Μηχανές Ποπ-Κορν

Black & Decker BXPC1100E Μηχανή Ποπ-Κορν Ζεστού Αέρα 1100W Κωδικός: ES9680100B

Με την μηχανή ποπ κορν της Black+Decker, καθέ βραδύ θα είναι μια είναι βραδιά κινηματογράφου. Χάρις στο σύστημα ζεστού αέρα που διαθέτει η μηχανή, μπορείτε να ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα, υγιεινά...

Με την μηχανή ποπ κορν της Black+Decker, καθέ βραδύ θα είναι μια είναι βραδιά κινηματογράφου. Χάρις στο σύστημα ζεστού αέρα που διαθέτει η μηχανή, μπορείτε να ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα, υγιεινά ποπ κορν, χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε λάδι ή βούτυρο. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προσθέσετε βούτυρο, μπορείτε να το λιώσετε και να το προσθέσετε στο...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Με την μηχανή ποπ κορν της Black+Decker, καθέ βραδύ θα είναι μια είναι βραδιά κινηματογράφου. Χάρις στο σύστημα ζεστού αέρα που διαθέτει η μηχανή, μπορείτε να ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα, υγιεινά ποπ κορν, χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε λάδι ή βούτυρο. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προσθέσετε βούτυρο, μπορείτε να το λιώσετε και να το προσθέσετε στο τέλος. Διαθέτει μεγάλη χωρητικότητα, για να μπορείτε να ετοιμάζετε ποπ κορν για όλη την οικογένεια και τους φίλους σας, και διάφανο καπάκι, για να ελέγχετε την διαδικασία καθ’ όλη την διάρκεια. Ο καθαρισμός του είναι ιδιαίτερα εύκολος, καθώς μπορείτε να το σκουπίσετε με ένα νωπό πανί, όταν θα έχει κρυώσει.

  • Ισχύς 1100 W
  • Σύστημα ζεστού αέρα
  • Χρόνος ετοιμασίας 3 λεπτά
  • Δοχείο με μεγάλη χωρητικότητα
  • Ευκολο καθάρισμα
  • Δυνατότητα χρήσης χωρίς λάδι
  • Περιλαμβάνει: δοσομετρητή

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
ES9680100B
Ισχύς
1100 W
Ζεστός Αέρας
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (125)

Αξιολογήσεις

  1. 89
  2. 19
  3. 12
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

konstantinos77
5
12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε 2' το πολύ έχεις σωστά ψημένα pop-corns!!
Τρομερή οικονομία και στο ρεύμα...

Και να προσθέσω ότι όσα pop corns δεν σκάσουν μπορείτε να τα προσθέσετε στην επόμενη "φουρνιά", γιατί ορισμένα τα πετάει χωρίς να σκάσουν μαζί με αυτά που έχουν σκάσει, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα και είναι φυσιολογικό σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας του! ;-)

Σου φάνηκε χρήσιμη;

sgnp
2
9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Κάνει ποπ κορν.

Από εκεί και πέρα, η χρήση είναι δυσάρεστη. Πετάει παντού ψίχουλα από το σκασμένο ποπ κορν, η οπή που έχει για να βγαίνει το σκασμένο ποπ κορν είναι πολύ μεγάλη και πετιούνται παντού, και η ποσότητα που παίρνει είναι μικρή (ατομική). Αν θες για πάνω από ένα άτομο θα πρέπει να προσέχεις μη καείς τη δεύτερη φορά.

Επίσης, το καθάρισμα είναι δύσκολο: πρέπει να βάλεις πανί υγρό με σαπουνόνερο μέσα στη συσκευή.

Εξωτερικά, γεμιζει συνέχεια ψίχουλα από το ποπ κορν εφόσον τα πετάει παντού.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_laskou455

