Σαμπουάν

Orzene Bio Beer Recipes Σαμπουάν Ενυδάτωσης για Λιπαρά Μαλλιά 400ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τύπος Μαλλιών: Λιπαρά
  • Δράση: Ενυδάτωση
Δες όλη την περιγραφή
  • Δράση Ενυδάτωση
  • Τύπος Μαλλιών Λιπαρά
  • Συστατικά Δενδρολίβανο
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Σαμπουάν για ενυδάτωση της Orzene, κατάλληλο για λιπαρά μαλλιά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Φύλο
Γυναικείο
Τύπος Μαλλιών
Λιπαρά
Δράση
Ενυδάτωση
Συστατικά
Δενδρολίβανο
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Vegan
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
400 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (13)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 1
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα όλα ήταν μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάποια συγκεκριμένη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο σαμπουάν μου. Μετά από μια εβδομάδα, κάθε φορά που λουζόμουν άρχισα να χάνω πολλές τρίχες κατά το λούσιμο. Έχανα περισσότερες απ ότι συνήθως. Μετά παρατήρησα ότι το σαμπουάν αυτό έχει αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σε άρωμα και έτσι κατάλαβα ότι αυτό φταίει για την ξαφνική μου τριχόπτωση. Όλα τα σαμπουάν με πολύ άρωμα που έχω δοκιμάσει μου το έχουν προκαλέσει αυτό. Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Κρίμα γιατί με βοήθησε στις λιπαρές ρίζες που έχω. Αλλιώς δεν θα το σταμάταγα. Ωραίο, φρέσκο άρωμα και κάνει πολύ εύκολα αφρό χωρίς μεγάλη ποσότητα προϊόντος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stel_val7406
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο σαμπουαν για λιπαρά μαλλιά. Έχω δοκιμάσει και ακριβότερα δεν έκαναν δουλειά. Ελαφρύ με ωραία απαλή μυρωδιά κρατάει τα μαλλιά για περίπου 48 ώρες σε καλή κατάσταση. Εμενα με βοήθησε για τα αρκετά λιπαρά μαλλιά μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες τώρα για να μπορέσω να έχω μια σφαιρική άποψη. Λουζόμουν μέρα παρά μέρα και με κόκκινα βαμένα μαλλιά χρειαζόμουν πολύ συχνά ολικό βάψιμο. Πήρα αυτό για να τα λούζω λίγο πιο αραιά. Μου έδωσε λοιπόν μια επιπλέον μέρα. Τώρα λούζομαι κάθε 3 μέρες. Τα μαλλιά είναι απαλά και μυρίζει ωραία. ΟΜΩΣ! Την τρίτη ημέρα έχω πάντα φαγούρα και έχω αποκτήσει και λιγάκι πιτυρίδα ενώ πριν δεν είχα. Μπορώ να κυκλοφορήσω την τρίτη μέρα χωρίς να είμαι σαν Μεγαρίτικη ελιά αλλά όχι ότι δεν είναι λαδομένα εντελώς. Μόλις τελειώσει και αυτό το μπουκάλι θα δοκιμάσω άλλο προϊόν γιατί η φαγούρα δεν παλεύεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει τη δουλειά του, ευχάριστο άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα όλα ήταν μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάποια συγκεκριμένη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο σαμπουάν μου. Μετά από μια εβδομάδα, κάθε φορά που λουζόμουν άρχισα να χάνω πολλές τρίχες κατά το λούσιμο. Έχανα περισσότερες απ ότι συνήθως. Μετά παρατήρησα ότι το σαμπουάν αυτό έχει αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σε άρωμα και έτσι κατάλαβα ότι αυτό φταίει για την ξαφνική μου τριχόπτωση. Όλα τα σαμπουάν με πολύ άρωμα που έχω δοκιμάσει μου το έχουν προκαλέσει αυτό. Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Κρίμα γιατί με βοήθησε στις λιπαρές ρίζες που έχω. Αλλιώς δεν θα το σταμάταγα. Ωραίο, φρέσκο άρωμα και κάνει πολύ εύκολα αφρό χωρίς μεγάλη ποσότητα προϊόντος.

    0
  • Το καλύτερο σαμπουαν για λιπαρά μαλλιά. Έχω δοκιμάσει και ακριβότερα δεν έκαναν δουλειά. Ελαφρύ με ωραία απαλή μυρωδιά κρατάει τα μαλλιά για περίπου 48 ώρες σε καλή κατάσταση. Εμενα με βοήθησε για τα αρκετά λιπαρά μαλλιά μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα

    1
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες τώρα για να μπορέσω να έχω μια σφαιρική άποψη. Λουζόμουν μέρα παρά μέρα και με κόκκινα βαμένα μαλλιά χρειαζόμουν πολύ συχνά ολικό βάψιμο. Πήρα αυτό για να τα λούζω λίγο πιο αραιά. Μου έδωσε λοιπόν μια επιπλέον μέρα. Τώρα λούζομαι κάθε 3 μέρες. Τα μαλλιά είναι απαλά και μυρίζει ωραία. ΟΜΩΣ! Την τρίτη ημέρα έχω πάντα φαγούρα και έχω αποκτήσει και λιγάκι πιτυρίδα ενώ πριν δεν είχα. Μπορώ να κυκλοφορήσω την τρίτη μέρα χωρίς να είμαι σαν Μεγαρίτικη ελιά αλλά όχι ότι δεν είναι λαδομένα εντελώς. Μόλις τελειώσει και αυτό το μπουκάλι θα δοκιμάσω άλλο προϊόν γιατί η φαγούρα δεν παλεύεται.

