EDIT: Τελικά για να τον έχεις στα κλειδιά, σαν μεγεθός θεωρώ πως οριακά μεν, αλλά ειναι οκ. Σαν βάρος στο μπρελόκ με τα κλειδιά (παρότι γενικά δεν ειναι βαρύς φακός) ίσως σε κάποιους τους πέσει λίγο βαρύς.
---------------------------------------------------
Δεν το έχω πολλές μέρες, πάντως φαίνεται πραγματικά πολύ καλός.
Από θέμα κατασκευής, είναι πολύ στιβαρός με όμορφο σχεδιασμό και design.
Έχοντας μιλήσει μέσω email με την fitorch για τις διαφορές του p25gt με τον p25 (ο p25 είναι το παλαιότερο μοντέλο του) η μόνη ουσιαστική διαφορά που έχουν είναι πως ο p25gt φορτίζει με type-C κατευθείαν από εξωτερική θύρα του φακού (εκεί που ο p25 δεν έχει θύρα για φόρτιση ο ίδιος ο φακός αλλά η μπαταρία του. Δηλαδή βγάζεις την μπαταρία και τη συνδέεις με usb θύρα αυτόματα στο ρεύμα την ίδια την μπαταρία).
Πέραν αυτού, ο p25gt είναι ελαφρώωως πιο κοντός από τον p25 (και νμζ και ελάχιστα πιο χοντρούλης).
Ακόμα, ο p25gt έχει την δυνατότητα στρίβωντας ελάχιστα το καπάκι του (σαν να πάς να το ανοίξεις για να βγάλεις την μπαταρία ας πούμε, αλλά το στρίβεις ελάχιστα μόνο) μπαίνει σε sleep mode, δηλαδή δεν ανάβει, είναι σαν να λεμε αποσυνδεδεμένος. αυτό είναι πολύ χρήσιμο για όταν έχεις τον φακό στο τσαντάκι σου η στην τσέπη σου να μην ανάψει μόνος του και σου φάει την μπαταρία.
Έχει κανονικά strobe και sos signals όπως και ο p25.
Γενικά δεν βρίσκω λόγο (τόσο εγώ όσο και από αυτά που συμπερανα από την αλληλογραφία email με την fitorch) να πάει κάποιος στον p25 (μοντέλο 6ετίας. Ενώ ο p25gt μοντέλο 3ετίας).
Πιθανόν θα δείτε αρκετά περισσότερα reviews και unboxing στο youtube για τον p25, καθώς είναι στο εμπόριο 3 χρόνια παραπάνω από το εξελιγμένο μοντέλο του, τον p25gt. Το ίδιο και με τις κριτικές στο skroutz (ο p25 έχει προφανώς παραπάνω κριτικές για τον ίδιο λόγο). Πρακτικά από θέμα φωτισμού και ποιότητας κλπ, από όσα review έχω δεί, είναι σχεδόν πανομοιότυποι οι δύο φακοί. Για μένα βέβαια, το ότι φορτίζει με type-C κατευθείαν από τον φακό (και δεν πρέπει να βγάζεις μπαταρία κλπ) είναι καθοριστικός παράγοντας να τον επιλέξω συγκριτικά με τον πρόγονο του (με τη λογική πάντα ότι και σε όλα τα υπόλοιπα aspects όπως σας είπα είναι ίδιοι πάνω κάτω).
Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή του, εγώ προσωπικά τον πήρα για το μπρελόκ για τα κλειδιά μου. Βέβαια, αν θέλετε να κάνετε το ίδιο, να ξέρετε πως ναι μεν είναι κοντός και το ύψος του είναι κοντά στο ύψος που έχουν γενικά οι φακοί μπρελόκ, είναι όμως αρκετά παχουλός. Αυτό συμβαίνει γιατί έχει μπαταρία 2000mah αν θυμάμαι καλά εκεί που οι ''ιδανικοί'' φακοί για μπρελοκ που είναι λεπτούληδες και μια σταλίτσα μπορεί να έχουν 300-500 mah μπαταρία. Επίσης δεν είναι ιδιαίτερα βαρύς.
Πάντως είναι πολύ μικροκαμωμένος και πρακτικά είναι ΦΑΚΟΣ σε σχέση με τους άλλους φακούς μπρελόκ, που συνήθως σε φωτεινότητες 200-300 lumen θα σου κρατήσουν 15-20 λεπτά διάρκεια. Αυτός είναι κανονικός φακός όπου στα 700 lumen φωτεινότητα κρατάει 1.5 ώρα.
Η θύρα type C έχει και καλυματάκι πολύ βολικό και άνετο, σημαντικό επίσης!
Τέλος να ξαναπω ότι ο συγκεκριμένο φακός p25gt (και ο p25 θα έλεγα) είναι ότι πιο κοντά σε ΦΑΚΟ μπορείς να πάρει σε τέτοιο μέγεθος, με τέτοια δύναμη lumens και με την σεβαστότατη αυτονομία που έχει, συγκριτικά με φακούς για κλειδιά ή για μικρά τσεπάκια.
Να πω και κάτι άλλο, τόσο ο p25 οσο και ο συγκεκριμένος p25gt, παίρνουν επέκταση για μεγαλύτερη μπαταρία 26650, δηλαδή ένα μεγαλύτερο καπάκι που μεγαλώνει και το ύψος συνολικά του φακού.
Ο p25 για επέκταση χρειάζεται το προιον et25 ενώ ο p25gt το προιον et25gt. Φαίνονται σχεδόν ολόιδια στις φωτογραφίες τα δύο αυτά προιόντα, όμως δεν είναι. έχουν μια μικρή διαφορά στο μέγεθος. Άρα πάρτε το σωστό! Για το ποια μπαταρία να πάρετε για επέκταση δεν είμαι γνώστης γενικά. όμως η ίδια η fitorch σε φωτογραφίες της στο site της και αλλού, διαφημίζει την επέκταση των δύο αυτών φακών με την μπαταρία fitorch 26650 4500mAh
Συγνώμη για το σεντόνι, απλώς τα έγραψα έτσι όπως τα σκέφτηκα και μου ήρθανε και ίσως κάπου να επαναλαμβάνομαι.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!