Σαμπουάν

TRESemme Pro Pure Radiant Colour Σαμπουάν Διατήρησης Χρώματος & Λάμψης για Βαμμένα Μαλλιά 380ml

Σαμπουάν για γυναίκες

  • Τύπος μαλλιών: Βαμμένα μαλλιά
  • Εφέ: Φως
  • Συστατικά: Χωρίς χρωστικές, χωρίς σιλικόνες και χωρίς θειικά άλατα

Σαμπουάν για γυναίκες

  • Τύπος μαλλιών: Βαμμένα μαλλιά
  • Εφέ: Φως
  • Συστατικά: Χωρίς χρωστικές, χωρίς σιλικόνες και χωρίς θειικά άλατα
  • Δράση Διατήρηση Χρώματος, Λάμψη
  • Τύπος Μαλλιών Βαμμένα
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Σαμπουάν για γυναίκες

  • Τύπος μαλλιών: Βαμμένα μαλλιά
  • Εφέ: Φως
  • Συστατικά: Χωρίς χρωστικές, χωρίς σιλικόνες και χωρίς θειικά άλατα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Φύλο
Γυναικείο
Τύπος Μαλλιών
Βαμμένα
Δράση
Διατήρηση Χρώματος, Λάμψη
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Sulfate Free
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
380 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • agelikikaratsiva
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το Σάββατο βγήκα με βαριά κ όχι ανάλαφρα μαλλιά . Ε λέω ιδέα μου ίσως είναι . σήμερα Τρίτη προσεκτικό λούσιμο σωστή ποσότητα κλπ .πάλι βαριά μαλλιά κ όχι ανάλαφρα . θα το έχω για χρήση όταν δε σκοπεύω να βγω καν από το σπίτι για να μη το πεταξω κ φυσικά πάλι θα πάω να αγοράσω άλλο . επίσης στο πρώτο λούσιμο αναρωτιέσαι αν έβαλες σαμπουάν κ όμως κ μια χούφτα να βάλεις είναι σαν άφαντο . άστα να πάνε θέλει δύο φορές εννοείται τη δεύτερη μισό κιλό ποσότητα κ βλέπεις αφρό . αυτά τα σαμπουάν με μηδέν τοις εκατό χημικά κλπ κ τα φυτικά σαμπουαν με φυτά κ λουλούδια ποτέ δε μου έστρωσαν . δε θα το ξαναπάρω φυσικά . είναι καλό για κάποια με κοντά μαλλιά που δε θέλει όγκο είναι σίγουρα πιο αγνά όλα αυτά αλλά α ξεχασα επίσης δε δίνει λάμψη ενώ πήρα για βαμμένα . τίποτα ένα θαμπό μαλλί έχω κ σήμερα

    • Άρωμα
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SENTGKEVEN_KORI
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο σαμπουάν που δοκίμασα ποτέ. Στο τρίτο χέρι βγάζει αφρό, δεν αφήνει αίσθηση καθαριότητας, το αντίθετο, μετά το σκούπισμα ένιωθα τα μαλλιά μου βαριά και λιπαρά, μου δημιούργησε ξηρό τριχωτό και για να ξεμπλέξω το μαλλί μου ταλαιπωρήθηκα πολύ. Τις ίδιες ακριβώς εντυπώσεις άφησε σε όλη μου την οικογένεια.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έκανε τα μαλλιά μου άγρια και βαριά δεν μπορούσα να τα κατεβάσω. -⭐️

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το Σάββατο βγήκα με βαριά κ όχι ανάλαφρα μαλλιά . Ε λέω ιδέα μου ίσως είναι . σήμερα Τρίτη προσεκτικό λούσιμο σωστή ποσότητα κλπ .πάλι βαριά μαλλιά κ όχι ανάλαφρα . θα το έχω για χρήση όταν δε σκοπεύω να βγω καν από το σπίτι για να μη το πεταξω κ φυσικά πάλι θα πάω να αγοράσω άλλο . επίσης στο πρώτο λούσιμο αναρωτιέσαι αν έβαλες σαμπουάν κ όμως κ μια χούφτα να βάλεις είναι σαν άφαντο . άστα να πάνε θέλει δύο φορές εννοείται τη δεύτερη μισό κιλό ποσότητα κ βλέπεις αφρό . αυτά τα σαμπουάν με μηδέν τοις εκατό χημικά κλπ κ τα φυτικά σαμπουαν με φυτά κ λουλούδια ποτέ δε μου έστρωσαν . δε θα το ξαναπάρω φυσικά . είναι καλό για κάποια με κοντά μαλλιά που δε θέλει όγκο είναι σίγουρα πιο αγνά όλα αυτά αλλά α ξεχασα επίσης δε δίνει λάμψη ενώ πήρα για βαμμένα . τίποτα ένα θαμπό μαλλί έχω κ σήμερα

    0
  • Το χειρότερο σαμπουάν που δοκίμασα ποτέ. Στο τρίτο χέρι βγάζει αφρό, δεν αφήνει αίσθηση καθαριότητας, το αντίθετο, μετά το σκούπισμα ένιωθα τα μαλλιά μου βαριά και λιπαρά, μου δημιούργησε ξηρό τριχωτό και για να ξεμπλέξω το μαλλί μου ταλαιπωρήθηκα πολύ. Τις ίδιες ακριβώς εντυπώσεις άφησε σε όλη μου την οικογένεια.

