Κρέμες Προσώπου

Frezyderm Spot End Κρέμα Προσώπου Ημέρας με SPF15 για Πανάδες & Λεύκανση 50ml

Λευκαντική κρέμα ημέρας ιδανική για το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ. Περιέχει συνδυασμό τριπλού συστήματος λεύκανσης και αντηλιακής προστασίας (φίλτρα UVA-UVB νέας γενιάς). Προλαμβάνει τις ...

Λευκαντική κρέμα ημέρας ιδανική για το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ. Περιέχει συνδυασμό τριπλού συστήματος λεύκανσης και αντηλιακής προστασίας (φίλτρα UVA-UVB νέας γενιάς). Προλαμβάνει τις δυσχρωμίες και αντιμετωπίζει κηλίδες ηλικίας (age spots), κηλίδες που οφείλονται στον ήλιο, πανάδες λόγω εγκυμοσύνης και κηλίδες από τη χρήση καλλυντικών.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
19 22
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmafresh 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Λευκαντική κρέμα ημέρας ιδανική για το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ. Περιέχει συνδυασμό τριπλού συστήματος λεύκανσης και αντηλιακής προστασίας (φίλτρα UVA-UVB νέας γενιάς). Προλαμβάνει τις δυσχρωμίες και αντιμετωπίζει κηλίδες ηλικίας (age spots), κηλίδες που οφείλονται στον ήλιο, πανάδες λόγω εγκυμοσύνης και κηλίδες από τη χρήση καλλυντικών.

Αποτελέσματα

  • Mείωση της δυσχρωμίας στο 100% των εθελοντών
  • Μείωση του αριθμού των κηλίδων (feedback εθελοντών) κατά 73% (μέτρηση φασματοφωτομετρική 450nm)

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζεται κάθε πρωί για τουλάχιστον 3 μήνες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Λεύκανση, Λεύκανση, Πανάδες, Πανάδες
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
15 SPF
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (43)

Αξιολογήσεις

  1. 25
  2. 7
  3. 3
  4. 5
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • despoina_stamouli16

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρεμα αλλά θέλει αρκετούς μήνες για να δεις αποτέλεσμα ωστόσο αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρις υπολείμματα και ενυδατώνει αρκετά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • barbara_maxmylove
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποίησα 2 μήνες το πολυ.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, όχι για λιπαρή επιδερμίδα,για ξηρή τελεια , Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Ενυδατώνει ωραια αλλά τίποτα παραπάνω. Πήρα κ την αλλη κρέμα της σειράς για τοπική εφαρμογή στο σωληνάριο ....αφήνει όπου βάλεις γυαλάδα κ το δέρμα μου είναι λίγο άγριο παρόλο που γυαλίζει!κανένα αποτέλεσμα..

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mayraki27
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα αυτή αφήνει μια ωραία αίσθηση..!! Είναι ελαφριά και ματ.... Έχω λιπαρό δέρμα κ την νιώθω τέλεια! Μυρίζει όμορφα,κ δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα .. την χρησιμοποιώ δύο μήνες κ σήμερα πήρα κ την κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς.. το μόνο που δεν είδα είναι διαφορά σε κάποια καφέ σημάδια από παναδες...! Δίνει ένα λευκό τόνο αλλά μέχρι εκεί...!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m18p5
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποίησα 3 μήνες.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα μεγάλη διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, που όσοι έχουν λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ πρέπει να προσέξουν πολύ αν θα την αγοράσουν. Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Το πρόσωπο μου γέμισε μαύρα στίγματα και σε μερικά σημεία σπυράκια μικρά λόγω της λιπαρότητας. Προσωπικά δεν μου ταίριαξε καθόλου....

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxmax_p
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήρθε στα χέρια μου ένα δείγμα του και το έτσι το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλά έστρωνε στο πρόσωπο ακόμα και σα βάση για το απλό καθημερινό μακιγιάζ.Το αγόρασα λοιπόν και τελικά σε χρήση εβδομάδας το δέρμα μου το απορροφά πολύ δύσκολα και από λεύκανση ούτε λόγος.Σκέφτηκα μήπως βάζω πολύ αλλά έχει καλό δοσομετρητή οπότε δε νομίζω να κάνω εκεί λάθος.
    Θα τη χρησιμοποιήσω τη κρέμα τώρα που την έχω αλλά ειλικρινά δε νομίζω να την αγοράσω ξανά.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iw.geo
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ 2 μήνες και δεν έχω δει διαφορά στο πρόσωπο μου.
    Έχει συμπαθητικό άρωμα και δε βαραίνει ιδιαίτερα την επιδερμίδα αλλά επειδή δε κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται δε θα την αγοράσω ξανά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    την βαζω δύο μήνες κ νομίζω πως υπάρχει διαφορά..μικρή μεν αλλά υπάρχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή! Μετά από μια εβδομάδα χρήσης και έχω δει τεράστια βελτίωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια ευχάριστη απαλή ενυδατική κρέμα χωρίς καμία απολύτως λευκαντική δράση!