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την έχουμε καιρό αλλά προς το παρόν είναι μια χαρά. Δεν κάνει μεγάλη ποσότητα, αν πχ τη θέλετε για πάρτυ. Αλλα για σπίτι να δεις ταινία είναι μια χαρά. Δεν μπορείς να βάλεις βούτυρο και αλάτι. Ο,τι θες το βάζεις μετά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIALECHTI_POLYCHRONIDOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αγορά!
    Φτιάχνει φοβερό ποπ κορν. Ο καρπός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, είδα τεράστιες διαφορές από δύο που δοκίμασα, η μέρα με τη νύχτα. είμαι πολύ ικανοποιημένη. Όσο για το ότι πετάγονται, λογικό είναι, ποπ κορν φτιάχνεις. Εγώ βάζω μία πετσέτα κουζίνας από πάνω για λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος που γίνεται η έκρηξη και όλα καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SerArgy64
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απιστευτα γρηγορο χωρις χρηση λαδιου μοναδικο μειονεκτημα οτι το αλατι δεν λιωνει οπως πρεπει για να δωσει καλυτερο αποτελεσμα στη γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny_15
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια μηχανή για ποπ κορν. Αν δε θέλετε να πετάγονται αγοράστε μια σακούλα τροφίμων που είναι για φούρνο μικροκυμάτων και βάζετε την με ένα μανταλάκι από εκεί που βγαίνει το ποπ κορν. Εγγυημένο κόλπο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNIS_AGGELOU9950
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλησπέρα σας. πήρα ένα για μένα και το θεώρησα πολύ κομπλέ , και ύστερα από 2 μήνες πήρα και ένα για δώρο σε συγγενικό πρόσωπο!!!
    μπορεί να μην έχει το αποτέλεσμα της κατσαρόλας όσον αφορά την γεύση (γιατί από ότι λέει δεν επιτρέπεται να βάλεις λίγο βουτυρακι ή λάδι την ώρα που γίνονται) αλλά θεωρητικά τρως πολύ πολύ υγιεινό ποπ Κορν!
    για την σωστή χρήση και βιωσιμότητα της συσκευής, να ενημερώσω (όπως λένε οι οδηγίες) : ρίχνεις την απαιτουμενη (βάσει δοσολομετρητη ) ποσότητα και κρατάς τη συσκευή Μαξ από 2:30-3 λεπτά ανοιχτή...όχι παραπάνω...τόση ώρα παίρνει να γίνει το ποπ κορν και μετά το κλείνεις να παγώσει λίγο η μηχανή και πιο μετά ξεκινάς πάλι!με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει θέμα να κάνει κάποια αντίσταση ή να βγάλει κάποιο πρόβλημα!
    αψητα, θα πετάξει η συσκευή , αλλά αυτά να είναι ένα 5-10 στα 150-200 σπόρια που θα ρίξεις μέσα!!!!τίποτα ττο θεωρώ προσωπικά!!
    την συστήνω με κλειστά μάτια!!!
    μην ξεχνάτε: 2:30 λεπτά!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kk6817
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή συσκευή. Ποπκόρν έτοιμα και υγιεινά σε λιγότερο από 2 λεπτά.

    Παίζει τεράστιο ρόλο ο σπόρος καλαμποκιού. Όταν αγόρασα τη μηχανή την ίδια μέρα αγόρασα από σούπερ μάρκετ όλα τα διαθέσιμα είδη σπόρου καλαμποκιού. Υπήρχαν σημαντικές διαφορές στη γεύση, στην τραγανότητα, στα άσκαστα καλαμπόκια και στο μέγεθός τους. Οπότε δοκιμάστε διάφορες μάρκες καλαμποκιού.

    Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι δεν κάθεται το αλάτι πάνω στο ποπκόρν.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_thomop
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χάνει ένα αστέρι μόνο λόγο του στομίου του που είναι φτιαγμένο με τρόπο τέτοιο που πετάγονται παντού όταν βγαίνουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amancio_Reino

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Better than expected, delicious popcorn corn in 2 minutes, no smoke. If you use a tall bowl, all the popcorn falls inside. The machine looks sharp and easy to clean. The cable is long enough. I would buy it again.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Louis_Kachiouteas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο του θέμα είναι ότι πετάγονται μερικά ποπ κορν απέξω όταν φτιάχνετε, αλλά με λίγη προσοχή όλα καλά. Γενικά πολύ happy με την αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexserres1991
    1
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απο τις χειροτερες αγορες μου μικρη ποσοτητα καλαμποκιου αν δεν εισαι να το κρατας λιγο πλαγια να φευγουν τα καλαμποκια οταν σκανε μπλοκαρει καιγονται και κοντεψε να παρει φωτια
    πεταχτηκε με συνοπτικες διαδικασιες για 30 κατι ευρω δεν αξιζει το ρισκο ατυχηματος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoe_12
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πετάει κάπως ανεξέλεγκτα τα ποπ κορν και πολλά βγαίνουν ασκαστα (δεν ξέρω αν φταίει ο καρπός ή η μηχανή). Anyway, αν θες να θυσιάσεις απόλυτα τη γεύση απλά για να φας ένα υγιεινό σνακ, το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notorious_Biggy
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ακόμα και με λιγότερο από την μέγιστη δόση, πετάει αρκετά έξω, ώστε να χρειάζεται 2-3 φορές για να κάνεις όλη τη δόση. Που σιγά το πόσο μεγάλη είναι! Επίσης θες ειδικό αλάτι για να κάτσει στο ποπ κορν αφού βγαίνει εντελώς στεγνό. Αν δεν είστε τίποτα μοντέλα κατ επάγγελμα, δεχθείτε τις παραπάνω θερμίδες που έχει η κλασσική μέθοδος με κατσαρόλα και λάδι, να ευχαριστηθειτε τουλάχιστον αυτό που τρώτε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sonmk73

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω ένα μήνα περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Γρήγορα και ωραίο ψήσιμο χωρίς μυρωδιές. Έτοιμα σε λίγα λεπτά. Λίγο θορυβώδες αλλά εντάξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maruk.1981

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά την κάνουν την δουλειά τους. Μικρή στο μέγεθος η συσκευή. Τα παιδιά τρελαίνονται. Ένα μικρό μείον είναι ότι τα πετάει κάποια μακρυά αλλά όλα καλά. ποιότητα κατασκευής μια χαρά. το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni Tsi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν χρειάζεται καθόλου λάδι και φτιάχνει αφράτα και νόστιμα τα ποπ κορν, το μόνο αρνητικό είναι πρέπει να βάζεις μικρή ποσότητα στο δοχείο του και αρκετά τμχ δεν ανοίγουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klairi.C
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή!
    Στην αρχή μπορεί να βγάλει κάποια ασκαστα, οπότε τα ξαναριχνω μέσα και γίνονται κανονικά.
    Η μηχανή ζεσταίνεται αρκετά, οπότε απλά μετά θέλει λίγο προσοχή μην πιάσεις κάποιο σημείο και καείς.
    Χρειάζεται ένα μεγάλο μπολ για να μην βγαίνουν απέξω και όλα καλά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petroskaltsamis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε γενικές γραμμές θα την έλεγα καλή καθώς είναι εύκολη στη χρήση και γρήγορη. Μπορεί εύκολα να τη λειτουργήσει και ο 11χρόνος γιος μου. Έχει λίγο δυσκολία στο καθάρισμα καθώς δεν μπορείς να την πλύνεις και πρέπει να την κάνεις με κάποιο νωπό πανάκι. Επίσης δεν τα πετάει πάντα στο σκεύος που θα βάλεις από κάτω, οπότε θέλει να βρεις κάποιο τρόπο ώστε να μη φεύγουν δεξιά, αριστερά. Και όπως είπε κάποιος άλλος χρήστης, ρίξεις δεν ρίξεις αλάτι είναι το ίδιο και το αυτό, καθώς δεν μένει ίχνος στο pop-corn. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες για να έχω καλύτερη άποψη. Και από θέμα αντοχής θα δείξει καθώς την έχω περίπου δυο μήνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diaton10181
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ομορφη και σχετικά μικρή συσκευή αλλά ο ζεστός αέρας μόνο δε φτάνει για να κάνεις καλό ποπ κορν. Το αλάτι δεν κολλάει με τίποτα στο ποπ κόρν, ενώ πολλά κομμάτια είναι μισοσκασμένα και σχετικά σκληρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cesar_Chris
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλεύει πολύ καλά, αλλά θα μπορούσε να είχε προβλευτεί ώστε να μην πετάγονται παντού όταν βγαίνουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros.fotis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για σπιτικό Ποπ Κορν ειναι μια χαρα. Αλλα μικρή η ποσοτητα που βγάζει. Υπάρχουν κ φθηνοτερα για αυτα οπου προσφέρει και την ποιότητα κατασκευής του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orfanoudaki
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν εκτοξεύει τα ποπ κορν παντού. Εϊναι σχετικά αθόρυβη και γρήγορη. Δεν μοιάζει να ζεσταίνεται σε σχέση με τις φθηνές (γύρω στα 18 ευρώ) που είναι όλες μια κοψιά. Αν ξεχυλήσεις τον δοσομετρητή μπορεί να βγάλει μερικά άσκαστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steve_onduty1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φτιάχνει τα ποπ κορν σε 2 λεπτά. Χωρις λαδι. Δεν μενουν ασκαστα ποπ κορν στο δοχειο. Απολυτα ικανοποιημενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victortremmas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλη επιλογή. σε 1 λεπτο εχεις ετοιμο μια μεριδα που ειναι αρκετά ποποκορν. Δεν αφήνει τίποτα ασκαστο. λιγο προσοχή στη περισυλλογή πετάγονται δυνατά. VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantazis86
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορη και αποτελεσματική.
    Λίγο θορυβώδης όμως και δυστυχώς αν βάλεις πολύ
    λίγα ποπκορν τα πετάει από εδω και από εκεί όσο και αν προσπαθήσεις να βάλειε το ταπερ στο στόμιο. Επίσης, αν βάλεις πάρα πολλά μπουκώνει και μετά πρέπει να το ξεμπουκώνεις με τα χέρια...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cris_papas77
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή όταν βγαίνει το ποπκορν γεμίζει παντού τον χώρο.Η λύση είναι να βάζουμε μπροστά σακούλα ψησίματος και όλα πέφτουν εντός της σακούλας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jiao_li_gr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ όμορφο, πολύ γρήγορο και αρκετή ποσότητα. Ωστόσο αφήνει αρκετά ασκαστα ενώ πετάγονται προς όλες τις διευθυνσεις. Αν το μηχάνημα γύρω προς τα πίσω γύρω στις 30-45 μοίρες βελτιώνεται η κατάσταση καθώς δεν πετάγονται οπότε μειώνονται και τα ασκαστα. ποιοτικά πολύ καλό και σαν κατασκευή και το τελικό αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandrosfotiadis1502
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φανταστικα ντιζαινατο,ευχρηστο,υγειινο,αδιανοητα γρηγορο. 2 παραπονα : ρε φιλε πραγματικα αυτοι που το σχεδιασανε δε μπηκανε στο κοπο να μετρησουνε, να τεσταρουνε πως βγαινει το ποπ κορν? βαζω το μπωλ απο κατω, μονο εκει δεν πανε και λογικο γιατι γυρνανε πολυ γρηγορα μεσα στο μηχανισμο. πολυ χαζο. επισης πολλα ασκαστα, δηλαδη απο τον δοσομετρητη που βαζω ολοκληρο τα μισα ειναι ασκαστα, σε φαση τα ξαναβαζω επομενη δοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνεις γρήγορα και υγιεινά που κορν. Έχουμε 2 και δουλεύουν απροβλημάτιστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν την έχουμε καιρό αλλά προς το παρόν είναι μια χαρά. Δεν κάνει μεγάλη ποσότητα, αν πχ τη θέλετε για πάρτυ. Αλλα για σπίτι να δεις ταινία είναι μια χαρά. Δεν μπορείς να βάλεις βούτυρο και αλάτι. Ο,τι θες το βάζεις μετά

    0
  • Πολύ καλή αγορά!
    Φτιάχνει φοβερό ποπ κορν. Ο καρπός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, είδα τεράστιες διαφορές από δύο που δοκίμασα, η μέρα με τη νύχτα. είμαι πολύ ικανοποιημένη. Όσο για το ότι πετάγονται, λογικό είναι, ποπ κορν φτιάχνεις. Εγώ βάζω μία πετσέτα κουζίνας από πάνω για λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος που γίνεται η έκρηξη και όλα καλά.

    1
  • Απιστευτα γρηγορο χωρις χρηση λαδιου μοναδικο μειονεκτημα οτι το αλατι δεν λιωνει οπως πρεπει για να δωσει καλυτερο αποτελεσμα στη γευση

    1
  • Τέλεια μηχανή για ποπ κορν. Αν δε θέλετε να πετάγονται αγοράστε μια σακούλα τροφίμων που είναι για φούρνο μικροκυμάτων και βάζετε την με ένα μανταλάκι από εκεί που βγαίνει το ποπ κορν. Εγγυημένο κόλπο

    3
  • Καλησπέρα σας. πήρα ένα για μένα και το θεώρησα πολύ κομπλέ , και ύστερα από 2 μήνες πήρα και ένα για δώρο σε συγγενικό πρόσωπο!!!
    μπορεί να μην έχει το αποτέλεσμα της κατσαρόλας όσον αφορά την γεύση (γιατί από ότι λέει δεν επιτρέπεται να βάλεις λίγο βουτυρακι ή λάδι την ώρα που γίνονται) αλλά θεωρητικά τρως πολύ πολύ υγιεινό ποπ Κορν!
    για την σωστή χρήση και βιωσιμότητα της συσκευής, να ενημερώσω (όπως λένε οι οδηγίες) : ρίχνεις την απαιτουμενη (βάσει δοσολομετρητη ) ποσότητα και κρατάς τη συσκευή Μαξ από 2:30-3 λεπτά ανοιχτή...όχι παραπάνω...τόση ώρα παίρνει να γίνει το ποπ κορν και μετά το κλείνεις να παγώσει λίγο η μηχανή και πιο μετά ξεκινάς πάλι!με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει θέμα να κάνει κάποια αντίσταση ή να βγάλει κάποιο πρόβλημα!
    αψητα, θα πετάξει η συσκευή , αλλά αυτά να είναι ένα 5-10 στα 150-200 σπόρια που θα ρίξεις μέσα!!!!τίποτα ττο θεωρώ προσωπικά!!
    την συστήνω με κλειστά μάτια!!!
    μην ξεχνάτε: 2:30 λεπτά!!!

    10
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

1559 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Vassilis_Kazazakis

αντέχει το καπάκι στις υψηλές θερμοκρασίες ή αλλοιώνεται σιγά σιγά με τη χρήση?

paulkotsidis

Καλησπέρα! Τα ποπ κορν τρώγονται, δηλαδή είναι γευστικά;
Σε σύγκριση με τα σπιτικά σε κατσαρόλα με λάδι έχουν διαφορά μεγάλη στη γεύση;; Ευχαριστώ!

eleftheria010359
Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Με την μηχανή ποπ κορν της Black+Decker, καθέ βραδύ θα είναι μια είναι βραδιά κινηματογράφου. Χάρις στο σύστημα ζεστού αέρα που διαθέτει η μηχανή, μπορείτε να ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα, υγιεινά ποπ κορν, χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε λάδι ή βούτυρο. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προσθέσετε βούτυρο, μπορείτε να το λιώσετε και να το προσθέσετε στο τέλος. Διαθέτει μεγάλη χωρητικότητα, για να μπορείτε να ετοιμάζετε ποπ κορν για όλη την οικογένεια και τους φίλους σας, και διάφανο καπάκι, για να ελέγχετε την διαδικασία καθ’ όλη την διάρκεια. Ο καθαρισμός του είναι ιδιαίτερα εύκολος, καθώς μπορείτε να το σκουπίσετε με ένα νωπό πανί, όταν θα έχει κρυώσει.

  • Ισχύς 1100 W
  • Σύστημα ζεστού αέρα
  • Χρόνος ετοιμασίας 3 λεπτά
  • Δοχείο με μεγάλη χωρητικότητα
  • Ευκολο καθάρισμα
  • Δυνατότητα χρήσης χωρίς λάδι
  • Περιλαμβάνει: δοσομετρητή

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
ES9680100B
Ισχύς
1100 W
Ζεστός Αέρας
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (125)

  1. 89
  2. 19
  3. 12
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

konstantinos77
5
12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε 2' το πολύ έχεις σωστά ψημένα pop-corns!!
Τρομερή οικονομία και στο ρεύμα...

Και να προσθέσω ότι όσα pop corns δεν σκάσουν μπορείτε να τα προσθέσετε στην επόμενη "φουρνιά", γιατί ορισμένα τα πετάει χωρίς να σκάσουν μαζί με αυτά που έχουν σκάσει, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα και είναι φυσιολογικό σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας του! ;-)

Σου φάνηκε χρήσιμη;

sgnp
2
9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Κάνει ποπ κορν.

Από εκεί και πέρα, η χρήση είναι δυσάρεστη. Πετάει παντού ψίχουλα από το σκασμένο ποπ κορν, η οπή που έχει για να βγαίνει το σκασμένο ποπ κορν είναι πολύ μεγάλη και πετιούνται παντού, και η ποσότητα που παίρνει είναι μικρή (ατομική). Αν θες για πάνω από ένα άτομο θα πρέπει να προσέχεις μη καείς τη δεύτερη φορά.

Επίσης, το καθάρισμα είναι δύσκολο: πρέπει να βάλεις πανί υγρό με σαπουνόνερο μέσα στη συσκευή.

Εξωτερικά, γεμιζει συνέχεια ψίχουλα από το ποπ κορν εφόσον τα πετάει παντού.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_laskou455