    1
  • έκανε τα μαλλιά μου άγρια και βαριά δεν μπορούσα να τα κατεβάσω. -⭐️

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

18 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σαμπουάν για γυναίκες

  • Τύπος μαλλιών: Βαμμένα μαλλιά
  • Εφέ: Φως
  • Συστατικά: Χωρίς χρωστικές, χωρίς σιλικόνες και χωρίς θειικά άλατα

Κατασκευαστής

Γενικά

Φύλο
Γυναικείο
Τύπος Μαλλιών
Βαμμένα
Δράση
Διατήρηση Χρώματος, Λάμψη
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Sulfate Free
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
380 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • agelikikaratsiva
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το Σάββατο βγήκα με βαριά κ όχι ανάλαφρα μαλλιά . Ε λέω ιδέα μου ίσως είναι . σήμερα Τρίτη προσεκτικό λούσιμο σωστή ποσότητα κλπ .πάλι βαριά μαλλιά κ όχι ανάλαφρα . θα το έχω για χρήση όταν δε σκοπεύω να βγω καν από το σπίτι για να μη το πεταξω κ φυσικά πάλι θα πάω να αγοράσω άλλο . επίσης στο πρώτο λούσιμο αναρωτιέσαι αν έβαλες σαμπουάν κ όμως κ μια χούφτα να βάλεις είναι σαν άφαντο . άστα να πάνε θέλει δύο φορές εννοείται τη δεύτερη μισό κιλό ποσότητα κ βλέπεις αφρό . αυτά τα σαμπουάν με μηδέν τοις εκατό χημικά κλπ κ τα φυτικά σαμπουαν με φυτά κ λουλούδια ποτέ δε μου έστρωσαν . δε θα το ξαναπάρω φυσικά . είναι καλό για κάποια με κοντά μαλλιά που δε θέλει όγκο είναι σίγουρα πιο αγνά όλα αυτά αλλά α ξεχασα επίσης δε δίνει λάμψη ενώ πήρα για βαμμένα . τίποτα ένα θαμπό μαλλί έχω κ σήμερα

    • Άρωμα
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SENTGKEVEN_KORI
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο σαμπουάν που δοκίμασα ποτέ. Στο τρίτο χέρι βγάζει αφρό, δεν αφήνει αίσθηση καθαριότητας, το αντίθετο, μετά το σκούπισμα ένιωθα τα μαλλιά μου βαριά και λιπαρά, μου δημιούργησε ξηρό τριχωτό και για να ξεμπλέξω το μαλλί μου ταλαιπωρήθηκα πολύ. Τις ίδιες ακριβώς εντυπώσεις άφησε σε όλη μου την οικογένεια.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έκανε τα μαλλιά μου άγρια και βαριά δεν μπορούσα να τα κατεβάσω. -⭐️

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Δεν αφήνει τα μαλλιά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το Σάββατο βγήκα με βαριά κ όχι ανάλαφρα μαλλιά . Ε λέω ιδέα μου ίσως είναι . σήμερα Τρίτη προσεκτικό λούσιμο σωστή ποσότητα κλπ .πάλι βαριά μαλλιά κ όχι ανάλαφρα . θα το έχω για χρήση όταν δε σκοπεύω να βγω καν από το σπίτι για να μη το πεταξω κ φυσικά πάλι θα πάω να αγοράσω άλλο . επίσης στο πρώτο λούσιμο αναρωτιέσαι αν έβαλες σαμπουάν κ όμως κ μια χούφτα να βάλεις είναι σαν άφαντο . άστα να πάνε θέλει δύο φορές εννοείται τη δεύτερη μισό κιλό ποσότητα κ βλέπεις αφρό . αυτά τα σαμπουάν με μηδέν τοις εκατό χημικά κλπ κ τα φυτικά σαμπουαν με φυτά κ λουλούδια ποτέ δε μου έστρωσαν . δε θα το ξαναπάρω φυσικά . είναι καλό για κάποια με κοντά μαλλιά που δε θέλει όγκο είναι σίγουρα πιο αγνά όλα αυτά αλλά α ξεχασα επίσης δε δίνει λάμψη ενώ πήρα για βαμμένα . τίποτα ένα θαμπό μαλλί έχω κ σήμερα

    0
  • Το χειρότερο σαμπουάν που δοκίμασα ποτέ. Στο τρίτο χέρι βγάζει αφρό, δεν αφήνει αίσθηση καθαριότητας, το αντίθετο, μετά το σκούπισμα ένιωθα τα μαλλιά μου βαριά και λιπαρά, μου δημιούργησε ξηρό τριχωτό και για να ξεμπλέξω το μαλλί μου ταλαιπωρήθηκα πολύ. Τις ίδιες ακριβώς εντυπώσεις άφησε σε όλη μου την οικογένεια.

    1
  • έκανε τα μαλλιά μου άγρια και βαριά δεν μπορούσα να τα κατεβάσω. -⭐️

    1
  • Δες τα όλα
13,00 €
5,00 €   μεταφορικά