Αντηλιακά

La Roche Posay Anthelios Oil Correct Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 50ml

Καθημερινό αντηλιακό διόρθωσης για το λιπαρό δέρμα που προστατεύει από τη φωτογήρανση που προκαλείται από την καθημερινή έκθεση στον ήλιο, και βοηθά στη διόρθωση μειώνοντας την εμφάνιση...

Καθημερινό αντηλιακό διόρθωσης για το λιπαρό δέρμα που προστατεύει από τη φωτογήρανση που προκαλείται από την καθημερινή έκθεση στον ήλιο, και βοηθά στη διόρθωση μειώνοντας την εμφάνιση ατελειών. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Μικτή
  • Δες τα όλα
18 67
Παράδοση Παρ, 03 Ιουλ - Τρί, 07 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmafresh 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Καθημερινό αντηλιακό διόρθωσης για το λιπαρό δέρμα που προστατεύει από τη φωτογήρανση που προκαλείται από την καθημερινή έκθεση στον ήλιο, και βοηθά στη διόρθωση μειώνοντας την εμφάνιση ατελειών. 

Οφέλη

  • Συμβάλλει στη διόρθωση των ατελειών.
  • Παρέχει προστασία ενάντια στην ακτινοβολία UV, τη ρύπανση και το οξειδωτικό στρες.
  • Νέας γενιάς αντηλιακή φροντίδα για προστασία από τη φωτογήρανση που προκαλεί η καθημερινή έκθεση στον ήλιο.

Ενεργά Συστατικά

  • Σαλικυλικό οξύ: Δρα σε βάθος απελευθερώνοντας τους πόρους.
  • Νιασιναμίδη: Διορθώνει τις ατέλειες.
  • Ψευδάργυρος: Αντιφλεγμονώδης δράση και ρύθμιση της παραγωγής σμήγματος.

Οδηγίες Χρήσης

Για καθημερινή χρήση, εφαρμόστε σε καθαρό δέρμα, ως το τελευταίο βήμα στο πρόγραμμα περιποίησής σας. 

Συστατικά

Aqua / Water / Eau, Silica, Isopropyl Palmitate, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dicaprylyl Ether, Niacinamide, Drometrizole Trisiloxane, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Diisopropyl Adipate, Triethanolamine, Glycerin, Zea Mays Starch / Corn Starch, Diisopropyl Sebacate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Pentylene Glycol, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Perlite, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Ci 15510 / Orange 4, Ci 16035 / Red 40, Inulin Lauryl Carbamate, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, P-anisic Acid, Salicylic Acid, Silica Silylate, Sodium Polyacrylate, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Titanium Dioxide, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tromethamine, Xanthan Gum, Zinc Pca, Parfum / Fragrance.

Προφυλάξεις

  • Αποφεύγετε την επαφή με τα μάτια.
  • Ανανεώνετε συχνά, ειδικά μετά το κολύμπι, την εφίδρωση και το σκούπισμα, για να διατηρήσετε την αρχική προστασία.
  • Η μείωση της ποσότητας θα μειώσει σημαντικά το επίπεδο προστασίας.
  • Μην εκτίθεστε για πολλή ώρα στον ήλιο, ακόμα και μετά τη χρήση αντηλιακού προϊόντος.
  • Μην αφήνετε τα βρέφη και τα μικρά παιδιά να εκτίθενται άμεσα στην ηλιακή ακτινοβολία.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ατέλειες
Συστατικό
Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Μικτή
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (114)

Αξιολογήσεις

  1. 51
  2. 11
  3. 6
  4. 10
  5. 36
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
  • Δεν θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • mariaa_vog
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ κακο προϊόν. Πολυ λιπαρό ενώ υποτίθεται ότι συστήνεται για λιπαρές ακνεϊκες επιδερμίδες. Μου έκανε κομματάκια, μου φούντωσε τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια και μου έβγαλε και καινούργια… μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • οτι χειρότερο υπάρχει σε αντιηλιακό και προορίζεται για λιπαρά δέρματα ενω η αίσθηση που αφήνει είναι σαν λάδι! για να ακουμπήσεις το πρόσωπο σου η να βάφτεις πανω απο αυτο ουτε κάνα διάνοια....τρίβεται, φεύγει ολο σε κομμάτια όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. επίσης ένιωσα πολυ έντονο τσούξιμο οταν το έβαλα για 10 λεπτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ ωραια συσκευασία και για μενα ,πολυ ωραια υφή.
    παντα χρησιμοποιώ την αντιηλιακη κρέμα σαν primer αλλα με τη συγκεκριμένη παρατήρησα οτι αν εβαζα απο πανω concealer ή make up εκανε κομματάκια και τριβοταν .

    δοκίμασα να βαλω πρώτα λιγη ενυδατική και το πρόβλημα λύθηκε.

    αυτος ειναι ο μόνος λόγος που βαζω 4 αστέρια.
    διαφορετικά, ειναι καταπληκτικό προϊόν, αφήνει την επιδερμίδα με μια υπέροχη φυσική γυαλάδα και ωραια όψη.