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την έχουμε καιρό αλλά προς το παρόν είναι μια χαρά. Δεν κάνει μεγάλη ποσότητα, αν πχ τη θέλετε για πάρτυ. Αλλα για σπίτι να δεις ταινία είναι μια χαρά. Δεν μπορείς να βάλεις βούτυρο και αλάτι. Ο,τι θες το βάζεις μετά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIALECHTI_POLYCHRONIDOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αγορά!
    Φτιάχνει φοβερό ποπ κορν. Ο καρπός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, είδα τεράστιες διαφορές από δύο που δοκίμασα, η μέρα με τη νύχτα. είμαι πολύ ικανοποιημένη. Όσο για το ότι πετάγονται, λογικό είναι, ποπ κορν φτιάχνεις. Εγώ βάζω μία πετσέτα κουζίνας από πάνω για λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος που γίνεται η έκρηξη και όλα καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SerArgy64
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απιστευτα γρηγορο χωρις χρηση λαδιου μοναδικο μειονεκτημα οτι το αλατι δεν λιωνει οπως πρεπει για να δωσει καλυτερο αποτελεσμα στη γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny_15
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια μηχανή για ποπ κορν. Αν δε θέλετε να πετάγονται αγοράστε μια σακούλα τροφίμων που είναι για φούρνο μικροκυμάτων και βάζετε την με ένα μανταλάκι από εκεί που βγαίνει το ποπ κορν. Εγγυημένο κόλπο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNIS_AGGELOU9950
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλησπέρα σας. πήρα ένα για μένα και το θεώρησα πολύ κομπλέ , και ύστερα από 2 μήνες πήρα και ένα για δώρο σε συγγενικό πρόσωπο!!!
    μπορεί να μην έχει το αποτέλεσμα της κατσαρόλας όσον αφορά την γεύση (γιατί από ότι λέει δεν επιτρέπεται να βάλεις λίγο βουτυρακι ή λάδι την ώρα που γίνονται) αλλά θεωρητικά τρως πολύ πολύ υγιεινό ποπ Κορν!
    για την σωστή χρήση και βιωσιμότητα της συσκευής, να ενημερώσω (όπως λένε οι οδηγίες) : ρίχνεις την απαιτουμενη (βάσει δοσολομετρητη ) ποσότητα και κρατάς τη συσκευή Μαξ από 2:30-3 λεπτά ανοιχτή...όχι παραπάνω...τόση ώρα παίρνει να γίνει το ποπ κορν και μετά το κλείνεις να παγώσει λίγο η μηχανή και πιο μετά ξεκινάς πάλι!με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει θέμα να κάνει κάποια αντίσταση ή να βγάλει κάποιο πρόβλημα!
    αψητα, θα πετάξει η συσκευή , αλλά αυτά να είναι ένα 5-10 στα 150-200 σπόρια που θα ρίξεις μέσα!!!!τίποτα ττο θεωρώ προσωπικά!!
    την συστήνω με κλειστά μάτια!!!
    μην ξεχνάτε: 2:30 λεπτά!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kk6817
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή συσκευή. Ποπκόρν έτοιμα και υγιεινά σε λιγότερο από 2 λεπτά.

    Παίζει τεράστιο ρόλο ο σπόρος καλαμποκιού. Όταν αγόρασα τη μηχανή την ίδια μέρα αγόρασα από σούπερ μάρκετ όλα τα διαθέσιμα είδη σπόρου καλαμποκιού. Υπήρχαν σημαντικές διαφορές στη γεύση, στην τραγανότητα, στα άσκαστα καλαμπόκια και στο μέγεθός τους. Οπότε δοκιμάστε διάφορες μάρκες καλαμποκιού.

    Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι δεν κάθεται το αλάτι πάνω στο ποπκόρν.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_thomop
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χάνει ένα αστέρι μόνο λόγο του στομίου του που είναι φτιαγμένο με τρόπο τέτοιο που πετάγονται παντού όταν βγαίνουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amancio_Reino

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Better than expected, delicious popcorn corn in 2 minutes, no smoke. If you use a tall bowl, all the popcorn falls inside. The machine looks sharp and easy to clean. The cable is long enough. I would buy it again.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Louis_Kachiouteas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο του θέμα είναι ότι πετάγονται μερικά ποπ κορν απέξω όταν φτιάχνετε, αλλά με λίγη προσοχή όλα καλά. Γενικά πολύ happy με την αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexserres1991
    1
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απο τις χειροτερες αγορες μου μικρη ποσοτητα καλαμποκιου αν δεν εισαι να το κρατας λιγο πλαγια να φευγουν τα καλαμποκια οταν σκανε μπλοκαρει καιγονται και κοντεψε να παρει φωτια
    πεταχτηκε με συνοπτικες διαδικασιες για 30 κατι ευρω δεν αξιζει το ρισκο ατυχηματος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoe_12
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πετάει κάπως ανεξέλεγκτα τα ποπ κορν και πολλά βγαίνουν ασκαστα (δεν ξέρω αν φταίει ο καρπός ή η μηχανή). Anyway, αν θες να θυσιάσεις απόλυτα τη γεύση απλά για να φας ένα υγιεινό σνακ, το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notorious_Biggy
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ακόμα και με λιγότερο από την μέγιστη δόση, πετάει αρκετά έξω, ώστε να χρειάζεται 2-3 φορές για να κάνεις όλη τη δόση. Που σιγά το πόσο μεγάλη είναι! Επίσης θες ειδικό αλάτι για να κάτσει στο ποπ κορν αφού βγαίνει εντελώς στεγνό. Αν δεν είστε τίποτα μοντέλα κατ επάγγελμα, δεχθείτε τις παραπάνω θερμίδες που έχει η κλασσική μέθοδος με κατσαρόλα και λάδι, να ευχαριστηθειτε τουλάχιστον αυτό που τρώτε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sonmk73

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω ένα μήνα περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Γρήγορα και ωραίο ψήσιμο χωρίς μυρωδιές. Έτοιμα σε λίγα λεπτά. Λίγο θορυβώδες αλλά εντάξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maruk.1981

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά την κάνουν την δουλειά τους. Μικρή στο μέγεθος η συσκευή. Τα παιδιά τρελαίνονται. Ένα μικρό μείον είναι ότι τα πετάει κάποια μακρυά αλλά όλα καλά. ποιότητα κατασκευής μια χαρά. το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni Tsi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν χρειάζεται καθόλου λάδι και φτιάχνει αφράτα και νόστιμα τα ποπ κορν, το μόνο αρνητικό είναι πρέπει να βάζεις μικρή ποσότητα στο δοχείο του και αρκετά τμχ δεν ανοίγουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klairi.C
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή!
    Στην αρχή μπορεί να βγάλει κάποια ασκαστα, οπότε τα ξαναριχνω μέσα και γίνονται κανονικά.
    Η μηχανή ζεσταίνεται αρκετά, οπότε απλά μετά θέλει λίγο προσοχή μην πιάσεις κάποιο σημείο και καείς.
    Χρειάζεται ένα μεγάλο μπολ για να μην βγαίνουν απέξω και όλα καλά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petroskaltsamis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε γενικές γραμμές θα την έλεγα καλή καθώς είναι εύκολη στη χρήση και γρήγορη. Μπορεί εύκολα να τη λειτουργήσει και ο 11χρόνος γιος μου. Έχει λίγο δυσκολία στο καθάρισμα καθώς δεν μπορείς να την πλύνεις και πρέπει να την κάνεις με κάποιο νωπό πανάκι. Επίσης δεν τα πετάει πάντα στο σκεύος που θα βάλεις από κάτω, οπότε θέλει να βρεις κάποιο τρόπο ώστε να μη φεύγουν δεξιά, αριστερά. Και όπως είπε κάποιος άλλος χρήστης, ρίξεις δεν ρίξεις αλάτι είναι το ίδιο και το αυτό, καθώς δεν μένει ίχνος στο pop-corn. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες για να έχω καλύτερη άποψη. Και από θέμα αντοχής θα δείξει καθώς την έχω περίπου δυο μήνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diaton10181
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ομορφη και σχετικά μικρή συσκευή αλλά ο ζεστός αέρας μόνο δε φτάνει για να κάνεις καλό ποπ κορν. Το αλάτι δεν κολλάει με τίποτα στο ποπ κόρν, ενώ πολλά κομμάτια είναι μισοσκασμένα και σχετικά σκληρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cesar_Chris
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλεύει πολύ καλά, αλλά θα μπορούσε να είχε προβλευτεί ώστε να μην πετάγονται παντού όταν βγαίνουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros.fotis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για σπιτικό Ποπ Κορν ειναι μια χαρα. Αλλα μικρή η ποσοτητα που βγάζει. Υπάρχουν κ φθηνοτερα για αυτα οπου προσφέρει και την ποιότητα κατασκευής του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orfanoudaki
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν εκτοξεύει τα ποπ κορν παντού. Εϊναι σχετικά αθόρυβη και γρήγορη. Δεν μοιάζει να ζεσταίνεται σε σχέση με τις φθηνές (γύρω στα 18 ευρώ) που είναι όλες μια κοψιά. Αν ξεχυλήσεις τον δοσομετρητή μπορεί να βγάλει μερικά άσκαστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steve_onduty1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φτιάχνει τα ποπ κορν σε 2 λεπτά. Χωρις λαδι. Δεν μενουν ασκαστα ποπ κορν στο δοχειο. Απολυτα ικανοποιημενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victortremmas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλη επιλογή. σε 1 λεπτο εχεις ετοιμο μια μεριδα που ειναι αρκετά ποποκορν. Δεν αφήνει τίποτα ασκαστο. λιγο προσοχή στη περισυλλογή πετάγονται δυνατά. VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantazis86
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορη και αποτελεσματική.
    Λίγο θορυβώδης όμως και δυστυχώς αν βάλεις πολύ
    λίγα ποπκορν τα πετάει από εδω και από εκεί όσο και αν προσπαθήσεις να βάλειε το ταπερ στο στόμιο. Επίσης, αν βάλεις πάρα πολλά μπουκώνει και μετά πρέπει να το ξεμπουκώνεις με τα χέρια...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cris_papas77
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή όταν βγαίνει το ποπκορν γεμίζει παντού τον χώρο.Η λύση είναι να βάζουμε μπροστά σακούλα ψησίματος και όλα πέφτουν εντός της σακούλας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jiao_li_gr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ όμορφο, πολύ γρήγορο και αρκετή ποσότητα. Ωστόσο αφήνει αρκετά ασκαστα ενώ πετάγονται προς όλες τις διευθυνσεις. Αν το μηχάνημα γύρω προς τα πίσω γύρω στις 30-45 μοίρες βελτιώνεται η κατάσταση καθώς δεν πετάγονται οπότε μειώνονται και τα ασκαστα. ποιοτικά πολύ καλό και σαν κατασκευή και το τελικό αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandrosfotiadis1502
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φανταστικα ντιζαινατο,ευχρηστο,υγειινο,αδιανοητα γρηγορο. 2 παραπονα : ρε φιλε πραγματικα αυτοι που το σχεδιασανε δε μπηκανε στο κοπο να μετρησουνε, να τεσταρουνε πως βγαινει το ποπ κορν? βαζω το μπωλ απο κατω, μονο εκει δεν πανε και λογικο γιατι γυρνανε πολυ γρηγορα μεσα στο μηχανισμο. πολυ χαζο. επισης πολλα ασκαστα, δηλαδη απο τον δοσομετρητη που βαζω ολοκληρο τα μισα ειναι ασκαστα, σε φαση τα ξαναβαζω επομενη δοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνεις γρήγορα και υγιεινά που κορν. Έχουμε 2 και δουλεύουν απροβλημάτιστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν την έχουμε καιρό αλλά προς το παρόν είναι μια χαρά. Δεν κάνει μεγάλη ποσότητα, αν πχ τη θέλετε για πάρτυ. Αλλα για σπίτι να δεις ταινία είναι μια χαρά. Δεν μπορείς να βάλεις βούτυρο και αλάτι. Ο,τι θες το βάζεις μετά

    0
  • Πολύ καλή αγορά!
    Φτιάχνει φοβερό ποπ κορν. Ο καρπός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, είδα τεράστιες διαφορές από δύο που δοκίμασα, η μέρα με τη νύχτα. είμαι πολύ ικανοποιημένη. Όσο για το ότι πετάγονται, λογικό είναι, ποπ κορν φτιάχνεις. Εγώ βάζω μία πετσέτα κουζίνας από πάνω για λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος που γίνεται η έκρηξη και όλα καλά.

    1
  • Απιστευτα γρηγορο χωρις χρηση λαδιου μοναδικο μειονεκτημα οτι το αλατι δεν λιωνει οπως πρεπει για να δωσει καλυτερο αποτελεσμα στη γευση

    1
  • Τέλεια μηχανή για ποπ κορν. Αν δε θέλετε να πετάγονται αγοράστε μια σακούλα τροφίμων που είναι για φούρνο μικροκυμάτων και βάζετε την με ένα μανταλάκι από εκεί που βγαίνει το ποπ κορν. Εγγυημένο κόλπο

    3
  • Καλησπέρα σας. πήρα ένα για μένα και το θεώρησα πολύ κομπλέ , και ύστερα από 2 μήνες πήρα και ένα για δώρο σε συγγενικό πρόσωπο!!!
    μπορεί να μην έχει το αποτέλεσμα της κατσαρόλας όσον αφορά την γεύση (γιατί από ότι λέει δεν επιτρέπεται να βάλεις λίγο βουτυρακι ή λάδι την ώρα που γίνονται) αλλά θεωρητικά τρως πολύ πολύ υγιεινό ποπ Κορν!
    για την σωστή χρήση και βιωσιμότητα της συσκευής, να ενημερώσω (όπως λένε οι οδηγίες) : ρίχνεις την απαιτουμενη (βάσει δοσολομετρητη ) ποσότητα και κρατάς τη συσκευή Μαξ από 2:30-3 λεπτά ανοιχτή...όχι παραπάνω...τόση ώρα παίρνει να γίνει το ποπ κορν και μετά το κλείνεις να παγώσει λίγο η μηχανή και πιο μετά ξεκινάς πάλι!με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει θέμα να κάνει κάποια αντίσταση ή να βγάλει κάποιο πρόβλημα!
    αψητα, θα πετάξει η συσκευή , αλλά αυτά να είναι ένα 5-10 στα 150-200 σπόρια που θα ρίξεις μέσα!!!!τίποτα ττο θεωρώ προσωπικά!!
    την συστήνω με κλειστά μάτια!!!
    μην ξεχνάτε: 2:30 λεπτά!!!

    10
  • Δες τα όλα
25,57 €
5,00 €   μεταφορικά