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα απολύτως αποτέλεσμα...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτός από το γεγονός ότι δεν έκανε καμία δουλειά, μου προκάλεσε ερεθισμό κιόλας ????

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά λιπαρή κρέμα και δεν είδα κάποιο αποτέλεσμα από αυτά που υπόσχεται

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς περαιτέρω σχόλια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
  • Καλή κρεμα αλλά θέλει αρκετούς μήνες για να δεις αποτέλεσμα ωστόσο αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρις υπολείμματα και ενυδατώνει αρκετά!!

    0
  • Την χρησιμοποίησα 2 μήνες το πολυ.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, όχι για λιπαρή επιδερμίδα,για ξηρή τελεια , Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Ενυδατώνει ωραια αλλά τίποτα παραπάνω. Πήρα κ την αλλη κρέμα της σειράς για τοπική εφαρμογή στο σωληνάριο ....αφήνει όπου βάλεις γυαλάδα κ το δέρμα μου είναι λίγο άγριο παρόλο που γυαλίζει!κανένα αποτέλεσμα..

    1
  • Η κρέμα αυτή αφήνει μια ωραία αίσθηση..!! Είναι ελαφριά και ματ.... Έχω λιπαρό δέρμα κ την νιώθω τέλεια! Μυρίζει όμορφα,κ δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα .. την χρησιμοποιώ δύο μήνες κ σήμερα πήρα κ την κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς.. το μόνο που δεν είδα είναι διαφορά σε κάποια καφέ σημάδια από παναδες...! Δίνει ένα λευκό τόνο αλλά μέχρι εκεί...!

    3
  • Την χρησιμοποίησα 3 μήνες.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα μεγάλη διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, που όσοι έχουν λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ πρέπει να προσέξουν πολύ αν θα την αγοράσουν. Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Το πρόσωπο μου γέμισε μαύρα στίγματα και σε μερικά σημεία σπυράκια μικρά λόγω της λιπαρότητας. Προσωπικά δεν μου ταίριαξε καθόλου....

    2
  • Ήρθε στα χέρια μου ένα δείγμα του και το έτσι το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλά έστρωνε στο πρόσωπο ακόμα και σα βάση για το απλό καθημερινό μακιγιάζ.Το αγόρασα λοιπόν και τελικά σε χρήση εβδομάδας το δέρμα μου το απορροφά πολύ δύσκολα και από λεύκανση ούτε λόγος.Σκέφτηκα μήπως βάζω πολύ αλλά έχει καλό δοσομετρητή οπότε δε νομίζω να κάνω εκεί λάθος.
    Θα τη χρησιμοποιήσω τη κρέμα τώρα που την έχω αλλά ειλικρινά δε νομίζω να την αγοράσω ξανά.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

494 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λευκαντική κρέμα ημέρας ιδανική για το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ. Περιέχει συνδυασμό τριπλού συστήματος λεύκανσης και αντηλιακής προστασίας (φίλτρα UVA-UVB νέας γενιάς). Προλαμβάνει τις δυσχρωμίες και αντιμετωπίζει κηλίδες ηλικίας (age spots), κηλίδες που οφείλονται στον ήλιο, πανάδες λόγω εγκυμοσύνης και κηλίδες από τη χρήση καλλυντικών.

Αποτελέσματα

  • Mείωση της δυσχρωμίας στο 100% των εθελοντών
  • Μείωση του αριθμού των κηλίδων (feedback εθελοντών) κατά 73% (μέτρηση φασματοφωτομετρική 450nm)

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζεται κάθε πρωί για τουλάχιστον 3 μήνες.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Λεύκανση, Λεύκανση, Πανάδες, Πανάδες
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
15 SPF
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (43)

  1. 25
  2. 7
  3. 3
  4. 5
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • despoina_stamouli16

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρεμα αλλά θέλει αρκετούς μήνες για να δεις αποτέλεσμα ωστόσο αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρις υπολείμματα και ενυδατώνει αρκετά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • barbara_maxmylove
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποίησα 2 μήνες το πολυ.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, όχι για λιπαρή επιδερμίδα,για ξηρή τελεια , Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Ενυδατώνει ωραια αλλά τίποτα παραπάνω. Πήρα κ την αλλη κρέμα της σειράς για τοπική εφαρμογή στο σωληνάριο ....αφήνει όπου βάλεις γυαλάδα κ το δέρμα μου είναι λίγο άγριο παρόλο που γυαλίζει!κανένα αποτέλεσμα..