    Δεν ειναι η καλύτερη τους αντιηλιακη αλλα ειναι πολυ τίμια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna50009

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά παχύρευστο για αντιηλιακό για λιπαρά δέρματα και δεν απλώνει τόσο εύκολα. Επιπλέον στη δικιά μου επιδερμίδα αφήνει κομμάτια όταν το απλώνεις. Σίγουρα έχω δοκιμάσει καλύτερα αντιηλιακά για λιπαρά δερματα

    Update μετά από μέρες χρήσεις: είναι σχετικά ματ αλλά με το τρίψιμο αφήνει κομμάτια λες και αλλάζεις δέρμα. Δεν το συνιστώ !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Meni_X
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τις καλύτερες αντιηλικές προσώπου για λιπαρή επιδερμίδα με τάσεις εμφάνισης ακμής. Προσωπικά έχω δοκιμάσει και άλλες επίσης αξιόλογες (της aven), αλλά αυτή είναι η μοναδική από όσες έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής που δεν μου προκαλεί επιπλέον ακμή!

    Απορώ ειλικρινά με τις αρνητικές αξιολογήσεις που βλέπω. Ακόμη και η αναφορά στο ότι η κρέμα τρίβεται και φεύγει/απορρίπτεται από την επιδερμίδα κατά την τοποθέτηση, κάτι το οποίο το έχω ζήσει, έχω να πω ότι συμβαίνει εξαιτίας της λανθασμένης εφαρμογής. Μη απορρόφηση προηγούμενου προϊόντος (Ενυδατική κρέμα), μη στεγνή επιδερμίδα, άγαρμπη επάλειψη κ.α. πιθανότατα να έχουν αυτό το αποτέλεσμα.

    Αγοράζω και ξαναγοραζω το συγκεκριμένο προϊόν, είναι υπέροχο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγαπημένη μάρκα αλλά το συγκεκριμένο είναι ότι χειρότερο, δεν έχω ξανα βάλει τόσο λιπαρό προϊόν ενώ υποτίθεται είναι για λιπαρές επιδερμίδες. Είναι επικίνδυνο αν μπει στο ματι τσούζει και δεν φεύγει ο πόνος

    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sabbas_ARch
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα αυτήν την αντηλιακή προσώπου με βάση τον τύπο δέρματος μου, την χρησιμοποίησα δύο φορές και το δέρμα Μ την πέταγε σε κομματάκια.Μετα άρχισε κ αυτή να γίνεται διφασικη δλδ να πατάω την αντλία κ να βγαίνει λάδι με λιγο κρέμα σαν να χάλασε η κρέμα..πρώτη φορά Μ συμβαίνει αυτό..μια απογοήτευση η αντηλιακή αυτη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Vasilopoulou92
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έπρεπε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο προϊόν, δεν απλώνεται εύκολα κ μετατρέπεται σε μικρά κομματάκια πάνω στο δέρμα . Έπειτα από δύο χρήσεις το έχω ήδη πετάξει στα σκουπίδια.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεωργίτσα
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου! Μόλις αρχίσεις να την απλώνεις ξεφλουδίζεται και βγάζει κομματάκια!

    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΒΑΒΛΑΔΕΛΛΗ
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αποτελεσματικό ως αντηλιακό για λιπαρά-μικτά-ακνεϊκά δέρματα, αλλά ως εκεί. Εάν ξεφύγεις και βάλεις λίγο παραπάνω, και δεν απορροφηθεί καλά ή κάνει πολλή ζέστη έξω, αρχίζει και στάζει από το πρόσωπο, κι αυτό είναι επικίνδυνο. Τις προάλλες, λόγω ζέστης, έσταξε από το μέτωπο και μου έπεσε μες στα μάτια. Δεν ήταν και πολύ ευχάριστη η εμπειρία...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stroumpakoub
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το συγκεκριμένο αντηλιακό, καθώς μου το πρότεινε ο φαρμακοποιός μου, αλλά ίσως είναι το χειρότερο αντηλιακό που έχω χρησιμοποιήσει έως τώρα... Είναι πολύ δύσκολο στην εφαρμογή του, βγάζει κομματάκια αν το τρίψεις και το χειρότερο απο όλα έβγαζα συνέχεια μικρά σπυράκια... Ο μόνος λόγος που του έβαλα δυο αστέρια είναι γιατί παραδόξως έδινε πολύ ωραία ενυδάτωση. Προσωπικά δεν θα την ξαναγοράσω...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική αντηλιακή γι αυτό που λέει ότι είναι . Πράγματι δεν δημιουργεί καθόλου λιπαρότητα και για λιπαρές επιδερμίδες είναι ότι πρέπει! Αρκεί να μην βαφτείς μετά διότι ξεφλουδίζει. Εγώ χρειάστηκε να πλύνω το πρόσωπο μου πάλι, να βάλω άλλη αντηλιακή και να συνεχίσω με το μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magsmih
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτό δέρμα, δεν απορροφάται καθόλου από το δέρμα μου όποτε μάλλον μου πέφτει βαριά γιατί καθώς την απλώνω ξεφλουδίζει