    0
  • κάνει τη δουλειά του, ευχάριστο άρωμα

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

121 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σαμπουάν για ενυδάτωση της Orzene, κατάλληλο για λιπαρά μαλλιά.

Κατασκευαστής

Γενικά

Φύλο
Γυναικείο
Τύπος Μαλλιών
Λιπαρά
Δράση
Ενυδάτωση
Συστατικά
Δενδρολίβανο
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Vegan
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
400 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (13)

  1. 8
  2. 1
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα όλα ήταν μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάποια συγκεκριμένη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο σαμπουάν μου. Μετά από μια εβδομάδα, κάθε φορά που λουζόμουν άρχισα να χάνω πολλές τρίχες κατά το λούσιμο. Έχανα περισσότερες απ ότι συνήθως. Μετά παρατήρησα ότι το σαμπουάν αυτό έχει αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σε άρωμα και έτσι κατάλαβα ότι αυτό φταίει για την ξαφνική μου τριχόπτωση. Όλα τα σαμπουάν με πολύ άρωμα που έχω δοκιμάσει μου το έχουν προκαλέσει αυτό. Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Κρίμα γιατί με βοήθησε στις λιπαρές ρίζες που έχω. Αλλιώς δεν θα το σταμάταγα. Ωραίο, φρέσκο άρωμα και κάνει πολύ εύκολα αφρό χωρίς μεγάλη ποσότητα προϊόντος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stel_val7406
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο σαμπουαν για λιπαρά μαλλιά. Έχω δοκιμάσει και ακριβότερα δεν έκαναν δουλειά. Ελαφρύ με ωραία απαλή μυρωδιά κρατάει τα μαλλιά για περίπου 48 ώρες σε καλή κατάσταση. Εμενα με βοήθησε για τα αρκετά λιπαρά μαλλιά μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες τώρα για να μπορέσω να έχω μια σφαιρική άποψη. Λουζόμουν μέρα παρά μέρα και με κόκκινα βαμένα μαλλιά χρειαζόμουν πολύ συχνά ολικό βάψιμο. Πήρα αυτό για να τα λούζω λίγο πιο αραιά. Μου έδωσε λοιπόν μια επιπλέον μέρα. Τώρα λούζομαι κάθε 3 μέρες. Τα μαλλιά είναι απαλά και μυρίζει ωραία. ΟΜΩΣ! Την τρίτη ημέρα έχω πάντα φαγούρα και έχω αποκτήσει και λιγάκι πιτυρίδα ενώ πριν δεν είχα. Μπορώ να κυκλοφορήσω την τρίτη μέρα χωρίς να είμαι σαν Μεγαρίτικη ελιά αλλά όχι ότι δεν είναι λαδομένα εντελώς. Μόλις τελειώσει και αυτό το μπουκάλι θα δοκιμάσω άλλο προϊόν γιατί η φαγούρα δεν παλεύεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει τη δουλειά του, ευχάριστο άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα όλα ήταν μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάποια συγκεκριμένη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο σαμπουάν μου. Μετά από μια εβδομάδα, κάθε φορά που λουζόμουν άρχισα να χάνω πολλές τρίχες κατά το λούσιμο. Έχανα περισσότερες απ ότι συνήθως. Μετά παρατήρησα ότι το σαμπουάν αυτό έχει αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σε άρωμα και έτσι κατάλαβα ότι αυτό φταίει για την ξαφνική μου τριχόπτωση. Όλα τα σαμπουάν με πολύ άρωμα που έχω δοκιμάσει μου το έχουν προκαλέσει αυτό. Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Κρίμα γιατί με βοήθησε στις λιπαρές ρίζες που έχω. Αλλιώς δεν θα το σταμάταγα. Ωραίο, φρέσκο άρωμα και κάνει πολύ εύκολα αφρό χωρίς μεγάλη ποσότητα προϊόντος.

    0
  • Το καλύτερο σαμπουαν για λιπαρά μαλλιά. Έχω δοκιμάσει και ακριβότερα δεν έκαναν δουλειά. Ελαφρύ με ωραία απαλή μυρωδιά κρατάει τα μαλλιά για περίπου 48 ώρες σε καλή κατάσταση. Εμενα με βοήθησε για τα αρκετά λιπαρά μαλλιά μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα

    1
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες τώρα για να μπορέσω να έχω μια σφαιρική άποψη. Λουζόμουν μέρα παρά μέρα και με κόκκινα βαμένα μαλλιά χρειαζόμουν πολύ συχνά ολικό βάψιμο. Πήρα αυτό για να τα λούζω λίγο πιο αραιά. Μου έδωσε λοιπόν μια επιπλέον μέρα. Τώρα λούζομαι κάθε 3 μέρες. Τα μαλλιά είναι απαλά και μυρίζει ωραία. ΟΜΩΣ! Την τρίτη ημέρα έχω πάντα φαγούρα και έχω αποκτήσει και λιγάκι πιτυρίδα ενώ πριν δεν είχα. Μπορώ να κυκλοφορήσω την τρίτη μέρα χωρίς να είμαι σαν Μεγαρίτικη ελιά αλλά όχι ότι δεν είναι λαδομένα εντελώς. Μόλις τελειώσει και αυτό το μπουκάλι θα δοκιμάσω άλλο προϊόν γιατί η φαγούρα δεν παλεύεται.

    0
  • κάνει τη δουλειά του, ευχάριστο άρωμα

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
2,09 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα