμακευτικες αυτή εδώ είναι η καλύτερη κυρίως για λιπαρά δέρματα.... απορροφάται τόσο γρήγορα και εύκολα και νοιωθεις σαν να μην φοράς τίποτα η σαν να έχεις βάλει πούδρα
    Η καλύτερη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν εχω ξηρή επιδερμιδα την πήρα καταλαθος , είχα ομως λιπαρη κ απο την εφαρμογή Κατάλαβα πως ειναι πραγματικά πολυ καλή γ λιπαρες επιδερμιδες. δεν γυαλιζει Καθόλου κ αν φοράς make up μετα απο βρες δεν γυαλιζει κ αυτο. Αρωμα πολυ καλό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • itsgal9
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η κρέμα ΔΕΝ είναι για να την βάζεις σαν ενυδατικη μετά το μπάνιο γιατί θα σε κάνει όλο άσπρη από την ξηρασία. Αυτή τη βάζεις μετά από την ενυδατικη κ όσες φορές χρειαστεί κ νιώθεις λιπαρή μέσα στη μέρα! Σου απορροφάει όλη τη λιπαρότητα κ μοιάζει με πραιμερ !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StefanosA
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω λιπαρή επιδερμίδα και σε καποια σημεία ειναι και λιγο ξηρή. Αυτή η ενυδατική ειναι απλα τελεια. Αφηνει ματτ το δέρμα και το κανει λείο χωρις να ειναι πλεον λιπαρό. Εχει αρκετή διάρκεια. Το μονο που πρεπει να προσέξεις ειναι να το απλώνεις καλα ατο δέρμα Γιατι αφηνει σημαδάκια που φεύγουν εννοειται με λιγο νερο. Γενικα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημένος και θα την αγόραζα ξανα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @thin@
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το καλύτερο πριμερ πριν το μακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Απορροφάται αμέσως θέλει τοποθέτηση σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα. Να το απλώνεται καλά σε όλο το πρόσωπο και δεν θα έχετε κανένα θέμα με το προϊόν. Απλώς είναι δυνατό πριμερ για ματ αποτέλεσμα μόνο όσες έχουν όντως πολύ λιπαρή επιδερμίδα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niko_X
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πολύ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής, και αυτό το προϊόν είναι το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει (και έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλά!) Μην δώσετε σημασία σε ανούσιες χαμηλές κρητικές που λένε ότι ξηραίνει το δέρμα πολύ. Όταν έχεις πολύ λιπαρό δέρμα, πρέπει υποχρεωτικά να το κάνεις ματ και να το ξηραίνεις ως ένα βαθμό, για να φύγει η λιπαρότητα. Τα άτομα που γράφουν κακές κριτικές για αυτό το προϊόν, πολύ απλά δεν έχουν πολύ λιπαρό δέρμα για να το χρησιμοποιήσουν!! Το βάζω στο πρόσωπο μου μόνο το βράδυ πριν κοιμηθώ, επειδή ασπρίζει το δέρμα, αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό Το έχω ήδη αγοράσει 3 φορές και θα συνεχίσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasios_velissaridis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο το άρωμα της αξίζει κατά τα άλλα στεγνώνει τόσο πολύ το δέρμα νιώθεις ότι τραβάει κ αφήνει άσπρα σημάδια όσο κ να την απλώσεις καλά κρίμα τα λεφτά ενώ επιαρνα χρόνια την 30+ τι ήθελα κ τη. άλλαξα τσάμπα τα λεφτα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LSChris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση απορρόφηση και ενυδάτωση της επιδερμίδας. Έχει ένα ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα. Έχει εξαιρετικά ελαφριά υφή στο δέρμα και ωραία σύσταση που απλώνεται εύκολα. Γενικά θεωρώ ότι οι συσκευασίες της συγκεκριμένης εταιρίας είναι αρκετά δύσχρηστες χωρίς καπάκι για προστασια. Επίσης, γίνεται έξτρα σπατάλη πλαστικού καθώς δίνουν κ περισσότερο όγκο στο νεσεσέρ ή την τσάντα. Εγώ χρησιμοποιώ κ άλλα προϊόντα της εταιρίας και πιάνουν πολύ χώρο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairy1234
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή η κρέμα σε λιπαρά δέρματα. Αμέσως προσφέρει ματ αποτέλεσμα που διαρκεί. Νιώθω βέβαια ελαφρώς τραβηγμένο και στεγνό το δέρμα μου σε αντίθεση με την ενυδάτωση που υπόσχεται. Το ισορροπώ με την αντηλιακή κρέμα που είναι μεν για λιπαρά δέρματα αλλά ενυδατώνει.
    Αυτό που δεν μπορώ καθόλου είναι το άρωμα της. Καλύτερα άοσμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_K_20
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και ειπα να δοκιμασω τη συγκεκριμενη "ενυδατική".. η συγκεκριμένη κάνει όντως πολύ ματ την επιδερμίδα, αλλά δεν προσφέρει καμία απολύτως ενυδάτωση. Το πρόσωπο γίνεται τόσο ξηρό και στεγνό και αφήνει αντιαισθητικα άσπρα κομματάκια. Δεν κάνει ούτε σαν βάση για το μακιγιάζ, καθώς κάνει τόσο ματ την επιδερμίδα που δεν απλώνεται το μεικ απ.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tonaratonia38
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη και κάνει το δέρμα ματ πραγματικά ενώ το ενυδατωνει. Η αλήθεια είναι πως την χρησιμοποιώ για το μακιγιαζ μόνο σαν πρώτη βάση αλλά ειλικρινά, όταν την τοποθετώ δεν υπάρχει περίπτωση το δέρμα να πετάξει λιπαρότητα. Μετά από καιρό χρήσης πλέον έχει μειωθεί η λιπαρότητα. Η συσκευασία είναι η κλασική της frezyderm ενώ η τιμή είναι τσιμπιμενη αν σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και 2 και 3 φορές την ημέρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Vergidou
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα για εμένα που έχω ΠΑΡΑ πολύ λιπαρή επιδερμίδα, έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλά προϊόντα που υπόσχονται ματ αποτέλεσμα κ κανένα δεν με βοήθησε, είναι η μόνη που κάνει αυτά που υπόσχεται.. σίγουρα θα την αγοράσω, ξανά κ ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemis_val
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ένα πολύ καλό προϊόν που χρειάζεται να ξέρεις πως να το χειρίζεσαι! δηλαδή όταν το απλώνεις στο πρόσωπο θέλει πολύ πασαλημα μέχρι να απλωθεί εντελώς η κρέμα αλλιώς αφήνει ασπριλες μετά που φεύγουν μόνο με νερό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aglaia_Paylou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχω λιπαρή επιδερμίδα, η κρέμα δεν μου έκανε καθόλου καλή δουλειά. Με την πρώτη εφαρμογή ένιωθα σαν να με "τράβαγε". Στην συνέχεια, έβγαλα παντού άσπρες κυλίδες. Στην αρχή νόμιζα ότι εγώ δεν την άπλωνα καλά, αλλά τελικά αυτό συνεχίστηκε. Έβγαινα έξω και είχα στο πρόσωπο μου σημάδια σαν να έπεσε πάνω μου blanco. Το αποκορύφωμα ήρθε 1 μήνα μετά την εφαρμογή της όταν το πρόσωπο μου ερεθίστηκε σε σημείο να πρηστεί. Ενώ είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια, δεν θα την ξαναπροτιμήσω. Όσοι έχουν ευαισθησίες στο δέρμα, καλό είναι να κάνουν την έρευνα τους πρώτα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Diana_telianidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα υπέροχο προϊόν για το λιπαρό δέρμα!! Αρκεί να βάλεις την κατάλληλη ποσότητα και να το απλώσεις σωστα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ama_Lea
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι κριτικές είναι ή του ύψους ή του βάθους αλλά είπα να τη δοκιμάσω, αποτυχία σκέτη. Όντως έχει ματ αποτέλεσμα, αφήνει όμως αυτά τα απαίσια άσπρα σημάδια, τα οποία κάποιες φορές εμφανίζονται μετά από λίγη ώρα και τα βλέπεις όταν ρίχνεις μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη πριν φύγεις από το σπίτι ας πούμε. Αυτό βέβαια δεν είναι τίποτα μπροστά στο γεγονός ότι μετά από περίπου 10 μέρες είχα αναζωπύρωση κυστικής ακμής. Το δέρμα μου παρουσιάζει τέτοια προβλήματα, συνήθως όμως όταν δοκιμάζω κρέμες που *δεν* ενδείκνυται για λιπαρό-ακνεϊκό δέρμα - για κρέμα που υποτίθεται ότι ρυθμίζει το σμήγμα και τη λιπαρότητα απαράδεκτο να έχει αυτό το αποτέλεσμα. Έχω το μπουκάλι σχεδόν γεμάτο και ακόμα κι όταν δεν έχω άλλη κρέμα να βάλω, τη φοβάμαι τόσο πολύ που προτιμώ να μη βάλω τίποτα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleanor_lost
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως από τις χειρότερες κρέμες προσώπου που έχω δοκιμάσει, δεν ταίριαξε καθόλου στην επιδερμίδα μου που είναι mixed και λιπαρή σε κάποια σημεία. Όχι μόνο έχω την αίσθηση ότι δεν ενυδατώνει αλλά τραβάει το δέρμα και αφήνει λευκά στίγματα σαν να ξεφλουδίζω. Υποθέτω ότι όντως απορροφάται γρήγορα και αφήνει matte αποτέλεσμα, αλλά σαν κρέμα ενυδάτωσης ημέρας κάνει απαίσια δουλειά.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iril53
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αφήνει αίσθηση ενυδάτωσης- αντιθέτως ξηραίνει την επιδερμίδα και αφήνει λευκές κηλίδες σαν πούδρα...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Poliko_Selas
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα δεν κάνει ενυδάτωση, τουλάχιστον όχι στην επιδερμίδα μου. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και πράγματι μετά την εφαρμογή είσαι εντελώς ματ, όμως όσο και να υπερβάλλω στην ποσότητα δεν με ενυδατωνει και ξεφλουδιζω λες και είναι χειμώνας.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hara.pana
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα την χαρακτήριζα ως ενυδατική μάλλον το αντίθετο! Σε πολύ λιπαρό δερμα, καταφερνει να συμμαζεψει την λιπαρότητα για αρκετες ώρες. Υπολογίζω οτι σε ήπια λιπαρά πρόσωπα ή μικτά δεν θα κάνει καθώς είναι πολύ δυνατή.
    Προσωπικά δεν έχω βρει καλύτερη κρέμα για να αποδίδει ματ εμφάνιση και να "ξηραίνει" την υπερβολική λιπαρότητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia14_A
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα βάση των κριτικών! Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και προσωπικά Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη διότι, πρώτον αφήνει κάτι άσπρα σημαδάκια αν δεν την απλώσεις καλά και δευτερεύον αντί να μου ενυδατώνει το δέρμα μου το τσιτώνει και δεν αφήνει καθόλου ωραία αίσθηση:/

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erifion
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παίζει να είναι απο τις μόνες κρέμες που έχω δοκιμάσει και κάνει ο,τι υπόσχεται! Την χρησιμοποιώ 5-6 χρόνια καθώς έχω λιπαρή επιδερμίδα. Στην αρχή οπως όλες τις κρέμες τη δοκίμασα στο χέρι πρώτα για να δώ εαν θα μου βγάλει κάποια αντίδραση. Έπειτα την αγάπησα! Χρειάζεται λίγη ποσότητα την οποία πρέπει να ''δουλέψεις'' στο πρόσωπο 5 δεύτερα αλλιώς αφήνει λευκά σημαδάκια. Αν αφήσει κάποιο σημαδάκι απλα βάζεις λίγο νερό και το εξαφανίζει. Κρατάει mat την επιδερμίδα κάποιες ώρες(όχι για πάντα). Αν ιδρώσεις φυσικά το αρχικό αποτέλεσμα μπορεί να χαθεί, όπως είναι λογικό. Απορροφάται άμεσα και έχει ωραία μυρωδιά (όχι έντονη), δεν είναι βαριά. Το χειμώνα που αλλάζουν οι ανάγκες του προσώπου μου χρησιμοποιώ παράλληλα κάποια πλούσια(για λιπαρή παντα επιδερμίδα) ενυδατική κρέμα σε σημεία που η επιδερμίδα ξηραίνει. Θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • korma94
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν είναι πολύ καλό, αρκεί όποιος θέλει να το αγοράσει να γνωρίζει ότι πρακτικά δεν είναι ακριβώς ενυδατική κρέμα γιατί είναι υπερβολικά ματ και "τραβάει" και αφήνει "ασπράκια" μετά την εφαρμογή ακόμα και σε μικτά δέρματα όπως το δικό μου. Εγώ τη χρησιμοποιώ μαζί με το ελαφρώς λιπαρό αντηλιακό μου το οποίο έχει και χρώμα, αναμιγνύοντάς τα και δημιουργώντας ουσιαστικά μια ενυδατική με χρώμα και αντηλιακή προστασία. Αυτή τη χρήση θα πρότεινα και σε όποιον θέλει να το αγοράσει. Από μόνο του μου φαίνεται δύσκολο να εξυπηρετήσει κάποιο δέρμα ως ενυδατική, μαζί όμως με κάποιο άλλο λιπαρό προϊόν θα δημιουργήσει την τέλεια υφή που θα παραμείνει ανάλαφρο και ματ άνετα για όλη τη μέρα χωρίς να βαραίνει το δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaris_PSych_
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε μένα προσωπικά δεν ταίριαξε καθόλου. Έχω λιπαρή επιδερμίδα και χρησιμοποιώντας την έφτασα στο σημείο να είναι τόσο ξερό το δέρμα μου και να τραβάει. Παρόλα αυτά, έχει πολύ όμορφη μυρωδιά.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρά πολύ καλή. Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο, από όταν σταμάτησε η ακμή και σταμάτησα τα αντίστοιχα προϊόντα. Μειώνει αισθητά τη λιπαρότητα και λειτουργεί και ως ωραία βάση πριν το μακιγιάζ.

    0
  • Εξαιρετική. Τη λατρεύω και τη χρησιμοποιώ και σαν βάση πριν το μακιγιάζ. Ενώ έχω λιπαρή επιδερμίδα, όταν τη βάζω το βράδυ το πρωί ξυπνάω και η επιδερμίδα μου είναι τέλεια χωρίς καθόλου γυαλάδα.

    0
  • Το προϊόν είναι επιεικώς απαράδεκτο για επιδερμίδες με τάση ακμής και λιπαρότητα
    Μου προκάλεσε έξαρση της ακμής

    0
  • Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια έχω μεικτή επιδερμίδα.
    Την βάζω σε όλο το πρόσωπο για να τραβήξει την λιπαρότητα και μετά χρησιμοποιώ άλλη για ενυδάτωση σε συγκεκριμένα σημεία επειδή η συγκεκριμένη αφήνει άσπρα στίγματα.
    Μόνο αν την χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά λειτουργεί.
    Επίσης είναι καλή βάση για το αντηλιακό διότι τραβά και την λιπαρότητα του.

    0
  • Κάνει ματ την επιδερμίδα και διαρκεί πολλές ώρες. Εινια καλή βάση για το makeup ωστόσο μερικές φορές δημιουργούνται μπαλίτσες απλώνοντας το makeup, θέλει λίγη πρόσοχη. Συνολικά όμως είναι ωραίο το αποτέλεσμα της, θετική εντύπωση.

    0
  • Δες τα όλα
15,66 €
5,00 €   μεταφορικά