    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Nikolaou9296
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου την έδωσαν αντί της anti-imperfection, η οποία ηταν εξαιρετική αντηλιακή. Αυτη δεν ειναι τοσο κακή οσο περιγράφουν τα σχόλια αλλα Οχι τοσο καλη οσο η προκάτοχος της. Χρειάζεται απο κατω ενυδατική και πολυ λιγη ποσότητα για να μην μπουκώσει το δερμα. Κρατάει το δερμα μου μη λιπαρό για κάποιες ωρες και εχω την εντύπωση οτι βοηθάει και στα σημάδια ακμής.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μήνες χρήσης κορεατικων και μόνο αντηλιακών (και καλλυντικών), τα οποία είναι στη φωτος μπροστά στα συστατικά και φθηνά και ανάλαφρα στο λιπαρό μου δέρμα, είπα να ξαναπάρω ευρωπαϊκή μάρκα διότι είδα πως έβγαλε πολλές εναλλακτικές. Το συγκεκριμένο είναι μέτριο. Δεν είναι πολύ βαρύ (ούτε αναλαφρο) έχει ουδέτερο άρωμα, απλώνεται όμως δύσκολα και αφήνει τριμματα. Δεν μπουκωνει το δέρμα και αφήνει μια όμορφη λάμψη, όχι γυαλάδα σαν να έχεις βάλει ελαιόλαδο. Μιλάω πάντα για λιπαρό δέρμα στο οποίο απευθύνεται. Δεν θα το ξαναγορασω, είναι πολύ μέτριο και υπάρχουν τόσα Κορεάτικα στην ίδια και φθηνότερη τιμή που είναι κυριολεκτικά σαν να μη φοράς αντηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aliki_T_
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην το πάρετε! Δεν είναι για λιπαρά δέρματα σίγουρα, παρότι λέει oil correct. Αίσθηση βαριά, γυαλάδα φουλ, υφή στο πρόσωπο σαν λάδι και το χειρότερο σε λίγα λεπτά αν το ακουμπήσεις τριβεται και γίνεται κομματάκια... Αυτό συνέβη ακόμη και στο λαιμό, που δεν είχα κάποιο προϊόν από κάτω!

    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flotheod
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο μειονέκτημα ειναι πως απλώνεται δυσκολα . Εχω θεμα με ακμή και με εχει βοηθήσει πολυ. Δεν ερεθίζει την επιδερμίδα

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vickk
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαίνω τα αρνητικά σχόλια. Με λίγη ενυδατική από κάτω απλώνεται πανεύκολα και δεν κάνει καθόλου κομματάκια. Επίσης είχα τρομερό θέμα με τους πόρους στο μέτωπό μου και τους έχει εξαφανίσει.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oceandaze
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μη τη πάρετε. Κάνει κομματάκια κ τρίβεται ακόμα και μετά από ωωωωωρες που τη φοράς. Ειδικά αν θες να βάλεις μεικαπ από πάνω ή concealer ξεχάστε το. Τζάμπα τα λεφτά …

    • Διάρκεια
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra.spourgitaki
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειροτερη αντιηλιακη που εχω βαλει στο προσωπο μου. Πολυ λιπαρη και δεν στεγνωνει ποτε. Επιλεξτε καποια αλλη της La Roche Posay οπως το Dry Touch και Hydrating Cream.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gewrgia_M_
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ωραίο προϊόν και το προτιμώ ακόμα περισσότερο από την παλιά έκδοση του συγκεκριμένου αντηλιακού. Απλώνεται εύκολα, απορροφάται εύκολα, αφήνει ματ το δέρμα - κατι που δεν έκανε το παλιό - και επιπλέον έχει μπεζ απόχρωση αντί για άσπρη, που σημαίνει δεν αφήνει ασπριλες.
    Ισχύει πως αν το τρίψεις γίνεται κομματάκια αλλά μόλις απορροφηθεί δεν υπάρχει πλέον πρόβλημα. Το κόλπο είναι να μην παστωθεις απ'την αρχή με πολύ προϊόν, εφαρμογή λίγο λίγο.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΤenNT92
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι βαριά και κάνει το πρόσωπο μου να γυαλίζει ενώ είναι λιπαρό ήδη. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. όταν τη βάλω και πάω να την απλώσω απ' την πρώτη στιγμή θα κάνει κομματάκια σαν τρίμματα. γέμισα παντού όπου ακουμπούσα λίγο την κρέμα με το χέρι. ότι χειρότερο. τζάμπα τα λεφτά. έπρεπε να δω πρώτα τις κριτικές...

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutzgre

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρόκειται για ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ αντηλιακή για δέρματα με προβλήματα. Γι' αυτό το λόγο, σχηματίζει ένα φιλμ πάνω στο δέρμα, λίγο μετά την επάλειψη, το οποίο παραμένει στο δέρμα κ δεν πρέπει να το αγγίξεις. Δυστυχώς για εμένα που ιδρώνω πολύ κ σκουπίζω τον ιδρώτα, δεν είναι η κατάλληλη. Δεν την χρησιμοποίησα αρκετά για να έχω άποψη σχετικά με την ηλιοπροστασία που προσφέρει.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cat_konto
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανα θεραπεία με ρετινοειδή. Αφού τελείωσα στο δεύτερο εξάμηνο συντήρησης προτάθηκε από τη δερματολόγο η αγορά της κρέμας. Δεν μπορώ να πω την απλώνεται δύσκολα όμως αφήνει αίσθηση γυαλάδας και γίνεται κομματάκια . Δεν το περίμενα…Η συγκεκριμένη αντηλιακή δεν μου άρεσε παρόλα αυτά η σειρά της Effaclar είναι οκ .

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_thess
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο απαράδεκτο αντηλιακό που έχω αγοράσει, λιπαρό ,πολύ βαρύ σαν αίσθηση κάνει το πρόσωπο να ιδρώνει ,δεν κάθεται πάνω του μακιγιαζ με τίποτα.Οσες φορές το έβαλα σε 10 λεπτά ήθελα να πλύνω το προσωπό μου για να απαλλαγώ, δεν το συνστώ σε κανέναν μεγάλη απογοήτευση.

    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenamey
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέποντας όλα τα αρνητικά σχόλια, ήθελα να μοιραστώ και την δική μου εμπειρία. Η συγκεκριμένη αντηλιακή δεν είναι για όλους. Είναι για σοβαρή ακμή, θεραπείες με χάπια, θεραπείες λέιζερ, εξαιρετικά ευαίσθητο δέρμα, κλπ. Την αγόρασα έπειτα από σύσταση δερματολόγου, καθώς κάνω θεραπεία για την ακμή και είναι η μόνη που κάνει το δέρμα μου να έχει ωραία όψη, χωρίς ασπριλες και να μην γυαλίζει. Μέχρι και η φαρμακοποιός με προειδοποίησε πως είναι βαριά και με ρώτησε αν την έχω ξαναχρησιμοποιήσει. Επομένως θέλει προσοχή, δεν είναι μια κοινή, καθημερινή αντηλιακή. Κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική για δέρματα που έχουν τις αντίστοιχες ανάγκες και δεν φράζει καθόλου τους πόρους. Πιστεύω οι περισσότερες αρνητικές εμπειρίες προέρχονται από άτομα που δεν ενημερώθηκαν σωστά πριν την αγοράσουν.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Glyka.t
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Και να σου την χαρίζουν μην την βάλεις στο πρόσωπο σου. της ανήκει αξία το βραβείο της χειρότερης αντηλιακής κρέμας! Φοράω χειμώνα καλοκαίρι αντηλιακό το συγκεκριμένο ούτε να το ακουμπήσω δεν θέλω την πέταξα πήρα άλλη κ ησύχασα,πρώτη φορά Μ δημιουργεί τόση απέχθεια προϊόν.

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Πολυ κακο προϊόν. Πολυ λιπαρό ενώ υποτίθεται ότι συστήνεται για λιπαρές ακνεϊκες επιδερμίδες. Μου έκανε κομματάκια, μου φούντωσε τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια και μου έβγαλε και καινούργια… μακριά

    1
  • οτι χειρότερο υπάρχει σε αντιηλιακό και προορίζεται για λιπαρά δέρματα ενω η αίσθηση που αφήνει είναι σαν λάδι! για να ακουμπήσεις το πρόσωπο σου η να βάφτεις πανω απο αυτο ουτε κάνα διάνοια....τρίβεται, φεύγει ολο σε κομμάτια όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. επίσης ένιωσα πολυ έντονο τσούξιμο οταν το έβαλα για 10 λεπτα.

    0
  • πολυ ωραια συσκευασία και για μενα ,πολυ ωραια υφή.
    παντα χρησιμοποιώ την αντιηλιακη κρέμα σαν primer αλλα με τη συγκεκριμένη παρατήρησα οτι αν εβαζα απο πανω concealer ή make up εκανε κομματάκια και τριβοταν .

    δοκίμασα να βαλω πρώτα λιγη ενυδατική και το πρόβλημα λύθηκε.

    αυτος ειναι ο μόνος λόγος που βαζω 4 αστέρια.
    διαφορετικά, ειναι καταπληκτικό προϊόν, αφήνει την επιδερμίδα με μια υπέροχη φυσική γυαλάδα και ωραια όψη.

    Δεν ειναι η καλύτερη τους αντιηλιακη αλλα ειναι πολυ τίμια

    0
  • Είναι αρκετά παχύρευστο για αντιηλιακό για λιπαρά δέρματα και δεν απλώνει τόσο εύκολα. Επιπλέον στη δικιά μου επιδερμίδα αφήνει κομμάτια όταν το απλώνεις. Σίγουρα έχω δοκιμάσει καλύτερα αντιηλιακά για λιπαρά δερματα

    Update μετά από μέρες χρήσεις: είναι σχετικά ματ αλλά με το τρίψιμο αφήνει κομμάτια λες και αλλάζεις δέρμα. Δεν το συνιστώ !