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mayraki27
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα αυτή αφήνει μια ωραία αίσθηση..!! Είναι ελαφριά και ματ.... Έχω λιπαρό δέρμα κ την νιώθω τέλεια! Μυρίζει όμορφα,κ δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα .. την χρησιμοποιώ δύο μήνες κ σήμερα πήρα κ την κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς.. το μόνο που δεν είδα είναι διαφορά σε κάποια καφέ σημάδια από παναδες...! Δίνει ένα λευκό τόνο αλλά μέχρι εκεί...!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m18p5
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποίησα 3 μήνες.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα μεγάλη διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, που όσοι έχουν λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ πρέπει να προσέξουν πολύ αν θα την αγοράσουν. Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Το πρόσωπο μου γέμισε μαύρα στίγματα και σε μερικά σημεία σπυράκια μικρά λόγω της λιπαρότητας. Προσωπικά δεν μου ταίριαξε καθόλου....

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxmax_p
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήρθε στα χέρια μου ένα δείγμα του και το έτσι το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλά έστρωνε στο πρόσωπο ακόμα και σα βάση για το απλό καθημερινό μακιγιάζ.Το αγόρασα λοιπόν και τελικά σε χρήση εβδομάδας το δέρμα μου το απορροφά πολύ δύσκολα και από λεύκανση ούτε λόγος.Σκέφτηκα μήπως βάζω πολύ αλλά έχει καλό δοσομετρητή οπότε δε νομίζω να κάνω εκεί λάθος.
    Θα τη χρησιμοποιήσω τη κρέμα τώρα που την έχω αλλά ειλικρινά δε νομίζω να την αγοράσω ξανά.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iw.geo
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ 2 μήνες και δεν έχω δει διαφορά στο πρόσωπο μου.
    Έχει συμπαθητικό άρωμα και δε βαραίνει ιδιαίτερα την επιδερμίδα αλλά επειδή δε κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται δε θα την αγοράσω ξανά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    την βαζω δύο μήνες κ νομίζω πως υπάρχει διαφορά..μικρή μεν αλλά υπάρχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή! Μετά από μια εβδομάδα χρήσης και έχω δει τεράστια βελτίωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια ευχάριστη απαλή ενυδατική κρέμα χωρίς καμία απολύτως λευκαντική δράση!

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα απολύτως αποτέλεσμα...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτός από το γεγονός ότι δεν έκανε καμία δουλειά, μου προκάλεσε ερεθισμό κιόλας ????

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά λιπαρή κρέμα και δεν είδα κάποιο αποτέλεσμα από αυτά που υπόσχεται

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς περαιτέρω σχόλια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
  • Καλή κρεμα αλλά θέλει αρκετούς μήνες για να δεις αποτέλεσμα ωστόσο αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρις υπολείμματα και ενυδατώνει αρκετά!!

    0
  • Την χρησιμοποίησα 2 μήνες το πολυ.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, όχι για λιπαρή επιδερμίδα,για ξηρή τελεια , Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Ενυδατώνει ωραια αλλά τίποτα παραπάνω. Πήρα κ την αλλη κρέμα της σειράς για τοπική εφαρμογή στο σωληνάριο ....αφήνει όπου βάλεις γυαλάδα κ το δέρμα μου είναι λίγο άγριο παρόλο που γυαλίζει!κανένα αποτέλεσμα..

    1
  • Η κρέμα αυτή αφήνει μια ωραία αίσθηση..!! Είναι ελαφριά και ματ.... Έχω λιπαρό δέρμα κ την νιώθω τέλεια! Μυρίζει όμορφα,κ δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα .. την χρησιμοποιώ δύο μήνες κ σήμερα πήρα κ την κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς.. το μόνο που δεν είδα είναι διαφορά σε κάποια καφέ σημάδια από παναδες...! Δίνει ένα λευκό τόνο αλλά μέχρι εκεί...!

    3
  • Την χρησιμοποίησα 3 μήνες.Αναφορικα με τη λεύκανση δεν είδα μεγάλη διαφορά. Μια απλή κρέμα κατά τα αλλα, που όσοι έχουν λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ πρέπει να προσέξουν πολύ αν θα την αγοράσουν. Αρκετά λιπαρή κρέμα ακόμη και αν βάλεις λίγη ποσότητα. Το πρόσωπο μου γέμισε μαύρα στίγματα και σε μερικά σημεία σπυράκια μικρά λόγω της λιπαρότητας. Προσωπικά δεν μου ταίριαξε καθόλου....

    2
  • Ήρθε στα χέρια μου ένα δείγμα του και το έτσι το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλά έστρωνε στο πρόσωπο ακόμα και σα βάση για το απλό καθημερινό μακιγιάζ.Το αγόρασα λοιπόν και τελικά σε χρήση εβδομάδας το δέρμα μου το απορροφά πολύ δύσκολα και από λεύκανση ούτε λόγος.Σκέφτηκα μήπως βάζω πολύ αλλά έχει καλό δοσομετρητή οπότε δε νομίζω να κάνω εκεί λάθος.
    Θα τη χρησιμοποιήσω τη κρέμα τώρα που την έχω αλλά ειλικρινά δε νομίζω να την αγοράσω ξανά.

    2
  • Δες τα όλα
19,22 €
5,00 €   μεταφορικά