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

1408 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ag_ts

Γνωρίζει κάποιος αν είναι σαν το anthelios anti imperfections που αποσύρθηκε ;

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καθημερινό αντηλιακό διόρθωσης για το λιπαρό δέρμα που προστατεύει από τη φωτογήρανση που προκαλείται από την καθημερινή έκθεση στον ήλιο, και βοηθά στη διόρθωση μειώνοντας την εμφάνιση ατελειών. 

Οφέλη

  • Συμβάλλει στη διόρθωση των ατελειών.
  • Παρέχει προστασία ενάντια στην ακτινοβολία UV, τη ρύπανση και το οξειδωτικό στρες.
  • Νέας γενιάς αντηλιακή φροντίδα για προστασία από τη φωτογήρανση που προκαλεί η καθημερινή έκθεση στον ήλιο.

Ενεργά Συστατικά

  • Σαλικυλικό οξύ: Δρα σε βάθος απελευθερώνοντας τους πόρους.
  • Νιασιναμίδη: Διορθώνει τις ατέλειες.
  • Ψευδάργυρος: Αντιφλεγμονώδης δράση και ρύθμιση της παραγωγής σμήγματος.

Οδηγίες Χρήσης

Για καθημερινή χρήση, εφαρμόστε σε καθαρό δέρμα, ως το τελευταίο βήμα στο πρόγραμμα περιποίησής σας. 

Συστατικά

Aqua / Water / Eau, Silica, Isopropyl Palmitate, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dicaprylyl Ether, Niacinamide, Drometrizole Trisiloxane, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Diisopropyl Adipate, Triethanolamine, Glycerin, Zea Mays Starch / Corn Starch, Diisopropyl Sebacate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Pentylene Glycol, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Perlite, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Ci 15510 / Orange 4, Ci 16035 / Red 40, Inulin Lauryl Carbamate, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, P-anisic Acid, Salicylic Acid, Silica Silylate, Sodium Polyacrylate, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Titanium Dioxide, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tromethamine, Xanthan Gum, Zinc Pca, Parfum / Fragrance.

Προφυλάξεις

  • Αποφεύγετε την επαφή με τα μάτια.
  • Ανανεώνετε συχνά, ειδικά μετά το κολύμπι, την εφίδρωση και το σκούπισμα, για να διατηρήσετε την αρχική προστασία.
  • Η μείωση της ποσότητας θα μειώσει σημαντικά το επίπεδο προστασίας.
  • Μην εκτίθεστε για πολλή ώρα στον ήλιο, ακόμα και μετά τη χρήση αντηλιακού προϊόντος.
  • Μην αφήνετε τα βρέφη και τα μικρά παιδιά να εκτίθενται άμεσα στην ηλιακή ακτινοβολία.

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ατέλειες
Συστατικό
Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Μικτή
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (114)

  1. 51
  2. 11
  3. 6
  4. 10
  5. 36
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
  • Δεν θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • mariaa_vog
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ κακο προϊόν. Πολυ λιπαρό ενώ υποτίθεται ότι συστήνεται για λιπαρές ακνεϊκες επιδερμίδες. Μου έκανε κομματάκια, μου φούντωσε τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια και μου έβγαλε και καινούργια… μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • οτι χειρότερο υπάρχει σε αντιηλιακό και προορίζεται για λιπαρά δέρματα ενω η αίσθηση που αφήνει είναι σαν λάδι! για να ακουμπήσεις το πρόσωπο σου η να βάφτεις πανω απο αυτο ουτε κάνα διάνοια....τρίβεται, φεύγει ολο σε κομμάτια όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. επίσης ένιωσα πολυ έντονο τσούξιμο οταν το έβαλα για 10 λεπτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ ωραια συσκευασία και για μενα ,πολυ ωραια υφή.
    παντα χρησιμοποιώ την αντιηλιακη κρέμα σαν primer αλλα με τη συγκεκριμένη παρατήρησα οτι αν εβαζα απο πανω concealer ή make up εκανε κομματάκια και τριβοταν .

    δοκίμασα να βαλω πρώτα λιγη ενυδατική και το πρόβλημα λύθηκε.

    αυτος ειναι ο μόνος λόγος που βαζω 4 αστέρια.
    διαφορετικά, ειναι καταπληκτικό προϊόν, αφήνει την επιδερμίδα με μια υπέροχη φυσική γυαλάδα και ωραια όψη.

    Δεν ειναι η καλύτερη τους αντιηλιακη αλλα ειναι πολυ τίμια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna50009

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά παχύρευστο για αντιηλιακό για λιπαρά δέρματα και δεν απλώνει τόσο εύκολα. Επιπλέον στη δικιά μου επιδερμίδα αφήνει κομμάτια όταν το απλώνεις. Σίγουρα έχω δοκιμάσει καλύτερα αντιηλιακά για λιπαρά δερματα

    Update μετά από μέρες χρήσεις: είναι σχετικά ματ αλλά με το τρίψιμο αφήνει κομμάτια λες και αλλάζεις δέρμα. Δεν το συνιστώ !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Meni_X
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τις καλύτερες αντιηλικές προσώπου για λιπαρή επιδερμίδα με τάσεις εμφάνισης ακμής. Προσωπικά έχω δοκιμάσει και άλλες επίσης αξιόλογες (της aven), αλλά αυτή είναι η μοναδική από όσες έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής που δεν μου προκαλεί επιπλέον ακμή!

    Απορώ ειλικρινά με τις αρνητικές αξιολογήσεις που βλέπω. Ακόμη και η αναφορά στο ότι η κρέμα τρίβεται και φεύγει/απορρίπτεται από την επιδερμίδα κατά την τοποθέτηση, κάτι το οποίο το έχω ζήσει, έχω να πω ότι συμβαίνει εξαιτίας της λανθασμένης εφαρμογής. Μη απορρόφηση προηγούμενου προϊόντος (Ενυδατική κρέμα), μη στεγνή επιδερμίδα, άγαρμπη επάλειψη κ.α. πιθανότατα να έχουν αυτό το αποτέλεσμα.

    Αγοράζω και ξαναγοραζω το συγκεκριμένο προϊόν, είναι υπέροχο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγαπημένη μάρκα αλλά το συγκεκριμένο είναι ότι χειρότερο, δεν έχω ξανα βάλει τόσο λιπαρό προϊόν ενώ υποτίθεται είναι για λιπαρές επιδερμίδες. Είναι επικίνδυνο αν μπει στο ματι τσούζει και δεν φεύγει ο πόνος

    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sabbas_ARch
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα αυτήν την αντηλιακή προσώπου με βάση τον τύπο δέρματος μου, την χρησιμοποίησα δύο φορές και το δέρμα Μ την πέταγε σε κομματάκια.Μετα άρχισε κ αυτή να γίνεται διφασικη δλδ να πατάω την αντλία κ να βγαίνει λάδι με λιγο κρέμα σαν να χάλασε η κρέμα..πρώτη φορά Μ συμβαίνει αυτό..μια απογοήτευση η αντηλιακή αυτη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Vasilopoulou92
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έπρεπε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο προϊόν, δεν απλώνεται εύκολα κ μετατρέπεται σε μικρά κομματάκια πάνω στο δέρμα . Έπειτα από δύο χρήσεις το έχω ήδη πετάξει στα σκουπίδια.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεωργίτσα
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου! Μόλις αρχίσεις να την απλώνεις ξεφλουδίζεται και βγάζει κομματάκια!

    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΒΑΒΛΑΔΕΛΛΗ
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αποτελεσματικό ως αντηλιακό για λιπαρά-μικτά-ακνεϊκά δέρματα, αλλά ως εκεί. Εάν ξεφύγεις και βάλεις λίγο παραπάνω, και δεν απορροφηθεί καλά ή κάνει πολλή ζέστη έξω, αρχίζει και στάζει από το πρόσωπο, κι αυτό είναι επικίνδυνο. Τις προάλλες, λόγω ζέστης, έσταξε από το μέτωπο και μου έπεσε μες στα μάτια. Δεν ήταν και πολύ ευχάριστη η εμπειρία...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stroumpakoub
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το συγκεκριμένο αντηλιακό, καθώς μου το πρότεινε ο φαρμακοποιός μου, αλλά ίσως είναι το χειρότερο αντηλιακό που έχω χρησιμοποιήσει έως τώρα... Είναι πολύ δύσκολο στην εφαρμογή του, βγάζει κομματάκια αν το τρίψεις και το χειρότερο απο όλα έβγαζα συνέχεια μικρά σπυράκια... Ο μόνος λόγος που του έβαλα δυο αστέρια είναι γιατί παραδόξως έδινε πολύ ωραία ενυδάτωση. Προσωπικά δεν θα την ξαναγοράσω...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική αντηλιακή γι αυτό που λέει ότι είναι . Πράγματι δεν δημιουργεί καθόλου λιπαρότητα και για λιπαρές επιδερμίδες είναι ότι πρέπει! Αρκεί να μην βαφτείς μετά διότι ξεφλουδίζει. Εγώ χρειάστηκε να πλύνω το πρόσωπο μου πάλι, να βάλω άλλη αντηλιακή και να συνεχίσω με το μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magsmih
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτό δέρμα, δεν απορροφάται καθόλου από το δέρμα μου όποτε μάλλον μου πέφτει βαριά γιατί καθώς την απλώνω ξεφλουδίζει

    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Nikolaou9296
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου την έδωσαν αντί της anti-imperfection, η οποία ηταν εξαιρετική αντηλιακή. Αυτη δεν ειναι τοσο κακή οσο περιγράφουν τα σχόλια αλλα Οχι τοσο καλη οσο η προκάτοχος της. Χρειάζεται απο κατω ενυδατική και πολυ λιγη ποσότητα για να μην μπουκώσει το δερμα. Κρατάει το δερμα μου μη λιπαρό για κάποιες ωρες και εχω την εντύπωση οτι βοηθάει και στα σημάδια ακμής.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μήνες χρήσης κορεατικων και μόνο αντηλιακών (και καλλυντικών), τα οποία είναι στη φωτος μπροστά στα συστατικά και φθηνά και ανάλαφρα στο λιπαρό μου δέρμα, είπα να ξαναπάρω ευρωπαϊκή μάρκα διότι είδα πως έβγαλε πολλές εναλλακτικές. Το συγκεκριμένο είναι μέτριο. Δεν είναι πολύ βαρύ (ούτε αναλαφρο) έχει ουδέτερο άρωμα, απλώνεται όμως δύσκολα και αφήνει τριμματα. Δεν μπουκωνει το δέρμα και αφήνει μια όμορφη λάμψη, όχι γυαλάδα σαν να έχεις βάλει ελαιόλαδο. Μιλάω πάντα για λιπαρό δέρμα στο οποίο απευθύνεται. Δεν θα το ξαναγορασω, είναι πολύ μέτριο και υπάρχουν τόσα Κορεάτικα στην ίδια και φθηνότερη τιμή που είναι κυριολεκτικά σαν να μη φοράς αντηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aliki_T_
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην το πάρετε! Δεν είναι για λιπαρά δέρματα σίγουρα, παρότι λέει oil correct. Αίσθηση βαριά, γυαλάδα φουλ, υφή στο πρόσωπο σαν λάδι και το χειρότερο σε λίγα λεπτά αν το ακουμπήσεις τριβεται και γίνεται κομματάκια... Αυτό συνέβη ακόμη και στο λαιμό, που δεν είχα κάποιο προϊόν από κάτω!

    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flotheod
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο μειονέκτημα ειναι πως απλώνεται δυσκολα . Εχω θεμα με ακμή και με εχει βοηθήσει πολυ. Δεν ερεθίζει την επιδερμίδα

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vickk
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαίνω τα αρνητικά σχόλια. Με λίγη ενυδατική από κάτω απλώνεται πανεύκολα και δεν κάνει καθόλου κομματάκια. Επίσης είχα τρομερό θέμα με τους πόρους στο μέτωπό μου και τους έχει εξαφανίσει.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oceandaze
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μη τη πάρετε. Κάνει κομματάκια κ τρίβεται ακόμα και μετά από ωωωωωρες που τη φοράς. Ειδικά αν θες να βάλεις μεικαπ από πάνω ή concealer ξεχάστε το. Τζάμπα τα λεφτά …

    • Διάρκεια
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra.spourgitaki
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειροτερη αντιηλιακη που εχω βαλει στο προσωπο μου. Πολυ λιπαρη και δεν στεγνωνει ποτε. Επιλεξτε καποια αλλη της La Roche Posay οπως το Dry Touch και Hydrating Cream.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gewrgia_M_
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ωραίο προϊόν και το προτιμώ ακόμα περισσότερο από την παλιά έκδοση του συγκεκριμένου αντηλιακού. Απλώνεται εύκολα, απορροφάται εύκολα, αφήνει ματ το δέρμα - κατι που δεν έκανε το παλιό - και επιπλέον έχει μπεζ απόχρωση αντί για άσπρη, που σημαίνει δεν αφήνει ασπριλες.
    Ισχύει πως αν το τρίψεις γίνεται κομματάκια αλλά μόλις απορροφηθεί δεν υπάρχει πλέον πρόβλημα. Το κόλπο είναι να μην παστωθεις απ'την αρχή με πολύ προϊόν, εφαρμογή λίγο λίγο.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΤenNT92
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι βαριά και κάνει το πρόσωπο μου να γυαλίζει ενώ είναι λιπαρό ήδη. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. όταν τη βάλω και πάω να την απλώσω απ' την πρώτη στιγμή θα κάνει κομματάκια σαν τρίμματα. γέμισα παντού όπου ακουμπούσα λίγο την κρέμα με το χέρι. ότι χειρότερο. τζάμπα τα λεφτά. έπρεπε να δω πρώτα τις κριτικές...

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutzgre

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρόκειται για ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ αντηλιακή για δέρματα με προβλήματα. Γι' αυτό το λόγο, σχηματίζει ένα φιλμ πάνω στο δέρμα, λίγο μετά την επάλειψη, το οποίο παραμένει στο δέρμα κ δεν πρέπει να το αγγίξεις. Δυστυχώς για εμένα που ιδρώνω πολύ κ σκουπίζω τον ιδρώτα, δεν είναι η κατάλληλη. Δεν την χρησιμοποίησα αρκετά για να έχω άποψη σχετικά με την ηλιοπροστασία που προσφέρει.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cat_konto
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανα θεραπεία με ρετινοειδή. Αφού τελείωσα στο δεύτερο εξάμηνο συντήρησης προτάθηκε από τη δερματολόγο η αγορά της κρέμας. Δεν μπορώ να πω την απλώνεται δύσκολα όμως αφήνει αίσθηση γυαλάδας και γίνεται κομματάκια . Δεν το περίμενα…Η συγκεκριμένη αντηλιακή δεν μου άρεσε παρόλα αυτά η σειρά της Effaclar είναι οκ .

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_thess
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο απαράδεκτο αντηλιακό που έχω αγοράσει, λιπαρό ,πολύ βαρύ σαν αίσθηση κάνει το πρόσωπο να ιδρώνει ,δεν κάθεται πάνω του μακιγιαζ με τίποτα.Οσες φορές το έβαλα σε 10 λεπτά ήθελα να πλύνω το προσωπό μου για να απαλλαγώ, δεν το συνστώ σε κανέναν μεγάλη απογοήτευση.

    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenamey
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέποντας όλα τα αρνητικά σχόλια, ήθελα να μοιραστώ και την δική μου εμπειρία. Η συγκεκριμένη αντηλιακή δεν είναι για όλους. Είναι για σοβαρή ακμή, θεραπείες με χάπια, θεραπείες λέιζερ, εξαιρετικά ευαίσθητο δέρμα, κλπ. Την αγόρασα έπειτα από σύσταση δερματολόγου, καθώς κάνω θεραπεία για την ακμή και είναι η μόνη που κάνει το δέρμα μου να έχει ωραία όψη, χωρίς ασπριλες και να μην γυαλίζει. Μέχρι και η φαρμακοποιός με προειδοποίησε πως είναι βαριά και με ρώτησε αν την έχω ξαναχρησιμοποιήσει. Επομένως θέλει προσοχή, δεν είναι μια κοινή, καθημερινή αντηλιακή. Κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική για δέρματα που έχουν τις αντίστοιχες ανάγκες και δεν φράζει καθόλου τους πόρους. Πιστεύω οι περισσότερες αρνητικές εμπειρίες προέρχονται από άτομα που δεν ενημερώθηκαν σωστά πριν την αγοράσουν.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Glyka.t
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Και να σου την χαρίζουν μην την βάλεις στο πρόσωπο σου. της ανήκει αξία το βραβείο της χειρότερης αντηλιακής κρέμας! Φοράω χειμώνα καλοκαίρι αντηλιακό το συγκεκριμένο ούτε να το ακουμπήσω δεν θέλω την πέταξα πήρα άλλη κ ησύχασα,πρώτη φορά Μ δημιουργεί τόση απέχθεια προϊόν.

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Πολυ κακο προϊόν. Πολυ λιπαρό ενώ υποτίθεται ότι συστήνεται για λιπαρές ακνεϊκες επιδερμίδες. Μου έκανε κομματάκια, μου φούντωσε τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια και μου έβγαλε και καινούργια… μακριά

    1
  • οτι χειρότερο υπάρχει σε αντιηλιακό και προορίζεται για λιπαρά δέρματα ενω η αίσθηση που αφήνει είναι σαν λάδι! για να ακουμπήσεις το πρόσωπο σου η να βάφτεις πανω απο αυτο ουτε κάνα διάνοια....τρίβεται, φεύγει ολο σε κομμάτια όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. επίσης ένιωσα πολυ έντονο τσούξιμο οταν το έβαλα για 10 λεπτα.

    0
  • πολυ ωραια συσκευασία και για μενα ,πολυ ωραια υφή.
    παντα χρησιμοποιώ την αντιηλιακη κρέμα σαν primer αλλα με τη συγκεκριμένη παρατήρησα οτι αν εβαζα απο πανω concealer ή make up εκανε κομματάκια και τριβοταν .

    δοκίμασα να βαλω πρώτα λιγη ενυδατική και το πρόβλημα λύθηκε.

    αυτος ειναι ο μόνος λόγος που βαζω 4 αστέρια.
    διαφορετικά, ειναι καταπληκτικό προϊόν, αφήνει την επιδερμίδα με μια υπέροχη φυσική γυαλάδα και ωραια όψη.

    Δεν ειναι η καλύτερη τους αντιηλιακη αλλα ειναι πολυ τίμια

    0
  • Είναι αρκετά παχύρευστο για αντιηλιακό για λιπαρά δέρματα και δεν απλώνει τόσο εύκολα. Επιπλέον στη δικιά μου επιδερμίδα αφήνει κομμάτια όταν το απλώνεις. Σίγουρα έχω δοκιμάσει καλύτερα αντιηλιακά για λιπαρά δερματα

    Update μετά από μέρες χρήσεις: είναι σχετικά ματ αλλά με το τρίψιμο αφήνει κομμάτια λες και αλλάζεις δέρμα. Δεν το συνιστώ !

    0
  • Δες τα όλα
18,67 €
5,00 €   μεταφορικά